Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 248 | 249 | 250 | 251 | 252 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from walkingdead on 05/14/2017 12:25 AMSeth
Ik grijnsde breed bij haar kreunen en ging steeds sneller. Haar smaak kwam al snel tevoorschijn terwijl ik genoot. Ik wilde dat ze in overvloed klaar kwam terwijl mijn vingers begonnen te helpen.'' Let me taste you babe'' zei ik om haar op te geilen en er sneller te laten komen.
Violet
Met een gilletje lag ik onder hem op bed. Ik bloosde en sloot mijn ogen bij zijn kusje in mijn hals. De lippen die mijn lichaam meerdere keren heeft bestempeld met kusjes was weer terug bij mij alleen.
from walkingdead on 05/13/2017 11:44 PMSeth
Ik grijnsde breed bij haar smeekbeden en greep haar borsten vast terwijl mijn tong al aan de slag ging met haar vriendin. Ik wilde haar zien kronkelen van genot. En zoog een beetje aan haar genotsknobbel voor een intenser gevoel. Mijn handen bleven in haar borsten knijpen voor extra grip.
Violet
Als Mike weg is en hij me kust kus ik gelijk met hem mee. Ik nam zijn uniform bloes vast en scheurde hem paar ongeluk open.'' Oeps'' zei ik blozend terwijl ik naar zijn gespierde buik keek jezus wat wilde ik die graag volplanten met zuigzoenen.
from walkingdead on 05/13/2017 11:30 PMSeth
Mijn mond zakte af naar beneden terwijl ik kusjes op haar onderbuik drukte en haar string kapot trok. Ik keek naar haar vriendin en zag het net als een lekker cakje. Ik plaatste een kusje op haar genotsknobbel om haar te teasen. En keek haar vervelend en ondeugend aan ''dus waar zal ik eerst beginnen?''
Violet
Als hij dat zegt kus ik zachtjes met hem mee ''vooruit.'' Ian was wat ik graag wilde in mijn leven alles was geweldige aan hem en dan had ik het vooral over zijn vriend. Oeps the dirty minded. Ik gniffelde bij mijn gedachte's. Nee niet alleen dat zijn hele persoonlijkheid hij hield van me om wie ik ben en niet om mijn achtergrond.
from walkingdead on 05/13/2017 11:10 PMViolet
Als hij me tegen zich aan drukt. sluit ik mijn ogen de plek waar ik me het fijnst voelde was in zijn armen. Ik nam zijn hand vast en keek hem aan ''is er niet 1 ding dat ik kan doen?''
Seth
Ik beet op mijn lip en vertrouwde haar op haar woord. Ik drukte kusjes op haar gevoelige borsten en zoog kort aan haar tepels om ze stijver te krijgen. Mijn hand glee in haar string terwijl mijn vingers al goed werk begonnen te vertonnen. Ik voelde haar zachte vriendin tegen mijn hand nat worden en grijnsde breed.
from walkingdead on 05/13/2017 10:47 PMViolet
''Het is mijn schuld'' zei ik direct ''dus moet ik er voor opdraaien niet jij.'' Zei ik zacht tegen hem terwijl ik blij was dat ik kleiner dan hem ben.'' Dus zeg me wat ik moet doen'' zei ik vast beraden terwijl ik hem aankeek.
Seth
''Je moeder?'' Zei ik terwijl ik haar bh los maakte en ergens op de grond gooide.'' Vermoord je vader je niet als hij hord dat je op de bahama's was met mij?'' Vroeg ik lipbijtend terwijl ze al snel nude was en ik haar op haar rug duwde. Om haar string te verwijderen van haar lichaam.
from walkingdead on 05/13/2017 10:34 PMViolet
''Omdat ik je Maria ben.'' Zei ik zacht tegen hem ''en ook omdat ik weet je dat van me houd.'' Ik keek in zijn ogen terwijl ik dat zei als ik zie dat er tranen langs ze wangen gleden. Stond mijn hart eventjes stil. Ik nam zijn hand vast en legde mijn andere op zijn wang terwijl ik een kusje op zijn wang drukte ''niet huilen je hebt alles weer terug, Mijn bloed, Mijn hart en het beste van allemaal.'' Ik bracht mijn lippen bij zijn oor ''mijn liefde voor jou en mijn kut.''
Seth
Als haar telefoon kapot knijpt en mijn weer terug zoent stop ik even ''babe wie was dat?'' Vroeg ik terwijl ik haar broeksknoop al had geopend. En naar de stukjes op de grond keek.
from walkingdead on 05/13/2017 10:13 PMSeth
Ik grijnsde breed ''blijf een kreng.'' Zei ik gelijk terwijl ik naast haar op bed ging zitten. Ik plaatste mijn hand op haar rechterwang en keek haar aan in haar mooie groene ogen.'' Ik heb dat altijd al sexy aan je gevonden'' zei ik met een zwakke glimlach terwijl ik haar sensueel kuste en een plukje haar uit haar gezicht streelde.'' Ik vind je leuk just the way you are,, en ik ben er altijd om je te helpen wanneer iets je niet zelf lukt.'' Ik probeerde vanaf deze dag een goed vriendje te zijn en me meer open te stellen naar haar ik was nogal moeilijk.
Violet
Als hij eindelijk drinkt voel ik dat hij rustiger werd ik sloot mijn ogen. En liet hem van mijn drinken. Terwijl de regen ons klets nat maakte maar dat boeide meniet. Zolang hij dronk boeide me niks meer. Als hij eindelijk loslaat spring ik in zijn armen en sla ik mijn armen om zijn nek ''zeg niets'' ik plaatste mijn lippen op de zijne en kuste hem sensueel terwijl ik hem gemist had. Ik hield van hem wat er ook gebeurde.
from walkingdead on 05/13/2017 09:52 PMSeth
Ik nam haar stevig tegen me aan ''ben je niet babe.'' Zei ik zacht tegen haar terwijl ik over haar haren aaide.'' Je bent gewoon mijn meisje'' zei ik terwijl ik trots op haar was dat ze het opgelost had met Violet. Jennifer was misschien wel verwend en arogant maar dat kwam alleen door haar naam. De rest kent haar niet zo als ik haar ken.
Violet
''Nee'' zei ik terwijl het begon te onweren ''ik laat je niet zomaar mensen doden Ian!'' Zei ik tegen hem terwijl dit een van de tekens was dat hij een reaper zou worden als hij niet snel genoeg mijn bloed kreeg.''Als je drinkt dan neem ik je terug en dit keer laat ik je niet gaan.. Jennifer kan me geen moer meer schelen je had gelijk ik moest je meer vertrouwen!'' Zei ik met tranen in mijn ogen..'' I love you.''
from walkingdead on 05/13/2017 08:35 PMViolet
Als ze dat zegt laat ik de fles vallen. En ren ik langs haar terug naar school. Ik zocht Ian met mijn lincoln power. En zag dat hij achter de school was. Als ik hem zie drinken van een jongen bijt ik mijn kaken elkaar "hey babe?!" Ik snee mezelf in mijn pols zodat de jongen er van door kon gaan ik hield van Ian en hij had gelijk het moet me niks boeien wat Jennifer denkt of Jessie. Hij horde bij mij en niemand anders.
Seth
Als ik Jennifer uit het bos zie lopen glimlach ik zwak. En kijk ik naar haar gezicht dat tevreden stond." Kom hier" zei ik grijnzend terwijl ik mijn armen spreiden om haar op te vangen. En vervolgens haar te kussen op haar lippen.
from walkingdead on 05/13/2017 08:03 PMViolet
"Met je verontschuldiging krijg ik Ian niet terug." Zei ik dronken "hij is het enige wat ik echt wil en dan is alles weer goed. " Zei ik terwijl ik struikelde en overeind krabbelde." We broek up because of you" zei ik zacht.