Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 248 | 249 | 250 | 251 | 252 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from LostSouls on 05/16/2017 02:45 PMJennifer
Ik knikte en keek hem na toen hij opstond. Ik hoopte dat alles minder moeilijk werd. Voor hem, voor mij. Voor iedereen eigenlijk. Ik zuchtte en kwam overeind. Ik wou nog steeds eens goed met Violet praten.
Ian
Ik lachtte en legde mijn handen op haar billen. 'Kan het nog beter dan?' vroeg ik met een grijnsje en ik veegde wat bloed langs haar nek weg dat ik van mijn vingers likte.
from LostSouls on 05/15/2017 11:09 PMJennifer
Ik glimlachte breed. 'Slijmbal.' zei ik en drukte een kusje in zijn hals. Zodra hij de sigaret had aangestoken had ik hem al afgepakt en nam ik er een hijs van. Ik haalde diep adem en blies de rook vervolgens uit. Ik gaf hem terug en zuchtte. Joints waren beter, maar die lagen niet in de buurt. Ik moest sowieso nieuwe wiet halen.
Ian
Wanneer ik voelde dat ze klaarkwam en strakker werd kwam ik ook klaar en stootte nog 1 keer diep in haar waarna ik, leek het mijn hele inhoud in haar spoot. Ik beet op mijn lip en ging uit haar wanneer ik voelde dat mijn vriend wat afzwakte.
from LostSouls on 05/15/2017 10:11 PMJennifer
Ik grinnikte. 'Dat is volgens mij het enige waar ik goed voor ben.' zei ik met een lachje terug komend op het hele familie drama. Blijkbaar was ik geen goeie dochter, of opvolger, of Lincoln. Het zou me niks verbazen als ze Violet zouden gaan erkennen als Lincoln en gewoon verzwijgen dat ze half mens is. Mijn familie is toch zo gek op geheimen.
Ian
Ik stootte nog net wat harder en net wat sneller. Ook bij mij begon het orgasme dichterbij te komen. Ik probeerde het nog even uit te stellen om Vi eerst te laten komen. Wilde grommen verlieten mijn lippen.
from LostSouls on 05/15/2017 07:19 PMJennifer
Ik kroop helemaal weg in de armen van Seth en glimlachte. 'Ik had niet gedacht dat wij ooit het stel zouden worden wat we nu zijn voordat je me gedrogeerd had.' zei ik met een grijnsje. Wanneer we samen waren waren we beide een beter persoon dan appart.
Ian
Ik stootte dieper wanneer haar benen verder spreidde en voerde het tempo op. De nagels die krassen over mijn rug gaven me een heerlijk gevoel. Grommen verlieten mijn mond rijkelijk.
from LostSouls on 05/14/2017 11:38 PMJennifer
Ik gniffelde. 'Zo engelachtig leek ze me niet.' zei ik en kroop dichter tegen hem aan. 'Zolang ze maar weet dat je klaar met haar bent en dat ik jouw meisje ben.' zei ik en snoof zijn geur op die me eigenlijk meteen al gerust stelde. Ik beet op mijn lip en kon eigenlijk zo in slaap vallen in zijn armen, maar het was nog vroeg op de dag dus ik wilde alle gebeurtenissen niet mijn dag laten verpesten.
Ian
Ik lachtte door haar aanstekelijke lach. 'Oh mijn wonderdick is ook echt geweldig.' zei ik met een lachje en kuste met haar mee. Ik streelde langs haar lichaam en hielp vervolgens mijn vriend haar nog natte vriendin in te glijden, wat best wel vlotjes ging. Ik begon te stoten en grijnsde breed.
from LostSouls on 05/14/2017 11:02 PMJennifer
Ik grinnikte wanneer hij dat zei. 'Over in de grond boren gesproken. De meid bij de begrafenis, kom ik die nog eens tegen? Want ik ben nog niet klaar met haar brutale mond.' zei ik tegen hem en zuchtte weer. Het was me een mysterie wie ze was en waarom ze in godsnaam daar was. Ze was geen familie dat wist ik zeker.
Ian
Toen ze klaarkwam likte ik alles op en schoon en kwam ik terug boven waarna ik mijn lippen tegen de hare drukte. 'Ze noemen me niet voor niets Ian Wondertong Martyr.' zei ik met een lachje. Geen idee of iemand me ook maar zo noemde, maar oké.
from LostSouls on 05/14/2017 10:48 PMJennifer
Ik luisterde naar zijn verhaal en haalde een keer diep adem. Ik draaide me op mijn zij en kroop tegen hem aan. 'Dankje.' zei ik en drukte een kus tegen zijn kaak. Seth kon bij iedereen over komen als een duivelse eikel, maar hij wist precies wat hij tegen me moest zeggen. Hij was echt niet zo slecht als iedereen dacht, maar ik was dan ook de enigste die hem echt kende volgens mij.
Ian
Ik grijnsde bij haar gekreun en liet mijn tong sneller stimuleren. 'Kom maar babe, ik wil je proeven.' zei ik tegen haar waarna ik weer verder ging en mijn tong hard zijn best liet doen.
from LostSouls on 05/14/2017 10:21 PMJennifer
Ik glimlachte zwak naar Jessica toen ze de kamer uit liep en ging op bed zitten. Ik staarde wat voor me uit en keek pas op toen Seth me uit mijn kleren hielp. Zodra ik in enkel mijn lingerie stond trok ik een sportlegging aan, omdat ze lekker zitten en een strak wit shirt. Ik ging naast hem liggen op mijn bed en staarde zoals we vaker deden naar het plafond. 'Sorry dat mijn drama de begrafenis van je moeder verstoorde. Deze dag zou om jou moeten gaan, niet om mij.' zei ik zacht terwijl mijn blik rechtvooruit bleef staan.
Ian
Ik grijnsde als ik haar kreunen hoorde en ik nog even met haar borsten bezig bleef. Na een tijdje liet ik mijn tong naar beneden glijden en draaide die rondjes om haar navel. Na 3 rondjes ging mijn tong verder naar beneden. Mijn hand trok ik terug en mijn tong nam het werk over.
from LostSouls on 05/14/2017 09:55 PMJennifer
Wanneer we waren aangekomen bij school stapte ik uit. Ik beet op mijn lip en sloot kort mijn ogen. Ik had het kunnen verwachten na ze allebei dik genegeerd te hebben. Al had ik liever gehad dat ze me hadden gemarteld zoals mijn vader bij iedereen deed als hem iets niet beviel. Ik liep om de limo heen naar de andere kant waar Seth uitstapte en veegde nog een keer langs mijn wangen tot ze weer helemaal droog waren. Nu had ik "geluk" dat we van een begrafenis kwamen. Ik wou niet dat iemand wist dat ik huilde omdat mijn familie me niet mag.
Ian
Ik liet mijn vingers sneller in en uit haar glijden en mijn duim ging sneller over haar knobbeltje. Na een tijdje moest ik wel stoppen met drinken en haalde ik mijn tanden eruit. Ik likte mijn lippen en mijn tanden af en drukte mijn lippen tegen haar borsten. Met mijn tong speelde ik daarna met haar tepels die al van opwinding vooruit priemde.
from LostSouls on 05/14/2017 09:27 PMJennifer
Wanneer hij me tegen zich aan nam haalde ik een keer diep adem en zag hoe de tranen vielen op zijn broek. 'Dan ken je mijn vader niet.' zei ik zacht en veegde mijn wangen droog terwijl ik tegen hem aan bleef liggen. Verder trok ik mijn mond niet meer open. "You are a disgrace." was het enige wat door mijn hoofd spookte.
Ian
Ik liet een hand afdwalen naar haar vriendin en de andere streelde haar borst. Ik liet 2 vingers in haar glijden terwijl mijn duim haar genotsknobbel stimuleerde. Ik liet mijn fangs te voorschijn komen en zette ze in haar nek. Langzaam begon ik te drinken. Slokje voor slokje, zodat ik controle niet verloor.