Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 249 | 250 | 251 | 252 | 253 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from walkingdead on 05/13/2017 05:01 PMViolet
Als Jennifer me tegen een boom aan duwt. Kijk ik verveelt op "nee jij wel dan?" Zei ik met een lachje." Wat wil je Jennifer mijn leven nog meer ruïneren?" Vroeg ik verveelt terwijl ik haar aan de kant duwde en weer richting de top liep.
from walkingdead on 05/13/2017 04:32 PMViolet
Ik stond aan de top van een berg helemaal bezopen. En tuurde over Moskou heen terwijl ik kort dacht aan zelfmoord. Nee zo makkelijk ging ik toch niet dood of wel. Ik spreiden mijn armen en had ze nog nooit gezien mijn vleugels. Mijn ogen werden kort rood terwijl ik op het punt stond mijn duivel te activeren.
from walkingdead on 05/13/2017 01:29 PMSeth
Ik zag Violet geïrriteerd naar buiten lopen en nam diep adem. Kon alles gewoon weer de oude worden? Ik hield er gewoon niet van om in ongemakkelijke situaties te zitten.
Violet
Ik nam die adem en had een fles alcohol kunnen stelen. Ik besloot te zuipen en een wandeling door het bos te maken. Dan werd ik afglijd.
from walkingdead on 05/13/2017 12:03 PMIan
"Nu doe je het weer Jennife,, God stop met zo kinderachtig doen." Zei ik een beetje boos tegen haar "ze is je familie." Ik verliet haar kamer en had even geen zin in haar aangezien ze nog steeds een beetje als een bitch deed wat me irriteerde. Niet omdat het weer goed tussen ons lag betekende dat ik haar gedrag zou accepteren. Ik vond haar veel leuker toen ze het nog voor Violet opnam.
from walkingdead on 05/13/2017 09:06 AMSeth
"Als ik niet had gelogen was het niet gebeurt ,, en ik hou er niet van om een onderdeel te zijn van iets wat uit de hand kan lopen." Zei ik tegen haar "ik denk dat je met Violet moet gaan praten.. maakt niet uit hoe erg je haar haat voor die domme reden dat ze haar identiteit heeft geheim gehouden." Zei ik tegen haar "ik zeg het niet graag tegen je maar Violet is een vriendin van me net als hoe Ian dat voor jou is." Ik kwam overeind en kleden me om in mijn uniform.
from walkingdead on 05/12/2017 11:26 PMSeth
De dagen vlogen voorbij. Violet werd steeds vijandiger en Ian was een soort van reaper. Die 2 hadden elkaar echt nodig. Ik rookte een jointje naast Jennifer in bed. En dacht na "vind je ook niet dat we hun relatie een beetje hebben verpest?" Zei ik pipbijtend tegen haar." Kijk naar Ian hij kan echt niet zonder Violet.. hij lijkt net een junkie."
Violet
" Dus als je nog 1 keer mijn spullen aan raakt hoer.. zorg ik dat je niet alleen je exstentions verliest." Zei ik dreigend tegen zo een set die me probeerde uit te schelde voor "boerin" en mijn spullen van mijn tafel wou verwijderen.
from walkingdead on 05/12/2017 10:56 PMSeth
"Misschien weer eind van de maand." Zei ik grijnzend terwijl ik weer overeind kwam en Ian besloot te volgen. Ik horde dat hij in gesprek was met Milah Jennifer's bestie "weer de reader uithangen Martin? "
from walkingdead on 05/12/2017 09:13 PMSeth
Ik luisterde half naar wat iedereen te zeggen had. Maar mijn gedachtes bleven maar bij die conclusie die ik had getrokken over Violet.
Violet
Ik was in de meidentoilet en kotste bloed uit. Terwijl ik sterk het gevoel kreeg dat mijn duivel het niet langer meer kon houden.
from walkingdead on 05/12/2017 08:25 PMSeth
Als Ian opschuift grijns ik tevreden. Ik ging naast Jennifer zitten "maakt niet uit." Ik zette mijn hand op haar been. En gaf Ian een vieze blik terwijl hij echt uit Jennifer beurt moest blijven. Ik vertrouwde hem niet.
from walkingdead on 05/12/2017 07:24 PMSeth
Ik fronste en hield mijn wenkbrauwen op. Ik kwam overeind "bel me als je me wild vertellen wat er aan de hand is." Zei ik verveelt terwijl ik naar buiten liep. Als ik Ian naast Jennifer zie zitten kijk ik hem emotieloos aan "schuif." Zei ik nog rustig tegen hem.