Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  249  |  250  |  251  |  252  |  253  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/14/2017 09:00 PM

Jennifer
Er rolde een traan over mijn wang terwijl ik hem niet probeerde aan te kijken. Wanneer hij weg liep keek ik pas naar hem. 'Papa.' zei ik met een piepende hese stem en ik beet op mijn lip. Hij keek niet eens om. Ik balde mijn handen tot vuisten en stapte de limo in. Ik ging aan de andere kant aan het raam zitten en voelde tranen over mijn wang lopen. Ik vertikte het om in huilen uit te barsten, maar stilletjes rolde de tranen over mijn wangen.

Ian
Ik grijnsde en keek in haar ogen. 'Ik denk dat hij nog niet uitgespeeld is.' zei ik met een lachje en ik draaide ons om. Ik drukte een zuigzoen in haar hals en streelde ondertussen met mijn handen over haar lichaam.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/14/2017 08:18 PM

Jennifer
Ik haalde diep adem en liep richting de limo. Net wanneer ik in wou stappen stopte Seth. Ik keek om en keek recht in de ogen van mijn vader. 'Jij niet.. zij wel.' zei hij met een kille stem. Ik beet mijn kaken op elkaar. 'Hallo vader.' zei ik zacht en voelde de donderbui al hangen. Ik wist niet hoe dit zou gaan aflopen.

Ian
Ik grijnsde breed tegen haar lippen en legde mijn handen op haar billen waar ik in kneedde. 'Je hoeft het alleen maar te vragen hoor.' zei ik met een lachje. Dit mocht ze van mij op elk moment van de dag doen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/14/2017 07:59 PM

Jennifer
Ik beet op mijn lip. We waren al snel bij het graf waar ze langzaam in werd gelaten. Als ik even verder de Martyrs zag wou ik er al naar toe lopen. Eindelijk bekende gezichten, maar toen zag ik mijn ouders. Ik beet mijn kaken op elkaar en deed een paar stappen achteruit. Ik moest weg hier.

Ian
Wanneer ze mijn vriend duidelijk tussen haar borsten nam hield ik het niet lang meer en kwam klaar met een diepe grom. Wat had ik hiervan genoten. Ik trok Violet naar me toe en drukte mijn lippen tegen de hare.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/14/2017 07:16 PM

Jennifer
Ik luisterde naar de mist en beet op mijn lip. Om me heen werd door verschillende gehuild. Wanneer de laatste woorden werden gezegd en de kist gedragen zou worden naar het graf keek ik naar Seth. Ik knikte en keek naar de kist die werd opgetild. Ik haalde diep adem. Ik vond het toch maar even intens allemaal om mee te maken. Zodra de eerste rij mocht opstaan om achter de rest aan te lopen richting het graf stond ik op en voeg me samen met de tante van Seth in de rij. Als ze merkt dat ze geen zakdoekjes meer heeft nam ik een die ik zelf had mee genomen. 'Hier.' zei ik met een zwakke glimlach. Ze knikte bedankend naar me en liep achter de kist aan terwijl ik eventjes bleef staan. Ik vond niet dat ik vooraan hoorde te staan. Ik was nota bene geen familie, dus mengde ik me in de menigte van de kennissen.

Ian
Ik beet op mijn lip en voelde de spanningen door mijn lichaam gaan. 'Ik kom bijna.' gromde ik en genoot. Dat geile mondje van haar daar kon ik nooit genoeg van krijgen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/14/2017 01:28 PM

Jennifer
Ik beet op mijn lip om me in te houden en haalde een hand door mijn haar. 'Wat denkt zij wel niet?' siste ik zacht en ging zitten. Ik glimlachte zwak naar Seth zijn tante die in tranen was. Ik voelde me niet echt op mijn plek. Niemand hier die me kon. Maar ik was hier om Seth te steunen.

Ian
Ik beet op mijn lip en begon langzaam te hijgen. Ze deed het steeds beter het was ongelofelijk. 'Vi...' kreunde ik en legde mijn hand op haar hoofd.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/14/2017 01:13 AM

Jennifer
Ik trok mijn wenkbrauwen op als ze spreekt. Kort lachtte ik en deed een stap dichterbij. Ik zou haar graag willen wurgen, maar uit respect voor Seth zijn familie ging ik hier geen scene schoppen. 'Pas op met wat je zegt ongedierte. I'm not just a pretty face with an important name, sweetie.' siste ik en keek haar recht in die arrogante vieze blik van haar.

Ian
Ik grijnsde breed. 'Van mij mag je dit altijd wel als ontbijt eten.' zei ik met een grijns en genoot van haar lippen om mijn vriend. Ik haalde een keer diep adem en sloot genietend mijn ogen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/14/2017 01:00 AM

Jennifer
Ik zuchtte terwijl ik iedereen Seth zag komen condoleren. Serieus. Niemand hier had ook maar iets met zijn moeder. Niet dat ik haar ooit officieel had ontmoet. Ik beet op mijn lip als hij zijn arm om me heen sloeg en nam kort zijn hand vast. Als er een of andere meid op hem af kwam die ik niet kende rolde ik mijn ogen. 'Dus... Seth. Stel je me niet even voor?' vroeg ik terwijl ik de meid met een neppe glimlach aankeek.

Ian
Ik werd wakker als ik Vi tegen mijn huis voelde en glimlachte zonder mijn ogen te openen. 'Goedemorgen.' zei ik en trok haar dicht tegen me aan. Ik genoot van haar warmte, maar dacht toen aan alles wat er gebeurd was wat mijn ogen deed openen en mijn glimlach deed wegvagen. Ik veranderde snel mijn gedachtes en hield me met Violet bezig. 'Heb je honger?' vroeg ik haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/14/2017 12:42 AM

Jennifer
Ik kronkelde onder hem en kreunde hard. Het boeide me niet meer wie langs liep en wie me kon horen. Als ik het niet liet horen zou ik exploderen. Ik voelde me dichter bij mijn hoogtepunt komen en sloot mijn ogen terwijl ik weer zachtjes aan zijn haar trok. Niet veel later hield ik het ook echt niet meer en kwam ik hard kreunend klaar.

Ian
Ik lachtte bij haar gilletje en drukte kusjes naar beneden waar ik kort tussen haar borsten bleef haken en ik liet mijn handen de knoop van haar broek los maken. Ik trok haar broek naar beneden en drukte toen weer mijn lippen tegen de hare.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/14/2017 12:01 AM

Jennifer
Ik beet op mijn lip en voelde het helemaal tintelen door mijn hele lichaam. Ik kreunde hard. 'Oh my god Seth!!' piepte ik. Zijn tong was zo hemels. Mijn handen gingen door zijn haar en grepen er een beetje in. Ik beet op mijn lip om mijn kreunen een beetje in te houden.

Ian
Ik beet kort op haar lip. 'Ik heb er genoeg.' zei ik met een grijnsje en trok haar shirt ook uit. Ik gooide hem gewoon ergens neer. Ik drukte haar op bed en drukte mijn lippen in haar hals.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/13/2017 11:38 PM

Jennifer
Ik kreunde. 'Daar, Oh please daar.' kreunde en hijgde ik terwijl ik de lakens onder mij vast greep. 'Als ik alles bij elkaar op tel kun je heel veel geld uitgeven aan nieuwe strings.' zei ik en beet op mijn lip. 'Ga nou verder please.' smeekte ik bijna en haalde diep adem. Hij kon me zoveel geiler maken dan ik al was altijd. 

Ian
Ik grijnsde breed tegen haar lippen en nam haar vervolgens mee naar binnen naar mijn kamer. Mike zag ons samen en begreep al meteen de hint die niet werd gemaakt. Hij verliet de kamer en ik trok Violet naar me toe waarna ik mijn lippen tegen die van haar aan drukte.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  249  |  250  |  251  |  252  |  253  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page