Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 250 | 251 | 252 | 253 | 254 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from walkingdead on 05/12/2017 06:46 PMSeth
"Can't blame her ondanks het feit dat je identiteit heb verzwegen.. maar je vast een reden er voor moet hebben gehad." Zei ik terwijl ik de som oploste "ik weet niet wat je geheim houd Vi.. maar je brengt niet alleen jezelf in gevaar." Ik wist dat ze ook in de onderwereld heeft gezeten en ik onderschat niet graag mensen die er vandaan komen. Maar ik nam aan dat ze connected was met niet alleen Jennifer maar ook Kate. Een voormalig student en iemand die ik kon hebben maar er van door met Ian is ging
Violet
Ik beet mijn kaken opelkaar "praat er niet over in het openbaar Seth of ik doe je wat." Zei ik met rode ogen. Natuurlijk weet Bonasis af van haar.. ik was niet de enige Lincoln die geheim is gehouden. Mijn zus Kate Darcy ook wel Katelin Lincoln. We look alike. Maar we zijn niet hetzelfde. Ze was door en door slecht. Ze wilde Jennifer om het leven brengen toen ze nog op de night academy zat in het 1ste jaar. Maar ik had haar tegen gehouden op een mannier dat niet had gehoeven.
from walkingdead on 05/12/2017 01:06 PMSeth
Ik rolde mijn ogen dat haten ik wel van haar dat ze af en toe net als een klein kind kon doen. Ik liep naar Violet en ging tegen over haar zitten.'' Je hoefde het niet voor me op te nemen'' zei ze zuchtend terwijl ze een wiskunde boek voor me neer zette.'' Het spijt me van Ian'' zei ik terwijl haar ogen me nonchalant aankeken ''het heeft niks te maken met jou.'' Zei ze zuchtend ''mijn leven is toch alleen maar gebasseerd op leugens hé.'' Zei ze ineens duivels terwijl ik dat niet van haar gewend was '' dankzij je vriendin.''
Violet
Ik werd er dood ziek van dat Jennifer alles voor me moest verzieken ze had al mijn familie een familie dat met heel hun hart van haar houd. Mijn eerste relatie naar de moer. Mijn reputatie hier op school. Iedereen zag me als een leugenaar omdat haar tante mij niet kon hebben. Ik kon net zo goed weg gaan van hier als dat was wat ze wilde. Want zodra ik mijn duivel release zou ik niet alleen haar leven ruineren maar ook dat van Ian die aan mij was verbonden. Als ik het activeer jzou het zijn dood kunnen worden en dat wilde ik niet,
from walkingdead on 05/12/2017 07:52 AMSeth
"Wacht.. probeer je nou te zeggen dat ik iets met Violet zou willen?" Ik schudde mijn hoofd "ik val op meisjes met een attitude en dat heeft zij al helemaal niet." Ik keek om me heen "en dat is heel gemeen om te zeggen Jenn tenslotte is ze nooit echt helemaal in je leven geweest dus ken je haar ook niet.. onthoud wij zijn verwend opgevoed zij niet.. dus zullen wij nooit begrijpen hoe het is om weggegooid te worden als of we niks zijn en nooit hebben bestaan in je eigen familie." Ik plaatste een kusje op haar wang "maybe she is hiding something that you won't understand als je het niet leerd begrijpen." Ik was anders opgevoed dan de iets grotere families zoals Martyr en Lincoln. Bij mij was het belangrijk dat Familie er voor elkaar is wat er ook gebeurt mag zijn. Dat van mijn vader is iets anders." Misschien kan je 1 keer de plek bezoeken waar zij haar hele leven heeft moeten wonen, dan krijg je denk ik sowieso een andere visie." Ik was nog nooit op het platteland geweest maar een nieuwe levenservaring zou wel leuk zijn.
Violet
Ik zag Seth al met Jennifer en slikte. Ze hadden wel een heel lang gesprek.
from walkingdead on 05/11/2017 11:48 PMSeth
Ik grijnsde en hield haar stevig vast bij haar billen." Jaja denk je niet dat ze daar al op voorbereid zijn?" Zei ik met een grijns terwijl ik haar mee nam naar de bieb." Violet geeft prima les ze geeft niet alleen mij maar ook Jennie die haar gesmeekt heeft.." zei ik met een lachje "toch wel apart zei mocht Violet minder dan jou." Ik nam diep adem en wist niet of ze wist over dat Ian en Violet uitelkaar zijn. Ik voelde me verantwoordelijk op de 1 of andere mannIer.
from walkingdead on 05/11/2017 11:23 PMSeth
Ik nam een diep hijsje en keek naar Jennifer in haar maar al te leuke cheerleader pakje. Ik grijnsde breed "kan je in salto's naar me toe komen babe dan vang ik je op." Zei ik grijnzend terwijl ik gestopt was met Lacrosse. En bijles was geen nemen bij de slimste meisje van onze klas natuurlijk Violet. Ik had het wel nodig om over te gaan toch..?
Violet
Als Ian voorbij loopt en Tyrell met een schouder duw aan de kant duwt. Zucht ik zacht "kijk waar je loopt debiel." Zei Tyrell speels terwijl hij het 1 en ander van Seth had gehoord denk ik. Ik keek hem lipbijtend aan "klaar moet je met zo een gozer zijn man." Zei Tyrell mompelend ik nam diep adem "breng hem niet naar beneden omdat je hem niet kan toppen dat is laag." Zei ik terwijl hij al een misstap had gemaakt met mij. Zoals alle slimme meisjes was ik moeilijk en vaak onbereikbaar. Maar ik hield er absoluut niet van om slachtoffer te spelen. Wat laag is laag. Ik liep weg en moest Seth bijles geven.
from walkingdead on 05/11/2017 09:50 PMViolet
"Dus dat is toch haar probleem? !" Zei ik ineens duivels terwijl ik ietsje te fel was "je doet net alsof ik er zelf voor heb gekozen om het voor haar geheim te houden." Zei ik tegen hem ik sloeg mijn armen overelkaar "je zal nooit begrijpen wat een boersmeisje als ik heb doorgemaakt als een verwend jongetje van goeie huizen." Zei ik zacht "verdwijn Ian." Zei ik zonder genade terwijl mijn verhaal veel erger was maar ik het niet durfde te vertellen. Bang dat hij het niet zal begrijpen. Ik liep terug naar binnen en veegde ongelukkig een traan weg. Ik hield van hem zoveel. Maar het enige wat ik kon doen is onzeker zijn.
Seth
Ik drukte een schuin kusje op haar arm. Ik glee uit haar en draaide haar om. Ik duwde haar op haar knieën en nam mijn vriend vast om vervolgens op haar gezicht klaar te komen.
School
Seth
Ik was weer terug op school terwijl ik gezellig vertelde aan Drake hoe mijn dagen spijbelend op de Bahama's verliepen. Tenslotte was er een nieuwe jongen bijgekomen Tyrell hij horde bij mij Drake en Elijah. Terwijl hij een oogje had op mevrouw Violet. Die Ian niet meer moest de reden wist ik niet. Maar het had vast iets te maken met Jennifer en dat hele gebeuren over haar familie. Ha- ik dacht dat ik slachtoffer van Karma zou zijn. Ik stak een joint op terwijl morgen de grote dag was.. mijn moeders begravenis. Ik liep naar het veld omdat ik beloofd had om Jennifer op te halen van haar cheerleader training.
Violet
Ik hield mijn boeken tegen me aan terwijl ik tegen de kluisjes leunde en Tyell de weg voor me blokkeerde." Dus about last night?" Zei Tyrell grijnzend terwijl ik hem aankeek "het was alleen een kus doe normaal." Zei ik met een lachje tegen hem "moet je niet bij Seth en zijn maatjes zijn?" Vroeg ik grijzend.
from walkingdead on 05/11/2017 09:05 PMViolet
Ik keek hem verbluft aan "ik geef niet toe dat ik jaloers ben.. tot dat jij toegeeft dat je alleen maar met Jennifer een paar keer heb staan neuken om me expres te laten voelen dat ik niks waard ben." Zei ik terwijl ik hem aankeek "en duw alle schuld maar op mij dat ik je heb gedumpt ik ben daar wel op de hoogte van." Zei ik snuivend terwijl hij me echt pijn had gedaan ik kon niet zomaar terug bij hem komen en doen alsof hij niet met Jennifer en dat hele groepje van haar mee had gelopen. Hij kon op zijn minst niet bij haar leger van "Hate on Violet"aansluiten want als hij echt wat voor me voelde zou hij dat niet doen. Dacht ik dan.
Seth
Ik gaf met mijn linkerhand petsjes op haar billen. Terwijl alle dagen dat we hier waren verliepen met veel goeie seks en orgasmes hier en daar. We hadden misschien elke positie gedaan. Ik keek Jennifer grommend aan "jezus Jennifer je weet me iedere keer weer op te geilend."
from walkingdead on 05/10/2017 10:44 PMViolet
"Ik eis het niet op omdat ik niet zo als jij ben opgevoed." Zei ik met een duivels toontje in mijn stem. Ik keek zijn nicht kort aan "welkom" zei ik met een knik." Je kan de dieren bekijken.. als je dat wild dan" zei ik zodat ze niet in onze eindeloze discussie zou belanden. Ze gaf een knik en snapt em terwijl ze vervolgens richting de paarden liep. Ik stond in een blauwe jumpsuit die ik gebruikte om de tractor te repareren en keek Ian aan." Dus waar zullen we beginnen?" Ik keek hem aan als er iets is waar ik niet tegen kon is dat iemand me leven bekritiseerd vanwege dat ik op het platteland woonde en de naam Lincoln droeg.
Seth
Ik zoende wellustige met haar mee en nam haar vast terwijl ik haar wellustige tegen de muur draaidee met haar gezicht. Ik hrilde haar haren nog steeds vast terwijl een natte vinger haar andere vriendin wat soepeler maakte. Ik hield haar hoofde nog steeds tegen de koude muur gedrukt terwijl ik met een grom in haar glee.
from walkingdead on 05/10/2017 09:58 PMViolet
Ik zat te wachten bij de poort terwijl een paar weeskinderen zaten te spelen op het land. Ik nam diep adem het duurde wel lang ik keek kort op mijn horloge. Maar zag de audi van Ian al aan komen rijden.
Seth
Ik voelde Mijn erectie slapper Worden En glee uit haar Mond. " we kunnen dit vervolgen in de douche" zei ik grijnzend terwijl ik haar overeind tilde en mijn handen haar billen ondersteunde. Ik liet haar los in de badkamer en trok mijn shirt over haar hoofd. Terwijl mijn badjas ook al snel op de grond lag.
from walkingdead on 05/09/2017 08:43 PMViolet
Ik stuurde mijn locatie en ging vervolgens verder met de taken die mijn vader me had opgegeven het waren er best wel veel.
Seth
Ik keek kwellend naar Jennifer en voelde al snel haar mondje werk verrichten. Ik steunde met beide handen op het aanrecht terwijl een grom mijn mond verliet ''babe'' zei ik grijnzend terwijl ik naar haar keek. En die ogen van haar me geil aankeken. Dus hoe ik haar straks alle hoeken van het huis zou laten zien. Ik beet op mijn lip en stoten een beetje in haar keel waardoor ze zou kokhalsen.