Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 251 | 252 | 253 | 254 | 255 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from LostSouls on 05/13/2017 12:26 PMJennifer
Ik keek Seth na en beet mijn kaken op elkaar. 'VERDOMME!' riep ik kwaad en sloeg tegen de kastdeur waardoor er een gat doorheen ontstond. Ik beet op mijn lip en keek naar mijn bloedende hand wat al snel weer genas. Ik liep naar de douche die ik aanzette en me snel douchte. Moest ik nu serieus gaan praten met haar? Er viel niets te zeggen. Ze wou niks met mij te maken hebben en ik niks met haar, alhoewel. Zij heeft er wel een beetje voor gezorgd dat ik erachter kwam dat Seth helemaal niet vreemd was gegaan. Ik kwam de douche uit en kleedde me snel aan waarna ik ook de deur uit liep.
from LostSouls on 05/13/2017 11:52 AMJennifer
Ik zuchtte. Die eindeloze Violet en Ian discussie werd nog een keer ons einde. Ik ging recht zitten en keek naar hem. 'Ik ga al veel minder met Ian om, we praten nauwelijks, ik help hem niet en blijf uit zijn buurt. Dat doe ik allemaal voor jou hoor? En dan zou Violet weer een uitzondering moeten zijn. Die vriendschap tussen jullie vind ik helemaal niks en het interesseert me niet waarom ze haar identiteit geheim hield. Ze moet gewoon weg blijven uit mijn familie. Ze vinden mij al niet belangrijk genoeg meer. Ik bespaar haar alleen maar een kut familie. Ze kan beter op die boerderij blijven zitten, gelukkig met haar vader.' zei ik zuchtend en stapte het bed uit. 'Ik ga douchen.'
Ian
'Ik weet dat het moeilijk is, maar je moet het weer terug onder controle krijgen. Ik laat je niet eerder terug gaan. Stel dat je die hele school vermoord. Stel dat je Violet leegdrinkt.' zei ze. De gevoelige snaar. 'Hou je bek over Violet.' gromde ik en keek rond. 'Ik zou Violet nooit iets aan doen.'
from LostSouls on 05/12/2017 11:42 PMJennifer
'Waarom denk je dat dat iets met hun relatie te maken heeft? En waarom zou jij hun relatie hebben verpest? Dat ik hem heb verpest is nog te begrijpen, maar jij hebt niks verkeerds gedaan... hoop ik toch.' zei ik tegen hem en draaide me nog een keer om in bed.
Ian
Ik gooide het levenloze lichaam op de grond in het bos en keek naar Milah die af en toe ongezien hier met mij bezig was om me terug onder controle te krijgen. 'Volgens mij probeer je het niet eens.' zei ze met een zucht. 'Godverdomme Milah wat denk je nou zelf. Het zit in mijn natuur om bloed te drinken van mensen.' snauwde ik en keek naar de 3 lichamen die lagen opgestapeld.
from LostSouls on 05/12/2017 11:14 PMIan
'Fuck off Seth.' gromde ik geïrriteerd terwijl ik verderliep naar mijn kamer voor ik iemand nog wat aandeed. Zoveel frustratie omdat ik niet kon drinken van wie ik wou. Ik kon gewoon niet meer stoppen als ik eenmaal begon. Ik heb nog nooit mij controle zo erg verloren als dat ik nu dreigde te doen.
from LostSouls on 05/12/2017 09:30 PMJennifer
Zuchtend keek ik naar Seth. 'Kunnen we niet terug naar de bahama's?' vroeg ik en haalde mijn vrije hand door mijn haar. Wanneer Ian opstaat en zich kort excuseerd keek ik hem fronsend na. Ik wist waar hij doorheen ging. Ik herkende de tekens. Ik zuchtte en keek naar Jenna. 'Hoe is het met Rick?' vroeg ik haar. Dat was haar vriendje van een andere school zoals deze.
Ian
Ik werd hier net zo gek als daarstraks in de kantine en dan waren dit mijn vrienden waarbij ik moordneigingen kreeg. Ik mompelde een zwak excuus om te gaan en liep snel door terug de school in waarbij ik mijn telefoon nam en Milah belde. 'Misschien heb ik je toch nodig.' zei ik tegen haar en hing vervolgens op.
from LostSouls on 05/12/2017 09:00 PMJennifer
Ik pakte met mijn hand zijn hand vast en liet ze gewoon rusten op mijn been. Ik haalde een hand door mijn haar en luisterde naar iedereen zijn verhalen. Ik haalde diep adem en hield Tyrell in de gaten. Vertrouwde hem voor geen meter. Geen idee waarom. Dat had ik in het begin met Drake en nu was hij een van mijn beste vrienden. Het was waarschijnlijk gewoon even wennen aan een nieuw gezicht binnen de groep.
Ian
Ik genoot van de joint en gooide hem weg wanneer hij op was. Ik beet op mijn lip en kreeg alles maar half mee. Als vervolgens Jenna en Jessie er ook bij komen probeerde ik mijn aandacht erbij te houden maar aangezien Jessie een heks was en in principe dus gewoon levend werd ik door de geur van haar en het kloppen van haar hart afgeleid.
from LostSouls on 05/12/2017 07:34 PMIan
Ik rolde mijn ogen en schoof op zodat hij tussen Jennifer en mij in kon zitten. Ik nam de joint aan van Mike waarna ik nog een hijs nam. Ondertussen werd er nog een nieuwe opgestoken. Wanneer de joint bij Tyrell kwam keek ik hem vuil aan. Beter dat hij met zijn gore poten van Vi afbleef.
Jennifer
Voordat ik kon praten met Ian erover kwam Seth al tussen ons in zitten. 'Sorry van net.' zei ik zacht mompelend. Hopend dat hij het eigenlijk niet had gehoord. Sorry stond eigenlijk totaal niet in mijn woordenboek. Ik had eigenlijk bijna nooit sorry gezegd in mijn hele leven.
from LostSouls on 05/12/2017 07:14 PMJennifer
Ik haalde een hand door mijn haar en ging met hen bij de fontein zitten. Drake stak een joint op die ik vervolgens van hem overnam. Ik nam een diepe hijs ervan en keek naar Tyrell. 'Hoelang ben je al samen met Seth?' vroeg Tyrell. Ik dacht even na. 'Klein half jaartje?' zei ik een beetje twijfelend. We hielden het niet echt bij. We waren niet dat soort koppel zeg maar. Ik beet op mijn lip. Misschien moest ik mijn excuses aan hem aanbieden voor mijn jaloerse gedrag. Al was ik niet het type dat sorry zou zeggen. Ik beet op mijn lip en nam nog een hijs van de joint waarna ik hem doorgaf aan Tyrell.
Ian
Na een tijdje liep ik met Mike naar beneden. Ik zag Tyrell en Drake met Jennifer bij de fontein. Gelukkig waren hun niet verleidelijk om te drinken. Al wist ik niet wat Tyrell was. 'Hey, pass die joint eens.' zei ik tegen Drake wanneer hij hem weer tussen zijn lippen had. Ik zuchtte en ging naast Jennifer zitten en nam een hijs van de joint. 'Alles wel oké Ian?' vroeg Drake fronsend. Ik knikte en nam nog een hijs en inhaleerde die diep. Jennifer bekeek me en herkende volgens mij al wat er aan de hand was.
from LostSouls on 05/12/2017 06:03 PMJennifer
Ik beet op mijn lip en keek naar buiten. Even verderop zag ik Drake en die nieuwe, Tyrell ofzoiets. Ik liep mijn balkon op en sprong van het balkon af om vervolgens naar de twee toe te lopen. 'Heeft Seth iets gezegd over Violet. Iets over haar uiterlijk of iets dergelijks.' vroeg ik. Drake fronste. 'Nee, waarom?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Hij verdedigd haar wel altijd, maar je hoeft niet jaloers te zijn op haar looks. Jij bent nog altijd lekkerder.' zei Drake met een knipoog. Ik rolde mijn ogen. 'Ja ja..' zei ik met een grinnikje en richtte me op Tyrell. 'Dus.. je bent nieuw?'
from LostSouls on 05/12/2017 11:52 AMJennifer
Ik rolde mijn ogen en sloeg mijn armen over elkaar. 1 dag waren we terug op school en er was weer ellende. Ik voelde mijn telefoon trillen in mijn cheertopje, maar negeerde hem. 'Mijn familie is heel anders dan die van jou Seth, maar prima. Ga maar naar het zielige boeren meisje dat nooit goed verwend is geworden. Volg je bijles. Ik ga.' zei ik en schudde zuchtend mijn hoofd. Ik keek nog een keer naar Violet vol jaloezie dat hij het voor haar opnam en liep de bieb uit naar mijn kamer. Ik haalde mijn telefoon uit mijn topje en bekeek de 10 gemiste oproepen van mijn moeder en de 3 van mijn vader. Dat was al alleen vandaag. De hele vakantie in de bahama's ben ik zovaak door ze gebeld. Ik word er gek van. Alleen omdat de directeur zijn mond niet kon houden tegen hen. Het is dat ik weet dat ik net niet belangrijk genoeg ben voor ze om hier heen te komen.
Ian
Mike had me na een tijdje gevonden. Ik had hem alles verteld wat er gebeurd was. 'Damn Ian. Hier moet je niet mee rond lopen. Je bent een gevaar voor alle niet vampiers wat hier rondlopen.' zei hij. Ik zuchtte en liep met hem terug naar onze kamer. 'Ik heb het nog nooit zo heftig gehad. Jennifer is de ripper ik niet.' zei ik meer in mezelf. Mike keek me verbaasd aan. 'Jenn?' vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Je weet van niks.' zei ik en beet op mijn lip.