Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  254  |  255  |  256  |  257  |  258  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 10:43 PM

Seth
Ik keek op in Jennifer's mooie groene ogen." Hallo" zei ik zacht tegen haar terwijl ik noreaal gesproken haar zou kussen en weer onder de lakens verdween om haar als een lekker ontbijtje op te vreten. Als je snapt wat ik bedoelde. Ik kwam stijfjes overeind en kraakte mijn boten "vandaag is dat paraciet toch jarig?" Zei ik gapend terwijl ik me al klaar maakte en een bloes met daar onder  een broek aantrok. Ik kamde mijn haren en trok  mijn sneaker aan. Terwijl ik met Elijah en Drake had afgesproken Ian bleek het op de 1 of andere mannier niet te boeien wat we hem aan hebben gedaan. Denk vooral dat zijn hoofd bij zijn eigen Lincoln ligt.  Ik stak een joint op en nam een teugje. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/01/2017 10:17 PM

Seth 
Ik werd mijn armen om me heen wakker en zag dat het Jennifer was. Ik ging met mijn rechterhand door haar haren terwijl ik even bleef liggen en naar de opkomende zon keek. Ik was eindelijk tot een beslissing gekomen en vond dat ze er recht op had wat er de afgelopen tijd met me was gebeurt en waarom alles zo is gegaan.

Violet
Ian was jarig ik beet op mijn onderlip de dag stond dus in het teken van hem. Ik zag al wat mensen dingen neerzetten en alles klaar zetten terwijl ik met mijn armen overelkaar alles volgde. Ik was vergeten wat Ian's sterrenbeeld was het was nu toch december of niet? Maar als ik een boogschutter opgeheven zie worden wist ik het weer. Natuurlijk de boogschutter waar ik vaak voor viel. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/01/2017 09:59 PM

Seth
Ik was inslaap gevallen en wilde niks meer horen nu niet.
-
Ts next week 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/01/2017 09:39 PM

Seth
"Als je dat wilt" zei ik simpelweg. Terwijl ik weer ging liggen en niet uit mezelf over dat wel bekende onderwerp ging praten." Er ligt coke onder mijn bed" zei ik om haar af te wimpel alsof ze nik was.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/01/2017 09:26 PM

Set
Ik stak haar een burger toe en een beker cola. Terwijl ik nog steeds niks zei ik was na een tijsje klaar. En pakte een injectiespuit ik spoot wat speed in. En nam opgelucht adem.

Violet
Als ik Ian van een afstandje hoor. Doet mijn hart een sprongetje. Ik keek door mijn haar naar hem op en ging er weer van door. Dit was dus zo irritant een stukje affectie voor Ian kwam weer naar boven. Maar ik wilde het niet toe geven hij moest zijn best maar doen en met iets goed komen. Mijn vertrouwen was beschadigd.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/01/2017 08:57 PM

Violet
"Weet je Jimmy bel me." Ik kwam overeind en zag Seth ik had het gehoord over zijn moeder en dat van Ian." Hey" zei ik voorzichtig "gecondoleerd" hij keek in de eerste instantie giftig op maar zei vervolgens wel bedankt. Ik keek op en zag Ian zitten. Nu al uit de ziekenboeg? Ik zuchten zacht terwijl er een zweer hing maar mijn instinct zei dat ik door moest blijven gaan. Ik nam een bakje fruit terwijl die alweer uit mijn hand werd geslagen "oeps." Zei ze terwijl ze rondkeek of er geen Seth in de buurt was en met Jennifers handlangers naar de tafel van Mike liep. Mijn ogen werden kort rood maar ik had een belofte gedaan ik zou mijn duivel blijven onderdrukken. Ik pakte mijn portomonee al om een nieuwe te kopen en nam diep adem.

Seth
Ik kwam terug met een zak lunch en zag dat Jennifer nog in mijn bed lag. Ik trok mijn jas uit en stak een joint op." Wees altijd jezelf toon nooit genade" dat was wat ik van mijn moeder had geleerd ik nam een diepe hijs. En begon aan mijn burger. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/01/2017 08:41 PM

Seth
De volgende dag trok ik min shirt en broek stilletjes aan terwijl ik  Jennifer door liet slapen. Ik kwam overeind en verliet mijn dorm  richting de Kantine. Ik nam een bloedzak en probeerde te herstellen mijn duivel was langzaam aan het weg ebben. Ik kon mijn vader niet aan en ik moest het niet eens proberen. Mijn moeder had me nog zo gewaarschuwd "wanneer ik dood ben komt het door je vader."   Ik was nu erfgenaam over alles wat mijn moeder bezat maar al die rijkdom deed me niks. 

Violet
Ik zat versuft naar het saaie verhaal van Jimmy blue te luisteren. Terwijl we een soort van kantine dat hadden." Vi luister je wel?" Ik keek verveelt op "ja hoor." Zei ik zuchtend terwijl ik naar mijn nagels keek en alleen maar aan Ian kon denken. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/01/2017 08:15 PM

Violet
"Ian ik wil het er niet over hebben." Zei ik met waterige ogen "niet nu." Ik keek hem aan en had tijd nodig om alles te vewerken." Ik weet niet of ik nu je woorden wel kan geloven" ik liep van hem weg en sprak Ann aan "neem mijn shift over dan neem ik de zorgen over Mark." Ze knikte terwijl ik niet boos was meer gekwetst dat hij Jennifer had gebruikt om het er in te wrijven. Dat ik een hele grote fout had gemaakt. 

Seth
Ik huilde terwijl ik dat nooit deed zelfs niet als er iemand dood viel. Maar dit was mijn moeder. Ik sloot mijn ogen terwijl ik  haar voor even toeliet. Geen enkele seconde's lag ik tegen haar aan in mijn bed. Zoals altijd mijn hoofd tegen haar borsten en mijn armen om haar middel. Dan voelde ik me het meest op me gemak. Even geen woorden.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/01/2017 07:49 PM

Set
Als ik Jennifer hoor blijf ik eventjes liggen maar kom ik toch overeind. Ik deed de deur open en keek haar emotieloos aan zonder wat te zeggen.

Violet
Ik nam diep adem en draaide me om "wat Ian?" Vroeg ik terwijl ik het al moeilijk vond om hem aan te kijken.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/01/2017 07:27 PM

Violet
Ik kwam met een bordje eten de ziekenzaal in. En zag dat Ian wakker was "hier wat ontbijt en deze moet je nu inslikken." Ik liet hem de slaappil zien en zette die voor hem neer. Terwijl ik al van plan was om weg te gaan. Alleen verzorgen.

Seth
Ik was op school terwijl ik niet uit mijn dorm kwam. Karma had me harder geraakt dan gepland.. volgende week was mijn moeders begravenis.  Terwijl ik hier depressief in bed lag  niets boeide me meer. Zelfs niet de situatie met Jennifer. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  254  |  255  |  256  |  257  |  258  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page