Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 255 | 256 | 257 | 258 | 259 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from LostSouls on 05/02/2017 12:40 AMJennifer
Ik werd verrast door zijn lippen en voelde de vlindertjes weer dansen door mijn buik. Ik beet op mijn lip en keek hem aan wanneer hij zei dat hij van me hield. De eerste keer dat ik het uit zijn mond hoorde. Ik drukte mijn lippen terug tegen de zijne en hield ze even vast. 'I love you too.' zei ik met een glimlach en legde mijn hand op de zijne die op de versnellingspook lag.
Ian
Ik grijnsde en keek haar na. Als ze de zaal uit rent. Ik las op haar lippen nog bewijs en bed meer verstond ik er niet van, maar dat hoefde ook niet. 'Nou Happy Birthday Pikk.' zei Mike die door mijn haren wreef en los ging op de muziek. Ik verliet de zaal en liep richting Violet haar dorm. Het enige waar ze nu kon zijn. Ik klopte niet eens meer op haar deur, liep gewoon naar binnen en trof haar aan in haar badjas.
from LostSouls on 05/02/2017 12:15 AMIan
Ik glimlachte breed en drukte mijn lippen teder tegen die van haar. Ik trok haar dichter tegen me aan en ondanks alle haat naar Violet begon nu opeens iedereen te joelen. Op de directe handlangers van Jennifer na dan. Ik glimlachte tegen haar lippen en legde mijn handen nu om haar wangen.
Jennifer
Ik glimlachte wanneer ik het las. Zonder ook maar na te denken liep ik al naar buiten waar ik zag dat zijn range rover al warm liep te draaien. Ik had geen eens spullen of kleren of überhaupt een paspoort, maar daar dacht ik helemaal niet aan. Ik stapte bij hem in de auto en keek hem aan. 'Bahama's it is.' zei ik met een grijnsje.
from LostSouls on 05/02/2017 12:08 AMJennifer
'De bahama's? Is hij doorgedraaid ofzo?' mompelde ik in mezelf. Nu maakte ik me toch wel dubbel zoveel zorgen. Hij moest nu toch niet alleen zijn. Straks dan spoot hij net iets teveel speed en dan ging die dood aan een overdosis. Even overbezorgd gezegd. - Moet je hier niet even goed over nadenken? - stuurde ik er nog achterna en liep verder de gangen door om weg van dat lawaai te zijn.
Ian
Ik glimlachte en nam haar in mijn armen terwijl we begonnen te schuifelen. 'Zoals ik al zei. Ik hou van jou Vi. Dus nee, ik ga niet stoppen.' zei ik tegen haar en keek in die prachtige ogen van haar.
from LostSouls on 05/01/2017 11:54 PMIan
'Kom je snel genoeg achter gap.' zei ik met een grijns en sprong de ladder af. Door de menigte heen liep ik naar Violet terwijl de slow muziek al te horen was op de achter grond. Ik maakte een nette buiging en keek haar daarna aan. 'Mag ik deze dans van u?' vroeg ik haar met een glimlach. Hoe kon ze nu nog nee zeggen.
Jennifer
Ik glimlachte als ik Ian met Violet zag. Ik had alles verpest tussen die twee. Dus niet alleen voor Vi maar ook voor Ian. Het was nooit mijn intentie om het zo uit de hand te laten lopen allemaal. Toen ik mijn telefoon voelde trillen keek ik erop en er ging een klein schokje door me heen. - Waarheen? Weet je zeker dat je oké bent alleen? - stuurde ik snel terug en liep even de zaal uit.
from LostSouls on 05/01/2017 11:43 PMJennifer
Ik zuchtte en knikte maar. Als ik er tegenin ging werkte het averechs. Als Mike begon over die taart glimlachte ik zwakjes en liep richting de taart. Er stond zelfs een ladder klaar zo groot was hij. Een klein trapladdertje, maar dat veranderd nog niks in dat hij groot was. Ian klom op de ladder en keek naar de kaarsen. 19 kaarsen.
Ian
Ik grijnsde en werd meegesleurd door Mike richting de taart. Ik grijnsde breed en stapte op die ladder en keek naar de kaarsjes. Dit moest wel lukken hoor. Ik keek kort de zaal door en mijn blik bleef even hangen bij Violet. 'Nou pik, doe een wens.' zei Mike met een schouder klop en ik glimlachte kort naar Violet voordat ik de kaarsen uitblies en mijn wens deed.
from LostSouls on 05/01/2017 11:31 PMIan
Met Mike had ik even wat ingedronken. Hoe later de entree hoe dramatischer. Ik liep lachend met hem naar de zaal waar de sfeer al goed was en iedereen druk danste. Ik voelde me nu wel echt jarig. Ik zag Violet en Seth staan wat me sterk verbaasde, maar het kon de pret niet drukken. Ik nam een fles van de dranken tafel die ik opende en er rechtstreeks uit dronk. Mensen viel het op dat ik was gearriveerd en begonnen te juichen en te zingen.
Jennifer
Ik rolde met mijn ogen en keek naar Seth. 'Kom op, maak een beetje plezier. Alsof dit niet eens de verjaardag van jou meest gehate persoon is. Gewoon een leuk feestje.' zei ik en glimlachte. Als Iedereen begon te zingen draaide ik me om en zag Ian met Mike in de deur opening staan. Ik glimlachte en zag dat hij al gedronken had, hij was in een gezellige stemming zullen we zeggen.
from LostSouls on 05/01/2017 11:14 PMIs goeije
---
Jennifer
Ik knikte. 'Vindt je het erg als ik hier even douche? Dan ben ik daarna terug naar mijn eigen dorm dan zie ik je vanavond wel.' zei ik tegen hem en glimlachte zwakjes. Ik was blij dat hij niet meer de hele dag geïsoleerd zat van de rest. Dat hij zijn leven weer een beetje op de rails zou krijgen.
from LostSouls on 05/01/2017 11:01 PMJennifer
Wanneer hij het bed verlaat mompelde en kreunde ik protesterend. 'Kom terug je neemt alle warmte mee.' zei ik en kwam uiteindelijk dan zelf toch ook maar overeind. 'Gedraag je je wel een beetje. Het is zijn verjaardag. De enigste dag dat je niet gemeen mag doen.' zei ik met een lachje en streek ondertussen de blouse van hem waarin ik had geslapen een beetje recht. 'Waar ga je heen zo vroeg?' vroeg ik als ik zie dat hij zich al helemaal aankleed. Ik kon niet wachten tot ik jarig werd. Eindelijk 18 zijn. Ian werd al 19. Was ik dat maar al.
from LostSouls on 05/01/2017 10:30 PMJennifer
Ik kreunde wat en kroop dichter tegen de warmte van Seth aan. Ik miste hem zo erg. Ik had nooit gedacht dat ik zo om iemand kon geven. Dat ik iemand belangrijker zou vinden dan mijzelf. Ik keek op naar hem en zag dat hij naar de opkomende zon keek. Prachtig aanzicht.
Ian
Ik nam een joint tussen mijn lippen en liep rond de school. Van links en rechts werd ik overspoeld door felicitaties. Ik werd er blij van, maar het ving de leegte niet helemaal op. Als ik langs de feestzaal liep zag ik een beetje hoe alles eruit zou komen te zien vanavond. Ik glimlachte breed.
from LostSouls on 05/01/2017 10:06 PMIan
Vandaag was ik jarig. En dat werd gevierd met een gigantisch feest. Ik had gevraagd of ik de feestzaal mocht gebruiken van de directeur en met een beetje zeuren en mokken had hij uiteindelijk ja gezegd. De drank was ingeslagen en stiekem natuurlijk de drugs ook. Aan de ene kant had ik er zin in, maar aan de andere kant zat ik nog steeds met Violet in de knoop.
Jennifer
Ik had de afgelopen week bijna elke dag bij Seth geslapen. Hij had niet veel los gelaten. Het was niet als vanouds. Nog steeds geen seks gehad. We waren niet eens samen. Ik wou gewoon niet dat hij alleen zou zijn. Vanavond was het feest en ik had Seth kunnen overtuigen toch te gaan ondanks dat hij een hekel had aan Ian.