Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  256  |  257  |  258  |  259  |  260  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/01/2017 02:02 AM

Seth
"You are a death men Ian Martyr." Zei ik dodelijk terwijl ik samen met Violet begon aan wat we moesten maken." Wat lief dat je samen met me wil werken" zei Violet sarcastische "nou welkom in de cirkel van haat en liefde voor niets." Zei ze terwijl ze bezig was met de pasta en ik me afvroeg hoe hun 2 uitelkaar zijn gegaan." Wat heb je liever ik of hem?" Ze stopte en keek me aan "geen van beide."

Violet
De les was klaar terwijl ik weer Tommy Blue tegen kwam." Heyy voor de 2e keer" zei ik oogrollend terwijl ik mijn boeken in mijn kluisje stopte." Weet je zal me toch een kans moeten geven voor deze keer maar 1 keer een lekker terrasje bios wat je maar wil." Ik sloeg mijn kluisje dicht "ik zei bel me." Ik liep weg en lag er uit bij cheerleaden dus was ik volkomen gericht op niks anders dan alleen mezelf.

Seth
"Je moet hem doden zoon nog deze week hij is de laatste op de lijst en dan ben je vrij." Zei mijn vader "fine maar je overtuigd ma." Zei ik nog terwijl ik ophing en bijna op botste tegen Jennifer wat fijn. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/01/2017 01:34 AM

Violet
"Well at least you should thank me for keeping or grades up." Zei ik terwijl ik horde hoe hij over me sprak wel als het waren was hij ook een meelopertje van Jennifer niet verrassend.  Ik was over hem ik smeet mijn kookboek op tafel. Als hij naast me kwam zitten het zou me niet boeien. Maar het boeide me wel elke keer als ik naar zijn kop moest kijken reminden me het aan de relatie die we hadden een relatie dat meer betekende dan alleen kussen en seks hebben de hele dag. 

Seth
"O kijk is wie we daar hebben Ian Martyr de enige echte." Zei ik terwijl ik hem duister aankeek ik nam diep adem "nu jij mijn ex bevredigd zal ik de jouwe dan nu ook even vergezellen lijkt me wel zo verstandig." Ik gaf een klopje op zijn borstkast en ging naast Violet zitten om hem uit te lokken. Ik knipoogde duivels het domste wat je kan doen is Jennifer Lincoln in je neukzaakjes betrekken. Het enige meisje wat als het ware ooit iets voor me betekend heeft. Ik keek Zach intens aan terwijl hij al snel verdween "dacht ik ook al." Zei ik zacht terwijl de les begon. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/01/2017 01:03 AM

Seth
''Ja net vers uit mama's oven.'' Ik gaf Elijah en Drake 2 zakjes vol met xtc pillen terwijl ze het bewonderde ''dude dit is net de hemel.'' Ik knikte ''je weet hoe de Hogan's zijn we letten goed op onze producte.''Zei ik terwijl er een heel duivels plan in mijn achterhoofd was ontstaan.'' Dus hoe wil je Ian zijn kop er af hakken?'' Vroeg Drake zuchtend ''afhakken'' grinnikte ik ''je bedoeld martelen en zijn lichaams delen uit elkaar trekken van zijn vriend maak ik een frikandel speciaal van voor de honden.'' Zei ik satanische terwijl we mijn dorm verlieten ''ik haten hem al maar nu haat ik hem nog veel meer.''

Violet
'Yes, a date.'' Ik beet op mijn onderlip ''call me.'' Zei ik toen snel terwijl ik de bieb verliet en ik les had in 2 minuten. Ik kwam Seth weer tegen en zag dat hij upset was maar op de mannier dat ik niet van hem gewend was. Ik zuchten zacht het was niet zo zeer dat ik Ian wilde vermoorden voor het doen van mijn nicht wat best wel fuck up is aangezien hij weet in wat voor probleem we zitten. Ik vond dat ik deels er schuld aan had dat we uitelkaar waren gegaan. Maar Seth was een heel ander lvl dan ik.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/01/2017 12:39 AM

Seth
Als ik Jennifer de kantine in zie lopen maakt Elijah een opmerking die me niet aanstaat ''ik heb gehoord dat Ian haar gister goed heeft genomen.. Mike zei dat ze nog harder kreunde dan een speenvarken'' ik draaide mijn blik dodelijk naar Elijah. Die net als Drake terug deinsde ''sorry ik probeerde je niet te... be-ledigen.'' Ik gaf grijnzend een klopje op zijn schouder ''niet zo stijf Elijah je hebt zo net het nieuwe slachtoffer voor volgende week gekozen.'' Zei ik duivels mijn vader was uit de bak volgende week en ik wist precies wat ik ging doen. Ik kwam overeind en snoof wat lucht op ''tijd voor een spijbel uurtje.'' Ik trok mijn jacket aan en liep met mijn joint tussen mijn lippen de kantine uit. Terwijl Elijah en Drake me al snel volgde ''vergeet vanavond niet!'' Riep Alice nog met haar sappige inkijk terwijl ik mijn hand opstak met mij wilde je echt geen ruzie.

Violet
Ik was in de bieb boeken noteren ik had het gehoord over Ian die binnen al één maand over me heen was. En mijn fucked up nicht rondneukte. Great dat was precies wat ik bedoelde met dat soort jongens. Nu al spijt dat ik het bed uberhaupt met hem gedeeld hij zal vast wel lopen rond smijten hoe slecht ik wel niet ben in bed. Ik had mijn haar nu elke dag los zitten goed gekamt over mijn schouders het waren alleen die bitches die me leven bleven verzieken. Maar Ian was heus niet de enige die me leuk vond toen de tijd dat we iets hadden.'' Vi!'' Timmy Blue een senior had intresse in me maar ik was duidelijk heel erg terug getrokken ''hey'' zei ik nep glimlachend terwijl ik mijn haar achter mijn oren streelde.'' Al na gedacht over een date'' ''Date?'' Zei ik piepend.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/01/2017 12:08 AM

Violet
Als hij dat zegt en de deur met een harde knal dicht slaat zak ik inelkaar. Tranen gleden langs mijn wangen voor mij betekende het heel wat. Het was voorbij tussen ons en daar had ik het zelf na gemaakt.

TS 1 maand later

Seth
Met nog een laatste vuist sloeg ik Marks gezicht bond en blauw.'' Dat komt ervan als je niet op tijd betaald'' ik greep hem bij zijn kraag terwijl hij bibberde ''morgen wil ik 300 euro cash zo niet dan sla ik meer dan alleen je gezicht in.'' Elijah en Drake grinnikte zacht terwijl ze nog wat soda over hem heen goten in de wc en het blikje op hem gooide ''sukkel.'' We liepen lachend het toilet uit terwijl ik weer helemaal terug was de single irritante bonasis maar dit keer ergen dan ooit.'' Oeps'' als ik Jessie in de kantine Violet's bord met eten zie wegslaan. Kom ik naast haar staan met mijn stonde kop ''ik denk dat je een nieuwe mag gaan halen vind je niet Jessie?'' Zei ik dreigend terwijl ze gelijk deed wat ik zei. Ik keek rond en zag mijn geweldige ex niet. Ik keek Violet kort aan ''leer ze een lesje je bent half Lincoln'' zei ik alleen tegen haar terwijl ik er vandoor ging. En aan de tafel van mij Drake Elijah en nog wat meisjes ging zitten.'' Seth je kan je maar beter niet bemoeien met Violet'' zei Drake ''Jennifer killed je'' ik keek hem lachend aan ''Jennifer en ik zijn niet meer samen dus ik doe wat ik fcking wil begrepen?'' Drake deinsde gelijk terug terwijl ik wallen had en mijn duivel intenser was geworden.

Violet
Een maand was al voorbij en het hield maar niet op. Als Seth het voor me opneemt verbaast het me aan zijn hele mentaliteit kon je zien dat hij ernstig veranderd was. Ik was niet veranderd misschien een beetje als hij dat zegt bijt ik mijn kaken opelkaar. Zijn woorden bleven in ieder geval hangen ''pak ze.'' Als Jennie mijn eten voor me neer legt kijk ik haar intens aan ''wat kijk je nou bitch?'' Ik gooide mijn kommetje met cornflakes op haar jurk ''ik denk dat ik toch niet meer zo een honger heb.'' Zei ik glimlachend terwijl ik de kantine verliet en me gelijk goed voelde.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/30/2017 11:33 PM

Seth
''Damn it!'' Razend liep ik de kantine uit richting mijn dorm. Ik was er nu voor goed kwijt door mijn eigen domme zelfzuchtige actie. Natuurlijk zou ik geen hoer neuken haar billen en vriendin waren meer dan genoeg. Ik tikte een pilletje en liet me op bed zaken ''screw me.''

Violet
''Dat is het nou ik wil niet dat je kiest .. jij en ik weten beide dat Jennifer niet zal stoppen met het uitkotsen van mij.'' Zei ik met waterige ogen ''het heeft geen zin.'' Zei ik tegen hem terwijl ik naar mijn balkon liep ''mijn hele leven schoolleven is al geruineerd en ik wil niet dat je daar deel uitmaakt.''

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/30/2017 11:03 PM

Seth
''Ja dat is het ik neuk elke keer dat ik weg ga een hoer in New York City at least she screames harder then you!'' Zei ik duivels terwijl mijn ogen rood werden ik had niet helemaal controle meer over mijn duivel de laatste tijd. Ik wilde mijn woorden inslikken en wensen dat ik dat nooit tegen haar had gezegd. Maar zolang ze me bleef hinderen had ik geen keuze.

Violet
Ik deed open en liet hem binnen.''Ik wou praten over onze relatie'' zei ik direct ''en ik denk dat het niet gaat werken zolang je Jennifer nog als vriendin heb.. kijk ik geef je niet de schuld over het feit dat ze me niet mag maar ik haat het om dat vriendinnetje te spelen die alles oké vind.'' Zei ik met moeite ''en jou in een moeilijke positie te plaatsen dus daarom denk ik dat we een pauze moeten hebben.'' Zei ik om het netjes te zeggen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/30/2017 10:48 PM

Seth
''Jennifer genoeg.. je hoeft niet alles te weten.'' Zei ik grof terwijl ik overeind kwam ''volgens mij ben jij jezelf niet.'' dit was de 3e ruzie in een roos.''De wereld draait niet alleen om jou als je dat denkt want je gedraagt je namelijk wel zo'' zei ik omdat het me dwars zat dat ik haar niet kon vertellen wat ik deed in mijn vrije tijd. En het zou me niet verbazen als ze me nu zou dumpen voor het zeggen van dit.

Violet
Ik had een beslissing gemaakt -Kom naar mijn dorm ik moet je wat vertellen- Violet.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/30/2017 10:33 PM

Seth
Ik nam diep adem ''sirieus Jennifer je belt mijn moeder op.. we hebben dit al een keertje gehad sommige dingen kan je beter maar niet weten.'' Zei ik tegen haar terwijl ik haar aankeek en een joint aanstak. Als ze vraagt of ik van haar hou kom ik niet precies uit mijn woorden ''natuurlijk.'' Zei ik kort af ''je bent toch mijn vriendin.'' Zei ik schouderophalend.Terwijl het dode van mensen me een beetje gevoelloos had gemaakt ik deed het allemaal om haar maar dacht niet aan haar gevoelens.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/30/2017 10:19 PM

Seth
Ik fronste ''nou zeg is waar heb je me voor nodig seks?'' Vroeg ik ''of bedoel je Violet Maldaki ruineren?'' Ik keek haar aan en had net een post van het kluisje gezien op Jessie haar insta Jessiexoxo-karma is a bitch.'' Ookal ben je evil en hou ik er zoveel van maar je begint op de een of andere mannier op een actrese te lijken uit 13 reasons why.'' Zei ik terwijl ik niet begreep waarom ze Violet ineens zoveel haten ''en geloof me ik hou niet van die actrese.''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  256  |  257  |  258  |  259  |  260  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page