Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  256  |  257  |  258  |  259  |  260  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/01/2017 09:49 PM

Jennifer
Ik keek naar Seth en zuchtte. 'Het gaat niet om wat ik wil Seth. Het gaat om wat jij wilt. Wat jou beter laat voelen. Ik haat het om je zo te zien.' zei ik tegen hem en ging bij hem op bed zitten. Hij kon beginnen over coke wat hij wilt. In tegenstelling tot wat hij de afgelopen maand heeft gedaan zal hij altijd op de eerste plaats staan. Bewust of onbewust. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/01/2017 09:35 PM

Jennifer
Hij bleef stil. Wat ik ook wel begreep. Ik nam het aan en begon te eten. Ik hield me verder stil. Toen hij aan de speed begon zuchtte ik. Natuurlijk deed ik ook drugs, maar speed kwam ik niet aan. Ik hield niet van naalden. Als ik ook mijn eten achter de kiezen had keek ik naar hem. 'Wil je dat ik ga?' vroeg ik. Ik wou hem niet tot last zijn. Ik wou er juist voor hem zijn, maar het was bekend dat Seth niet met zijn gevoel te koop liep. Het was al heel wat dat hij gister bij me heeft liggen huilen.

Ian
Na een tijdje was ik het zat in de kantine en liep ik naar buiten waar ik een joint op stak om een beetje tot mezelf te komen. Ik leunde tegen het muurtje van de trappen en keek over het grote grasveld voor de school uit. Niks kon me van Violet afbrengen. Zelfs geen Joint. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/01/2017 09:04 PM

Jennifer
Wanneer ik gekraak hoorde werd ik langzaam wakker en keek op. 'Hey' zei ik met een hese ochtend stem en beet op mijn lip. Ik zag dat hij aan het eten was. Dat was goed. Als ik op de klok keek zag ik dat het bijna tegen de middag was en ik keek naar Seth terwijl ik rechtop ging zitten. 'Smakelijk.'

Ian
Ik keek op als ik die Jessie met die andere slettebakken Vi weer zie lastig vallen en niet veel later zaten ze bij ons aan tafel. Ik kwam overeind. 'Waar ga je heen?' vroeg Jenna. 'Ergens anders zitten dan bij jullie achterbakse bitches.' zei ik en ging een paar tafels verder alleen zitten. Het werd tijd dat ze Violet met rust zouden laten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/01/2017 08:48 PM

Ian
Inmiddels was ik weer opgeknapt. Het spul van die rot pil was uit mijn systeem. Mike was mij gister het nieuws komen vertellen over Seth en zijn moeder.  Aan de ene kant dacht ik net goed, maar aan de andere kant gunde je zoiets niemand. Ik liep door de gangen naar de kantine waar ik een bloodbag haalde en die leegdronk waarna ik daar aan een tafel met Mike ging zitten.

Jennifer
Ik woelde een beetje in mijn slaap en murmelde wat. Ik merkte dat ik niet meer naast Seth lag maar sliep gewoon door. Ik realiseerde me niet dat ik alleen lag. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/01/2017 08:21 PM

Jennifer
Ondertussen dat hij in mijn armen lag veegde ik af en toe een traan bij hem weg en streelde ik kalmerend door zijn haar. Geen enkel woord werd uitgebracht, maar dat was ook niet nodig. Zodra hij behoefte had om zijn stembanden te gebruiken merkte we het wel. Ik drukte een kus in zijn haren en keek naar hem terwijl mijn handen verder door zijn haar streelden.

Ian
Ik zuchtte en keek haar na. De slaappil legde ik stiekem onder mijn kussen. Ik wou niet meer slapen. Ik wou weg hier. Ik at een beetje van mijn ontbijt maar had er al snel genoeg van. Als Ann mijn kant op kwam dan compelde ik haar dat ze stil moest zijn en zette mijn tanden in haar pols om bloed binnen te krijgen. Ik kreeg totaal niks hier, vind je het gek dat ik dan niet herstel. Ik trok na een tijdje terug en compelde haar om er verband omheen te doen en tegen iedereen die ernaar vraagd te zeggen dat ze zich had opengehaald aan een scherpe rand van een kast. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/01/2017 07:59 PM

Jennifer
Ik keek naar hem en zag hoe slecht hij er uit zag en van binnen brak me dat helemaal op. 'Seth.' zei ik zacht en liep met hem zijn kamer in. Ik trok hem in een omhelzing. De hele ruzie nu terzijde. Hij had iemand nodig. 'Drake vertelde het me net.' zei ik zacht terwijl je in mijn stem wel kon horen hoe erg ik het vond voor hem.

Ian
'Blijf.. alsjeblieft. Ik wil met je praten. Over ons.' zei ik tegen haar en keek haar zowat smekend aan. 'Ik ben dom geweest. Heel dom.' zei ik en beet op mijn lip. 'Je dumpte me zo gemakkelijk. Ik dacht dat ik gewoon niks voor je had betekend. Normaal zou het me niet boeien als een meisje me afpoeierd maar het boeit me zoveel omdat ik van je hou.' zei ik. Dat was de eerste keer dat ik het tegen haar had gezegd. 'Ik was gekwetst en ik dacht als ik maar met iemand anders bezig was hoefde ik niet aan jou te denken.'  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/01/2017 07:44 PM

Jennifer
Ik zuchtte en keek op wanneer er op de deur wordt geklopt. 'Ja?' zei ik en hij ging open. Drake stond daar. Jessie begon te glimlachen. 'Jenn, kan ik even met je praten?' vroeg hij. Jessie haar glimlach verdween meteen en ze liep de kamer uit. 'Wat moet je Drake? Ik heb jou totaal niks te zeggen.' zei ik bot tegen hem. 'Het gaat om Seth Jenn. Hij komt zijn kamer niet meer af. Hij doet niks meer dan in zijn bed liggen.' zei hij. Ik rolde mijn ogen. 'En dat moet me boeien omdat?' vroeg ik. Drake fronste. 'Heb je het nog niet gehoord?' vroeg hij. Ik zuchtte. 'Wat?' Ik zag hem slikken. 'Zijn moeder is vermoord. Door zijn vader. Hoe het verder in elkaar zit moet hij je maar vertellen, maar ik denk dat hij aan jou de meeste steun zal hebben.' zei hij. Ik slikte en rende meteen mijn kamer uit naar de dorm van Seth waar ik op de deur klopte. 'Seth?' 

Ian
Ik keek naar Violet wanneer ze binnen kwam. 'Vi, wacht even.' zei ik en beet op mijn lip. Ik schoof alles kort aan de kant en hoopte dat ze even met me wou praten over alles wat er was gebeurd.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/01/2017 07:16 PM

Jennifer
Ik werd wakker en kwam langzaam overeind. Ik had nauwelijks kunnen slapen door van Violet zei. Hoe moest zij nou weten of hij nou wel of niet is vreemdgegaan. Hij heeft het zelf nog toegegeven. Ik beet op mijn lip en kleedde me om in een sport legging en een crop top om gewoon even chill gekleed te zijn. Ik beet op mijn lip en deed mijn haar in een hoge staart. 'Alles oké? Je was aan het kronkelen in je slaap alsof je een erge nachtmerrie had?' vroeg Jessie. Ik haalde mijn schouders op. Eigenlijk wou ik er niks over zeggen, maar irritant als Jessie haar gaven is las ze het aan mijn gedachtes. 'Je moet niet alles geloven wat die stomme boerin zegt.' zei ze. Ik zuchtte, daar had ze een punt.

Ian
Ik werd langzaam wakker en zag even wazig. Ik ging wat rechter zitten en merkte dat het nu met wat minder pijn ging dan voorheen. De pil begon geloof ik langzaam uit mijn systeem te gaan. Ik keek rond, zoekend naar Violet die verplicht was om me te helpen tijdens haar zuster diensten. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/01/2017 06:48 PM

Jennifer
Ik keek Seth niet eens na en beet mijn kaken op elkaar. 'Klootzak.' siste ik zacht. Als ik de stem van Violet hoor draaide ik me oogrollend om. Dat niet ook nog. Als ze haar verhaal doet en vervolgens weg wilt gaan hield ik haar tegen. 'Niet weglopen nu.' zei ik boos en trok haar naar binnen waarna ik de deur sloot. 'Ik ben een verwend nest. Dat weet jij dat weet ik dat weet iedereen. Dat is al zo vanaf mijn geboorte. Alles draaide alleen om mij en dat vond en vind ik nog steeds heerlijk. Toen ik er ineens achter kwam dat ik niet meer de enigste was was dat ook niet meteen het enigste waar ik je zo verschrikkelijk voor veracht. Mijn familie heeft jaren lang gelogen en dat is iets waar ik slecht tegen kan. Ze hebben tegen me gelogen en dat is de schuld van jou en die armzielige vader van je. En wat Ian betreft en Zack. Ik geef helemaal niks om ze. Ian die houd van jou. Hij neukt echt niet met iedereen voor zijn plezier. Dat doet hij om jou uit zijn hoofd te zetten. Hoe zwart ik je ook gemaakt heb bij hem. En dan als laatste nog wat Seth betreft. Hij houd van niemand behalve van zichzelf, dus ga me niet wijsmaken dat hij vreemd is gegaan omdat hij van mij houd. Dat hij Ian half vermoord heeft omdat hij van mij houdt.' zei ik en was nu wel een beetje opgelucht dat het eruit was. Eigenlijk was mijn vete meer tegen mijn familie dan tegen Violet, maar omdat mijn familie zoveel macht had om me alles af te pakken kuurde ik het op Vi uit.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/01/2017 05:46 PM

Jennifer
Ik liep naar Seth zijn dorm en liep binnen zonder te kloppen. Ik gaf hem een klap in zijn gezicht. 'Ben je helemaal doorgedraaid ofzo?!!' riep ik naar hem. 'Je hebt Ian bijna van kant gemaakt alleen omdat hij mij gedaan heeft? Je hebt verdomme niet het recht om jaloers te zijn!' riep ik woedend.

Ian
'Vi.' zei ik tegen haar maar ze liep al weg. Ik zuchtte en staarde voor me uit. Ik was niet klaar met Seth. Dit ging ik hem nog eens betaald zetten. Op het moment dat hij het niet meer verwacht. Al zijn we een eeuw verder. Hiervoor zal hij boeten. Ik zuchtte en sloot mijn ogen maar. Des te eerder is die rot pil uit mijn systeem. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  256  |  257  |  258  |  259  |  260  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page