Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 257 | 258 | 259 | 260 | 261 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from walkingdead on 04/30/2017 09:47 PMSeth
''Kom op Jennifer je weet hoe het zit met mijn moeder en zo.'' Zei ik terwijl ik haar aankeek en een zakje coke voor haar neus gooide.'' Ik wou alleen even weten hoe het met je gaat?'' Ik keek haar aan terwijl ik er duidelijk te kort schoot aan seks en aandacht.
Violet
Ik draaide me om en zag Ian staan ik keek hem kort aan. En schudden mijn hoofd aan zijn gezicht kon ik zien dat hij vond dat het mijn eigen schuld was. Well fine als hij vind dat het mijn eigen schuld is kan ik beter een pauze tussen ons inschakelen. Ik liep naar mijn dorm de enige plek waar ik safe was.
from walkingdead on 04/30/2017 09:28 PMTs 2 weken later
Seth
De laatste tijd was ik druk met mensen moorden ik had nauwlijks tijd voor Jennifer en had geen zin in seks als ik eenmaal klaar was met het werk. We kregen er vaak ruzie om. Maar ik kon niet zomaar zeggen dat ik voor mijn vader werk mensen vermoord om met haar hier te kunnen blijven. Ik keek op mijn horloge en wachten op Jennifer in de kantine aangezien het belangrijk was. De laatste tijd deed ze heel raar vooral in de buurt van Violet. Maar ik had er helaas geen tijd voor om uberhaupt er op te focussen.
Violet
Als ik mijn kluisje zie met teksten van boerenhoer stop koeienuiers in je kut bijt ik mijn kaken opelkaar. Dit was sowieso Jennifer's werk samen met die kuthoeren. Van Ian hoefde ik ook geen steun te verwachten want hij zat zowat in de zone van Jennifer eigenlijk zat iedereen in de zone van Jennifer.'' Fijn als die trutten het zo willen spelen'' ik gooide mijn boeken in mijn kluis ik wist niet eens of mijn relatie met Ian relevant nu was iedereen haten me. En ik snapte volkomen dat hij niet te vaak met me gezien wilt worden.
from walkingdead on 04/30/2017 09:08 PMBlake
''Mooi zo.'' Ik drukte een kusje op haar voorhoofd terwijl we terug naar binnen liepen. Ze had geen idee hoeveel zorgen Violet me bracht als de hell het wist. Ik deed het allemaal voor mijn zusje zins ze geen kinderen meer kon maken Violet was haar enige verwant. En ik had haar belooft om haar in bescherming te nemen op 1 voorwaarde na.
from walkingdead on 04/30/2017 08:46 PMBlake
''Jennifer je houd onmiddelijk op met die beschuldigingen ik hou genoeg van je om zelfs er bij neer te vallen.'' Zei ik streng tegen haar ''ik heb je niet opgevoed om je eigen bloed te doden.. er is veel dat je op deze leeftijd niet zal begrijpen.. maar Violet is de dochter van mijn zusje en jou nichtje tot nu toe weet niemand in de hell dat ze bestaat.. en dat willen we zo laten maar als je dat verpest voor ons verpest je het ook voor jezelf dus mijn prinsesje ga je doen wat ik zeg?'' Ik keek haar intens aan ze kon maar beter als een braaf meisje ja zeggen.
from walkingdead on 04/30/2017 08:10 PMBlake
''Daar moet je mee leren leven Jennifer jij laat Violet en haar vader met rust.. verder hoef ik niet met jou in discussie te gaan.'' Zei ik hees terwijl ik haar duivels aankeek als ik wilde blokkeerde ik al haar creditcards.'' Mijn excuses meneer Maldaki, zusje ze zal niet meer bemoeien met jullie zaken.'' Ze gaven een knik terwijl Martin de scene verliet.
from walkingdead on 04/30/2017 07:54 PMMartin
''Mijn dochter is jou niks schuldig.. ze kon kiezen of ze houd een haat voor jullie familie of ze houd zich gedeisd zodat julllie geen schande op jullie naam krijgen.'' Zei ik terwijl ik wel een beetje klaar was met Jennie's familie zolang ze mijn dochter niks aan deden moest het goed zitten.
Malia
''Jennifer we gaan!'' Zei ik tegen haar terwijl ze toch niet zou luisteren ''wat je moeder zegt.'' Als ik Blake hoor kijk ik op ik beet op mijn lip hopelijk kon hij met Jennifer er over praten. Al wist Jennifer dat ze het niet moest wagen om een brutale bek tegen haar vader op te zetten. Blake was nogal streng in opvoeding.
from walkingdead on 04/30/2017 07:26 PMJennie
''Jennifer Violet was een ongeluk ik was 3 weken zwanger van haar en weghalen had geen zin meer.. je moet het haar niet kwalijk nemen dat ze er nu is.'' Zei ik tegen haar ''zolang je haar goed behandeld zal ze je niks aan doen Violet is er niet op uit om je troon te stelen.'' Zei Martin hoestend ''ze is eigenlijk een beetje voor jou op het plateland opgegroeid.'' Zei Martin terwijl ik hem overeind hield ''Jennifer!'' Malia kwam naar buiten gerend terwijl ze de situatie observeerde ''Violet?'' ik gaf een knik.
from walkingdead on 04/30/2017 06:50 PMJennie
''Jennifer laat hem gaan je weet niet waar je mee bezig bent.. ik vertel je alles tenzij je jezelf in gevaar wil zetten.'' Ik legde mijn hand op haar arm ''laat hem los.'' Zei ik met rode ogen terwijl ik een generatie ouder dan haar was en ze veel te leren had.'' Ik zal je alles vertellen over mijn dochter Fey.. Als deze man overlijd zitten we allemaal in gevaar.''
from walkingdead on 04/30/2017 06:32 PMViolet
''Ja maar laten we het nu niet over dat hebben oké?'' Zei ik zacht tegen hem terwijl ik hem smekend aankeek.
Jennie
''Jennifer het is niet wat je..'' ''jawel ze is onze dochter miss Lincoln.'' Zei Martin gelijk terwijl ik hem duivels aankeek. Als ze er achter kwam dat Violet veel krachtiger dan haar is zou het voorbij zijn Jennifer was net als haar over groot opa ze deed alles om een plek te behouden. Ik nam diep adem.
from walkingdead on 04/30/2017 06:05 PMSeth
''Herken het'' zei ik zuchtend terwijl ik haar aankeek ''ik ga naar mijn moeder.'' Loog ik terwijl ik op haar afliep en een kusje op haar voorhoofd plaatste ''ik ben straks weer terug om je te steunen het zal niet lang duren.'' Loog ik alweer terwijl ik een zakje coke in haar jaszak schoof en er vandoor ging. Mijn handlanger wachten me al terwijl hij me een machinegun gaf net als de vorige keer. Weer een ritje naar bijna de dood.
Violet
''Ja hij is in gesprek met 1 of andere docent.'' Loog ik terwijl ik zacht in zijn hand kneep en probeerde om niet in huilen uit te barste.