Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 257 | 258 | 259 | 260 | 261 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from LostSouls on 05/01/2017 05:21 PMIan
Bij elke snee voelde ik inmense pijn. Ik was een vampier, dit hoorde niet zoveel pijn te doen. Ik hoorde snel te genezen. 'Fuck you Bonasis.' riep ik hem na. Toen dacht ik terug aan de pil die ik kreeg na het trainen. Dat was vast geen normale drugs pil. Wanneer hij het lokaal verliet hoestte ik bloed op en hoorde de stem van Violet. Ik wist niet of het echt was of een hallucinatie. Niet veel later werd alles zwart en voelde ik nog net hoe ik werd opgetild.
Jennifer
Ik ruimde alles op en zag Seth met Elijah en Drake de kleedkamers uitkomen met een vieze grijns op hun gezicht en een mes vol bloed. Ik fronstte en wou naar het jongens lokaal gaan maar de dokters van de ziekeboeg kwamen al aangeraced dus hield ik me maar gedeisd. Ik beet op mijn lip en wist even niet wat te doen. Ik zag Ian op een Brandcard naar buiten worden gedragen met Violet aan zijn zijde. Godverdomme!
Ian
Wanneer we bij de ziekenboeg waren kwam ik weer een beetje bij. 'Ik ben een Martyr Vi, mij krijg je niet zo snel kapot.' zei ik hees en keek naar de dokter. 'We hebben in je bloed een stof aangetroffen die het helingsproces verstoord. Zodra dat stofje eruit is gecirculeerd word je weer de oude. Tot die tijd houden we je hier.' zei de arts. Ik keek naar Vi en glimlachte zwak. Misschien gaf ze toch genoeg om me. Ik wou rechter gaan zitten maar schreeuwde van de pijn. 'Het is slim om te blijven liggen zoals je ligt.' zei de arts waarna hij verdween. 'Dankje.' zei ik tegen Violet.
from LostSouls on 05/01/2017 04:19 PMIan
Ik had me net omgekleed en stopte alles in de tas. Als Seth, Drake en Elijah binnenkomen fronstte ik door het compliment. Ik begon me een beetje wazig te voelen. 'B-ben je ziek ofzo?' vroeg ik en greep naar mijn hoofd die erg duizelde. Alles draaide en ik kreeg zwarte vlekken voor me ogen. 'Wat gebeurd er?' vroeg ik zwakjes en zakte op de grond in elkaar.
Jennifer
'1, 2, 3, 4 - 5, 6, 7, 8, goed bezig Dames.' zei ik en keek hoe het cheerleading team de routine bijna perfect uitvoerde. Wanneer we klaar waren klapte ik. 'Dat ging perfect. We zijn helemaal klaar voor de kampioenswedstrijd.' zei ik tegen ze en glimlachte. 'Volgende week is nog een training.' zei ik en zag ze knikken en hun spullen pakken. Het lacrosse veld was inmiddels leeg.
from LostSouls on 05/01/2017 03:58 PMJennifer
Toen we beide klaar waren gekomen liet hij zich naast mij zakken en keken we beide naar het plafond. 'Soms vergeet ik hoe goed je was.' zei ik tegen hem. Hij lachtte. 'Ja tuurlijk. Jij bent al lang blij als Seth je weer neukt.' zei hij terwijl hij overeind kwam en zijn kleren terug aandeed. Ik schudde mijn hoofd. 'Hij kan bij zijn hardkreunende hoer blijven. Ik hoef niemand die alleen aan zichzelf denkt en zijn vriendin niet eens op de eerste plaats kan zetten. Iemand die liegt en bedriegt.' Zei ik en trok ook mijn kleren aan.
Ian
'Ja daar heb je gelijk in.' zei ik zuchtend. 'Ik hou van bad boys. Ik ben zelf ook niet moeders liefste, maar hij moet niet bad tegen mij zijn.' zei ze. Ik knikte begrijpelijk. 'En jij bent ook veel beter af zonder Violet. Ze heeft jullie hele relatie gelogen over haar identiteit. Ze is het niet waard. Je verdient beter.' zei ze. Ik zuchtte. Violet was juist te goed voor me. 'Ik verdien jou zeker.' zei ik met een lachje. 'Nee gek. Wij zullen nooit iets worden. Gewoon seks. Maar je verdient gewoon beter.' zei ze. Ik haalde mijn schouders op.
from LostSouls on 05/01/2017 03:37 PMJennifer
Ian wist nog precies waar al mijn gevoelige plekjes te vinden waren. Ik beet op mijn lip en kreunde. Niet veel later kwam ik klaar en likte hij alles mooi schoon. Hij tilde me weer op en gooide me op bed. Hij trok zijn broek omlaag en kwam boven me hangen. Zijn lippen raken de mijne weer en voor ik het wist gleed hij in me.
Ian
Ik zoende wellustig met Jenn terwijl mijn vriend in haar gleed. Ik gromde en begon op een snel tempo te pompen. Ik liet haar lippen los en liet mijn handen met haar borsten spelen door haar bh heen die ze nog steeds aanhad.
from LostSouls on 05/01/2017 03:08 PMJennifer
Als Ian voor de deur staat open ik die en liet hem binnen. Eenmaal binnen trok ik hem naar me toe en drukte mijn lippen tegen de zijne. Ik streelde over zijn lichaam en trok zijn shirt over zijn hoofd. Hij tilde me op en zette me op het bureau. Ik beet zacht in zijn lip en voelde hoe hij mijn jurkje over mijn hoofd trok. Ik zat nu in enkel mijn lingerie en mijn zwarte pumps. Hij drukte kusjes over mijn lichaam en ging steeds verder naar beneden.
Ian
Ik grijnsde tegen haar lippen en liet mijn lippen afglijden over haar lichaam. Eenmaal bij haar vriendin spreidde ik haar benen en trok ik haar string naar beneden om uiteindelijk mijn mond aan het werk te zetten. Ik voelde haar handen door mijn haren glijden en hoorde een kreuntje uit haar mond komen.
from LostSouls on 05/01/2017 02:42 PMJennifer
Ik stuurde Zack een snap, maar daar reageerde hij niet op. 'Nou Zack is officieel een bange schijterd geworden.' zei ik tegen Jessie en zuchtte. 'Naar wie ga jij eigenlijk?' vroeg ik haar. 'Drake.' zei ze en ik zag blosjes verschijnen. 'Dit is nu al de tweede keer dat je een nightwatch met Drake spendeerd.' zei ik met een lachje. 'Hij is gewoon goed tussen de lakens.' zei ze met een grijnsje en liep de deur uit. Ik sms'te Ian maar. - Hey, heb je al iemand? X- Niet veel later kreeg ik een reactie dat hij eraan zou komen en ik grijnsde. Het gaf me een geweldig gevoel dat ik Violet haar leven kapot kon maken door net als vanouds met Ian te neuken. Het was zo makkelijk. Geen gevoelens, gewoon seks.
Ian
Ik keek hoe Mike zich onderspoot met aftershave. 'Wil je Rose vergassen ofzo?' vroeg ik en grijnsde breed. Als ik mijn telefoon voel trillen kijk ik en zag het berichtje van Jenn. Waarom ook niet. Ik kwam overeind en deed de deur open waar ik Rose al zag. 'Veel plezier babe.' zei ik met een knipoog, wetend dat deze flirt terug bij Violet kwam. Dat ze maar voelt wat ze gedaan heeft. Ik liep naar de dorm van Jennifer en glimlachte.
from LostSouls on 05/01/2017 12:55 PMJow is goeije
---
Jennifer
Ik smeer nog een beetje Highlighter op mijn gezicht en keek in de spiegel. Mijn haar krulde mooi over mijn schouders, mijn smoeltje mooi in de make-up en een beetje te bloot gekleed, maar toch nog op een niet hoeretige manier. 'Benieuwd met wie je vanavond je bed deelt.' zei Jessie. 'Ik weet het niet. Denk Ian, misschien Zack als Seth met zijn domme kop hem niet heeft weggejaagd.'
Ian
Ik lag op mijn bed met een joint tussen mijn lippen en keek op als Mike uit de badkamer kwam. 'Dit is toch wel mijn favoriete feest in de maand.' zei hij. Ik grijnsde. Dat was het eerst ook voor mij. Voor Violet.
from LostSouls on 05/01/2017 02:11 AMJennifer
Met Ian werkte ik eigenlijk in bijna volkomen stilte aan het gerecht. Wanneer de les voorbij was ruimden we alles op. 'Sorry voor Seth. Hij is een eikel.' zei ik tegen Ian. 'Ik weet over wie we het hebben Jenn. Jij hoeft voor hem je excuses niet aan te bieden.' zei hij. Ik knikte en keek hem na toen hij het lokaal verliet. Ik zuchtte kort en besloot ook maar eens te gaan. Wanneer ik door de gangen loop staat opeens Seth voor mijn neus. 'Moet jij niet naar je hoer toe?' vroeg ik hem en liep om hem heen om bij mijn kluisje te kunnen komen. Ik keek hem nog kort aan voor ik mijn kluisje opende om mijn boeken weg te stoppen.
Ian
Ik liep het lokaal uit en stak een Joint op terwijl ik naar mijn dorm liep voor mijn Lacrosse kleding te halen. Als ik alles heb rook ik snel de joint op en liep vervolgens naar het veld buiten. Daar liep ik de kleedkamer in en kleedde me snel om. Ik was als eerste dus kon ik even nadenken. Seth moest weer per sé Vi erbij betrekken.
from LostSouls on 05/01/2017 01:49 AMIan
Ik rolde mijn ogen en keek naar Seth en Violet. 'Tenminste iemand die haar ooit bevredigd heeft.' zei ik zacht in Seth zijn oor. 'Maak je vooral niet druk als je naast Violet gaat zitten. Alles wat je met haar doormaakt betekent toch niks voor haar.' zei ik er nog achteraan en liep vervolgens naar de tafel van Jennifer, daar was nog als enige plek. Ik keek naar Jenn die met een duivelse blik naar Seth keek voor het wegsturen van Zack.
Jennifer
'Zack...' zei ik, maar hij ging toch weg. Ik snapte Seth niet. Hij gaat vreemd, maar is wel jaloers wanneer ik verder ga met een andere jongen. Als ik überhaupt al met een andere jongen praat.
from LostSouls on 05/01/2017 01:20 AMJennifer
'Ik heb les. Zie jullie vanavond.' zei ik tegen de meiden en kwam overeind. Ik liep richting het lokaal en zuchtte kort. Eigenlijk had ik totaal geen zin in les. Of eigenlijk moest ik gewoon zeggen geen zin in die parasieten boerin en die vieze cheater. Ik liep het lokaal binnen en ging achteraan zitten bij het raam. Zack kwam niet veel later naar binnen en ging op mijn tafeltje zitten. 'Hey, hoe gaat hij nu?' vroeg hij. Ik glimlachte en legde mijn hoofd op mijn hand die werd ondersteund door mijn elleboog op de tafel. 'Beter.' zei ik tegen hem en keek in zijn diep blauwe ogen. Misschien kon ik hem ook wel doen. Ik was niet zo een hoer dat haar benen spreidde voor iedere jongen die haar lief aankeek. 'Gelukkig.' zei hij met een knipoog.
Ian
Ik kwam overeind. 'Kom man, we hebben Meneer Vadir.' zei ik zuchtend en nam mijn spullen mee. 'Kunnen we niet skippen?' vroeg Mike. Ik schudde mijn hoofd. 'Als ik nog 1 les skip dan contacteerd de directeur mijn ouders en dan krijg ik weer een hele preek over fucking Violet. Geen zin in.' mompelde ik.