Search for posts by Ellytjevdb
First Page | « | 1 ... 24 | 25 | 26 | 27 | 28 ... 37 | » | Last
Search found 363 matches:
Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)
from Ellytjevdb on 04/15/2016 10:00 PMSkyler
Ik luister naar zijn woorden en trek een pruillip. "Ik doe ook alleen maar mijn best", zeg ik waarbij ik neppe tranen wegveeg. Door mijn eigen actie moet ik zacht lachen. We plagen elkaar wel vaker zo en ik vind het ook fijn dat we hier allebei tegenkunnen. Moest ik een relatie hebben met iemand die niet tegen dit soort grapjes kan, sorry maar dan stuur ik die persoon meteen naar de deur. Hierin hebben Jayden en ik elkaar zeker gevonden. Ik tik met mijn vinger tegen zijn lip als hij een pruillip trekt. "Het gaat niet alleen om het vanbuiten leren, het gaat om het gevoel. Al die zinnen hebben een betekenis. De tekst voor de auditie, daar moet ik eerst nog een bepaald gevoel inleggen", leg ik zo serieus mogelijk uit, ook al gaat dat in deze situatie moeilijk. "Ik ook. Ik zou het echt nog niet aankunnen om mama te zijn", vertel ik hem. Voor mij geldt het om eerst samen te wonen en eventueel getrouwd te zijn voordat ik aan kinderen begin, of dat zou toch het scenario waar ik op hoop. Je weet natuurlijk nooit.
"Dan mogen we wel niet te lang wachten om te vertrekken", zeg ik met een brede glimlach. Ik kijk er nu al naar uit. Ik ben er al eens eerder geweest met Jayden en het is superleuk om samen met hem rond te wandelen en te lachen. In een pretpark is het toch net iets anders dan wanneer je gewoon in de stad rondwandeld.
Ik begin nog harder te blozen. Wat erg dat hij gewoon een deel van zijn kast moet opofferen aan mij. "Je hebt toch niet in mijn spullen gesnuffeld hè?" vraag ik grijnzend. Ik durf, als Jayden en ik niet bij elkaar slapen, zijn shirt wel eens aantrekken omdat het lekker naar hem ruikt. Ik heb eigenlijk geen idee of hij dat weet, maar ik vind het gewoon fijn.
Re: O || Her boyfriend (18+)
from Ellytjevdb on 04/13/2016 08:01 PMLeila
Ik zet mijn bekertje aan de kant en kijk dan weer naar Loïc. Hij is en blijft toch een fantastische jongen. Ik kan me voorstellen dat anderen de hele tijd aan hun vriendin zouden kleven, maar hij is hier nu met mij aan het dansen en gaat niet naar Kaat toe. Na nog een tijdje bewogen te hebben op de muziek, buigt Loïc zich wat naar me toe zodat ik hem zou verstaan. "Ja, lijkt me een goed plan", zeg ik als antwoord. Het wordt me een beetje druk en gelukkig heeft hij daar ook last van. Ik loop voor hem uit, aangezien ik wel een plekje weet waar we heen kunnen. Als we langs Kaat wandelen, houd ik even in omdat Loïc natuurlijk eerst iets tegen haar wilt zeggen. Het verbaast me dat ze niet lief terugdoet en gewoon antwoord met een knikje. "Ik denk dat ik je wel mag binnenlaten in Kaats kamer? Of ben je daar niet aantoe?" vraag ik als we de trap opwandelen. Zacht moet ik grinniken. Ik weet maar al te goed dat hij hier nog nooit geweest is en ik vermoed dat Kaat ook niet alles op foto heeft gezet om naar hem te sturen. Als hij dat niet zou zien zitten, gaan we gewoon naar de 'vrijetijdskamer' gaan als dat het juiste woord is.
from Ellytjevdb on 04/13/2016 01:38 PMSkyler
Ik kijk hem met grote ogen aan. "Iew nee", zeg ik waarbij ik een vies gezegd trek. Het idee alleen al laat koude rillingen over mijn rug gaan. Ik heb het er echt niet voor. "Ja, toen was je nog lief", zeg ik waarbij ik de nadruk leg op 'toen'. Ik steek mijn tong plagend naar hem uit. Ik trek een pruillip als hij zegt dat hij het niet meer weet. "Het was blijkbaar een belangrijk moment", zeg ik grijnzend. Eerlijk gezegd weet ik ook niet helemaal meer wat ik zei. Jaydens woorden heb ik eerder onthouden omdat die het meest met me deden. "Ik heb je toen waarschijnlijk geknuffeld en gezegd dat ik ook van jou hou", geef ik uiteindelijk als antwoord. Ik begin te glimlachen en druk een kus op zijn lippen.
"Het had ook gekund, als we er vroeg aan begonnen waren", grinnik ik bij wijze van antwoord. Ik zou nog niet direct aan kinderen willen beginnen. Eerst wil ik samenwonen en misschien wel al trouwen. We zijn nog jong en hebben hier alle tijd voor, dus doe ik het liever rustig aan. Als ik de rol zou krijgen, zouden we ook weinig tijd hebben voor kinderen, dus ben ik wel blij dat Rosie niet echt ons kindje is ook al is ze een schatje. "Zodat jij weer doof bent door mijn gegil", lach ik zacht. De vorige keer dat we naar een pretpark gingen, was het voor de familiedag van Jaydens familie. Het was toen supergezellig. Gelukkig was ik niet de enige die aan het gillen was. "Ik wil echt supergraag naar de Efteling", zeg ik enthousiast. De Efteling is absoluut mijn favoriete pretpark. Zelfs als iets oudere geniet ik er nog van om door het sprookjesbos te wandelen en terug te denken aan mijn kinderjaren.
Ik moet zacht blozen. Er ligt waarschijnlijk van alles in zijn kast dat oorspronkelijk van mij is. Hij heeft ook wel kleding hier liggen, aangezien we echt vaak bij elkaar slapen, maar soms vind ik dingen niet terug omdat ze dan bij hem liggen. Dat gebeurt vaker en vaker de laatste tijd. "Van jou ligt er ook van alles in mijn kast hoor", grijns ik terug.
from Ellytjevdb on 04/11/2016 09:19 PMSkyler
"Ik? Botox? Nee, nooit", zeg ik lachend. Ik heb het er wel eens eerder over gehad met Jayden en ik zou het niet meteen kunnen om iets aan mezelf te veranderen. Mijn ouders zou ook geen echte voorstanders en ik vind het ook niet nodig. Jayden vraagt me of ik nog weet wat hij zei toen hij wegging. Eigenlijk heb ik de belangrijkste dingen allemaal opgeslagen. In mijn geheugen ga ik opzoek naar de juiste dag en dan naar de juiste woorden. "Je zei; "Vanaf nu ben je mijn lieve prinsesje. Ik hou van je, Sky"", zeg ik met een glimlach waarna ik een kus op zijn neus druk. "Weet je nog wat ik toen zei?" vraag ik hoopvol aan Jayden. Hij heeft waarschijnlijk geen idee, maar als hij het wel weet, verbaast hij me wel. Ik ben zo iemand die onzinnige dingen tot een lange tijd terug kan onthouden. Dat kan positief of negatief zijn, maar voor situaties als deze is het wel leuk om al deze dingen nog bijna allemaal te weten.
"Oh weet je waar ik heen wil?" vraag ik met grote ogen. "Naar de dierentuin", zeg ik met overdreven veel enthousiasme waarna ik in mijn handen begin te klappen. We zijn al een keertje samen naar de dierentuin geweest, samen met mijn kleine nichtje. Ze is 1 jaar en vele mensen dachten dat wij haar ouders waren. Het was toen supergezellig en ook enorm lief om Jayden met Rosie bezig te zien.
Jayden plaagt me wel vaker met hetzelfde grapje. "Is het dan geen goed idee als ik bij jou kom", grijns ik. Het is naar mijn gevoel ook al even geleden dat ik bij hem bleef slapen. Voor mij maakt het niet zo veel uit, maar als er bij hem toch niemand thuis is, lopen we zeker niemand in de weg.
from Ellytjevdb on 04/11/2016 05:10 PMSkyler
Met Jayden praten over zoenen en al het bijhorende is totaal niet ongemakkelijk, wat ik vroeger altijd moeilijk vond om te bespreken. Zijn woorden doen me wel goed. Als ik niet goed zou zoenen, had hij het vast wel al eerder gezegd, maar dan nog. Onbewust krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Ik luister aandachtig naar zijn woorden. "Dan is het voor onszelf. Kunnen we naar ons nog niet verrimpelde huid kijken", zeg ik met een knipoog. Ik vind het zelf ook niet zo prettig om mijn ouders klef te zien doen, maar het is wel een teken dat ze elkaar na al die jaren nog steeds graag zien. "Het was een belangrijk moment in onze liefdesgeschiedenis", zeg ik op serieuze toon. "Natuurlijk weet ik nog hoe we toen zaten en wat we toen zeiden", zeg ik alsof het de normaalste zaak van de wereld is. De glimlach komt weer om mijn lippen als hij zijn handen op mijn bovenbenen legt. Dit is dus totaal hoe we die dag zaten. Toen was alles veranderd en gingen we van datende pubers naar een schattig koppeltje. Jayden neemt mijn polsen vast, trekt me op die manier wat dichter naar zich toe en draait ons een kwartslag. Hierdoor moet ik zachtjes lachen. "Kon je er niet tegen dat ik net de baas over je was", grijns ik. Het blijft leuk om hem te plagen met flauwe dingen zoals dit.
Ik luister naar zijn woorden. Standaard is zo standaard, maar wat is 'speciaal'? "Ik wil gewoon iets leuks doen, zolang we het samen kunnen doen vind ik het prima", geef ik als antwoord met een brede glimlach. "Ohja, waar blijven we vanavond slapen?" vraag ik met een lichte grijns. Ik ben er nog niet zeker van of mijn ouders vanavond weg gaan of niet, anders hebben we hier het huis voor ons alleen.
from Ellytjevdb on 04/10/2016 08:16 PMSkyler
Ik moet mijn lach inhouden als hij dat zegt. "Alsof jij er verstand van hebt", grinnik ik. Jayden begrijpt het hele make-up gebeuren niet echt. Als ik bij hem blijf slapen, sta ik ook altijd een tijdje voor de spiegel en dat is niet altijd even prettig voor hem. Dat pruillipje staat hem ongelooflijk schattig, maar dat geef ik natuurlijk niet toe. "Natuurlijk had ik daar schrik voor. Ik had toen nog geen mogelijkheid gehad om te oefenen", leg ik uit. Het is en blijft een beetje beschamend, maar bij Jayden is dat niet zo erg.
Ohja Sophia, Jaydens nichtje. Ze is superlief! Elke keer als ik bij haar ben, gaan we lekker kletsen, tot grote ergernis van Jayden. Het gaat dan altijd over echte meidendingen en dan kan hij natuurlijk niet meepraten. Als hij zegt dat het dan een lang filmpje wordt, moet ik zachtjes lachen. "Het wordt ons liefdesverhaal, dat moet langdradig en schattig zijn", leg ik uit. Geregeld neem ik Jaydens gsm en maak ik gekke foto's van mezelf of van ons samen. Ik vind het leuk als herinnering voor later, op dat moment schaam je je waarschijnlijk maar voor nu is het wel grappig.
Er gaat een rilling door me heen van zijn aanraking aan mijn middel. Ik duw hem achterover en ga zo zitten dat hij niet meer weg kan, door mijn benen langs zijn heupen te zetten. "Dit doet me denken aan ons laatste afspraakje voordat we echt een koppel werden", zeg ik met een brede glimlach. Vandaag heb ik een paar terugblikken op alle momenten die ik samen met Jayden heb gehad in mijn hoofd. Ik kan deze ook niet gemakkelijk vergeten. Vrijwel elke keer als we ergens naartoe gaan, gebeurt er wel iets waardoor die dag me altijd bij zal blijven. Samen met een foto om het voor eeuwig vast te leggen. "Wat zullen we nu gaan doen", zeg ik op een zeurende toon.
from Ellytjevdb on 04/10/2016 06:51 PMSkyler
Ik haal mijn schouders op. "Ik heb het een keer bij Liam geprobeerd, maar toen werd hij wakker", grinnik ik. Dat weet ik nog goed, jammer dat het mislukt was. Gelukkig was Liam niet boos en vond hij het zelfs grappig. "Nee, eigenlijk niet. Je bent al een lekker stuk op jezelf", grijns ik, waarna ik een kus op zijn lippen druk. Zijn grijns laat een prettig gevoel door mijn lichaam gaan. "Je weet dat jij mijn eerste zoen was", zeg ik pruilend. "Ik vond het spannend omdat ik dacht dat ik je ging afschrikken", zeg ik met een triest gezichtje. Ik was super zenuwachtig op het moment dat we elkaar bijna gingen zoenen, ik dacht dat ik zou overgeven. Gelukkig is dat niet gebeurd, anders hadden we hier waarschijnlijk nu niet gezeten. Jayden heeft al 2 vriendinnetjes gehad voor mij, dus hij had meer 'ervaring' als je het zo zou kunnen noemen.
"Ohja, iedereen was gelijk in de wolken toen ze je zagen. Je hebt vanaf het eerste moment een goede indruk achtergelaten", zeg ik met een goedkeurend knikje. Mijn familie is gek op Jayden, omdat iedereen doorheeft dat we bij elkaar passen. Als ik op bezoek ga bij mijn grootouders, vragen ze telkens naar Jayden als hij er niet bij is. Ze willen dat we trouwen en kinderen krijgen, liefst zo snel mogelijk zodat ze hen nog kunnen zien. Andersom heb ik het gevoel dat het ook zo is. Jaydens familie is superlief voor me als ik bij ze ben. Ik ga mee naar verjaardagsfeestjes of ga met Jayden mee op bezoek. Ik leun tegen zijn schouder nadat ik een kus op zijn wang heb gedrukt. "Ik zou dit niet meer kunnen missen", fluister ik in zijn oor. "We zouden zo'n filmpje moeten maken met al onze foto's. Dan kunnen we dat later laten zien aan onze kinderen en achterkleinkinder om te laten zien hoe gelukkig we waren en dan ook nog steeds zullen zijn", zeg ik dromerig.
Re: UPDATE: Nieuwe banner!
from Ellytjevdb on 04/10/2016 04:34 PMIk vind deze persoonlijk mooier dan die van gisteren. De eerste was erg 'slap' van kleuren, die van gisteren plots erg 'sterk' en deze vind ik persoonlijk beter. :)
from Ellytjevdb on 04/10/2016 04:29 PMSkyler
Jayden is niet heel erg lastig als het om winkelen gaat. Als ik het hem lief vraag, gaat het wel met me mee. Het is moeilijker dan ik gedacht had om iets speciaals te bedenken. We hebben al zo veel dingen gedaan samen, dat er eigenlijk bijna niets meer 'origineel' is om te doen. We zeggen vaak wel dat we dat bijvoorbeeld nog willen doen, maar uiteindelijk vergeten we het of is het toch niet zo'n goed idee. Ik kijk Jayden met een ernstig gezicht aan. "Ik heb jou nog nooit opgemaakt", zeg ik waarbij ik over zijn kaaklijn streel en zijn gezicht grijnzend bekijk. "Als we vanavond gaan eten moet je er natuurlijk wel goed uitzien", zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal.
Ik schiet in de lach als ik denk aan dat moment. Het was zo verrassend dat Jayden met me begon te praten. Het was bij de kluisjes en ik wist eerst niet dat de zijne zo dicht bij de mijne was. Ongemakkelijk is het beste woord wat ik op die ontmoeting kan plakken. Ik had Jayden al vaak gezien, want ja zo'n knappe verschijning, daar kijk je niet naast. Ik had dus ook nooit durven dromen dat we ook daadwerkelijk nu zo ver staan. "De eerste keer dat we gingen zoenen", zeg ik met een knipoog. "Dat was voor mij toch wel het spannendste moment ooit", geef ik eerlijk toe. Jayden was mijn eerste echte kus en daarbij ook mijn eerste serieuze relatie. Ik weet eigenlijk niet waar ik nu zou staan zonder Jayden. Waarschijnlijk had ik dan niet zo'n leuke vriendengroep gehad, want door mijn relatie met Jayden ben ik ook in contact gekomen met zijn vrienden die inmiddels ook veel voor mij betekenen.
Re: ORPG || My girlfriend is an actress
from Ellytjevdb on 04/10/2016 03:36 PMSkyler
Ik kijk hem nep geschrokken en met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Yoga? Heb je geen beter plan?" plaag ik hem. Het is zo standaard dat we elkaar plagen, het hoort gewoon bij ons. Wanneer andere mensen zo'n dingen tegen me zouden zeggen, zou ik het waarschijnlijk niet fijn vinden, maar van Jayden vind ik het wel grappig. Iets leuks gaan doen na mijn auditie? Dat hangt voor mij nog af van het gevoel dat ik daarna heb. Wanneer het verschrikkelijk ging, zou ik liever op de bank gaan zitten met een pot ijs en naar een romantische film kijken. Ik vind het fijn dat Jayden goed overeen komt met mijn ouders én met Liam. Stel je voor dat mijn ouders hem echt helemaal niks zouden vinden? Dat zou ik echt jammer gevonden hebben, maar gelukkig is dat niet zo. Hij is kind aan huis, zeker de laatste tijd. Mijn ouders merken ook dat we het serieus met elkaar menen, dat zal ook wel helpen om Jayden nog sympathieker te laten overkomen.
Ik denk even na over zijn woorden voordat ik antwoord geef. "Het is ons jubileum", zeg ik waarbij ik de nadruk leg op 'ons'. "Dus we zullen maar niet gaan shoppen en iets doen wat we allebei leuk vinden", zeg ik lief. De kus op mijn haarkruin doet me glimlachen. Zijn aanrakingen voelen prettig aan, maar alsnog laat ik hem los zodat ik hem goed kan aankijken. "Wat wil jij gaan doen?" vraag ik nieuwsgierig. Ik neem zijn handen vast en trek hem mee naar mijn bed, waar ik me op laat vallen en een keer diep zucht. "Een jaar... Het is echt zo snel gegaan. Ik kan me ons eerste afspraakje zelfs nog herinneren", zeg ik met een zacht lachje. In het begin verliep het niet allemaal vanzelf. Ik vond het in het begin erg moeilijk om mezelf open te stellen naar Jayden toe en ik dacht dat hij daarop zou afknappen, maar kijk waar we nu staan. Ik had het alleen maar kunnen dromen om een relatie te hebben met Jayden.