Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/11/2019 10:09 PM

Saia

"Hoelang hebben we het wel niet gedaan?" Zei ik onderweg in de limo. Ik bekeek hem en besefte hoe lang geleden het was dat ik aan zijn piemel had gezogen. Ik werd er nerveus van na alles wat er was gebeurd kon ik niet eens normaal denken.

Easton

Ik ree richting new Hampshire en zetten het muziek wat harder terwijl ik in mijn achteruitkijk spiegel bleef kijken. Ik voelde Alvira's ogen naar me kijken niet oplettend maar alsof ik een snack was. Als ik dan een grijze Mercedes achter ons zie rijden vertraag ik een beetje." Alvira" begon ik terwijl ik de auto stopte. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/06/2019 10:00 PM

Easton

Ik glimlachte tegen haar lippen aan " Dit is het beste moment," ik nam haar hand vast "laten we gaan voordat Amine je vind." Zei ik tegen haar " met mij ben je veilig." Leugens. Ik nam haar mee naar mijn auto en keek nog even over mijn schouder naar haar huis vertrouw nooit een Salazar. 

Saia 

Ik liet zijn lippen los en keek hem aan in zijn ogen "zo moeilijk ben je niet om te overtuigen." Zei ik tegen hem ik nam zijn rechterhand vast "ben je met de limo?" Vroeg ik hij wist vast wel waar ik naartoe wilde en wat ik wilde.. seks met Mathias was als je er aan begon dan moet het elke dag overal en onder invloed van wiet. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/05/2019 06:56 AM

Saia

Als hij dichterbij komt en me aanraakt voel ik een steek van vlinders in mijn buik gaan. 4 woorden Saia ik opende mijn mond en keek hem aan " Ik hou van je., " 

Easton

Als ze mijn hulp afkaatst bekijk ik haar "fine," zei ik tegen haar Ik keek naar hoe ze haar telefoon kapot maakte. Er was nog 1 optie om haar te overtuigen dat ze mij nodig had.. Ik liep op haar af en zoende haar teder alsof ik verliefd op haar was. Met een kus kon je mensen zeker overtuigen. Al wist ik niet o het nou verliefdheid was of de fact dat ik wraak wou nemen op haar vader. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/04/2019 07:34 PM

Saia

Als hij dat zegt kijk ik naar de grond mijn hoofd begon te tollen "Waar schiet ik daar mee op?" Zei ik tegen hem "de laatste keer dat ik dat tegen je zei was toen ik een drugsverslaafde was en je heb verjaagd door steeds onder invloed te zijn." Ik keek hem toen recht in de ogen  aan " als ik het nu zeg wat gebeurt er dan..?" Vroeg ik met tranen in mijn ogen. 

Easton

"Mooi dan kan jij ze volgen,"  zei ik tegen haar "Ik ga je vader vinden en lever hem af bij Amine.. als dat geregeld is kunnen je broertje en moeder gewoon terug komen." Zei ik alsof het simpel was om een geschifte oplichter op te sporen.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/04/2019 07:57 AM

Saia

"Dat doet er niet toe Ik heb mijn excuses aangeboden meer niet." Ik keek naar hoe hij zijn handen afdroogde "dat is toch wat je wilde horen.. dat alles mijn fout is of niet dan?" Ik haten het om mijn excuses aan te bieden ik deed het alleen als ik wist dat het echt moest en omdat ik wist dat ik van Mathias hou.

Easton

Als ze dat zegt loop ik haar huis binnen en zie ik haar staan ik keek om me heen en zag dat meer als de helft van haar meubels waren weg gehaald." Dus dit is hoe het voelt om arm te zijn geen enkele cent meer op je pas te hebben" ik keek op mijn telefoon en zag een bericht van Amine -breng me Alvira Vargas en dan kunnen we fijn onderhandelen voor een plekje hoger op- Ik deed mijn telefoon in mijn zak en keek Alvira aan " Waar zijn je moeder en broertje?"

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/03/2019 10:58 PM

Easton

"Dan gaan we weg." Zei ik toen tegen haar "Ik regel tickets een tijdje weg gaan kan geen kwaad.. Ik heb Mathias die op kan letten als je vader weer opduikt" wat the hell was ik mee bezig ergens naar Hawaï ofzo gaan met een meisje die je 800k schuldig is. Waar kwam al die adrenaline vandaan en waarom wilde ik haar zo graag helpen? 

Saia

Ik zag Mathias de toiletten ingaan en nam al mijn arrogantie bijelkaar en stopte ze in een zak. Ik liep hem zo achterna naar binnen "het spijt me." Zei ik "dat ik zo een arrogante bitch ben en niet aan je gevoelens dacht alles is mijn fout.. en je hoeft me niet te vergeven."

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/03/2019 09:47 PM

Easton

"Waar ben je?" Vroeg ik direct aangezien ze opgenomen had "kom naar mijn huis daar ben je veilig." De politie arriveerde al op school en namen Rafael en Gulio mee terwijl ik alleen nog overbleef met Saia die me vragend aankeek ik liep naar buiten en was al van plan om mijn auto te pakken en naar haar toe te komen.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/03/2019 05:11 PM

Saia

Ik horde Easton aan "nou het is moeilijk" zei ik "als iedereen zich er altijd mee bemoeit," het laatste zei ik mompelend. Easton had gelijk maar op het moment was ik niet volwassen genoeg om toe te geven dat ik Mathias wil." Ik heb niks te maken met jou en Alvira" zei ik toen tegen hem "weet je zeker dat je die kaart op me wilt gooien Saia" ik rolde mijn ogen "denk maar niet dat ik een trustfund voor haar ga zijn.. als ik jou was zou ik maar een hartig woordje met Amine doen.. jij bent tenslotte de gene die Alvira wil redden."

Easton

Saia had gelijk ik knikte en belde Alvira op on te checken waar ze is. Het begint allemaal bij de bron. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/03/2019 09:17 AM

Saia

"Je hield niet echt van me want anders moest mijn broer je niet van me weghalen die ene dag!" Riep ik hem woedend achterna "klootzak!" Ik was boos maar ik het niet toegeven dat ik verliefd op hem was en dat niemand anders wat voor me betekende. Hij en ik waren beide kapotte zielen. Easton keek Mathias bekwaam na "ooit moeten jullie gewoon weer seks hebben samen." Ik rolde mijn ogen "hij moet gewoon niet denken dat alles van zelf naar hem toe komt." 

Easton

Ik nam diep adem en begreep Saia wel "Mathias is niet zichzelf en jij ook niet Alvira en jullie trust issues hebben de relatie geschaad.. jij word er onzeker van dat het "voormalig rijkste meisje van school al je vrienden inpikt waardoor je een drugs gebruikende slet was geworden." Zei ik "En Mathias weet wat hij wilt maar hij is te koppig en stom om naar zijn geweten te luisteren.. hij haat je nu omdat je hem onzeker maakt je bent lekker Saia bloedmooi en zeker gewild..Mathias weet dat 10 andere zo over hem heen kunnen lopen ookal is hij de rijkste snob van Madrid hij is niet zo perfect als het lijkt.. Je zou meer over zijn gevoelens moeten na denken inplaats in alleen die van jezelf." Ik nam diep adem "maar ik heb een meisje te redden en jij gaat mee." Ik dacht aan Alvira we hadden niks maar ik wilde haar vader laten boeten en Saia zou me naar hem toe lijden. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 11/02/2019 08:25 PM

Saia

"Hou je kop Mathias alsof jij verstand van dit leven je bent maar een rijke knul." Zei ik kleinerend tegen hem "manipuleren?" Ik giechelde ironische "jij was de gene die alleen seks van me wilde." "Genoeg love birds" zei Easton "Saia kom mee." Ik fronste "ik?" 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page