Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/06/2019 10:10 PM

Alvira
Als hij dat zei voelde ik mijn gezicht wat warm worden. Waarom bloosde ik? Ik kneep zachtjes in zijn hand als hij die vastnam en liet hem me meenemen naar zijn auto. Ik keek nog een keer naar mijn huis en beet op mijn lip. Misschien kwam ik hier wel niet meer terug.

Mathías
Ik haalde een hand door haar haar heen en glimlachte tegen haar lippen. Als ze vroeg of ik met de limo was grijnsde ik. 'Dan hoop ik wel dat we dit keer niet onderbroken worden.'zei ik grappend en ik nam haar aan haar hand mee de toiletten uit naar de parkeerplaats waar de limo al stond te wachten om me thuis te brengen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/06/2019 07:37 PM

Alvira
Als ik plotseling de lippen van Easton tegen de mijne voelde zoende ik kort met hem mee en trok vervolgens wel weer terug. 'Eigenlijk is dit alles behalve het goede moment.' zei ik tegen hem en likte kort langs mijn onderlip waarna ik er op beet. Mijn blik ging naar zijn lippen. Ik weet niet hoe die het deed, maar hij deed toch wel iets met me. Wat nooit de bedoeling was.

Mathías
Als ze het zegt, dit keer nuchter, glimlachte ik en plaatste mijn lippen teder tegen de hare terwijl mijn handen haar gezicht omvatte. Na een paar seconde keek ik haar terug aan. 'Ik hou ook van jou.' Ik drukte mijn lippen terug tegen de hare en liet mijn handen afdwalen naar haar onderrug waar ik haar dichter tegen me aan duwde.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/04/2019 11:57 PM

Alvira
Ik fronste en schudde mijn hoofd. 'Nee.' zei ik en sloeg mijn armen over elkaar. 'Ik ga andere mensen niet mijn shit laten opruimen. Ik ben klaar met dat princessen gedrag. Ik kan prima voor mezelf zorgen. Ik spoor die klootzak zelf op en zorg dat ie weg kan rotten voor wat ie gedaan heeft.' zei ik en gooide mijn telefoon op de grond waarna ik er keihard met mijn hak op stampte waardoor ie kapot ging.

Mathías
'Wat schiet je op met alleen je excuses aan te bieden?' kaatste ik terug en leunde tegen de wasbak. 'Nee, je verjaagde me door steeds afstand van me te nemen.' zei ik en haalde een hand door mijn haar waarna ik dichterbij haar ging staan. 'Als je het nu zou zeggen zou ik je zoenen en je terug de mijne maken.' zei ik tegen haar en veegde een traan van haar wang die naar beneden rolde.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/04/2019 09:48 AM

Alvira
Als Easton binnen komt schrik ik kort op, maar zie dan dat hij het is. Ik zuchtte en staarde wat naar mijn nagels waar ik mee speelde. 'Ik heb gezorgd dat ze weg zijn. Ik heb nog wat geld achter de hand waar niemand aan kan behalve ik.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip. Mijn leven lag aan duigen en dat begon ik nu pas beetje bij beetje te beseffen. 

Mathías
'Ik wil je excuses niet horen, Saia die interesseren me geen reet. Het enige wat ik wil horen is dat jij net zoveel van mij houd als ik van jou en dat je dat ook echt meent.'zei ik tegen haar en zuchtte.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/04/2019 12:22 AM

Alvira
Ik fronste als hij we vorm gebruikt. 'Je hoeft dit niet te doen hè? Als iemand hier iets schuldig is aan de andere dan ben ik dat.' zei ik en ging op de bank zitten. 'Kom hier heen binnen een half uurtje. Wie weet wie er mee luisterd op dit moment.' zei ik tegen hem. Het zou me niks verbazen als ze mijn telefoon zouden aftappen.

Mathías
Ik was mijn handen aan het wassen toen Saia binnen kwam. Fronsend keek ik haar aan. 'Waar komt deze realisatie opeens vandaan?' vroeg ik haar terwijl ik mijn handen afdroogde. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/03/2019 09:51 PM

Alvira
Ik haalde opgelucht adem als het gewoon Easton is. 'Ik ben thuis. Iedereen weet al zo goed als dat ik bij jou was vannacht. Ik weet niet of het wel zo veilig is bij jou.'zei ik en beet op mijn lip. 'Ik moet nog dingen regelen.' zei ik en keek door de gordijnen van de woonkamer naar buiten. Het maakte me allemaal maar een beetje paranoïde.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/03/2019 08:02 PM

Alvira
Ik beet op mijn lip terwijl ik ze weg zag rijden. Snel deed ik de deur dicht en voelde de tranen over mijn wangen rollen. Als ik mijn telefoon voel afgaan nam ik hem op, maar ik zei niks. Wie weet wie de telefoon van Easton had kunnen hebben. Ik moest oppassen met alles wat ik deed nu. Er zouden mensen achter mij aankomen aangezien mijn vader nergens te vinden was.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/03/2019 03:39 PM

Alvira
Ik was naar huis gereden en ging naar binnen via de achterkant. Als ik dan zie dat mijn moeder en Daniël er nog waren werden mijn ogen groot. 'Ik zei toch dat jullie zo snel mogelijk weg moesten.' zei ik tegen mijn moeder. 'Daniël heeft net zijn laatste spullen gepakt.' zei ze. Ik beet op mijn lippen en we vlogen elkaar in de armen. Mijn moeder snikte en ik voelde ook tranen opwellen. Daniël kwam erbij en ik haalde diep adem. 'Ik ga jullie missen, maar tot het gezeik over is moeten jullie daar blijven. Oké?' vroeg ik ze. Ze knikte en ik liet ze los. 'Neem geen contact meer op met mijn huidige nummer. Ik zorg voor een burner telefoon en dan bel ik jullie. Oké?' Ze knikte. 'Ik ga je missen zus.' zei Daniël. Ik ging hem ook missen. We scheelden elkaar maar anderhalf jaar dus ondanks soms irritaties konden we redelijk goed overweg met elkaar. 'Ga nou maar.'zei ik tegen ze en glimlachte zwak.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/03/2019 12:06 AM

Mathías
'Hou je fucking bek je weet dat ik van je hield.' siste ik naar haar. 'Zoek het uit.' Ik liep vervolgens naar de kantine waar ik een appel nam en werd aangestaard door iedereen. Ik rolde mijn ogen. Je slaat een keer iemand neer en je krijgt alleen maar stank voor dank en gapende irritante mensen zonder leven.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/02/2019 08:20 PM

Mathías
Ik keek boos naar Saia. 'Waar bemoei jij je mee. Easton laat zich niets aanpraten van jou manipulerende spelletje.'zei ik tegen haar en zuchtte. Ik moest van Easton informatie inwinnen en door haar te blijven haten zou dat niet bepaald gaan lukken, maar ik vond het moeilijk na de pijn die ze bij me veroorzaakt had. 'Als je snel bent haal je dr nog in. Ze is net pas naar buiten. Ze leek een beetje in shock.' zei ik tegen Easton en hoopte van harte dat hij naar mij zou luisteren en niet naar Saia.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page