Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:

Aimee

-, female

Level 13

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/22/2017 07:24 PM

Sam
Ik glimlach naar haar "Ik vind je aardig en ik vind je leuk om wie je bent. Je bent echt hot en dat is mooi meegenomen, maar ik zou je ook leuk hebben gevonden als je minder knap was geweest" zeg ik en geef haar een kus. Ik lach zacht "Dan kan ik dingen toch beter verborgen houden dan ik dacht" zeg ik. "Hm, kan, maar we kunnen nog zo veel meer doen" zeg ik en zoen haar even. "Let's go" 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/22/2017 07:14 PM

Sam
Ik glimlach en luister naar alles wat ze zegt. Ik frons en pak haar hand. "Dacht je dat ik je niet leuk vond?" vraag ik aan haar en kijk haar aan. "Ik vind je als sinds je de eerste keer bij mij thuis was leuk. Ik dacht juist dat ik het heel slecht verborg" zeg ik. "An, zullen we maar naar huis gaan?" vraag ik en geef haar een kus.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/22/2017 07:03 PM

Sam
Ik lach zacht en kijk naar haar. Ik haal mijn schouders op "Ik vind je leuk omdat je zo spontaan en knap en lief en van alles bent. Niet omdat je goed kan zoenen ofzo. Dat is mooi meegenomen hoor, maar het is niet de reden. Ik wil meisjes leuk die mij niet leuk vinden omdat ik goed kan zoenen, maar om andere redenen" zeg ik en kijk haar aan.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/22/2017 06:01 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Dat heb je goed gedacht" Ik leg mijn armen om haar heen en geef haar een kus. Ik zucht en zeg "Gewoon, ik houd niet zo van dat soort meisjes" 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/22/2017 05:10 PM

Sam
Ik lach zacht en vraag "Ah, mag ik niet bij jou op schoot?" terwijl ik ga zitten. Ik glimlach en zeg "Niks, laat maar" Ik glimlach als ze een kus op mijn wang drukt en ik zoen haar even.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/22/2017 04:37 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Oke dan, alleen thuis" Ik pruil als ik zie dat ze op de stoel is gaan zitten en ik zeg lachend "Nu moet ik bij jou op schoot" Ik lach zacht en zeg "Hm, misschien had ik toch ja gezegd maar dan was ik waarschijnlijk wel wat minder aardig geweest" 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/22/2017 04:01 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Hm, als je maar niet denkt dat ik het nooit meer ga doen" Ik lach zacht en sta ook op. Ik loop even naar de bar en bestel een cola. Als ik heb betaald en mijn cola heb loop ik weer terug naar Anya. Ik lach zacht en zeg "Ja ja, als dat je reden was geweest had ik nooit ja gezegd" Ik geef haar nog een kus en neem een slok cola.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/22/2017 03:46 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Dat is helemaal niet pesten, dat is hartstikke lief" Ik lach zacht en zeg "Daar heb je wel gelijk in" Ik schiet in de lach en zeg "Ik ga ook wat te drinken halen, maar als ik alleen iets voor mezelf haal wil jij een slokje en drink je het uiteindelijk toch helemaal op" Ik geef haar een kus en kijk naar haar.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/22/2017 03:41 PM

Sam
Ik lach zacht en pruil even. "Jammer" zeg ik en lach zacht. Ik kijk naar haar en glimlach. "Hm, goed idee" zeg ik en zoen haar weer even. "Wil je echt niks drinken?" vraag ik aan haar.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/22/2017 03:33 PM

Sam
Ik lach zacht en geef nog een kus in haar nek "Hm, dat is jammer" zeg ik zacht fluisterend in haar oor. Ik glimlach en zeg "Oh, daar kan ik nu al naar uitkijken" zeg ik en zoen haar zacht terug.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page