Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  258  |  259  |  260  |  261  |  262  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/30/2017 05:48 PM

Violet
Ik trok mijn hand terug ''vraag dat maar aan je tante.'' Zei ik fel terwijl ik het niet zo bedoelde. Ik liep door en moest Ian steunen ookal gebeurde er veel nu. Ik liep de zaal binnen en nam plaats naast Ian. Ik probeerde zo normaal mogelijk te doen.. wat ik eigenlijk altijd deed.

Seth
Ik kwam Violet en Jennifer tegen op de gang ''hey'' zei ik maar als ik zie dat Jennifer haar confronteerd. Frons ik ''alles oké?'' Maar als ik familieteken hoor frons ik al helemaal -Oke Seth hier heb je niks mee te maken.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/30/2017 05:35 PM

Violet
Ik liep de gang over richting buiten en zag mijn vader al staan maar als ik iemand zie die helemel weg gegumt is uit mijn leven. Word mijn keel droog. Ik deed mijn hand voor mijn mond en draaide me om na zoveel jaren moest ik er hier tegen komen. Ik liep vol emoties terug en liep tegen Jennifer op ''sorry'' kon ik kort uitbrengen terwijl mijn Lincoln teken op mijn hand verscheen hoe dichter ik bij mijn moeder kwam hoe duivelser ik werd. Ik liep weer langs haar en had tijd voor mezelf nodig.

Seth
''Sirieus je stuurd me op moord pad voor een bounty van maar 7 miljoen.'' Ik trok mijn jacket aan terwijl ik aan het bellen was met mijn vader ik nam een sigaret tussen mijn lippen en stak die snel aan. Ik had precies 5 minuten om klaar te maken.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/30/2017 05:04 PM

Violet
Ik grinnikte en nam Ian's hand vast terwijl ik er zacht in kneep. Maar als ik zie dat mijn vader ineens verdwenen is zuchten ik vast even rondkijken.'' Dus Violet wat is je geaardheid?'' Vroeg miss Martyr terwijl ik kort na dacht ''vampier en half maria.'' Zei ik terwijl ze fronste ''dat is voor het eerst.'' Ik gaf een klein knikje ''het is heel zeldzaam'' ze glimlachte zwak ''dan hebben we iets gemeen.'' Oja natuurlijk ze is een dark wolf zijn er niet veel van ik voelde me gelijk op me gemak. Ik drukte een kusje op Ian's wang ''ik ga even mijn vader zoeken excuseer mij.'' Ik liep door de menigte en keek rond.

Jennie
''Ha hij is niet de eerste foute jongen die je zogenaamd probeert te fixen jongedame!'' Zei Malia terwijl ik Martin zag staan hij keek me met die ogen aan de blauwe ogen waar ik van gehouden heb. Als ik mijn dochter achter hem zie staan sta ik op breken ze was prachtig geworden.''Excuseer mij even'' ik liep naar buiten terwijl Martin achter me aan kwam zoals gehoopt'''dus je zet mijn dochter op de school waar 1 van mijn familieleden ook zit Martin.'' Zei ik met waterige ogen terwijl ik met mijn rug naar hem toestond ''je brengt haar in gevaar.'' Hij zei niks ik draaide me om terwijl hij zijn mond open trok ''Jennie is dat het enige wat je kan zeggen?'' Ik wist het nu zeker Blake had nog contact met ze op genomen in het geheim zo was hij wanneer ik iets vertelde moest hij altijd bemoeien. Op de hoop dat Violet niks zou verklapen over haar indentiteit,

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/30/2017 04:38 PM

Jennie
''Je vader moet werken je weet hoe druk hij het heeft met de hell.'' Zei Malia terwijl ik naar Jennifer keek ''o schat je tante was gewoon benieuwd naar de school waar je vader op heeft gezeten en natuurlijk naar jou.. aangezien ik je lang niet meer heb gezien.'' Ik keek even rond terwijl mijn aandacht in een flits werd afgepakt mijn blik werd emotieloos.

Violet
''Hi miss Lincoln mr Lincoln ik ben Violet Maldaki your sons girlfiend.'' Zei ik glimlachend ''dad Ian.. Ian's parents.'' Zei ik terwijl hij fake glimlachte en een hand aan zijn ouders gaf ''aangenaam kennis te maken.'' Hij gaf Ian een iets strakkere hand en dat kon ik merken. Zijn ouders leken erg koel vooral zijn moeder ''dat is voor het eerst Ian eindelijk een echte vriendin.'' Zei zijn moeder ''trouwens noem me maar Brie dit is mijn man Declan.'' Zei ze tegen ons terwijl ze glimlachte.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/30/2017 03:52 PM

Ouder- Avond

Violet
Ik stond in de hal en wachten mijn vader op.. ouder avond nummer 1 gehaten avond van de scholieren die op night academy zaten. Als ik mijn vader zie aan komen lopen op zijn netst glimlach ik zwak.'' Daddy?!'' Zei ik blij terwijl ik hem een knuffel gaf en hij zijn armen stevig om me heen deed ''wat heb ik jou gemist.'' We lieten elkaar los terwijl hij rondkeek ''dus zo ziet het er van binnen uit.'' Ik knikte terwijl de zaal al vol liep met ouders die er erg highclass uitzagen het waren niet de normale ouders die je op highschool zou tegen komen. Als ik de ouders van Ian zie valt het me op dat ze normaler waren gekleed dan de rest zijn ouders waren echt knap geen wonder hij was dat ook.''Ik wil je aan iemand voorstellen'' zei ik tegen mijn vader terwijl hij fronste ''vergeet niet ik bezit over alle soorten supernaturel wapens liefje'' zei hij in een deuntje terwijl we richting Ian liepen.

Seth
Mijn moeder was al geweest dus had ik geen ouder avond ik zat op mijn kamer wat zakjes te tikken. En ging zo even kijken hoe de machtige ouders van mevrouw Lincoln er van dichtbij uitzagen.

Jennie Lincoln
''Het is me een genoegen om mee te gaan Malia nu Blake er niet is ben ik graag een steun voor Jennifer.'' Zei ik terwijl we naar binnen liepen en het al erg druk was ik zocht mijn lievelings nichtje op en zag er al staan. Ik keek Malia aan ''kijk daar hebben we versie 2 van jou.''

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/29/2017 08:11 PM

Seth
"Het ging zoals gepland." Grijnsde ik terwijl de limo stopte "shall we?" Ik bood haar mijn arm aan. En gedroeg me wel heel erg doordacht.

Violet
Ik grinnikte "geintje." Ik nam zijn arm vast terwijl ik hem mee nam naar een pizazaak. Ik bestelde een salami pizza voor ons beide. Terwijl ik zijn ogen niet kon loslaten het moest me alleen maar denken aan gister waar hij heel goed gebruik maakte van zijn vingers en tong. Dat bijna de hele school van hen genoten mocht hebben maakte me al jaloers.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/29/2017 05:30 PM

Seth
"Mijn familie embleem op mijn hand zit ik nu te denken." Ik sloeg mijn arm on haar heen en nam haar kin vast "dus mevrouw Lincoln gaat een piercing zetten en waar mag dat zijn?" Vroeg ik met een glimlachje.

Violet
"Wat er te pakken valt op straat." Zei ik dorstig terwijl Ik het over een menselijk slachtoffer had. We stapte beide uit terwijl mijn ogen al begonnen rond te scannen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/29/2017 03:47 PM

Violet
Als hij dat zegt druk ik mijn lippen weer zachtjes op de zijne "bedankt." Zei ik terwijl mijn hart een sprongetje maakte  van geluk. 

Seth
"Ik ga een tattoo laten zeten op mijn arm.. weet niet of dat zo spannend voor je is." Ik had er al 2 1 op mijn borstkast en de 2e in mijn nek.  Die op mijn borstkast was een slang en die in mijn nek stond voor mijn moeder en mijn zus.  Haar naam in het bulgaars samen met mijn zus Natahlia.  Niet mijn vaders dochter mijn moeder was jong en was ineens zwanger de vader is onbekend en eigenlijk is ze ter adoptie gezet. Al zou ik nooit weten wat er met haar is gebeurd. Maar toch had ik een sterke connectie met mijn enige bloedverwant. Mijn droom was dan ook om haar te vinden en mijn moeder weer blij te maken. Er was heel veel wat ik wilde maar nog niet kon vervullen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/29/2017 12:09 AM

Seth
De limo stopte precies voor school terwijl ik uitstapte.''Kom je mee babe?'' Zei ik terwijl ik naar haar mooie lichaam keek. En ze er weer is prachtig uitzag een jongen moest zijn prinses toch ook is verwennen in de zoveel tijd. Ik rook waarschijnlijk naar de dood maar ik zou de schuld aan de bloodbags geven.

Violet
Ik glimlachte zwak maar schudde vervolgens mij hoofd ''ik wil dat je weet dat ik misschien heel koud en meedogenloos kan overkomen maar van binnen ben ik nog steeds die onschuldige trien van het platteland oké.'' Zei ik tegen hem terwijl ik hem niet aankeek en me alleen bij hem ongemakkelijk kon voelen. Alleen omdat ik ernstig veel affectie voor hem had.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/28/2017 11:31 PM

Violet
''Sirieus?!'' Mijn hoofd was al die tijd alleen maar bij hem waardoor ik het vast vergeten was. Ik stapte achter hem in en keek nerveus naar zijn rug terwijl we ergens achter gingen zitten.'' Sorry dat ik je met de bus mee neem'' zei ik blozend terwijl ik een hand door mijn haar streek ''is niks voor jou geloof ik.'' Zei ik normaal mogelijk.

Seth
''Ik mis je altijd'' zei ik met een grijnsje ''moet ik je komen ophalen voor één ritje naar de stad?'' Vroeg ik terwijl ik naar buiten keek en we op de snelweg richting school gingen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  258  |  259  |  260  |  261  |  262  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page