Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 258 | 259 | 260 | 261 | 262 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from LostSouls on 05/01/2017 12:51 AMJennifer
Wanneer Seth opstaat met Drake en Elijah beet ik op mijn lip. Het deed me nog altijd pijn om hem te zien. Ik at mijn salade op en bleef even zitten. Wanneer de 3 volledig uit het zicht waren kwam ik pas overeind en haalde ik een hand door mijn haar. Vanavond was er weer een cheerleader training. Het ging dit seizoen goed met de cheerleaders en het Lacrosse team. Het Lacrosse team stond 2e en moest binnenkort tegen de eerste. Ik beet op mijn lip en liep naar buiten waar ik bij de fontein ging zitten en niet veel later bijna het hele team bij me zat.
Ian
'Zal Blake leuk vinden.' zei Mike. 'Had hij maar niet vreemd moeten gaan en het zo in Jenn haar gezicht moeten gooien als een botte boer. Dan waren ze nog samen geweest en was ze niet een van mijn pleziertjes geweest.' zei ik schouder ophalend. Wanneer Larissa langs liep bekeek ik haar lichaam en bleef hangen bij haar kont. 'Wat zou ik mijn lul toch graag daartussen schuiven.' zei ik met een grijns tegen Mike.
from LostSouls on 05/01/2017 12:22 AMJennifer
Ik haalde mijn tanden uit zijn pols en keek de jongen diep in de ogen. Compulsion was mijn nieuwe methode aangezien ik niet teveel mocht moorden om mezelf minder verdacht te maken wanneer er iemand vermist raakte op deze verdomde school. 'Je weet niks meer dan dat je je pols open hebt gehaakt met een vishaak. Je hebt mij niet gezien.' zei ik hem waarna hij rechtstreeks richting de school liep. Ik zuchtte en veegde langs mijn mondhoeken om het bloed van mijn gezicht te halen. Vervolgens liep ik naar binnen. 'Dat was niet echt aardig Jenn.' Hoorde ik Ian gewoon zeggen met een grijns. 'Moet jij geen hoeren neuken of lijntjes snuiven?' vroeg ik hem en liep richting de cafetaria. 'Hmm... misschien heb ik wel geen zin in iemand anders dan jou.' zei hij. Ik lachtte. 'Nog even wachten. Vanavond ben ik weer vrij.' zei ik en haalde een salade in de kantine en Ian ging richting Mike. Als ik met mijn salade naar een plek liep zag ik Jessie onderweg onder met cornflakes. 'Je ziet eruit alsof een baby over je heen gekotst heeft.' zei ik en liep naar een tafel. Ze liep me achterna, maar ik stopte wanneer ik dat in de gaten kreeg. 'Ga eerst maar de vernedering van je afwassen Jess.' zei ik bot en ging zitten terwijl zij me even boos aankeek en wegliep.
Ian
Ik keek Jennifer na en grijnsde. Sinds het over was met Violet ben ik eigenlijk weer een beetje de oude geworden. Drugs, seks, alleen dan nog met een extraatje en dat was dat Jenn nu ook single was en dat ik haar af en toe ook deed. Gewoon als vrienden met iets extra's, maar dat doet er niet toe. Wanneer ik bij Mike neerplof keek ik rond of ergens een docent rondliep en legde vervolgens snel een lijntje die ik opsnoof. 'Je ging wel erg goed gisteravond en de avond ervoor. Ik zweerde dat ik eergister de kreun van Jennifer hoorde.' zei hij met een grijns. 'Goed gehoord.'
from LostSouls on 04/30/2017 11:49 PMJennifer
Ik snoof het laatste lijntje en voelde het inwerken. Redelijk snel was ik knetter stoned en ging ik op mijn bed liggen en staarde ik naar het plafond. Ik concentreerde me op mijn eigen bloedcirculatie wat zo al heel appart was om te horen, maar wanneer je stoned was...
Ian
Ik schudde mijn hoofd. 'Prima, als jij ons zo makkelijk opgeeft betekende het waarschijnlijk niet eens wat.' zei ik tegen haar en liep haar dorm uit en sloeg de deur achter me dicht met een harde knal. Ik liep naar mijn eigen dorm en liep zo langs die van Jennifer die in haar dorm naar het plafond lag te staren. Ik zuchtte en keek naar haar. Ik deed de deur dicht en zag op haar kastje een paar korrels witte poeder en een opgerold briefje. Ik pak het overige lijntje en snoof dat naar binnen waarna ik naast haar op bed ging liggen met mijn blik op het plafond gericht. 'Is het weer zover?' vroeg ik haar. 'Hij neukt iemand anders. In New York. Ze schreeuwt harder dan mij in bed.' zei ze droog nog steeds gefascineerd door het plafond.
from LostSouls on 04/30/2017 11:27 PMJennifer
Als hij dat zegt breekt er iets in me. Ik huil niet snel maar nu begon het toch tegen mijn ogen aan te duwen. 'Screw you Bonasis.' siste ik door mijn kaken heen en liep van hem weg. Binnen no time was ik bij mijn dorm waar de tranen over mijn wangen liepen. Ik wou niet huilen. Ik ben een Lincoln verdomme. Die zijn sterk. Ik veegde mijn tranen weg en nam het zakje coke. Ik legde het neer op het nachtkastje waar ik het op strooide. Ik nam mijn credit card en maakte er 5 lijntjes van. Vervolgens nam ik een briefje van 100 om het op te snuiven.
Ian
Ik liep binnen en fronste. 'Meen je dit nou serieus?' vroeg ik haar. 'Weet je wel niet wat dit voor een moeilijke positie is? Je laat me kiezen tussen een goede vriendin en de meid waar ik van hou.' zei ik tegen haar. 'Of heb ik die keuze niet eens meer, mag ik het gewoon opeens opsoppen? Ik heb net verdomme die rotzooi van je kluisje staan scrobben.'
from LostSouls on 04/30/2017 10:56 PMJennifer
Ik beet mijn kaken op elkaar en kwam zelf ook overeind. 'Je maakt ons kapot Seth.' siste ik en schudde mijn hoofd. 'Neuk je soms iemand anders? Is dat de reden waarom je niks verteld? Als je van me af wilt zeg het dan gewoon!' riep ik boos en keek hem doordringend aan. Dit was echt het punt van make it or break it en ik kreeg scherp het gevoel dat het dat tweede ging worden.
Ian
Toen ik het laatste beetje eraf gesopt had ruimde ik alles op en voelde mijn telefoon in mijn achterzak trillen. Vi. Ik zuchtte en liep naar haar dorm waar ik kort op klopte en in tegenstelling tot normaal niet meteen naar binnen liep. Het voelde niet gepast nu we zeg maar een meningsverschil hadden.
from LostSouls on 04/30/2017 10:38 PMJennifer
'Seth ik ben geen klein kind. Vertel me gewoon waar je mee bezig bent, dan had ik ook niet je moeder die ik overigens nog nooit ontmoet heb hoeven lastig vallen met mijn zorgen om jou.' zei ik tegen hem. Zijn liefdesverklaring kwam er totaal niet overtuigend uit. 'Je moet niet van me houden omdat ik je vriendin ben. Ik moet je vriendin zijn omdat je van me houd.' zei ik en slikte kort. 'Zeg me alsjeblieft wat er met je aan de hand is. Je bent jezelf niet.'
from LostSouls on 04/30/2017 10:25 PMJennifer
Ik lachtte. 'Je maakt een grapje zeker. Kijk als je je nou om mij bekommert dan om de domme dingen die je achter me rug uitvoert had je dat wel geweten. 'Ze verdient alles wat ze krijgt.' mompelde ik en sloeg mijn armen over elkaar. 'Hou je überhaupt nog wel van me? Je bent er nooit en als je bij me bent gebeurd er totaal niks behalve barstende ruzie omdat jij niet naar me luisterd en nog erger tegen me liegt over waar je bent geweest. Ik heb je moeder gebeld Seth en ze zei dat het met haar prima was en dat ze je al heel lang niet had gezien.' zei ik tegen hem.
from LostSouls on 04/30/2017 10:00 PMJennifer
'Je bent verdomme niet de enige met problemen Seth.' zei ik zacht en leunde achterover in de stoel. Ik keek naar de coke die ik snel wegstopte zodat niemand het zou zien. 'Denk je dat je met Coke alles oplost?' vroeg ik en zuchtte. 'Ik heb je verdomme nodig en je bent nooit ergens te bekennen. Dit is een relatie, dit moet werken vanuit twee kanten.' zei ik pissig en ging weer recht zitten en half gebogen over de tafel. 'Ik weet heus wel dat je niet altijd bij je moeder bent en je weet hoe ik denk als je godverdomme tegen me liegt.'
Ian
'Vi.' zei ik zuchtend wanneer ze weg liep en liep even achter haar aan maar op de hoogte van haar kluisje stopte ik. Uit het congierge hok ernaast haalde ik schoonmaakmiddel en een schuurspons en begon het schoon te maken nu er toch niemand in de hal was.
from LostSouls on 04/30/2017 09:40 PMJennifer
'Had ik al gezegd hoe blij ik ben dat je eindelijk bij je volle verstand bent gekomen en ziet wat voor een kut wijf die boeren trut is.' zei Jessie. Ik rolde mijn ogen. 'Kijk uit wat je zegt tegen me Jess. En ja het is een kut wijf.' zei ik. Niemand was het duidelijk waarom ik opeens een hekel aan haar had, maar dat zij het wist was al genoeg. Ik zag Seth zitten in de kantine. Ik stond al 2 weken droog van seks en ik werd er gek van. Hij deed zo raar de laatste tijd. Ik maakte een gebaar dat Jessie moest oprotten en ging zitten. 'Nou wat was er zo belangrijk, want je kan me niet wijsmaken dat je mij zo graag wilt zien.' zei ik tegen Seth.
Ian
Ik dronk van een bloodbad terwijl ik van de kantine weg liep en liep door de gangen. Als ik voor me kijk zie ik Violet bij haar kluisje staan waar van alles op is gekliedert. Jenn ging te ver, maar aan de ene kant snapte ik het ook wel.
from LostSouls on 04/30/2017 09:17 PMJennifer
Ik zuchtte en liep mee naar binnen. Wanneer we de deuren door zijn was de toespraak al afgelopen. Wanneer Violet buiten kwam bekeek ik haar vuil en ging op een van de stoelen zitten om te wachten tot we naar binnen werden geroepen voor het individuele gesprek. Ik wou huilen, schreeuwen, moorden. Mijn familie had gelogen tegen me heel mijn leven.
Ian
Eindelijk was die saaie toespraak afgelopen. We liepen de zaal uit en ik zag de Lincolns en verderop de vader van Vi staan. Ze wist het. Ik voelde het. De spanning die er hing en de blik die ze op Violet wierp waren genoeg om dat uit te maken.