Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  259  |  260  |  261  |  262  |  263  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/28/2017 10:42 PM

Seth
''Alsjeblieft Keith spaar me ik zal alles doen wat je zegt!'' Riep het vetzeug smekend terwijl hij bijna huilde.Ik grinnikte en haalde de trekker zonder genade over ''horde je hem smeken Will net een klein meisje!'' Zei ik tegen de handlanger van mijn vader. Terwijl ik met mijn handchief mijn machinegeweer schoonmaakte. Ik had iedere vampier in de kamer afgeslacht ''er stond 6 miljoen op zijn hoofd geplakt meneer Bonasis.'' Ik grinnikte ''veel te veel voor dat vetzeug.'' Ik gaf nog een trap tegen zijn dode lijk terwijl ik naar de uitgang liep ''schiet op met het opruimen van dat stukje vuilnis daar heb nog een lekkere kut op school wachten.'' Zei ik gruwel terwijl ik nu heel iemand anders was wanneer ik dode werd het leven net een spelletje voor mij. Ik belde Jennifer op en had wat coke voor haar kunnen scoren. Ik likte nog een beetje bloed van mijn lip weg en stapte mijn limo in.

Violet
''Ik sta bij de bushalte- Vi stuurde ik blozend terwijl hij me niet vergeten was. Ik was nerveus knetter nerveus. Ik keek op en zag de bus al aan komen rijden.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/28/2017 10:05 PM

Seth
''Zal kijken wat ik kan doen.'' Als ze naakt de badkamer inloopt grijns ik dit keer moest ik hem in mijn broek houden. Ik verliet mijn kamer en werd opgehaald door een witte limo. Ik liep naar buiten en zette mijn badface op de face die ik van mijn vader had geerfd.'' Welkom terug meneer Hogan'' zei de handlanger van mijn vader terwijl hij de limo deur open hield ''het is bonasis voor jou.'' Zei ik terwijl ik instapte en op mijn telefoon keek de eerste op de deathlist was één oude man. Ik kreeg een machinegeweer terwijl ik die laden met extra kogels uiteindelijk kon ik dit leventje toch niet achter me laten. Mijn moeder kon me hier zelfs niet vandaan houden. Ik was militair opgevoed geen genade. Niet veel later zag ik dat we er waren we liepen een groot pand in. Terwijl ik in mijn hand een koffer vol geld had mijn ogen werden kort rood. Alles om met haar te kunnen blijven-

Violet
Ik was klaar met alles en besloot even te gaan winkelen ookal had ik niet veel op mijn rekening maar toch. Ik liep naar de busstop waar ik als enige met een Night academy uniform stond. Ik nam diep adem het zat me nog steeds niet goed. Ik vond Ian echt leuk hij moest niet denken dat ik 1 of andere manupilerende bitch ben wat ik ook voor mijn werk ben geweest. Maar voor hem.. dat was meer dan alleen werk.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/28/2017 09:09 PM

Seth
Ik glimlachte zwak ''ik ben straks weer terug het zal niet lang duren.'' Zei ik zacht tegen haar terwijl ik genoot van haar warmte tegen mijn rug aan. Ik probeerde los te komen uit haar greep en kon nog gelukkig tot het nachtkastje komen met een hangend prinsesje om mijn middel. Ik stak een joint op en nam 2 xtc zakjes in mijn zak.

Violet
Waarom werd Ian zo belangrijk voor mij? Ik voelde tranen in mijn ogen prikken wat zou hij nu niet over me denken. Binnen enkele dagen zou hij me dumpen.. zo voelde het. Hij was de 1ste die echt intresse in mij toonde.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/28/2017 08:22 PM

Seth
''O sorry heb ik je wakker gemaakt?'' Vroeg ik terwijl ik met een handdoek door mijn haar ging ''ik moet nog een aantal dingen regelen.'' Zei ik terwijl ik een nieuwe boxer aantrok met daar over heen een broek. Ik trok een leather jacket aan met daar onder een polo. Terwijl ik na haar keek ''wat ga jij doen vandaag?'' Vroeg ik terwijl ik mijn haar fixte.

Violet
Ik werd langzaam wakker en keek zuchtend op mijn gsm. Geen bericht van Ian. Ik besloot een douche te nemen en dacht aan de goeie seks van gister. Misschien moest ik hem niet zoveel in 1 keer vertellen. Ik nam diep adem draaide de kraan open.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/28/2017 07:24 PM

Violet
Ik wist het wel! Ik gaf een knik ''ik begrijp het.'' Zei ik terwijl ik hem aankeek we hadden verschillende levens. Hij leefde een kei goed rijk leventje waar mijn leven geen match voor was. Als hij weg is laat ik me zuchtend naar achter vallen natuurlijk Jennifer kende hij langer dus het zou me niet verbazen als hij het zou snitchen. Ik sloot onrustig mijn ogen en trok mijn deken over me heen. Hopelijk werd het een iets betere dag.

Seth
Ik stond in de douche en zou vandaag een derde tattoo op arm laten zetten. Daarna had ik een opdracht van mijn vader en 2 klanten voor wat xtc. Ik liet Jennifer door slapen en zuchten zacht ik kreeg weer symptonen van verslaving. En volgde alweer de voetsporen van mijn vader alles om hier in Rusland te blijven.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/28/2017 05:39 PM

Seth
''Dat is al te lang.'' Zei ik zacht terwijl ik mijn ogen sloot en morgen één nieuwe dag op me te wachten stond. Ik drukte nog een zuigzoen tussen haar borsten en trok de deken helemaal over ons heen.

Violet
Ik knikte ''het is meer dat ik Jennifer zo in gevaar breng dan mezelf.. dan weten de personen die de lincolns niet mogen dat ze kwetsbaar is.'' Zei ik terwijl ik naar buiten keek ''eigenlijk horde we rond rennende nichtjes te zijn in huize Lincoln.'' Zei ik terwijl het me wel wat deed dat we elkaar pas na 17 jaar ontmoeten. Ik keek hem aan ''je wilt toch niet in een oorlog betrokken worden babe?'' Vroeg ik terwijl ik hem aankeek en ik hoopte dat hij zijn mond er over hield bij Seth of Jennifer in de buurt.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/28/2017 05:03 PM

Violet
''Wanneer supernaturel beings als afdankertjes ergens op straat tussen de mensen worden gegooid.. moeten ze zien te overleven en dat deed ik ook ''al was ik 1 keer de fout in gegaan met iemand die zo menselijk leek maar een duivel bleek te zijn hij had me verkracht en mijn achterste maagdelijkheid ontnomen.. al kon ik voordat hij mijn echte maagdelijk ontnam zijn kop er af rijten.'' Nu zou zeker de vraag komen hoe kan een vampier/Maria een duivel zijn kop er af hakken? ''mijn moeder is koning Blake's zusje dat maakt mij een half lincoln.. al kan ik mijn duivelse kant niet volledig gebruiken.'' Ik kroop naar hem toe en zette mijn wijsvinger op zijn lippen ''dit moet je voor je zelf houden mijn moeder maakt me af als Jennifer het weet.'' ik had eigenlijk dikke schijt moeten hebben aan mijn moeder maar zins de dag dat ze me vertelde dat het uiters verboden was om met een mens een kind te baren en dat haar familie mijn vader zou doden ben ik altijd mijn vaders achternaam gaan gebruiken en een ander soort naam. Eigenlijk heten ik Fey Lincoln als mijn moeder niet was gevlucht om ons zogenaamd te beschermen. Er ging altijd al een roddel rond dat er één verloren Lincoln bestond maar die had mijn moeder gelijk uitgebrand toen ze terug kwam van een reis die 2 jaar duurde. Mijn moeder en vader waren altijd al smoor geweest maar liefde was hun niet gegunt.

Seth
Als ze dat zegt schuif ik mijn gezicht meer tussen haar borsten. Terwijl mijn armen zich stevig rond haar middel wikkelde.'' Ik heb die borsten gemist'' zei ik zacht terwijl ik me fijn voelde bij haar.. zodra we gescheiden waren van alles om ons heen waren we net een ander soort Seth en Jennifer. Niet die bonasis en lincoln met de grote bek en eeuwige ruzie.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/28/2017 02:19 PM

Seth
Door haar orgasme kwam ik ook klaar. Ik drukte kusjes op haar rug en glee hijgend uit haar. Ik gaf nog een pets tegen haar bil "deze billen zijn van mij" zei ik met een grijns terwijl ik er nog extra in kneep.

Violet
"Ik was een huurmoordenares als jong meisje." Zei ik terwijl ik hem aankeek "ik doDen mensen voor geld.. zodat ik en mijn vader konden overleven." Zei ik "later werd het iets intiemer om slachtoffers te lokken." Zei ik. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/28/2017 10:38 AM

Violet
Ik grinnikte "al die meisjes en geen 1 voldeed aan je behoeftes apart van de seks." Ik keek hem met glinstrende ogen aan "ik neem het je ook niet kwalijk het is niet dat ik geen dingen heb gedaan maar wij hebben waarschijnlijk verschillende redenen." Ik keek intens voor me uit hij had mijn maagdelijkheid maar ergens anders was het niet meer zo strak als eerst. Als ik hem zou vertellen over mijn 2e leven zou hij niet eens meer met me willen blijven.

Seth
Ik nam haar haar vast en trok er zacht aan terwijl ik een harde pets gaf op haar bil. Net alsof ik een paard bereed.  Ik voelde dat ik elk moment kon komen en nam entree in haar vriendin waar ik extra hard ging.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/28/2017 12:21 AM

Violet
"Zeker weten" zei ik geïnteresseerd terwijl ik op mijn borsten steunde en naar hem keek. Ik wilde alles over hem weten.

Seth
Ik ging flink te keer terwijl mijn rechterhand haar genotsknobbel bezig hield. Ik bracht mijn lippen naar haar oor "want me to pull your hair babe?" Vroeg ik met een zware stem terwijl ik gromde en we aardig te keer gingen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  259  |  260  |  261  |  262  |  263  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page