Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 259 | 260 | 261 | 262 | 263 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from LostSouls on 04/30/2017 08:55 PMJennifer
Ik slikte en keek hem aan. Ik knikte. Het was niet alsof ik een keuze had hier. 'Ja vader.' zei ik en hield mijn kaken op elkaar gebeten zodat ik niet terug driftig zou worden. Ik haatte het om behandeld te worden als een kind. Hij moest eens iets te weten komen van het leven wat ik hier leidde op school. Mijn relatie met Seth.
from LostSouls on 04/30/2017 08:23 PMJennifer
'Ik ben omringd door verraders.' siste ik zacht en keek de vader van Violet na. Ik richtte me op vader en beet mijn kaken kort op elkaar. 'Houdt u soms niet van mij? U had die schande meteen af moeten maken toen tante beviel.' zei ik. Ik wou zoveel tegen hem zeggen maar ik wist dat ik er spijt van zou krijgen. Hij kon alles van me afpakken zodat ik als arme sloeber moest gaan leven. 'Had u geen zaken in de hel in plaats van een nutteloze ouderavond bij te wonen van de dochter die u niet belangrijk vind?'
from LostSouls on 04/30/2017 08:01 PMJennifer
'Het zou me niks verbazen als dit allemaal een list is om aan ons vermogen en onze macht te komen.' mompelde ik. Wanneer mijn moeder schreeuwt om te gaan draaide ik me naar haar om en trok mijn mond open maar hoorde vervolgens mijn vader waardoor ik mijn mond weer sluit. 'Gaan? Waarheen? Ik ga nergens heen voordat alles hier duidelijk en wel is.' zei ik en keek naar vader. 'U hebt jaren tegen mij gelogen en die parasiet ook nog hier op school gezet?'
from LostSouls on 04/30/2017 07:32 PMJennifer
Ik lachtte. 'Zij mij niks aandoen? Dat halfbloedje? Ik ben niet bang voor haar.' zei ik. 'Ze moest eens proberen om mijn troon te stelen, half Lincoln of niet ik wordt haar einde.' siste ik. Wanneer mijn moeder naar buiten kwam keek ik haar duivels aan. Ik snuifte ironisch wat lucht en keek verafschuwd naar mijn moeder. 'Je wist het al 17 jaar en niemand die het mij verteld.' zei ik en schudde me hoofd. 'Je weet dat een kind krijgen met een normaal mens een schande is?'
from LostSouls on 04/30/2017 06:55 PMJennifer
Ik voelde dat mijn ademhaling rustiger werd. Geïrriteerd haalde ik mijn hand uit zijn lichaam en haalde hij diep adem. Ik likte het bloed van mijn handen en keek hem dreigend aan. 'Wat wilt er gebeuren? Een groep boeren met hun hooivorken voor het huis? We zijn fucking Lincolns niks dat ons dwarszit.' siste ik naar mijn tante en keek haar recht in haar ogen aan. 'Begin maar met uitleggen dan.'
from LostSouls on 04/30/2017 06:43 PMJennifer
Wanneer hij dat zegt sta ik binnen een seconde voor hem met mijn hand om zijn hart. 'Als je tegen iemand niet moet liegen is het tegen mij boertje.' siste ik terwijl ik langzaam zijn hart beetje voor beetje kapot knijp om hem te kwellen. Natuurlijk zal ik hem niet vermoorden voordat ik antwoorden kreeg. 'Ik ben het enige nageslacht in deze generatie dat weet ik al sinds mijn geboorte, dus vertel mij... de waarheid. Anders heeft je lieve onschuldige dochtertje dadelijk geen vader meer.' siste ik en keek hem diep in zijn ogen aan.
Ian
Ik hield mijn mond en knikte maar terwijl mijn blik zich vestigde op de directeur die een saai verhaal aan het vertellen was over welke lessen er allemaal gevolgd konden worden hier en die flauwe grapjes tussendoor. Verschrikkelijk.
from LostSouls on 04/30/2017 06:15 PMJennifer
Ik trok een pruillipje wanneer hij zei dat hij straks pas terug kwam. Ik knikte maar en glimlachte weer wanneer ik merkte dat hij me onopvallend coke in mijn zak had geduwt. Ik keek hem na en liep terug naar de hal. Geen ouders meer. Ik liep naar buiten en zag daar tante Jennie staan met de man die ik bij Violet zag staan. Ik liep op de twee af en voelde hoe mijn duivel langzaam naar voren kroop en mijn ogen groen liet oplichten. 'Waarom draagt Violet ons familie wapen?' vroeg ik en keek mijn tante en Violet haar vader een voor een aan.
Ian
Ik concentreerde me op haar hartslag en hoorde die versnellen. 'Je liegt.' zei ik zacht en kneep in haar hand. 'Heeft dit met de lincolns te maken?' vroeg ik zacht en beet op mijn lip.
from LostSouls on 04/30/2017 05:52 PMJennifer
Ik keek haar vals na en draaide me om als ik Seth zie. 'Zodra ik klaar ben op deze school wil ik zover mogelijk weg van mijn familie. Mijn moeder is echt ondragelijk.' zei ik en legde mijn armen over elkaar. 'Waar ga je heen?' vroeg ik en bekeek hem kort van top tot teen. 'Is het ver van hier? Mag ik mee? Ik wil echt weg hier.' zei ik en keek naar hem terwijl ik eigenlijk ook nog een hartig woordje te spreken had met mijn tante.
Ian
Ik keek op als Vi naast me kwam zitten en nam haar hand vast. 'Heb je je vader gevonden?' vroeg ik zacht terwijl de directeur al begonnen was met zijn praatje naar alle ouders toe.
from LostSouls on 04/30/2017 05:43 PMJennifer
Ik liep naar mijn dorm maar op de gang botst er iemand tegenaan. Ik keek op en zag Violet. Wanneer ik verder wou lopen zag ik iets bekends op haar hand en greep snel naar haar pols. Ik trok haar terug en keek naar haar hand. 'Waarom draag jij het wapen van mijn familie op je hand?' vroeg ik en keek haar doordringend aan.
Ian
Ik beet op mijn lip en keek naar mijn ouders. We liepen naar binnen en namen ergens plaats. Waarom ging ik überhaupt nog mee? Zuchtend keek ik om me heen en ging verveeld onderuit zitten.
from LostSouls on 04/30/2017 05:17 PMJennifer
'Ach mam alsof jij zo een geweldig mens bent.' zei ik tegen haar terwijl mijn ogen groen oplichten. 'Wanneer ze beginnen over een herdenking van de cafetaria juff en 2 van die irritante engels die waren verdwenen, weet dan dat ik mijn tanden erin heb gezet en elke laatste druppel eruit gezogen heb en dat is allemaal jou schuld.' siste ik. 'Ik heb geen Ripper opgevoed Jennifer Oliviana Alisa Lincoln.' siste ze. Ik beet mijn kaken op elkaar en voelde hoe mijn ogen bloedrood werden en de aders erom opzwelden. De woorden dat ik een monster ben heeft ze nog net niet uitgesproken. 'Zoek het uit.' siste ik en liep door de menigte weg. 'Jenn als je nu niet terug komt!' riep ze na me. Een paar familie's viel het op wat er aan de hand was. 'Dan wat?!' riep ik boos en liep vervolgens verder naar mijn dorm. Ze zocht het maar uit met Jennie.
Ian
Ik knikte en keek Violet nog even na. 'Ze is een echt een leuke meid.' zei mijn moeder. Ik zuchtte. 'Dat is ze zeker.' zei ik en keek op als ik geschreeuw hoor verderop. 'De Lincolns. Ook voor het eerst dat ze bij zo een gelegenheid de ware staat van de familiebanden laten zien.' zei mijn vader. Ik rolde mijn ogen. Het was ook wel zo. Voor de pers en op gelegenheden in het openbaar moest het een picture perfect family zijn, maar ik wist van Jenn wel hoe het eigenlijk zat.