Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  260  |  261  |  262  |  263  |  264  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/28/2017 12:06 AM

Seth
Een grom verliet mijn lippen terwijl ik haar aankeek "schreeuwen  ga je babe." Zei ik duivels. Ik draaide haar om en had het gemunt op haar andere vriendin. Ik school er makkelijk in en merkte al snel dat ze daar al ervaren was. Ik legde mijn handen op haar heupen terwijl haar billen al tegen mijn heupen begon te  ketsen.

Violet
"Hier voor in de ochtend nog 1 rondje." Zei ik met een grijns terwijl ik overeind kwam en met een doekje. Het geil van mij en hem wegveegde van mijn vriendin voordat ik een nieuwe lingerie aantrok. Ik nam een zwarte en glee weer naast hem op bed "zeg is hoeveel heb je er ongeveer voor mij gehad en met wie ben je hier begonnen?" 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/27/2017 11:48 PM

Violet
Ik grinnikte zacht  "zeker veel mr.Martyr." Zei ik als een leerling "beste seksuele voorlichting ever." Ik drukte mijn lippen weer tegen de zijne terwijl ik wat rechter ging zitten.  En zijn handen op mijn heupen plaatste.

Seth
Als ze klaar komt in mijn gezicht lik ik langs mijn mondhoeken." Geweldig babe" zei ik met een grijnsje. Terwijl ik speels in haar dijbeen beet met mijn fangs. En oversekst naar boven kroop ik plaatste mijn lippen op de haren terwijl ik mijn broekriem losmaakte. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/27/2017 11:29 PM

Seth
Ik stak mijn vingers hard handig in haar. En ging steeds sneller "kom op babe" zei ik grijnzend terwijl mijn tong weer bezig ging met het werk. Mijn ogen werden rood terwijl ik haar smaak in overvloed wilde.

Violet
Ik lag hijgend tussen Ian's benen terwijl  ik op zijn borstkast leunde." Dat was nog is een les" grijnsde ik.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/27/2017 11:17 PM

Seth
Ik duwde haar op haar rug en trok haar string kapot. Terwijl ik haar begon te verwennen met mijn mond. Hemels en zoet. Zo smaakte ze. Mijn tong maakte rondjes om haar genotsknobbel. Terwijl ik haar zwel aankeek.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/27/2017 07:40 PM

Seth
Ik rookte mijn joint op terwijl ik naar haar keek. Mijn rechterhand raakte kort haar borsten aan. Wat waren die toch mooi. Ik ging overeind zitten en stak mijn joint uit  in het asbakje naast mijn bed. Ik plaatste kusjes in haar nek en stak mijn hand in haar string. Ik wreef zachtjes ober haar genotsknobbel terwijl ik niet na dacht ik wilde alleen maar seks

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/27/2017 03:06 PM

Seth
"Nee dat regel ik zelf wel." Zei ik mysterieus terwijl ik haar aankeek "het enige wat jij hoef te doen is jezelf uit kleden." Zei ik    terwijl ik haar aankeek.

Violet
Ik grijnsde breed en kwam overeind ik duwe hem op bed en kroop boven hem. Ik stak zijn warme vriend in me terwijl ik zijn handen op mijn borsten plaatste. Ik begon langzaam met bewegen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/27/2017 02:50 PM

Seth
"I didn't want to hurt you." Zei ik direct terwijl ik naar het plafond bleef kijken." Dat is wel het laatste wat ik ooit zou doen." Zei ik zuchtend terwijl ik diep adem nam.

Violet
Als hij zijn mond begint te gebruiken kom ik hevig klaar." Ian!" Ik keek naar hem en bloosde jezus mijn helektrische lichaam voelde warm aan. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/27/2017 02:22 PM

Seth
"Wat jij wil" zei ik met een lachje terwijl ik me op bed liet vallen. En wolkje van rook uitblies. Morgen zou ik beginnen met dealen en het vervoeren van mijn vaders drugs zou ik ook overnemen.

Violet
Ik kreunde en voelde het heerlijke gevoel van zijn tanden en soepele vingers." Damn Ian"  zei ik in een kreun terwijl ik genoot  hij zocht mijn donkere kamer echt op. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/27/2017 01:47 PM

Violet
Een kreun verliet mijn lippen terwijl ik mijn hoofd op mijn rechterschouder leunde. Mijn rechterhand glee door zijn haren "drink" zei ik zacht tegen hem.

Seth
Als ik een kreet hoor kijk ik duivels op. Ik rook bloed en ging op het balkon staan met mijn joint nog tussen mijn lippen." Alcohol helpt" zei ik wijzend naar de lichamen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/27/2017 01:03 PM

Violet
Ik glimlachte speels en liet mijn uniform rokje op de grond glijden terwijl ik tegen de muur aanleunde." Ik was vergeten dat ik geen string droeg" zei ik lipbijtend ik was moeilijk om te vermijden. Ik forceerde mijn bullen "dus wat nu Ian Martyr." Ik lukte kort langs mijn onderlip tot nu toe wist niemand mijn waren indentiteit en dat ging nog een tijdje zo blijven. 

Seth
"Heb je gebruikt?" Vroeg mijn vader meteen." Natuurlijk" zei ik terwijl ik ondertussen een joint opstak." Jaguar heeft zeker wat    gebracht ik heb je goed opgevoed zoon je weet wat je te doen    staat, als je moeder je dreigt mee te nemen naar bulgarije neem contact op met Mungolio je gaat mooi niet weg totdat ik uit de bak ben begrepen?!" Zei hij met die helse stem die hij altijd al had vooral als hij me sloeg en in het Bulgaars me uitschold voor alles en nog wat." Zeg me gewoon wat ik moet doen pa simpel as That. " Zei ik terwijl ik Jennifer hier buiten moest houden ik moest oppassen met wat ik zei voordat ze nog bozer zou worden. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  260  |  261  |  262  |  263  |  264  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page