Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 260 | 261 | 262 | 263 | 264 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from LostSouls on 04/30/2017 04:46 PMJennifer
'Ja tuurlijk, de hell is belangrijker dan zijn dochter.' mompelde ik en volgde Jennie haar blik die naar de Martyrs leidde die nu met Violet en haar vader stonden. 'Wees gerust, ik heb niet meer zo veel contact met Ian. Hij probeert me te fixen.' mompelde ik en keek naar moeder die me lichtelijk bezorgd aankeek.
Ian
Kort trok ik mijn wenkbrauwen op als ik de stevige handdruk van Vi haar vader voel, maar het deed me niks. 'Aangenaam.'zei ik enkel tegen hem met een glimlachje. Als mijn moeder begint over dat ik eindelijk een vaste vriendin had rolde ik mijn ogen. 'Tjeez mam.' mompelde ik en keek om ons heen. Als ik de Lincolns verderop zie zuchtte ik. Blake was er niet bij.
from LostSouls on 04/30/2017 04:08 PMJennifer
Ik zuchtte en liep richting de hal. Ik had hier zo geen zin in. Het was wel weer een aandachts momentje, maar als het op mijn ouders aankwam dan was dit niks. Als ik mijn moeder in de hal zie aankomen met mijn tante zuchtte ik. Tuurlijk nam vader de moeite niet om te komen. Ik liep naar de twee toe. 'Moeder, tante.' zei ik terwijl ik beide gewoon netjes begroette door een kus op de wang. Heel koeltjes. 'Waarom is vader niet gekomen? En vanwaar opeens de interesse van u Jennie?' vroeg ik met een valse blik. Ik had toch veel liever mijn vader hier dan mijn tante.
Ian
Wanneer ik mijn ouders in de hal zag gaf ik ze beide een knuffel. 'Nou Ian, veel is hier niet veranderd zo te zien.' zei hij en keek naar mijn moeder. 'Ga alsjeblieft geen verhalen naar boven brengen over vroeger.' grijnsde ik en keek om ons heen. Ik zag dat Violet met haar vader naar ons toe kwam gelopen. 'Mam, pap er is iemand die jullie moeten leren kennen.' zei ik tegen hen en keek naar Violet.
from LostSouls on 04/30/2017 01:54 PMJennifer
Ik grijnsde wanneer hij zijn arm uitstak en ik haakte de mijne erin en keek naar hem. 'Wat ben je vandaag toch een gentleman.' zei ik en liep met hem de stad in.
Ian
Ik gad haar een zachte stoot tegen haar schouder. 'Niet meer doen oké.' lachtte ik en liep met haar de pizzaria binnen. Zodra er besteld was konden we gaan zitten. Ik nam een hand van haar vast en keek naar haar. Niet veel later kwam de pizza en begon ik met eten. Lekker vroeg op de middag pizza, maar wat maakte het uit.
from LostSouls on 04/29/2017 07:01 PMJennifer
'Nog een in mijn neus. Ik ben die wat ik nu heb zat dus ga er een aan de zijkant laten zetten.' zei ik tegen hem en glimlachte. 'Hoe ging het bij.. dat ene wat je nog moest doen?' vroeg ik en keek hem aan.
Ian
Ik schudde mijn hoofd en keek naar haar. 'Je maakt een grapje zeker.' zei ik maar keek hoe verlekkert ze keek naar iedereen die hier rondliep. Ik haalde mijn schouder op. Voor 1 keer laten gaan dan maar?
from LostSouls on 04/29/2017 04:26 PMJennifer
'Gezellig, misschien neem ik er ook een. Kan ik daar ook meteen een piercing laten zetten.' zei ik tegen hem met een grijnsje en nam een gulzige slok van de champagne om mijn dorst te lessen. Ik haalde een hand door mijn haar en bekeek Seth. 'Wat ga je waar laten zetten?' vroeg ik met een glimlachje.
Ian
Ik glimlachte en streelde kort met mijn duim langs haar wang. 'Dus, waar wil je eten? Ik betaal.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. We waren er bijna en gelukkig ook want ik haatte de bus nu nog erger dan voor ik erin zat.
from LostSouls on 04/29/2017 12:16 AMJennifer
Wanneer zijn auto voorrijd kom ik van het muurtje en liep naar de limo. 'Wat gaan we doen?' vroeg ik terwijl ik een zachte kus op zijn mondhoek drukte. Hem laten verlangen naar meer. En instapte. Ik beet op mijn lip toen ik eenmaal zat en schonk mezelf een glas champagne in wat ik uit de koeling had gehaald.
Ian
Ik knikte. 'Ik kan je me niet anders voor ogen halen. Ik zal niks zeggen tegen Jenn.' zei ik tegen haar. Meer voor Violet haar veiligheid. Als Jennifer hoort dat ze niet meer de enigste Lincoln is en haar duivel haar helemaal opslokt is er geen stoppe meer aan.
from LostSouls on 04/28/2017 11:40 PMJennifer
Ik glimlachte en knikte ook al kon hij dat dan niet zien. 'Ik zal wachten voor de school.' zei ik met een glimlach en haalde een hand door mijn haar. 'Ik zie je zo babe.' zei ik en hing op. 'Ziet er naar uit dat ik naar de stad ga.' zei ik terwijl ik mijn hakken aantrok. Ik deed nog een grote ketting om mijn nek als eye catcher en keek naar mezelf in de spiegel. Ik werkte mijn make up nog bij en liep vervolgens de dorm uit naar beneden waar ik op het muurtje ging zitten. Wachtend op Seth.
Ian
Ik grinnikte. 'Je hebt geluk dat het je goed staat.' Toen we eenmaal zaten legde ik mijn arm om haar heen. 'Je moet alles een keer hebben uitgeprobeerd toch.' zei ik tegen haar. Maar nee. Ik wist al voor dat ik erin stapte dat ik bussen haatte. Ik keek naar haar. 'Heb je een beetje kunnen slapen?' vroeg ik.
from LostSouls on 04/28/2017 10:59 PMJennifer
'Zal je wel goed staan.' zei ze. Ik knikte. 'Wat staat mij dan ook niet.' zei ik. Ik grijnsde en keek naar Jessie. 'Had je die posters op de gangen zien hangen? Hester en Brian zijn vermist sinds gisteravond. Ze zijn het laatst gezien toen ze weggingen voor een romantische wandeling. Niemand weet waarheen maar ze zijn niet meer terug gekomen.' zei ze. Ik wist wel waar ze nu waren, maar ik mocht er niet aan denken voordat Jessie weer mijn gedachte las. 'Misschien weggerend van deze miserabele academy.' zei ik en voelde mijn telefoon over gaan. Ik zag dat het Seth was en nam glimlachend op. 'Seth babe. Mis je me nu al?' vroeg ik met een grijnsje.
Ian
Ik kwam overeind. 'Ik moet gaan.' zei ik enkel tegen Mike en Drake. Ik rende op mijn vampiersnelheid naar de bushalte waar ik Violet al zag staan. 'Hey, waarom heb je je uniform aan? We hebben vrij.' zei ik tegen haar en liep de bus in die recht voor ons stopte. Ik ging normaal nooit met de bus. Was iets voor mensen zonder geld, maar goed. Voor Vi deed ik het wel.
from LostSouls on 04/28/2017 10:14 PMJennifer
Ik douchte me snel en nam mijn kleren bij elkaar. Ik liep in een schone lichtblauwe blouse van Seth en een string die ik daar een keer had neergelegd wanneer hij weer mijn ondergoed kapot zou scheuren tijdens seks naar mijn dorm waar Jessie rechtop in bed zat met haar laptop op schoot. 'Hey, hoe was de nacht bij je lieve drugsdealertje.' zei ze. 'Geweldig.' zei ik en kleedde me daar om in normale kleren. Ik trok een effen zwart strak jurkje tot boven de knie aan en liet mijn haren los hangen. 'Ik ben aan het denken hè, ik heb een beetje genoeg van deze neuspiercing. Zal ik voor eentje gaan aan de zijkant van mijn neus? Een schattig knopje?' vroeg ik haar terwijl ik mijn piercing uitdeed.
Ian
Ik had mijn joint opgerookt en voelde me helemaal zen. -Straks samen ergens eten? X - stuurde ik naar Violet. Ik miste haar nu al. Misschien moest ik alles gewoon even vergeten voor nu. Het had geen zin om er langer over na te denken. Ik hield van Violet of ik dat nou wou toegeven of niet.
from LostSouls on 04/28/2017 09:20 PMJennifer
'Fine. Laat het niet te lang duren anders krijg ik honger en dan moet ik weer mensen het meer in gooien.' zei ik met een pruillipje. 'Nu je toch weer bezig bent, kun je mij een paar gram coke scoren?' vroeg ik hem terwijl ik hem los liet en nog een kus tegen zijn lippen drukte. 'Ik douche me hier even en dan ben ik weg voor Drake terug komt oké?' vroeg ik hem en maakte de knoopjes van de blouse die ik van hem aan had los totdat ik naakt in zijn kamer stond en verleidelijk naar de badkamer terug liep. 'Ik zie je straks weer babe.' zei ik tegen hem.
Ian
Ik nam een diepe hijs en hield die adem even in. 'Waar zit je toch met je gedachte?' vroeg Mike. Ik blies de rook weer uit. 'Bij het naakte lichaam van Violet zeker.' grijnsde Drake. Ik grijnsde en blies nog een rook wolkje ertussendoor uit. 'Je houd het nog lang met haar vol.' zei Mike weer. 'Had niet verwacht dat je zolang vast kon zitten aan een meid. Ze heeft dan wel echt een lekker lijf.' Ik grinnikte en knikte. 'Dat heeft ze zeker. Het gaat me niet alleen om haar lijf. Ze is gewoon zoveel meer dan al die leeghoofden wat ik geneukt heb. Al mis ik het wel iedere avond weer een ander neukgat te hebben.' zei ik. Drake begon te lachen. 'Dat zijn de eerste tekenen dat je het toch niet lang meer volhoud.' grapte hij. 'Ach hou op man. Ik hou van haar.' zei ik en het viel me toen pas op dat dat de eerste keer was dat ik het had gezegd.