Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  261  |  262  |  263  |  264  |  265  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/27/2017 10:53 AM

Seth
Ik spoot recht in mijn  ader." Jezus Christus" zei ik grijnzend terwijl het goed spul was. Ik kwam overeind en liep als 1 of andere junk terug naar binnen richting mijn dorp ik stopte mijn speciale doos weg. En belde mijn vader op "Sethsian?" -"pa?"

Violet
"Die 2 hebben wel een beetje vaak ruzie." Zei ik zuchtend ik nam zijn hand vast en keek hem grijnzend aan." Maar even een ander onderwerp wat vind je ervan om even wat dingen te experimenteren in mijn dorm je hebt natuurlijk een ervaren vriendin nodig dus ga je me het leren of wil je nog wachten?" Vroeg ik met een speele grijnsje.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/26/2017 11:51 PM

Seth
Ik haalde mijn pakketje op "auchlech." Zei ik (bedankt in het Bulgaars.) Hij gaf me alles  er op en er aan. Terwijl ik ver van de school achter een struik begon met spuiten. Ik nam diep adem en sloot mijn ogen tevreden.

Violet
"Tjeez" zei ik terwijl ik naar Jennifer keek "Seth is sowieso denk ik een jongen die om alles jaloers word dus dat kan waarschijnlijk nietgoed uitpakken." 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/26/2017 11:23 PM

Seth
"Don't Jennifer." Zei ik terwijl ik even stopte met lopen en met rode ogen weer verder liep. Het was dat vuilnis in de bak dat mijn leven zo wat verpeste. Als hij er gewoon voor me was geweest was ik niet zo geworden. Ik belde 1 van mijn vadersdrugskoeriers op en bestelde wat speed en injectie pennen.

Violet
Glimlachend keek ik Jennifer na terwijl mijn blik naar Jessie glee. Ik zou alles van haar afpakken. Als Ian me kust kus ik gelijk me "dankje in geloven in mij Martyr." Zei ik met een grijnsje terwij ik in zijn mooie ogen keek." Jeejtje wat is er met Drake gebeurt?"  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/26/2017 11:00 PM

Violet
Ik begon met  een flikvlak gevolgd door een dubbele salto en vervolgene de split." Is dit een bewijs dat ik goed genoeg ben?" Vroeg ik Jennifer met een grijns terwijl een paar van ze voorsteld stonden.

Seth
Als Drake op Goal staat worden mijn ogen rood. Ik gooide de bal recht in zijn buik met volle snelheid. Terwijl hij zowat na achter vloog de coach floot "Bonasis dit is training geen slachtpartij." Hij wenkte dat ik maar even moest banken ik gooide mijn helm op de grond en ging er vandoor. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/26/2017 10:45 PM

Violet
Ik draaide mijn haar in een staart en liep het veld op in het cheerleader pakje.ik voegde me bij het rijtje terwijl ik kort naar de jongens keek waar ik Ian bezweet zag ik beet sexy op mijn onderlip. Hij zag er echt Hot uit.

Seth
"Tss" zei ik arrogant terwijl ik snel een slok nam. Denk maar niet dat ik me liet kennen door die insecten. Als ik wilde kon ik doen wat ik wilde met sommige door alleen een zakje drugs. Ik was net een mafiabaas hier. Sethsian Bonasis was weer terug. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/26/2017 10:29 PM

Violet
Ik keek duivels op naar Jessie "o Sirieus..dan zou je het vast ook niet erg vinden als ik even een proefles mee draai." Zei ik terwijl ik van de tribune af gesprongen "do you mind Jenn?" Vroeg ik met een grijns je terwijl Jessie haar pijnzend aankeek.

Seth
Ik voelde me duizelig worden. En maakte het rondje af waarna ik even ging zitten. Ik had echt wat speed nodig.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/26/2017 10:09 PM

Seth
Ik nam diep adem terwijl ik naast Elijah rondjes om het veld rende." Yo Seth!" Horde ik Drake roepen terwijl ik mijn pas versnelde. Ik had geen zin in praten met hem. " Sirieus Seth je gaat nu je beste vriend negeren vanwege je issues? " Zei Drake terwijl ik nog sneller ging. 

Violet
Ik liep kauwend op een kauwgompje het sportveld op en ging op de tribune zitten. Om te kijken of die wijfen wel echt uit Ian's buurt bleven nu hij de aanvoerder was zouden veel van die billenlikkers van Jennifer een poging doen. Dan kende ze deze half Lincoln nog niet. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/26/2017 08:38 PM

Seth
"Seth Bonasis?" Riep de coach "aanwezig" zei ik suf terwijl de coach rondkeek opzoek naar onze captain "waar is die Martyr gebleven net zijn vader!" Zei de coach vermoeiend terwijl ik kort naar Jennifer keek maar als Drake met haar bemoeid bijt ik mijn kaken opelkaar.

Violet
Ik trok het laken omhoog om mijn naakte lichaam te verberegen.  En keek hoe Ian zich vliegensvlug klaar maakte voor Lacrosse ik glimlachte zwak." Succes babe" zei ik terwijl ik mijn haar in een knot draaide. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/26/2017 08:05 PM

Seth
Ik had me klaar gemaakt voor Lacrosse. En liep met mijn handen in mijn zaken het veld op waar ik Jennifer zag. Ik keek ongeïnteresseerd weg en liep richting Mike en Elijah." Hey deal je weer?" Vroeg Mike met een grijns terwijl hij kon zien dat ik genomen had. En als ik genomen had betekende dat ik weer back in business was." 50 per pil" zei ik tegen ze terwijl ik wat lucht opsnoof en het geld nodig had voor het geval dat mijn moeder al min bankgegevens zou blokkeren. 

Violet
Ik kwam klaar en keek Ian hijgend aan terwijl mijn lippen de zijne bespeelde. Het ging allemaal snel maar wat ik had geleerd van Maria zijn. Is dat het voor de jongen moeilijk is om me te ontwijken ik werkte als een soort verslaving." Dat was geweldig." Zei ik terwijl ik met een hand door zijn haren ging. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/26/2017 03:08 PM

Seth
Ik lag high op mijn bed en rookte voor de derde keer een joint op. Ik keek op mijn telefoon en zag nog een berricht van mijn moeder." Weet je nog Sarah van de Nauglan huizen ze komt naar jullie school ik en haar vader hebben al het een en ander besproken- ik grinnikte Sarah was wel een lekkerding 1 van mijn laten exen in Bulgarije. Haar familie was bijna even groots als die van Jennifer ik viel op meisjes met een attitude en een machtige positie.

Violet
"Oké" zei ik blozend terwijl ik hem me voelde. Het voelde pijnlijk maar ik voelde hem steeds betere bewegingen maken. Beter dan dat ik had verwacht ik zette mijn nagels in zijn rug. En begon een tongspel om mijn kreunen te verminderen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  261  |  262  |  263  |  264  |  265  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page