Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  261  |  262  |  263  |  264  |  265  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/28/2017 08:37 PM

Jennifer
Ik schudde mijn hoofd. 'Ik was toch al wakker aan het worden.' zei ik en spoelde mijn mond waarna ik de tandenborstel schoonspoelde en terug legde. Ondertussen liep ik naar Seth en legde van achter mijn armen om hem heen. 'Ik heb nog geen idee.' zei ik tegen hem.

Ian
Ik had me gedoucht en aangekleed en liep met Mike naar buiten waar achter de school Drake al stond met een grote voorraad gedraaide joints. Ik glimlachte en ging tegen het muurtje zitten met een joint tussen mijn lippen die ik aansteek. Mijn gedachtes bleven rond het onderwerp van gisteren. Violet was dus een Lincoln, heeft moord gepleegd en is vroeger niet zo goed behandeld door die vettige mensen die ze moest vermoorden. Ze had geen makkelijk leven gehad. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/28/2017 07:40 PM

Jennifer
Ik lag wat te woelen in bed en probeerde verder te slapen. Als ik uiteindelijk toch maar wakker wordt hoorde ik de douche lopen. Ik ging overeind zitten en rekte me uit. Ik raapte de blouse van Seth van de grond en trok die aan. Die kwam net nog over mijn billen en ik liep de badkamer binnen. 'Waarom zo vroeg wakker? We hebben vrij vandaag.' zei ik hees en pakte zijn tandenborstel waarmee ik mijn tanden poetste.

Ian
De volgende ochtend werd ik wakker en schrok van Mike zijn gezicht vlak boven dat van mij. 'Jezus Mike! Wat is mis met jou.' zei ik geschrokken en greep naar mijn hart. 'Niks, je bent zo schattig als je slaapt. Nou sta op en ga mee smoken met Drake en mij.' zei hij. Ik rolde mijn ogen. 'Waarom moet ik daar mijn bed voor uit komen?' vroeg ik. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/28/2017 05:57 PM

Ian
Ik kwam zuchtend overeind en trok mijn kleren aan. 'Je vraagt me nog al wat Vi.' zei ik tegen haar en moest nadenken over alles wat ze me had gezegd. Ik kon beter toch in mijn eigen dorm slapen. Ik ging even bij haar zitten en drukte een kus tegen haar voorhoofd. 'Ik moet even alles op een rijtje zetten oké? Ik zie je morgen.' zei ik en kwam overeind waarna ik haar kamer verliet en naar mijn eigen liep. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/28/2017 05:11 PM

Jennifer
Ik sloeg mijn armen om zijn hoofd en sloot kort mijn ogen. 'Je hebt ze net een dag niet gezien.' grinnikte ik en streelde door zijn haar. De neukpartij en het wegwerpen van die lichamen maakte me nu moe en ik voelde me ook steeds verder weg zakken in die ontspannen zone.

Ian
Fronsend luisterde ik naar het verhaal. Het was een moeilijke situatie. 'Nee en als ik jou was zou ik Jenn er nooit achter laten komen, ik weet niet hoe ze reageert en ik weet ook niet wat ze met je zal doen.' zei ik terwijl ik op mijn lip beet. 'Dus dat is waarom de Lincolns voor deze school betalen voor jou?' vroeg ik terwijl ik eigenlijk het antwoord al wist. Als dit uit kwam kon dit nog een heel drama gaan geven. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/28/2017 02:33 PM

Jennifer
Hijgend draaide ik me op mijn rug na die petsen en drukte me vervolgens tegen Seth aan. Ik beet op mijn lip en tekende figuurtjes over zijn borstkas met mijn vingertoppen. Ik wou hem vertellen dat ik van hem hield, maar dat was niet echt iets wat ik snel zei. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Ik laat jou niet meer gaan. Niemand die kan doen wat jij met me doet.' zei ik met een grijnsje.

Ian
Ik fronste. 'Niet zo een onschuldig boeren meisje after all.' zei ik en beet op mijn lip. 'Wat bedoel je? Je zei dat je maagd was?' vroeg ik een beetje verward 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/28/2017 12:20 PM

Jennifer
De pets gaf me een heerlijk brandend gevoel waardoor er weer een kreun ontsnapte. Kreunen was nog het enige wat ik kon uitbrengen op dit moment. Ik werd verrast toen hij van vriendin wisselde en kreunde zijn naam terwijl mijn hoogtepunt was gekomen.

Ian
'Wat voor een dingen?' vroeg ik fronsend en ging wat rechter zitten. Zover ik wist was ze nog gewoon maagd. Dat had ze me zelf verteld en dat was ook zeker te voelen.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/28/2017 12:26 AM

Jennifer
Ik kreunde hard dat het sowieso te horen moest zijn in de gangen. 'Pull it!' kreunde ik en genoot intens van al zijn handelingen. Het orgasme wat er aan zat te komen was net vuurwerk. Het bouwt zich op tot op zijn hoogtepunt en spat uit elkaar in de lucht. Ik begon op een hoog tempo mee te bewegen om het tempo wat op te voeren.

Ian
Ik zuchtte en haalde een hand door mijn haar. Ik ging er recht voor zitten en keek naar haar. 'Ik weet geen precies nummer, maar het zal toch wel in de hondertallen zijn.' zei ik tegen haar. Ik had zeker de helft in deze school al gehad. Misschien meer. En buiten school in de vakanties en voor ik überhaupt op deze school zat kwam ik zeker ook niks te kort.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/28/2017 12:13 AM

Jennifer
Als hij dat zegt wordt ik spontaan weer nat. Ik haalde diep adem en kreunde wanneer hij me omdraaide en bij mijn achterste gaatje naar binnen gleed. Het was niet mijn eerste keer, maar het kwam zelden voor dat ik daar iemand toeliet. Ik kreunde hard en genoot van zijn stoten.

Ian
Ik beet op mijn lip en keek hoe ze zich andere lingerie aantrok. 'Weet je zeker dat je antwoord wilt op die vragen?' vroeg ik haar en dacht even na. Het getal was zo groot dat ik het precies niet eens zou weten.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/27/2017 11:53 PM

Jennifer
Ik grijnsde breed toen hij me beet en haalde een keer diep adem. Een speelse blik verscheen op mijn gezicht wanneer hij dat zei en legde mijn handen in zijn nek. Wanneer zijn broeksriem los was hielp ik hem zijn broek naar beneden te schuiven en nam zijn vriend in handen terwijl mijn lippen de zijne niet verlieten.

Ian
Ik grijnsde en streelde over haar heupen. 'Waarom werk jij zo verslavend.' zei ik tegen haar en keek haar grijnzend aan. Vervolgens keek ik op de klok. Het was tegen 11 uur aan en het was rustig op de gang. Ook voor het eerst. Ik keek weer naar Violet. 'Wil je dat ik hier slaap vannacht?' vroeg ik haar. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/27/2017 11:33 PM

Jennifer
Ik kreunde hard zijn naam terwijl mijn ogen wegrolden in mijn oogkassen. Na een minuut voelde ik mijn hoogtepunt naderen en kwam ik met een heftige kreun klaar op Seth zijn gezicht. Niet dat hij dat erg vond. Ik beet op mijn lip en hijgde uit nog nagenietend van het wegebbende orgasme.

Ian
Ik hijgde van de inspanning en keek met een grijnsje naar Violet. 'Ik hoop dat je veel geleerd hebt mijn leerling.' zei ik met een grijns en likte nog een laatste spoor bloed van haar nek. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  261  |  262  |  263  |  264  |  265  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page