Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  262  |  263  |  264  |  265  |  266  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/26/2017 02:33 PM

Seth
"Jennifer wacht nou even." Maar voor ik het wist was ze weg ik beet mijn kaken opelkaar. En voelde een verlangen om even van de wereld te zijn ik pakte een xtc pil uit mijn nacht la en slikte die met een glaasje water door. Ze zou me verlaten.. ze was Jennifer Lincoln veel te goed voor mij. Ik sloeg hard op de wasbak en kon het wel uitschreeuwen.

Violet
Ik genoot van zijn tongspel en greep naar zijn hoofd "godsame." Zei ik kreunend terwijl ik wat dichterbij kwam om hem meer te voelen. Waar had hij dat nou weer geleerd ik voelde een orgasme komen en kwam klaar met een kreun. Hijgend ging ik met een hand door mijn haren. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/26/2017 02:14 PM

Seth
Ik nam diep adem "ik was plan je het te vertellen.. heb je ons afgeluisterd?" Zei ik fronsend "ik ga niet naar bulgarije niet als ik jou hier nog heb" zei ik terwijl ik naar haar boze gezichtje keek." Ik ga mijn vader bellen om hier te blijven en dat is al heel wat.. Want ik mag die man niet.. tjeez Jennifer afluisteren had niet gehoeven." Zei ik "het zijn dingen die privé zijn ookal ben je mijn vriendin ik moet vertrouwen in je kunnen hebben."

Violet
Ik voelde mijn lichaam stuiptrekken. Bij elke move die hij maakte na veel ervaring had hij het allemaal in de hand. Ik keek naar hem terwijl kleine kreuntjes mijn lippen verlieten." Ian" zei ik blozend maar 1 aanraking met zijn tong daar beneden en ik zou waarschijnlijk komen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/26/2017 01:46 PM

Seth
Niet veel later liep ik geïrriteerd naar mijn kamer. Als ik Jennifer op mijn bed zie frons ik." Babe.. hoor je niet in de les te zijn?" Vroeg ik terwijl ik mijn jacket uit deed en ophing.

Violet
Als hij me verwend bij mijn borsten. Voel ik een vreselijke goeie sensatie door me heen gaan." Babe" zei ik jammerend terwijl ik me warm voelde worden mijn ademhaling werd steeds zwaarder. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/26/2017 01:28 PM

Seth
"Eind van het jaar bent u dus van plan om Seth mee te nemen naar Bulgarije van wegen zijn vader." Mijn moeder knikte terwijl ik onderuit gezakt op mijn telefoon zat te kijken "ik voel dat Seth even een break van alles nodog heeft hij is tenslotte mijn zoon en ik weet wat goed voor hem is." Zei ze "nee dat weet je niet." Zei ik geïrriteerd "ik begrijp u wel maar weet u zeker dat Seth de laatste 2 jaar van het semester overslaat en dat het beter is zo?" Vroeg de directeur "de rest doet hij wel in bulgarije hij kan tenslotte bulgaars praten dus daar hoef ik me niet om druk te maken." Zei mijn moeder pijnzend "tenslotte zijn daar mooie bruiden waar hij zich aan kan koppelen."

Violet
"Heel zeker" zei ik met een duivels grijnsje tegen zijn lippen aan. Terwijl mijn handen streelde over zijn rug. Ik beet zacht op zijn onderlip. Ik wist wat ik  wilde van hem en ik wist precies hoe ik hem voor mezelf kon houden. Dit werd geen limited relatie zoals die bitches nu eenmaal denken. Als je met mij een relatie  start is het voor eeuwig.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/26/2017 12:57 PM

Seth
Ik rookte mijn joint op en zag mijn moeder al aan komen lopen zoals altijd zelfverzekerd van zich zelf." Ik zou je bijna vergissen voor je vader in het jong Sethsian" zei ze terwijl ze haar paraplu inklapte en haar dure handschoentjes goed zetten." Vergelijk me niet met hem moeder" zei ik verveelt terwijl we naar binnen liepen "het ziet er nog steeds hetzelfde uit als eerst." Zei ze met een glimlachje "aan die tafel zat ik altijd met Declan Martyr wat was die jongen een leuk aanzicht tot dat je vader kwam." Zei ze "iel de vader van mijn aardsvijand mam doe normaal!" Zei ik terwijl ze grinnikte en ik haar mee trok richting de directeur.

Violet
"O gewoon" zei ik met een lachje terwijl ik overeind kwam. En hem mee nam naar zijn dorm." Na 1 maand en 5 dagen ben ik er klaar voor.. maar je moet me wel lijden" zei ik blozend en verlegen terwijl het me alleen maar om op te vreten er uit liet zien. Ik trok mijn kleding voor de 2e keer uit en keek hem speels aan.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/26/2017 01:00 AM

Seth
Ik grinnikte en raakte kort haar slipje aan." Die hord uit babe" ik trok mijn hand terug  en probeerde de les te volgen maar dat kon ik niet dus ging ik alweer spijbelen. Ik stak mijn hand op "kan ik naar de wc!" Vroeg ik terwijl de docent ja knikte en ik er vandoor ging "bel me als Drake weer het lef heeft om naar je te kijken" zei ik nog tegen Jennifer.  Terwijl ik een sigaret opstak en het lokaal uitliep. Ik had nooit zin om lessen te volgen.

Violet
De les vloog snel voorbij. Ik had al het werk verricht en we hadden een 10. Seth was er weer vandoor gegaan uit de middel of nowhere en Jessie had haar ogen gericht op ons terwijl we zoende. Om haar extra jaloers te maken kijk ik precies haar kant op om haar jaloers te maken. Hij was van mij. Het uur was voorbij en alles ging zo snel. Hoe dichter ik kwam bij de avond hoe beter.

Reply Edited on 04/26/2017 06:51 AM.

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/25/2017 11:53 PM

Seth
Als Jennifer de klas binnenkomt bijt ik mijn kaken opelkaar en al zeker bij haar korte cheerleaders rokje. Ik legde mijn rechterhand zoals altijd op haar been en glee ietsje naar boven vlak bij haar vriendin. Ik keek vrolijk naar de docent terwijl ik speels op mijn onderlip beet.

Violet
Ik glimlach liefjes naar Ian "vanavond zou ik het iets langer houden." Zei ik vol ondeugd terwijl ik alleem voor hem zo sexy en verlegen kon zijn hij was alles wat ik wilde. Een jongen die me aanbid met zijn hele hart.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/25/2017 11:10 PM

Violet
Ik had nog net op tijd mijn broek kunnen dicht doen. En mijn lipstick kunnen bijwerken terwijl Seth als eerste de klas binnen liep. Ik keek naar Ian die helemaal vrolijk er bij zat ik grijnsde speels "hoi Seth." 

Seth
Als ik de kookles binnen kom en Ian nog net snel zijn broekriem zag dicht doen. Frons ik Violet's haar zat door de war dus ik kon wel raden wat ze had gedaan "awkwardd." Zei ik terwijl ik achter ze ging zitten. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/25/2017 09:10 PM

Seth 
"Zeker weten" zei ik met een grijns terwijl ik haar nog een laatste kus gaf en haar vervolgens na keek.

Violet
Ik keek kort op en was weer is vergeten dat we in het koklokaal zaten." 10 minuten" zei ik speels mijn hand wreef langs zijn stijgende vriend. Een blowJob zou voor nu niet erg zijn vanavond zou ik hem mijn maagdelijkhei schenken. Ik nam zijn vriend in mijn mond en begon hem rustig te zuigen terwijl ik zijn broek tot zijn enkels had getrokken. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/25/2017 01:59 PM

Seth
"Typische" zei ik terwijl ik speels op haar onderlip beet "vanavond trainen wij ook ga je me dan aanmoedigen zo van S-E-T-H is de beste?" Zij ik met een grijnsje terwijl haar vriendinnen aan kwamen gelopen en ik zo ookalweer weg moest. Mijn moeder kwam op gesprek met de directeur ik had het nog niet verteld aan niemand.. maar waarschijnlijk moest ik terug naar bulgarije vanweg mijn vader. Maar ik wilde Jennifer niet van streek maken.

Violet
Ik kleden me uit terwijl ik me omdraaide naar Ian. Zoals gewoonlijk zette ik mijn knie tussen zijn benen en kuste ik hem vervolgens zacht op zijn lippen. Terwijl mijn handen zacht in het katoen van zijn bloes knepen "ik wil je nu meer dan ooit." Zei ik zacht terwijl het alleen hij en ik waren. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  262  |  263  |  264  |  265  |  266  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page