Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 262 | 263 | 264 | 265 | 266 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from LostSouls on 04/27/2017 11:21 PMJennifer
Ik kreunde wanneer ik zijn tong voelde. Hard. 'Omg Seth!' hijgde ik en greep naar zijn hoofd. Ik beet op mijn lip om me een beetje in te houden maar erg goed lukte dat niet. Hij wist precies alle plekjes te vinden waar ik het meeste gevoeligheid had zitten.
from LostSouls on 04/27/2017 09:39 PMJennifer
Ik beet op mijn lip en voelde hoe hij met zijn hand mijn genotsknobbeltje opzocht. Ik kreunde hard wanneer hij het plekje had gevonden en kronkelde onder zijn hand. Ik voelde me echt optimaal goed nu. Seks, moord en een beetje high. Heerlijk.
from LostSouls on 04/27/2017 05:55 PMJennifer
Ik glimlachte en kleedde me langzaam uit. Ik drukte mijn lippen weer tegen die van Seth en was blij dat deze ruzie nu weer achter ons lag. Ik ging bovenop hem zitten en gooide mijn shirt uit.
Ian
Ik gromde wanneer ik haar op me voel rijden. Ik kneedde haar borsten en speelde af en toe met haar tepels.
from LostSouls on 04/27/2017 02:57 PMJennifer
Ik haalde diep adem en zuchtte het door mijn neus uit. Ik keek vervolgens naar hem en draaide me op mijn zij naar hem toe. 'Is er iets wat ik kan doen waardoor je niet hoeft te gaan om met een van die bulgaarse sloeries te trouwen?' vroeg ik en legde mijn hand op zijn borstkas. Ik beet op mijn lip.
Ian
Wanneer ze klaarkwam likte ik mijn vingers schoon en daarna de resterende sappen wat uit haar vriendin stroomden. Ik glimlachte naar Violet. 'Ik hou er van als je mijn naam schreeuwt.' zei ik en drukte kusjes over haar lichaam.
from LostSouls on 04/27/2017 02:33 PMJennifer
Wanneer ik bij zijn kamer kwam opende ik de deur en liep binnen. Ik ging naast hem liggen en zei even niks. Ik pakte zijn joint, nam een hijs en gaf hem weer terug. Mijn ogen bleven gericht op zijn plafon tot ik de juiste vraag kon stellen. 'Waarom heb je me niks verteld?' vroeg ik. Dit keer rustig. Zonder glas naar zijn hoofd.
Ian
Ik gromde en haalde mijn tanden uit haar been. Ik begon met mondwerk. De combinatie van de bloed smaak en haar sappen was heerlijk. Mijn vingers gingen gewoon door in haar ingang terwijl mijn tong zich op haar genotsknobbeltje focuste.
from LostSouls on 04/27/2017 02:07 PMJennifer
'Niemand die ze zal missen.' zei ik als ik Seth op het balkon zie staan. Ik sleepte het meisje mee terug naar het meer waar ik mijn sterkte gebruikte om haar naar het midden van het meer te slingeren. Ik deed het zelfde met de jongen. Kort bleven ze drijven maar ze zonken langzaam naar beneden. Ik liep terug en keek naar het balkon van Seth. 'Ik kom naar je toe.' zei ik tegen hem en liep naar binnen richting zijn dorm.
Ian
Wanneer ze dat zei werden mijn ogen rood en mijn hoektanden scherp. Ik beet in haar dijbeen en dronk van haar bloed terwijl mijn ene hand onder haar rokje ging en haar begon te bevredigen.
from LostSouls on 04/27/2017 01:10 PMJennifer
Toen het donker begon te worden liep ik naar buiten. Het was zo goed als uitgestorven hier, maar ik wist precies waar ik ze kon vinden. Ik ging richting het meertje waar een pad van bloesem lag door de bloesembomen. Bij het meertje zag ik inderdaag een koppeltje staan. Mijn ogen werden rood en mijn hoektanden kwamen tevoorschijn. Ik liep op de twee af en tikte de jongen op zijn schouder. Hij draaide zich om en schrok van mijn ogen. 'Jennifer Lincoln?' vroeg hij met een bibberende stem. 'Goed geraden.' zei ik en zette mijn tanden in zijn nek. Het meisje rende gillend weg. Binnen no time had ik de jongen leeggedronken en rende ik achter het meisje aan. Binnen 2 seconden stonden mijn tanden nu ook in haar nek. Ze werd steeds slapper des te meer ik dronk. Totdat ze uiteindelijk levenloos tegen me aan lag. Ik liet haar nonchalant vallen en veegde grijnzend langs mijn mond hoeken. Nu nog maar zorgen dat ik die lichamen weg krijg.
Ian
Ik grijnsde en tilde haar op haar bureau. Ik ging op mijn knieën zitten en kuste haar enkels en zette zo een spoor van kusjes naar boven over haar been. Als ik bijna bij haar vriendin kwam ging ik naar de andere enkel en herhaalde het om de spanning op te bouwen.
from LostSouls on 04/27/2017 12:23 PMJennifer
Ik liep naar mijn dorm waar ik me in makkelijke kleren aantrok en op bed ging liggen. Ik keek naar mijn telefoon en maakte een paar snaps die ik naar een paar vrienden stuur. Ik had geen zin meer om te wachten.
Ian
Ik beet op mijn lip en bekeek haar. 'Je krijgt nu al geen genoeg meer van me.' zei ik tegen haar en liep met haar naar haar dorm. Wanneer we binnen waren keek ik haar grijnzend aan. 'Waarmee wil je beginnen.' zei ik.
from LostSouls on 04/26/2017 11:57 PMJennifer
Ik nam de laatste diepe hijs van mijn joint en liep vervolgens naar de cafetaria waar ik wat eten haalde. Meestal voelde ik me daarna wel wat beter. Dit keer denk ik niet. Ik at een hamburger met friet en een salade. Het gaf me geen verzadigd gevoel. Dat was dan meestal wel als vampier. Ach wat boeide het ook nog. Zodra het donker was zou ik naar buiten gaan. Vast wel wat mensen die romantisch in het maanlicht zouden wandelen of nog eventjes zouden joggen. Nietwetend dat het hun laatste zou zijn.
Ian
'Dat denk je goed. Maar zover ik meekreeg vandaag hebben Seth en Jennifer ook ruzie.' zei ik tegen haar en keek hoe het veld langzaam leeg liep. Training was namelijk voorbij.
from LostSouls on 04/26/2017 11:28 PMJennifer
Wanneer hij me doorheeft bleef ik staan. 'Seth.' zei ik maar hij liep verder. 'SETH!' Ik schudde mijn hoofd en liep terug naar het veld waar ik Drake en Mike zag staan. 'Waar is hij? Ik maak hem af.' siste Drake. 'Niet te hoog denken van jezelf. Je kan hem niet eens aan.' zei ik tegen hem. 'Enig idee waar hij heen gaat?' vroeg ik Mike en Drake die beide hun schouders ophaalden. 'Fine. Ik heb ook niks aan jullie.' zei ik en liep terug naar mijn dorm waar ik me omkleedde en een joint aanstak.
Ian
'Seth's temper.' zei ik zuchtend en keek naar Drake die er even rustig bij was gaan zitten met Mike. 'Seth is jaloers omdat Drake Jennifer bekijkt en op haar valt of iets.' zei ik en keek weer naar Violet.