Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  263  |  264  |  265  |  266  |  267  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/25/2017 01:53 AM

Seth
''ja proberen kan je hem ook nog aanmoedigen.'' Zei ik met een knik richting Ian terwijl ik mijn arm om Jennifers middel sloeg.''Chiao'' ik liep met Jennifer naar buiten terwijl ik het wel zielig vond voor Vi ze kon er ook niks aan doen dat ze op zo een sukkel verliefd is geworden.'' Dus hoelaat begint je training babe?'' Vroeg ik terwijl ik haar op een bankje op mijn schoot trok en mijn lippen in haar nek plaatste.

Violet
'' Cheerleade is niks voor mij ben ik veel te boers voor.'' Zei ik oogrollend terwijl ik zacht zuchte en het net leek als of ik Juliet was die niet met Romeo mocht zijn. Ik nam Ian's hand vast en wilde die sletten echt een lesje leren.'' Heb je dorst?'' Vroeg ik terwijl we al richting kookles liepen wij stonden de hoogste. Ian was anders geworden door mij hij was lief en zacht van binnen hij zou nooit mijn hart kunnen breken.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/25/2017 01:18 AM

Violet
Als ik armen om me heen voel glimlach ik zwak ''die waren er al.. wat een toeval he.''Zei ik met lachje terwijl ik een kusje op zijn lippen plaatste ''goeiemorgen babe.'' Het nieuwe seizoen was begoenen Lacrosse begon weer de lunchlady was op de 1 of andere mannier dood. En dan nog het laatste Jessie mocht me niet meer vanwege Ian. Dus maakte mijn verstandshouding met de cheerleaders slechter dan dat het al was.'' Ik heb vanavond een verrasing voor je'' zei ik speels ik had eindelijk een besluit gemaakt ik wilde seks hebben met Ian. Er was inmiddels al één maand voorbij maar het voelt als een jaar.

Seth
Ik greep Drake bij de lockers waar Ian en Violet stonden en haalde hem onderuit.'' Fcking Bonasis!'' Riep hij kwaad terwijl hij overeind kwam en Violet aankeek en daarna Ian. Hij was er nog steeds niet over heen. Dus liep hij weg vergeten dat hij boos was op mij.'' Hee vi.. Ian'' zei ik suf terwijl we beide onze lacrosse jackets aanhadden ''dus zit je bij het cheerleaderteam Vi?'' Vroeg ik Jennifer wel zij was captain maar aangezien er een conspirary speelde tussen de meiden tegen Vi wist ik niet zeker of ze toegelaten zou worden. Ik en Jenn hadden nogsteeds met elkaar al waren we wel wat classier geworden het nummer 1 koppel van school.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/25/2017 12:51 AM

Ts
Violet
De volgende morgen stond ik bij mijn kluisje het was een oude waar een vage naam van een jongen en een meisje stond ingekerfd. Brie en Declan voor altijd! Stond er ik glimlachten zwak wat schattig. Ik gooide mijn boeken in mijn tas en wachten precies op het moment dat Ian me kwam laten schrikken met een kus in mijn nek. Iedereen wist dat we nu wat hadden Ian toonde geen enkele sign van fuckboy gedrag en ik was gewoon zijn brave maria. Het leek net of we niemand meer nodig hadden om elkaar te vermaken behalve dat we nog steeds geen seks hadden.

Seth
''En jij denkt dat je kan winnen omdat?'' Zei ik verveeld tegen Drake terwijl we in de kantine zaten en een potje tafelvoetbal speelde.'' Omdat ik je vriendin ga stelen'' zei hij om me alweer te irriteren ''oké nu grijp ik je!'' Ik sprong over de voetbal tafel terwijl Drake wegrende en Jennifer met haar cheerleader vriendinnen naast onze populaire jongens tafel zat.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/25/2017 12:11 AM

Seth
''Dat zal dan wel maar dat betekend niet dat ik ze niet op hun bek ga slaan.'' Zei ik terwijl ik naast haar kroop en haar lippen vastnam ''je bent van mij Jennifer'' zei ik terwijl ik mijn rechterhand zoals gewoonlijk op haar linkerbil plaatste. En mijn ogen sloot ''mijn prinsesje'' zei ik zacht.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/24/2017 11:21 PM

Seth
Ik gooide mijn zakmes net langs Drake's hoofd en keek hem met intens rode ogen aan.'' Wat denk je zelf?'' Niemand mocht naar Jennifer kijken zelfs geen meisjes als ze in haar lingerie stond. Dat lichaam was alleen voor mij ''ik heb er ook gehad hoor.'' Zei Drake om te sollen met me ik werd boos en gooide mijn 2e zakmes ook recht door de deur die Drake net nog met een lachje kon sluiten.'' Ik haat al die sukkels die van je genoten hebben het gaat ze echt hun leven kostte als ze naar je blijven kijken'' zei ik mompelend en geirriteerd terwijl ik mijn smoking uittrok en de gemiste oproepen van mijn moeder zag. Ik rolde mijn ogen en zette mijn Iphone weg.

Violet
''Dat is oké'' zei ik liefjes terwijl ik kort nog even door ging en vervolgens in zijn armen in stille slaap viel.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/24/2017 10:41 PM

Seth
''Wie zegt dat het je familie geen slechte naam bezorgd.'' Ik nam een flinke hijs en was al heel wat gewend.''Pas gewoon op Jenn mensen zijn misschien wel insecten voor ons maar als nog het zijn levens die we zomaar ontnemen.'' Zei ik terwijl ze kieskeurig moest zijn met haar slachttofers en dat was ze niet dus maakte ik me zorgen. Ik keek in haar mooie groene ogen net een klein prinsesje waar ik naar keek ''voor mij oké?'' Ik plaatste een kusje op haar voorhoofd en nam haar hand vast.

Violet
''Dan zal ik je niet langer laten lijden'' ik trok een lange bloes aan en knoopte die dicht terwijl ik bij hem op bed kroop. Ik draaide me naar hem toe en kwam weer op bed zitten terwijl mijn lippen zonder een waarschuwing de zijne bereikte. Ik kuste hem zacht en teder een kus dat genoeg moest zijn voor de komende avond.'' Kan je het me vergeven?'' Vroeg ik zacht tegen zijn lippen aan terwijl ik het laken over ons heen trok en nog steeds boven hem hing. Ik keek hem aan met die schattige en onschuldige oogjes van mij en wilde dat hij van de affectie tussen ons genoot.. pure liefde moest zijn hartje kunnen begeren.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/24/2017 10:15 PM

Violet
Ik kreunde zachtjes en genoot van zijn tanden in mijn buik. Ik nam zijn kin vast en keek naar zijn hoektanden ik likte langs mijn onderlip en ging overeind zitten. Ik likte mijn eigen bloed van zijn fangs en steunde met mijn hand op zijn been. Ik kreeg zelf ook hoektanden maar had geen dorst. Ik bracht mijn lippen voorzichtig naar zijn oor ''i like you'' ik drukte een kusje op zijn wang  en liet zijn cober van zijn schouders afglijden ''but i can't give you my virginity yet.'' Ik keek hem in zijn rode ogen aan en beet speels op mijn onderlip terwijl er een half naakt meisje voor zijn ogen stond. Ik teste hem vooral uit op zijn geduld.

Seth
''Hou je het wel bij haar alleen.. wil je niet kwijt raken aan al die ranzige leerkrachten.'' Zei ik terwijl Jennifer eigenlijk een familie achter haar had staan maar ik sowieso al wist dat haar vader een zakenman is en nauwlijks op haar gedrag kan letten. Meneer Lincoln was een hellse man dus het zou me sterk lijken dat hij zijn dochter niet streng heeft opgevoed. Mijn vader was een goeie vriend van hem en ik heb hem een paar keer ontmoet hij was de enige man die hoger dan mijn vader stond. Ik streelde door haar haren en keek naar de sterren.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/23/2017 08:48 AM

Violet
Kippenfel.. dat was het eerste wat ik kreeg gemixt met pure liefde en kriebels in mijn onderbuik. Ik keek naar hem daar onder en beet op mijn lip. Hoe zou het zijn als we tussen door ook seks hadden? Ik had Ian nog niet verteld dat ik maagd was daar was ik te verlegen voor. Wat zou hij wel niet over me denken?

Seth
Gesloopt door het feest en de goeie seks van vandaag liet ik me op bed vallen. Ik stak een joint aan om high te worden. Terwijl ik naar Jennifer keek "dus je heb die oude taart uit de kantine leeggedronken?" Vroeg ik met een grijnsje  "jezus wat ben jij stout" ik kwam overeind en sloeg een pets tegen haar bil terwijl ik de balkon opliep. Bonasis was een slechte invloed op Lincoln en dat kan hun beide aardig in de problemen brengen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/23/2017 12:00 AM

Seth
"You did what?!" Zei ik grijnzend "je hallucineert door de cocaïne volgens mij babe." Zei ik terwijl ik los ging en niet na dacht. Mijn duivel bleef in controle.

Violet
Ik liet hem binnen en duwde hem op bed terwijl ik mijn jurk uit deed enijn haaf los deed. Ik schoof mijn knie tussen zijn bene  en legde mijn handen op zijn schouders." Drink overal zoveel je wild" zei ik met rode ogen terwijl ik de sensatie weer wilde voelen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/22/2017 11:47 PM

Violet
"Zie dat maar als een verzegeling op onze relatie." Zei ik terwijl ik zijn hand vastnam naar mijn dorm. Ik ging geen seks met hem hebben nog niet in ieder geval.. maar ik kon hem laten drinken van plekken waar nog geen ander was geweest. Ik plaatste mijn lippen op de zijne bij mijn dorm deur en ging tegen hem aan staan "jij en ik oké?" Zei ik zacht tegen hem.

Seth
Ik was een beetje bezopen "oja?" zei ik lacherig terwijl ik mijn rechterhand op haar heup had liggen en haar billen tegen mijn dick liet dansen. Ik plaatste mijn lippen in haar nek "zoals eat?" 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  263  |  264  |  265  |  266  |  267  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page