Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 264 | 265 | 266 | 267 | 268 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from walkingdead on 04/22/2017 11:20 PMSeth
"Ha-" zei ik met een glimlachje.. dan kende ze Ian nog niet." Is goed babe maar doe niet te lang.. we moeten straks nog kunnen los gaan!" Ik branden mijn sigaret uit en keek mijn prinses na.
Violet
Ik liet zijn lippen voorzichtig los en aaide langs zijn wang. Hard muziek begon zich af te spelen terwijl iedereen op en neer begon te dansen rond ons. Ik keek verbijsterd rond me dit was de beste avond van mijn leven.
from walkingdead on 04/22/2017 10:57 PMViolet
Ik kneep in zijn stropdas. Terwijl ik nu zijn lippen bereikte maar dit keer innig en vol emoties. Ik voelde me beschermd tegen hem aan.
Seth
Ik had een sigaret tussen mijn lippen en trok Jennifer op mijn schoot." Jep dit is veel te soft" zei ik terwijl ik wat rook uitblies en Violet en Ian zag zoenen "oei Ian heeft het gefixt." Zei Mike die met Jessie aan kwam lopen." Dat gaat niet lang houden al die bitches gaan er haten" zei Drake die overduidelijk jaloers was.
from walkingdead on 04/22/2017 10:36 PMViolet
Als hij dat zegt en me dichter tegen zich aan trekt neem ik zijn stropdas vast en bloos ik keihard." Weet je wel waar je aan begint Ian Martyr?" Vroeg ik terwijl ik in zijn ogen keek en hem wilde kussen alles wat hij zei dacht ik ook over hem. Hij was het waard om te proberen.
Seth
"Natuurlijk is het wat" zei ik terwijl ik op haar inkijk inzoemde en een screenshot nam. Ik beet op mijn onderlip en zag dag ze nog even wat cocaïne innam. Ik gebruikte alweer niks ik wilde die producten voor nu even vermijden vanwege mijn vader.. ik wilde niet op Keith Hogan lijken.
from walkingdead on 04/22/2017 10:06 PMViolet
Ik glimlachte en keek hem aan "van al die meisjes hier neem je mij mee naar het bal waarom?" Vroeg ik terwijl hij zoveel in me had geïnvesteerd. Ik was gefriendzoned waarschijnlijk en ik wist zeker dat hij zijn "vrije" leven niet opzij voor mij ging zetten. Dat was te goed om allemaal waar te zijn.. of niet?
Seth
Ik belde Jennifer op en stond aan de bar tafel met een martini. Terwijl ik naar alle stereotype koppeltjes keek. Ik en Jennifer zouden sowieso die kroon winnen.
from walkingdead on 04/22/2017 07:47 PMSeth
Ik was op mijn kamer en kleden me om in mijn smoking. Ik had mijn strik verwisseld voor een stropdas en gelde mijn haar en ging er snel met een kammetje door heen. Ik keek op mijn rolex horloge terwijl ik me afvroeg hoe mijn vriendin naar het bal zou komen. Ik had afgesproken om achte aanwezig te zijn en liep mijn kamer uit.
Violet
Als ik zijn betoverende stem in mijn oor hoor. Bloos ik "natuurlijk" ik kwam overeind terwijl we hand in hand de dansvloer opliepen waar een aantal stonden te schuifelen. Ik legde mijn armen rond zijn nek en keek zoals altijd aanstaanjagend lang in zijn ogen kijken tot er wat gebeurde." Je ziet er charmant uit" zei ik verlegen terwijl ik met hem mee schuifelde en de ogen al snel op ons waren gericht. Ian en de boerin mooi verhaal!
from walkingdead on 04/22/2017 03:36 PMSeth
Ik drukte hijgend mijn lippen op de haren "het is tijd" zei ik grijnzend ik ging recht overeind zitten en trok mijn kleren snel aan mijn smoking was al gebracht terwijl ik op Jennifer wachten en vervolgens uitstapte. We waren gelukkig wel een beetje op tijd.
Violet
Ik stond te wachten bij de bar terwijl iedereen me aan keek met een verbijsterende blik. Was het zo erg?
from walkingdead on 04/22/2017 02:57 PMSeth
Ik beet mijn kaken opelkaar en voelde me dichterbij komen. Ik draaide haar op de bank ik sloeg haar been over mijn schouder en plaatste mijn rechterhand op haar borst waar ik in kneep. Ik kwam grommend in haar klaar maar ging nog even door om haar kreunen te horen.
Violet
Ik keek op mijn gsm -ik verras je wel ;P." Ik ga zie je op het bal" zei ik nog tegen rose terwijl ik op hakken naar de balzaal huppelde.
from walkingdead on 04/22/2017 02:36 PMSeth
Ik gromde en legde gelijk mijn handen op haar billen en kneep er constant in en om het tempo te bepalen." Sneller?" Zei ik grommend terwijl ik een pets gaf op haar linkerbil.
Violet
Ik had een zwarte jurk van prada aan en schitterde helemaal. Mijn hart klopte zo snel in mijn borstkast. Dit werd de 1ste keer dat ik met een jongen naar het bal ging. En dan nog ook een jongen die ik leuk vond misschien hij mij niet vanwege zijn imago.. maar toch het was temminste iets.
from walkingdead on 04/22/2017 01:51 PMSeth
Ik grinnikte maar dat veranderde al snel in grommen. Ik snoof wat lucht naar binnen "trek je string uit." Zei ik grommend terwijl mijn vriend al stijgerde van genot. Alleen zij liet hem zo snel rechtovereind staan.
Violet
We waren helemaal ready terwijl Rose nog wat shots van ons op snap en insta gooide. Ik had geen social media accounts vanwege het platteland dus dat betekende dat ik ook niet in bezit was van een iphone.
from walkingdead on 04/22/2017 12:17 PMSeth
Grijnzend zette ik mijn handen op haar billen terwijl mijn handen omhoog gleden om haar shirt uit te trekken. Ik gooide die ergens neer." Ga je me berijden?" Vroeg ik met een grijnsje terwijl de tijd tikte en we echt te laat zouden komen. Mijn mond speelde kort met haar tepels terwijl ik haar bh niet uittrok voor het geval dat we echt snel moesten aankleden.
Violet
Ik deed het haar van Rose terwijl ze met 1 of andere freshmen ging. Ik had kriebels in mijn maagd en was echt nerveus voor vanavond.