Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  264  |  265  |  266  |  267  |  268  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/26/2017 01:33 PM

Jennifer
Als ik hoor dat Seth mee wordt genomen naar Bulgarije slik ik en beet mijn kaken op elkaar. Dit is zo een moment dat ik misschien beter geen vampier gehoor zou moeten hebben. Ze praatte verder over zijn educatie daar af te maken en een overvloed aan bruiden. Toen had ik genoeg gehoord. Ik liep naar zijn dorm en ging daar op zijn bed zitten. Je komt er niet makkelijk mee weg als je tegen mij liegt.

Ian
Ik streelde langs haar zij en drukte kusjes in haar nek. Ik maakte ondertussen haar bh los en drukte mijn lippen steeds een stukje naar onder. Wanneer ik bij haar borsten was gekomen nam ik er een in mijn hand en omvatte de andere tepel  met mijn mond om haar te verwennen.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/26/2017 01:14 PM

Jennifer
Ik hoorde in de verte een gesprek. Een vrouw, met Seth. Ik negeerde alle geluiden wat de honger creëerde en focuste op het gesprek. Het was zijn moeder. Ik keek rond en zag ze bij de ingang staan. 'Ik moet even iets doen.' zei ik tegen Jessie en liep achter ze aan op een afstand. Ze liepen in de richting van de directeur. Ik fronste wat had hij daar nou weer te zoeken.

Ian
Ik grijnsde als ze me meenam naar mijn dorm waar ze zich uitkleedde. Ik trok haar naar me toe en drukte mijn lippen op de hare. 'Weet je het zeker?' vroeg ik onder het zoenen en liep al zoenend richting het bed waar ik haar op gooide en vervolgens mijn jasje en blouse uittrok. Rot uniform ook. Ik kroop boven haar en plantte mijn lippen weer terug op de hare. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/26/2017 12:46 PM

Jennifer
Ik beet op mijn lip en keek hem na. Zonder hem lukte dit koken al helemaal niet. Ik kreeg wederom een 4 en zuchtte geïrriteerd. Wanneer de les was afgelopen pakte ik mijn boeken en liep naar Jessie die met jaloers geknepen ogen naar Ian en Violet keek. Zuchtend trok ik haar mee. 'Laat hem toch vallen. Hij zou je toch niet goed behandelen. Die twee houden het toch niet lang uit.' zei ik tegen haar en liep naar buiten de frisse lucht in. 'Ze houden het anders al een maand vol.' mopperde ze. Ik reageerde er niet meer op en merkte dat mijn honger weer naar boven steeg. Ik slikte en probeerde me af te sluiten van al die pompende aderen en al die kloppende harten die ik kon horen.

Ian
Ik grijnsde tegen haar lippen aan en streelde langs haar wang. 'Waar heb ik die aan verdiend?' vroeg ik en keek het lokaal rond. Iedereen was vertrokken. Ik pakte langzaam mijn spullen bij elkaar en kwam langzaam overeind. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/26/2017 12:02 AM

Jennifer
Ik beet op mijn lip en verschoof een beetje als zijn hand dichtbij mijn vriendin kwam. Ik probeerde een grijnsje voor me te houden en stootte zacht met mijn schouder tegen die van Seth. 'Niet hier, babe.' zei ik tegen hem en keek op als de docent binnen kwam en alles klaar ging zetten.

Ian
Ik grijnsde breed wanneer ze dat zei. 'Ik kijk er al naar uit.' zei ik zacht in haar oor en drukte een kusje in haar nek. De docent kwam binnen en zette alles klaar. Wat had ik toch een hekel aan deze les. Waarom leren koken als je er personeel voor hebt? En hier betaalde je dan voor. Kun je net zo goed een maand voorraad coke en wiet voor kopen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/25/2017 11:40 PM

Jennifer
Ik liep richting de les en zag al meerdere mensen naar binnen stromen. Ik zag Seth zitten en ging naast hem zitten terwijl ik nog even mijn korte cheerleader rokje goed deed. Korter konden ze ze niet maken. Ik drukte een kus tegen Seth zijn wang en keek naar het verhitte hoofd van Ian voor me.

Ian
Wanneer ik Seth van een afstand hoor doe ik snel mijn riem dicht maar te laat om on opgemerkt weg te komen met wat net was gebeurd. Ik lachtte kort naar Violet en drukte een kus tegen haar voorhoofd wanneer we gingen zitten. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/25/2017 09:34 PM

Jennifer
Ik grijnsde nog even naar hem en liep vervolgens met de meiden naar de toiletten. Als Jenna een lipgloss uit haar tasje haalt leen ik die van haar. 'Je gaat toch serieus niet overwegen om die boeren trien in het team toe te laten?' vroeg Jessie. Ik haalde mijn schouders op. 'Als ze getalenteerd is? Waarom niet?' vroeg ik nonchalant terwijl ik mijn make up bijwerkte. 'Girlcode Jenn, daarom.' zei Jenna. Ik zuchtte. 'Ik snap dat er een girlcode is, maar ik ben de baas van het team en we hebben talent nodig want die newbies van vorig trimester waren verschrikkelijk. Plus heeft het geen zin om haar te haten Jess. Ian gaat echt niet bij haar weg.'zei ik en gaf de lipgloss terug. 'Dus nu hou beide op met zeuren en kom mee.' zei ik tegen de twee.

Ian
Ik beet op mijn lip met een grijnsje wanneer ze mijn broek af trekt en op haar knieën gaat. Als ik haar tong om mijn vriend voel gromde ik kort. '10 minuutjes dan.' zei ik alsof het een verschrikking was als ze langer zou pijpen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/25/2017 08:41 PM

Jennifer
'Laat eerst maar eens zien dat je de beste op dat veld bent Seth.' zei ik en drukte nog een kus tegen zijn lippen. Ik trok vervolgens mijn staart aan en kwam overeind. Jenna en Jessie stonden binnen no time achter me met hun hand in de zij. 'Ik moet nog even mijn neus poederen. Zie ik je zo in de les?' vroeg ik hem en beet glimlachend op mijn lip.

Ian
Ik keek kort rond. 'Dadelijk worden we betrapt.' zei ik terwijl ik het kook lokaal door keek. Ik drukte mijn lippen weer terug tegen die van haar. Het idee dat er ieder moment iemand binnen zou komen maakte het eigenlijk alleen maar spannender.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/25/2017 01:16 PM

Jennifer
Ik liep met Seth mee en grijnsde wanneer hij me op schoot nam. 'Vanavond om 5. We beginnen nog niet aan de routine vanwege try outs morgen. Ik laat ze gewoon wat flikflaks maken pyramides en dan klaar.' zei ik en beet op mijn lip als ik zijn lippen in mijn nek voelde. 

Ian
'Ach hou op. Als jij je zinnen erop zet kun jij alles.' zei ik en sloeg mijn arm om haar heen en nam daar terug haar hand vast. Wanneer ze vraagt of ik dorst had schudde ik mijn hoofd. Tuurlijk had ik dorst. Een vampier heeft 24/7 dorst. Ik wou gewoon voorkomen dat ik controle verloor door maar af en toe te drinken en niet wanneer ik zin heb.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/25/2017 01:35 AM

Jennifer
Ik voegde me met de meiden bij Violet, Ian en Seth en glimlachte. 'Try outs zijn morgenmiddag. We zullen zien of ze heeft wat nodig is om een cheerleader te zijn.' Zei ik. Ik had niet zo veel problemen met Vi, maar aangezien Jessie dat wel had moest ik me aan de girlcode houden. Ons team bestond uit een paar rangen. De eerste rang was ik natuurlijk. Tweede rang waren Jessie en Jenna. Samen waren we de 3J-eenheid. In de 4de rang hoorden Alycia, Lexi, Robin thuis. Hun waren vriendinnen van me maar geen bff's om het even zo te noemen. Tot slot in de 5e rang zitten de konten likkers en de newbies.

Ian
Als Drake stilvalt wanneer hij ons ziet zuchtte ik. Waarom kon hij het niet gewoon laten gaan? Ik had al een maand geen woord met hem gewisseld en het irriteerde me mateloos. 'Bonasis.' zei ik wanneer ik Seth zag. Ik luisterde naar Jenn en zuchtte. Die onzin tussen Violet en de meiden was ook nog steeds aan de gang. Al deze drama alleen omdat ik gestopt ben met het neuken van alles wat los en vast zit. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/25/2017 12:59 AM

Jennifer
Ik keek op wanneer ik Seth achter Drake aan zag rennen. Ik schudde oogrollend mijn hoofd en keek naar Jenna die haar topje rechttrok. 'Hoe krijg je het toch voor elkaar. Iedereen jaagt iedereen op voor jou.' zei ze met een grijns. 'Ik begrijp het wel.' zei ik met een zelfvoldane grijns. Jessie voegde zich ook bij ons. 'Eindelijk is het seizoen begonnen. Kon niet wachten voor wat meer cheer actie.' zei ze. Ik glimlachte en knikte. Ze hadden de lunchlady weggebracht en tot nu toe leek het alsof er niks gebeurd was.

Ian
Ik liep door de gangen en zag verderop Violet staan. Ik verscheen opeens achter haar door mijn vampier snelheid en sloeg mijn armen om haar heen. 'Goedemorgen, sorry dat ik vanochtend zo vroeg weg moest Mike had me nodig.' zei ik met een glimlach en zag de namen in de locker staan. 'Wat doen de namen van mijn ouders in jou locker?' vroeg ik en glimlachte zwakjes.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  264  |  265  |  266  |  267  |  268  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page