Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  265  |  266  |  267  |  268  |  269  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/22/2017 10:48 AM

Seth
"Ha- Ian maakt echt geen kans bij iemand met een stel hersens." Zei ik belacelijk als Mike dat zeg doe ik expres mijn twijfel blik op voor Jenn." En niet te vergeten je smaakt ook veel lekkerder" zei ik "twijfel is niet nodig" zei ik toen zacht in haar oor terwijl ik grijnzend langs haar been streelde. En de limo begon met rijden. En mijn vingers al haar broeksknoop en rits los maakte.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/22/2017 09:20 AM

Seth
Ik grijnsde breed en likte  nog kort langs mijn onderlip." Wat hou ik toch van jou" ik trok mijn polo en jeans weer aan met daar onder mijn nike sneakers." Ja ik kom er aan Mike, hoe was shoppen met miss tut?" Vroeg ik grijnzend terwijl ik hem op de luidspreker had en hand in hand met Jennifer naar de limo liep." Geweldig" zei hij sarcastische "ik denk dat er een nieuw koppeltje komt genaamd Vi en Ian hoe die 2 elkaar aan blijven staren is om te kotsen." Zei Mike terwijl Ian duidelijk zijn kans bij Violet had verpest "zal Jessie niet zo leuk vinden." Zei ik grijnzend terwijl ik het portier voor Jenn open hield.

Violet
"Je hebt verschrikkelijk mooi haar Vi van wie heb je het geërfd vader of moeder?" Als ze dat vraagt slik ik "denk mijn moeder maar die spreek ik niet meer." Zei ik terwijl ze mijn haar stijlde van achter en van voor krulde mijn make-up werkte ze ook bij. Ik droeg bijna nooit make-up "zeg tegen Ian dat hij het maar beter naar je zin kan maken." Ze draaide me om richting de spiegel terwijl ik op heel iemand anders leek was ik dat wel? Ik zag ineens al het mooie aan mezelf "dankje Rose." 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/22/2017 12:45 AM

Seth
Als ze klaar komt lik ik alles schoon zelfs mijn vingers waarmee ik haar had verwend. Ik kroop weer naar boven en kuste haar innig ''voor ontbijt zou ik vaker een Jennifer willen.'' Zei ik terwijl ik mijn hand in haar nek legde en we zo naar de limo moesten voor dat Mike me zou afmaken ik liet mijn smoking wel brengen ofzo fashionable te laat komen was mijn stijl.

Violet
''Terug'' zei Jessie gelijk ''Jennifer maakt me af als ik niet op tijd met haar jurk aankom.'' Zei ze terwijl we het begrepen en al snel de auto terug naar school namen. Eenmaal daar gingen Mike en Jessie er al vandoor ''dan zie ik je vanavond.'' Zei ik verlegen als ik verliefd op iemand was kon ik in eens heel terug houdend zijn je moest me stap voor stap uit mijn schelp kunnen halen. Ik plaatste snel een kusje op zijn wang ''bedankt voor de jurken'' ik ging er snel van door ik bloosde als 1 of andere tomaat en moest beginnen met klaar maken.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/22/2017 12:19 AM

Seth
Mijn tong ging sneller terwijl ik wilde dat ze kwam. Ik liet 2 vingers er in glijden en ging extra hard om een orgasme te laten lopen. Ik was een kei in oraal seks vooral als je goed smaakte. Ik keek zwoel in haar ogen en grijnsde breed bij mijn vingers die het werk doorzette. In de limo zou ik haar een goeie beurt geven mijn telefoon ging steeds over. Terwijl het vast Mike was zoals altijd was ik laat voor het shoppen. Dit moest gewoon voor.

Vi
Als hij dat zegt voel ik een orkaan van schuldgevoel me overspoelen. Ik keek in zijn mooie ogen ''bedankt''zei ik simpelweg afwijzen had geen zin dit was mijn kans en vanavond was mijn avond. Is een keer iemand anders zijn in de beurt van hem vond ik niet erg ik nam nog 1 jurk van 2000 euro goedkoper voor vanavond en beloofde mezelf dat ik vanavond er op mijn best uit zou zien.  Ian maakte het me wel moeilijk om hem niet zomaar te kussen zoals een paar dagen geleden.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/21/2017 11:52 PM

Seth
Grijnzend gleed mijn tong bij haar naar binnen terwijl mijn wijsvingers haar string aan de kant had geschoven.  Ik liet een hand naar boven glijden en glee met mijn middelvinger in haar mond om haar kreunen te dempen. Als zij kreunde horde heel gucci het haar smaak was zo verslavend. Ik befde enkele meisjes maar bij haar kon ik het uren blijven doen en nooit genoeg ervan krijgen.

Vi
Als hij zegt dat ik me moet omdraaien doe ik dat gelijk het jurkje was best strak dus mijn billen kwamen er perfect rond uit. Jezus het leek of er elk moment een orkaan van vlinders uit mijn maag zou vladderen. Ik keek kort naar het prijskaartje terwijl er 7000 euro op stond. Ik slikte ''denk dat dit hem niet word.'' Zei ik terwijl je duidelijk kon horen dat ik loog.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/21/2017 11:07 PM

Seth
Ik beet op mijn onderlip ''stuk ondeugd.'' Zei ik met een grijnsje terwijl ik haar leren jasje al over haar armen liet glijden. En haar optilde ik drukte mijn lippen op de haren ik bracht haar naar de best wel weide bank. En gooide haar neer ik trok haar broek over haar benen en ging op mijn knieeen. Ik trok haar op het randje van de bank en drukte een kusje op haar string ik wist ongeveer waar haar genotsknobbel zat dus zou het nu wel moeten kietelen en verlangen naar mijn tongskills.

Violet
Jessie nam ons mee naar de duurste winkels.. winkels waar ik letterlijk niks kon kopen. Mike en Ian waren aan het wachten terwijl Jessie en ik jurken gingen passen. Ik stond in een zalmkleurige jurk.. een jurk waar je een meisje zoals ik mee zal vergissen voor een rich girl.'' Omg wauw.. je hebt super mooie benen Vi'' zei ze terwijl ik bloosde ''wie is je date?'' Vroeg ze terwijl ze ook een jurk van meer als 5000 euro paste.'' Eh'' zei ik maar voordat ik het wist riep Mike ons ''ja gaan jullie het nog laten zien of niet?!'' Ik nam diep adem en liep het pashokje uit''is het wat?'' Vroeg ik lipbijtend aan beide terwijl ik eigenlijk alleen maar om Ian's mening carede.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/20/2017 10:58 PM

Seth
Ik nam haar grijnzend mee naar mijn luxe kleedkamer. Waar een bank stond ik deed mijn badjas uit.'' Je mag kiezen de limo.. of hier'' zei ik met een grijnsje terwijl ik haar tegen me aan nam en mijn handen langs haar heupen liet glijden. Ik plaatste een kusje op haar voorhoofd terwijl ik alleen in een boxer stond.

Violet
Als Ian aan komt gelopen maakt mijn hart een sprongetje ''natuurlijk ga ik mee.'' Zei ik met een lachje terwijl ik op de achterbank belande en zo net een stomme fout maakte. Nu zou hij wel merken met wat voor arme sloeber hij mee nam naar het bal.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/20/2017 10:06 PM

Seth
Als we binnen zijn word ik al gelijk in de make-up gezet en krijg ik een boxer aan. Ik had de afegelopen dagen mijn posés geoefend en behandelde ze ook in de shoot ''strakker mag!'' Riep de fotograaf terwijl ik gelijk deed wat hij zei en al snel weer klaar was. Ik was niet gezicht van de hele collectie ik deelde het met de kingstons dus het was maar een uurtje werk. Meestal zat ik er vanaf middag tot 's avonds nog. Ik zag Jennifer staan bij de eettafel en kreeg een badjas om. Ik liep op haar af en sloeg mijn armen rond haar middel ''kom je mee naar mijn kleedkamer babe?'' Vroeg ik grijnzend in haar oor terwijl ik zacht in haar oorlel beet. En mensen al snel merkte dat deze mooie dame mijn vriendin was. ''Seth Bonasis heeft weer een nieuwe vriend!''- Ik zie dat artikel al echt staan in Teenvogeu.

Violet
Ik verliet school en liep over het parkeerplein richting de bus.'' Waar ga jij heen boerinnetje?'' Vroeg Mike terwijl hij in zijn porsche zat met een dure zonnebril van ray-ban op zijn hoofd.'' Naar de stad met de bus.. net als normale mensen'' zei ik ironische terwijl hij me belachelijk aankeek ''stap in.. ik moet ook naar de stad voor een nieuwe smoking ben van plan om Jessie mee te nemen.. ookal heeft Drake er laatst genaaid.'' Zei hij mompelend terwijl ik twijfelde om mee te gaan straks zou hij zien dat ik een jurk van de 2e handswinkel zou kopen met daarop een fake label van Balmain er op genaaid. Jep 100 euro en een paar muntjes van 2 euro.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/20/2017 09:22 PM

Seth
"Voor gucci" zei ik terwijl ik mijn hand tussen haar benen had liggen." Het is zo geklaard na dit gaan we sowieso niet gelijk naar school" zei ik grijnzend terwijl mijn hand dichter bij haar kuis kwam. Ik beet op mijn onderlip terwijl de limo zich parkeerde. Ik hield van spijbelen was net een hobby voor me.

Violet
De les was een en al saaiheid. Ik voelde al een hele tijd ogen op mij gericht en keek op in Ian zijn kastanje bruine ogen. Ik bloosde en keek snel naar mijn spullen. Ik pakte alles in en kwam overeind ik moest mijn vader maar extra geld gaan vragen voor een baljurk. Ik liep de gang op en wilde dat hem eigenlijk niet aan doen.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/18/2017 07:00 AM

Seth
"Geen wonder Mike kon zijn bek ook niet houden." Zei ik met een lachje mijn handen legde ik op haar billen. En drukte kleine kusjes op haar lippen.

Violet
Honkbal verliep soepel en we waren al snel weer klaar vanwege het opkomende bal waren veel al ready to go outside.  Dit was 1 van de eerste keren dat we naar de stad toe mochten om jurken voor het bal te kopen. De jongens natuurlijk hun smokings. Ik telde mijn geld snel precies 100 dollar en daarvan moest ik nog rondkomen. Ik nam diep adem en keek onder uit gezakt mee naar de geschiedenis film. Terwijl Seth en Jennifer nergens te zien waren bony and clyde waren weer samen en dst was een goed teken en een slecht teken voor de Directeur.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  265  |  266  |  267  |  268  |  269  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page