Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  265  |  266  |  267  |  268  |  269  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/25/2017 12:15 AM

Jennifer
Ik kroop dichter tegen hem aan en sloeg mijn armen om hem heen. 'Weltrusten Bonasis.' zei ik zacht. Mijn ogen sloot ik en ik voelde hoe ik steeds verder weg zweefde tot ik uiteindelijk in slaap viel. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/24/2017 11:27 PM

Jennifer
Ik rolde hoofdschuddend mijn ogen en keek naar Seth wanneer Drake weg was. 'Wen er aan babe. Je hebt nu eenmaal een super hete vriendin.' zei ik met een lachje. Al zou ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben en misschien erger als de rollen waren omgedraaid. Als ik jaloers was moest je echt voor me uit kijken.

Ian
Ik streelde over haar arm en merkte dat ze binnen no time in slaap was gevallen. Ook ik deed mijn ogen maar dicht en viel langzaam in een diepe slaap. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/24/2017 10:47 PM

Jennifer
'Fine.. sinds wanneer ben jij zo saai.'zei ik en gniffelde. Ik drukte een kus tegen zijn lippen en liep terug naar binnen. Ik keek op wanneer Drake binnen kwam gestommeld. Hij bekeek me kort en grijnsde. 'Ik neem aan dat ik vanavond ergens anders moet gaan slapen?' vroeg hij. Ik haalde simpel mijn schouders op en kroop in Seth zijn warme bed.

Ian
Ik lachte. 'Voor deze keer.'zei ik en zoende teder met haar mee. Meestal zoende ik vol met lust, maar dit was anders. Meer dan anders. Ik beet kort zachtjes op haar lip en draaide haar van me af op haar zij. 'Maar dan moeten we nu gaan slapen anders kan ik me niet meer inhouden met dat prachtige lichaam van je.' zei ik tegen haar met een grijnsje en drukte mijn lippen nog even op de hare. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/24/2017 10:26 PM

Jennifer
Ik trok een pruillipje. 'Don't be such a buzzkill.' zei ik en keek uit over het plein en de fontein. 'Die Leerkrachten maken me niks. Bovendien zitten hier genoeg vampiers die dat gedaan kunnen hebben.' zei ik en legde mijn hoofd tegen zijn borstkas. Het was niet makkelijk als je een duivel was met een vampier kant om je in te houden, maar wanneer je controle verloor was het zeer vermakend. Geen enkele consequentie wat je nog kon interesseren.

Ian
Als ze midden in de kamer stond bekeek ik haar met die bite marks over haar lichaam. Het zag er verdomme heet uit ook nog. Ik haalde diep adem en probeerde weer onder controle te komen. Wanneer dat is gelukt en mijn ogen weer normaal waren likte ik het bloed langs mijn mondhoeken en keek naar Violet. 'Dat begrijp ik.'zei ik, maar toch bekeek ik haar met een hongerige blik. Ik wou haar zo graag, maar ik ging niks opdringen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/24/2017 09:36 PM

Jennifer
Ik grijnsde breed. 'Ze smaakte best lekker voor zo een oude taart.' zei ik tegen hem en likte mijn lippen als ik er weer aan dacht. Wanneer hij het balkon op liep deed ik mijn jurk uit en liep in mijn lingerie van Victoria's secret het balkon op. De koude lucht deed me niks. Ik legde mijn armen kort om hem heen om vervolgens zijn joint te pakken en er een flinke hijs van te nemen.

Ian
Ik voelde het heerlijke bloed door me stromen en stopte met drinken bij haar dijbeen. Ik keek op en zette mijn tanden in haar buik. Eigenlijk moest ik stoppen voordat ik dat niet meer kon, maar haar bloed proefde zoals ik nog nooit geproefd had. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/23/2017 12:28 AM

Jennifer
'Zeg dat maar tegen haar. Denk alleen niet dat je veel antwoord terug krijgt.' zei ik en danste tegen hem aan genietend van de muziek. Geen zorg in de wereld. De kleuren van de lichten dansten voor mijn ogen en ik voelde me lekker in mijn vel. Mijn duivelse vel. Iets in me zegt dat dit pas het begin was.

Ian
Voor ik het wist lag ik op het bed. Ik bekeek haar lichaam in de lingerie en hoorde haar hartslag luid en duidelijk. Het stromen van haar bloed zorgde ervoor dat mijn ogen bloedrood werden en mijn tanden tevoorschijn kwamen. Op vampiersnelheid lag ze opeens onder me en begon ik haar nek te kussen waar ik niet veel later mijn tanden in zet en dronk. Na een paar slokken ging ik iets lager bij haar borsten en drukte kusjes tot aan haar vriendin die ik nog oversloeg. Ik zette mijn tanden in haar dijbeen en dronk gulzig. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/22/2017 11:51 PM

Jennifer
Ik grinnikte als ik merkte dat hij bezopen was en bij mij begon de coke in te werken. Ik legde mijn hand tegen zijn wang. 'I killed the lunchlady.' zei ik in zijn oor met een zachte grijns op mijn gezicht. Wanneer ik rechtstreeks uit iemand dronk werd mijn duivelkant nog heftiger getriggerd en dat ging niet bepaald goed samen. 

Ian
Ik liep met een brede glimlach achter haar aan naar haar dorm. Als ik haar deur achter mijn rug voelde en haar lippen tegen de mijne grijnsde ik er kort tegen. 'Oké.' zei ik zacht en drukte nog eens mijn lippen tegen de hare. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/22/2017 11:28 PM

Jennifer
Ik knikte en rende op mijn vampiersnelheid naar de keuken waar ik uit de koeling een bloodbag nam. Ik dronk die gulzig leeg, maar het was niet genoeg. 'Madame Lincoln, volgens mij hoor jij hier niet te zijn.' hoorde ik de cafetaria dame. Ik draaide me naar haar om met het bloed nog om mijn mond en ik grijnsde duivels. 'Ze hadden een supernatural lunchlady moeten aanschaffen.' zei ik en zette mijn tanden in haar nek. Een ijzige kreet galmde door de keuken. Heerlijk! Het was te lang geleden dat ik recht uit de ader had gedronken. Gulzig dronk ik slok na slok totdat er niks meer overwas en de lunch lady levenloos op de grond viel. 'Oeps...' zei ik luchtig en veegde mijn mond schoon met wat papier waarna ik de deur achter me sloot en terug ging naar het feest. 'We hebben een klein probleempje, maar daar kunnen we ons vast morgen druk over maken. Of helemaal niet.' zei ik met een grijns en trok Seth de dansvloer op.

Ian
Wanneer onze lippen elkaar verlaten bleef ik nog even staan met mijn ogen gesloten, maar de harde pompende muziek haalde me uit mijn roze wolk momentje. 'Dat was, verrassend.' zei ik met een grijns en keek naar Violet terwijl iedereen om zich heen begon te dansen op de muziek. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/22/2017 11:04 PM

Jennifer
Ik keek om naar Ian en Violet die midden op de dansvloer zoenden. 'Ach laat ze lekker leven in hun kleffe bubbel. Ik denk niet dat ze zich laat kennen door die arrogante bitches wat denken ooit wat voor Martyr te hebben betekend.'zei ik en nam nog een shot. Ik voelde hoe ik steeds meer honger kreeg, honger naar bloed. Ik voelde hoe mijn ogen langzaam roder werden door al die hartslagen in de zaal en het geluid van bloed dat van ader naar ader stroomde. Ik sloot kort mijn ogen en haalde diep adem om me in te houden. 'Ik denk dat ik me even moet excuseren.' zei ik terwijl ik overeind kwam. 'Ik ben zo terug.' zei ik en drukte snel een kus tegen Seth zijn lippen.

Ian
Wanneer ik haar lippen tegen de mijne voelde was er meer dan alleen lust. Het tintelende gevoel ging door mijn hele lichaam. Veel te gevoelig voor mijn doen, maar het voelde goed. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/22/2017 10:40 PM

Jennifer
Ik hing op wanneer ik de zaal in liep. Overal verliefde zwijmelende koppeltjes. Ugh... Ik zag Seth staan en liep op hem af. 'Nou zo te zien zijn we prima optijd want de echte muziek is nog niet eens begonnen.' zei ik en nam bij de bar twee shotglaasjes die ik zelf achterover sloeg.

Ian
'Nee, maar dat maakt het juist zo spannend.' zei ik terwijl onze gezichten nu nog maar een paar centimeters van elkaar af waren. Ik beet op mijn lip en legde mijn hand iets lager op haar onderrug en keek in haar prachtige ogen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  265  |  266  |  267  |  268  |  269  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page