Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 266 | 267 | 268 | 269 | 270 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from walkingdead on 04/17/2017 11:16 PMViolet
"Honkbal is leuk" zei ik tegen hem terwijl we naar buiten liepen "alleen kunnen wij vals spelen en normale mensen niet." Zei ik terwijl ik zijn groupie al.zag "ik zie je later vampiertje." Zei ik met een grijnsje terwijl ik de kleedkamers binnen liep en niet kon wachten tot het bal. Ik wilde Ian waarschijnlijk hij mij maar dit ging nogal moeilijk als je verlegen bent.
Seth
Ik had mijn sportkleren aangetrokken en hield niet veel van Honkbal. Maar wel van al die billen en tieten die op en neer gingen bij een home run. Na dit zou ik gelijk de stad in gaan en snel de shoot doen. Nu iedereen wist dat ik en Jennifer een koppel waren hielden de meiden afstand en dat was te merken ook.
from walkingdead on 04/17/2017 10:58 PMViolet
"Misschien als we ouder zijn." Zei ik voor de gein "we hebben honkbal." Zei ik tegen hem terwijl ik geen telefoon gebruikte maar het dag rooster uit mijn hoofd wist. Ik nam mijn hambruger aan en sloot me ogen "heerlijk dit op een ochtend." Zei ik.
Seth
Ik nam mijn sporttas mee naar buiten richting de buiten kleedkamers terwijl het al druk was." Bonasis heeft Lincoln gstrict." Horde ik mike aanmoedigend zeggen terwijl hij me plaagde "jullie 2 moesten het wel een keertje eens zijn dat jullie voorelkaar zijn bestemd." Zei hij terwijl ik me ogen rolde "het lag vooral aan haar hoor ik wilde die prachtige billen allang al kussen."
from walkingdead on 04/17/2017 10:36 PMSeth
Ik liep richting mijn kamer en zag dat Drake zich geamuseerd had met Jessie. Voordat ik ze wakker ging maken kleden ik me om in mijn uniform en stak ik een sigaret op." Wake up" zei ik terwijl Drake al beweging gaf en Jessie langzaam van zich af verwijderde." Hoe was je avond Bonasis?" Vroeg hij met een ochtendstem "geweldig." Zei ik gelijk terwijl ik een hijs nam.
Violet
"Een hamburger kan er wel in" zei ik grijnzend terwijl ik naar hem keek. Het bleef me toch verbazen dat deze jongen zo lekker kon zijn dat hij misschien zelfs een maagd als ik kon over halen om seks te hebben. Op het platteland zou je zo iets nooit zo snel tegen komen.
from walkingdead on 04/17/2017 10:00 PMSeth
Ik droogde me snel af en trok mijn normale kleren aan. Zodat ik straks mijn uniform kon aantrekken. Ik pakte mijn iphone en besloot grappig te doen "hey babe" ik gaf een pets op haar bil en kon het kreuntje net op film krijgen. Ik grinnikte en drukte een kus in haar haren "ik ga me omkleden in mijn eigen dorm zie ik je straks?"
Violet
Ik glimlachen "bedankt" zei ik terwijl ik mijn sjaal terug om deed. Ik horde een klik van een camera en keek op. Als ik een schoolkrant medeleerling zie weg rennen zucht ik zacht." Ik hoop dat zijn artikel goed word" ik kwam overeind terwijk het me vrij weinig boeide dat ik zijn maria was. Voor die wijfen zou het een hell zijn.
from walkingdead on 04/17/2017 08:54 PMSeth
''Dat zal je ze ook wel laten merken.. ik weet hoe jij bent Jenn.'' Zei ik met een lachje terwijl ik met haar borsten speelde en ze begon in te smeren. Ik had het 2e uur een fotoshoot dus dan was ik er even niet. Ik had zin om Jennifer gewoon mee te nemen lekker spijbelen wat lol zoeken met een paar lopende bloodbags.'' Oja.. ga je met mee naar het bal Lincoln?'' Vroeg ik terwijl wij sowieso het gingen winnen als we mensen bleven dreigen om op ons te stemmen.
Violet
Ik legde mijn handen op zijn rug en kneep in zijn shirt. Sirieus hij dronk echt geweldig gewoon op de mannier hoe ik dat wilde.
from walkingdead on 04/17/2017 08:08 PMSeth
Ik grijnsde breed en glee met een hand door mijn haar." Kom er zo aan babe" zei ik terwijl ik snel een snap maakte met -Morning als status. Ik kwam overeind en liep naakt de badkamer binnen. Ik gaf een pets tegen Jennifer's bil en stapte onder de douche.
Violet
"Nu er toch niemand is." Ik trok mijn sjaal weg en strekte mijn nek. Als hij van me dronk voelde het net als een orgasme.
from walkingdead on 04/17/2017 07:27 PMSeth
Ik ging door en kwam in haar klaar met nog een laatste slag op haar bil die ketste tegen mijn middel. Alleen zij kon mijn dick echt handelen. Ik liet me voorzichtig uit haar glijden en drukte kusjes in haar nek en over haar rug "hoe vaker we dit gaan doen hoe meer fun en trouble." Zei ik grijnzend.
Violet
"Ik ga mee en volgens mij moet je wat drinken." Zei ik terwijl ik klaar was en de uitnodigingen in mijn tas deed. Ik keek hem grijnzend aan "misschien heb je kans" zei ik speels terwijl ik al vooruit liep.
from walkingdead on 04/17/2017 06:26 PMSeth
Ik genoot van haar kruenen en probeerde die te snoeren door met haar lippen te spelen. Ik greep haar bil vast voor grip en besloot naar een minuut een andere positie te proberen. Ik glee uit haar en draaide haar op haar buik. Terwijl ik in haar glee en mijn handen op haar heupen legden ik begon ni echt hard met stoten en gaf een pets tegen haar billen aan "kreun hoe hard je wild niemand die je komt helpen." Zei ik duivels terwijl mijn ogen kort rood werden als duivels neukte was het een hell van seks.
Violet
Als hij op zijn knieën gaat bloos ik. Die ogen werden weer gericht op mij. Ik stammelde kort "ja" zei ik knikkend terwijl het net leek of hij een verzoek deed." Maa kom nu maar overeind gek!" Zei ik met een glimlach terwijl ik volgens mij iemand hier begon leuk te vinden op de andere mannier.
from walkingdead on 04/17/2017 06:00 PMSeth
Ik glimlachten bij haar tong spel. En voelde haar al nat worden. Eindelijk had ik er voor mezelf de grote Lincoln. En mijn prinsesje. Ik ging boven haar hangen en sloeg haar been over mijn schouder terwijl ik soepel er in glee." Ik hoop dat je me aan kunt babe" zei ik grijnzend terwijl ik gelijk op een snel tempo begon
Violet
"Wat?!" Zei ik geschrokken maar ook geïnteresseerd "weet je zeker dat je met mij de boerin gezien wild worden.. ik heb niet eens geld voor een baljurk." Zei ik terwijl ik hem aan keek en ik hoopte dat ie echt om mij wilde gaan en niet om het feit dat ik er als neukvlees uitzag.
from walkingdead on 04/17/2017 01:42 PMSeth
Als ze soepele bewegingen begint te maken om mijn vriend. Grijns ik breed "weet je fuck it ik wil je." Zei ik oversekst ik drukte mijn lippen op de haren en trok haar string kapot. Ik likte langs mijn onderlip en liet mijn vingers al snel met haar kuis spelen. Ik bleef wrijfen tot mijn hand nat zou worden.
Violet
"Nope niet zins ik jou heb gekust." Zei ik ironische "het word groots er word een jaarlijkse king and Queen competitie gedaan dus sowieso gaat ieder koppel stemmen proberen te vangen op verschillende mannieren." Zei ik terwijl ik hem een uitnodiging gaf.