Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  266  |  267  |  268  |  269  |  270  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/22/2017 10:24 PM

Jennifer
Wanneer mijn telefoon gaat zie ik dat het Seth is. 'Ik ben bijna klaar.' zei ik terwijl ik op een been huppelde door de kamer terwijl ik om de andere mijn hak probeerde aan te trekken. 'Is het wat?' vroeg ik hem terwijl ik snel mijn andere hak aan trok en nog een keer in de spiegel keek. Ik legde nog snel een lijntje met de coke die ik over had van die avond stappen en snoof die op waarna ik de kamer uitliep. 'Ik kom er nu aan oké?'

Ian
Ik keek even bedenkelijk. 'Je intrigeert me. Wekt interesse op. Je bent sowieso veel leuker om bij in de buurt te zijn dan bij al die leeghoofden.' zei ik tegen haar met een glimlach. 'Ik denk dat het eerder een verrassing moet zijn dat jij ja hebt gezegd om mee te gaan.' zei ik en trok haar dichter tegen me aan.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/22/2017 09:56 PM

Jennifer
Wanneer ik op mijn kamer was zag ik een overspannen Jessie. 'Waar was je?!' vroeg ze. Ik fronste. 'Chill, wat is er?' vroeg ik. 'Alles moet gewoon perfect zijn.' zei ze. 'Je jurk hangt daar, ik adviseer opgestoken haar en overdreven mooie oogmake up.' ratelde ze achter elkaar. 'Stop eens met mijn gedachtes te lezen jij. Nu is het net alsof ik geen smaak heb.' zei ik. 'Ik kan het niet helpen.' zei ze en liep naar de deur. 'Ik ben op het bal, zie je zo.' zei ze en verliet de kamer. Ik zuchtte en begon me klaar te maken.

Ian
Ik glimlachte en keek in Vi haar ogen. 'Bedankt, maar ik kan niet tegen jou op.' zei ik met een lachje en genoot van de langzame muziek en het bijzijn van Violet. Al die blikken die op ons waren gericht was ik eigenlijk wel gewend. Niet met Violet natuurlijk, maar aandacht was ik meer dan gewend. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/22/2017 04:17 PM

Jennifer
Ik grijnsde en kleedde me snel terug aan. Ik kwam de limo uit en kreeg al snel in de gaten dat  mijn haar super warrig zaten door de wilde sekspartij. 'Dan zie ik je over een half uurtje op het bal.' zei ik met een grijns en liep de academy in en liep naar mijn doen.

Ian
Ik haalde een keer diep adem en keek de zaal binnen die langzaam vol liep. Bij de bar zag ik Violet staan en mijn mond viel nog meer open dan bij de eerste jurk. Ik liep grijnzend op haar af. 'Zo te zien was mijn geld een goeie investering.' zei ik en drukte een kus tegen haar wang. 'Mag ik deze dans van u?' fluisterde ik in haar oor.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/22/2017 03:15 PM

Jennifer
Als hij ons opeens omdraaid voel ik dat hij niet veel later in me klaar kwam. Ik kreunde en dat duwde me ook echt over het randje. Ik kwam hevig klaar en zette mijn nagels in zijn rug. Ik kreunde nog een laatste keer zijn naam en meteen op dat moment stopte de auto. We waren terug.

Ian
Als ik het berichtje lees van Vi grijnsde ik en keek naar Mike. 'Kom we gaan.' zei ik tegen hem en we liepen de dorms uit. 'Ik moet Cynthia ophalen. Zie ik je straks?' vroeg hij. Ik knikte en liep verder naar de bal zaal.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/22/2017 02:43 PM

Jennifer
Ik kreunde en legde mijn handen op de rugleuning van de bank waar ik in kneep en me ook op afzette. Ik ging sneller op en neer en voelde hoe mijn ademhaling onregelmatig werd. 'Goddamn Seth.' kreunde ik en legde mijn hoofd in mijn nek van genot. Ik voelde de spanning opbouwen beneden en kwam dichterbij mijn hoogtepunt.

Ian
Ik keek op de klok. Het was half 8 het bal zou nu ongeveer beginnen. Ik beet op mijn lip en nam mijn telefoon erbij. - Zal ik je komen ophalen of verras je me op het bal?  ;) Ian - sms'te ik naar Vi en keek naar Mike die nog een joint opstak voor we zouden gaan. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/22/2017 02:24 PM

Jennifer
Ik grijnsde breed om zijn grommen van genot en trok mijn string uit. Ik ging met mijn hand kort over mijn vriendin en ging nog een keer met die hand over zijn vriend om het wat makkelijker te laten gaan. Vervolgens liet ik me op zijn vriend zakken en kreunde door het heerlijke opvullende gevoel.

Ian
Na ongeveer een half uurtje was ik helemaal klaar. Mijn haar zat perfect in model, mijn gezicht netjes geschoren en een aftershave die je aan het einde van de hal nog kon ruiken. 'Waarom heb je een stropdas en geen strik?' vroeg Mike me. Ik keek hem aan. 'Strikken zijn niet zo mijn ding.' zei ik en glimlachte breed. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/22/2017 12:53 PM

Jennifer
'Ik zei toch dat ik van wilde ritjes hield.' zei ik en kreunde zacht wanneer ik zijn mond om mijn tepel voelde. Ik beet op mijn lip en hielp hem zijn broek om laag te trekken. Ik drukte mijn lippen weer tegen de zijne en liet mijn handen spelen met zijn vriend die zo te voelen al blij was om mij te zien.

Ian
'Moeten we ons niet klaarmaken?' vroeg Mike. Ik kwam overeind. 'Wie is je date?' vroeg ik hem en pakte mijn pak erbij. 'Cynthia, ik denk niet dat we veel van het bal mee zullen maken.' zei hij met een grijnsje. Ik lachtte. 'Ik zal wel zorgen dat ik ergens anders kan slapen. Heb jij ook eens de kamer voor jou alleen.' zei ik met een lachje. 'Thanks man.' zei hij en begon zich om te kleden.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/22/2017 12:06 PM

Jennifer
Ik grijnsde breed wanneer ik Ian hoorde op de achtergrond. Lekker zo een vampier gehoor. Als ik Seth zijn handen voelde nam ik de telefoon af van Seth. 'Nou Mike, doe Ian de groeten en tot vanavond. Ta ta.' zei ik en hing op waarna ik hielp met mijn broek uit te doen. Ik kroop op Seth zijn schoot met aan beide kanten een been en drukte mijn lippen tegen die van hem. Ik haalde een hand door mijn haar zodat het een kant op zat en liet mijn handen afglijden naar de broek die hij inmiddels aanhad.

Ian
Ik rolde mijn ogen en ging op mijn bed zitten en nam nog een hijs. 'Waarom wil je Vi persé van je lijstje af strepen?' vroeg Mike nadat hij zijn telefoon had weggelegd. 'Ze staat niet op mijn nog te neuken lijstje, Mike. Violet is anders dan alle neppe skanks hier op de academy.' zei ik en drukte de joint uit.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/22/2017 10:40 AM

Jennifer
Ik luisterde naar het gesprek tussen Seth en Mike en grijnsde. 'Denk niet te snel Mike. Ian houd van rondneuken. Dat kan niet als hij zich vastbindt aan een meid.' zei ik. Ik hoorde Mike zuchtte. 'Nou Seth veranderde ook snel van gedachte.' zei hij. 'Dat was niet zo snel hoor en daarnaast neuk ik beter en lekkerder dan alle andere wijven dus heeft Seth ze niet nodig om zich te vermaken. Toch babe.' zei ik zelfingenomen en stapte ondertussen in de limo.

Ian
Ik liep naar mijn dorm waar ik Mike aan de telefoon hoorde. Ik luisterde goed en kon gewoon alles horen door de telefoon. Vampiergehoor hè. 'Nou Jenn, wat denk je hoog van jezelf. Kom nou maar terug Bonnie & Clyde anders missen jullie het bal nog.' zei ik en nam een joint van het nachtkastje die ik oprookte. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/22/2017 12:51 AM

Jennifer
'Ik denk dat Jennifer daar geen problemen mee heeft.' zei ik hijgend en drukte mijn lippen terug tegen de zijne. Ik kwam langzaam overeind en trok mijn broek weer aan net als mijn stilleto's. 'Laten we ons avontuurtje voortzetten in de limo onderweg naar de academy. Ik heb altijd wel gehouden van wilde ritjes.' zei ik en beet op mijn lip.

Ian
Ik keek glimlachend naar Jessie. 'Daar twijfel ik niet over inderdaad.' zei ik en samen liepen we naar Mike zijn auto. Eenmaal terug op de academy keek ik naar Vi die twee 2 jurken in zwarte hoezen over haar arm droeg. Haar lippen op mijn wang zorgde ervoor dat alles even stilstond. Ik glimlachte en keek haar na zonder nog iets uit mijn mond te kunnen krijgen. 'What the fack is dit nou weer.' mompelde ik zacht in mezelf. Zo had ik me al jaren niet gevoeld. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  266  |  267  |  268  |  269  |  270  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page