Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  267  |  268  |  269  |  270  |  271  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/22/2017 12:27 AM

Jennifer
Als het zou kunnen kreunde ik nu alles bij elkaar. Mijn orgasme liet niet lang op zich wachten en liet een schok gaan door mijn hele lichaam. Ik kon geen genoeg krijgen van Seth. Ik voelde hoe mijn vocht op zijn tong terecht kwam en ik genoot ervan. Ik liet zijn haar los en kwam vervolgens nog eens klaar door het heerlijke gevoel door mijn lijf.

Ian
Ik glimlachte en knikte. Wanneer iedereen zijn jurken en pakken had rekende we af bij de kassa. 'Al wat gehoord van Seth? Of Jenn?' vroeg ik Mike die de hele tijd bezig was met bellen en appen. 'Nee, rara wat die aan het doen zijn.' zuchtte hij. 'Laat ze dan ook maar. Zullen we nog ergens wat gaan drinken? Of willen jullie terug. Aangezien het bij dames eeuwen duurt om zich klaar te maken voor feestjes.' zei ik met een lachje. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/22/2017 12:00 AM

Jennifer
Als Seth geen vinger in mijn mond had gedaan om mijn kreunen te smoren kon je me nu horen op alaska. Zijn tong deed dingen die nog geen enkele tong van te voren had gedaan. Seth liet me klaarkomen als geen ander. Ik voelde nu dan ook de spanning opbouwen in mijn onderbuik en greep in zijn haar om hen vervolgens dichter tegen me aan te duwen.

Ian
Ik keek mijn ogen uit wanneer ze zei dat dit hem niet wordt. Maar ik ben niet dom. Ik had allang in de gaten wat er mis was. 'Kom eens.' zei ik tegen Violet en nam haar mee verderop. 'Het is geen probleem Vi. Je weet wat ik heb gezegd. Ik betaal voor je jurk en duld geen tegenspraak.' zei ik met een glimlachje. 'Kies er nog een uit. Een die je me niet laat zien totdat je weet dat het de perfecte gelegenheid is. Dit kan het bal zijn dat je deze voor zo gebruikt of dat kan iets anders zijn. Maakt niks uit. Ik betaal. Geld is geen issue.' zei ik tegen haar en streelde een pluk haar uit haar gezicht. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/21/2017 11:25 PM

Jennifer
Wanneer hij me optilde graspte ik naar adem omdat ik het niet had zien aankomen. Wanneer ik eenmaal op de bank lag beet ik verleidelijk op mijn lip en keek toe hoe Seth de broek van mijn benen stroopte en zijn lippen tegen mijn genotsknobbeltje drukte. Ik greep uit reflex naar zijn hoofd en liet een klein kreuntje ontsnappen.

Ian
Ik keek zuchtend op mijn rolex horloge. Het duurde altijd zo lang eerdat meiden wat aanhadden. Wanneer Vi haar hokje uitkwam viel mijn mond open van verbazing. Damn... ze zag er echt goed uit. 'Staat je geweldig. Past geweldig bij je ogen.' zei ik met een grijnsje en kwam overeind van de kruk. 'Draai je eens om.' vroeg ik. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/21/2017 10:48 PM

Jennifer
Ik legde een hand op zijn ontblootte borst en beet op mijn lip. 'Waarom niet allebei? Kan je me niet aan?' vroeg ik met een grijnsje en hield mijn lippen dicht bij de zijne door op mijn tenen te staan maar liet mijn lippen de zijne nog niet raken. Kunst van verleiding.

Ian
'Nou Mike, rijden met die bak.' zei ik met een grijns en hij begon mopperend te rijden. Ergens op een hoek haalde hij Jessie nog op en daarna reden we richting de stad. Ik vond het wel hilarisch dat ik gewoon zijn poging om alleen te zijn met Vi heb verneukt. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/20/2017 10:14 PM

Jennifer
Terwijl Seth zijn shoot deed hield ik me bezig met het buffet. Ik kreeg honger. En dan heb ik het niet over normaal eten. Ik beet op mijn lip en keek rond overal lopende bloedzakken. Wat had ik graag mijn tanden gezet in een van die rond rennende drukke mensen. Ik schrok op uit de gedachte wanneer ik Seth achter me voelde. Zodra hij beet in mijn oorlel voelde ik meteen de kriebels door mijn lijf gieren. 'Maar al te graag.' zei ik met een grijnsje en pakte zijn hand.

Ian
Ik keek Mike na die naar buiten liep naar zijn auto. Ik zuchtte. En we hadden Jennifer en Jessie niet met zijn auto kunnen halen van die club omdat? Sukkel dat hij was. Als hij stopt bij Violet gaat er een schok van jaloezie door mijn lijf. Iets wat eigenlijk onbekend was bij mij. Ik werd nooit jaloers. Ik was de jongen die alles had wat zijn hartje begeerde. Ik liep op de twee af. No way dat ik hem alleen met Violet in een auto liet zitten. 'Nou Mike, wat aardig van je dat je ons een lift wilt geven. Ga je mee Vi?' vroeg ik en sprong in Mike zijn cabriolet. Aan zijn gezicht kon ik al zien dat hij het er niet mee eens was, maar hij wist wel beter dan tegen mij in te gaan.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/20/2017 09:30 PM

Jennifer
Wanneer ik zijn hand voel verschuiven grijnsde ik breed. 'Sowieso niet, ik denk dat we de rest van de lessen überhaupt niet meer mee zullen maken vandaag.' zei ik tegen Seth en keek naar buiten. We waren er eigenlijk al. Ik drukte een lange kus tegen de lippen van Seth en kroop daarna naar de deur die ik opende en uit stapte. Het was een redelijk groot gebouw en Seth zijn limo was niet de enige die er stond.

Ian
Ik kwam overeind zodra de les was afgelopen. 'Je bent echt een creeper.' hoorde ik Mike tegen me zeggen. Ik fronste. 'Waar heb jij het over.' vroeg ik verbaasd. 'Je hebt de hele les naar haar gestaard. Zie je wel dat je verliefd op haar bent.' zei Mike met een grijns van oor tot oor. 'Hou je bek man.' zei ik en rolde mijn ogen waarna ik het lokaal uit liep. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/20/2017 08:18 PM

Ian
Terwijl de geschiedenis film bezig was keek ik alleen maar naar Violet. Ik heb het toch niet snel dat een meisje in het speciaal mijn aandacht trok, maar ik kon mijn ogen gewoon nergens anders richten net als mijn gedachtes. Ik vond het maar niks. Ik wilde niet veranderen en ik had zo een idee dat dat bij Violet wel zou gebeuren. Maar misschien is zij het wel waard?

Jennifer
Ik zat in de limo van Seth en glimlachte. 'Dus wat voor een shoot was dit precies?' vroeg ik met een grijnsje en ging een beetje onderuit zitten. Het was niet alsof ik bij Honkbal veel had gedaan en in geschiedenis had ik totaal geen zin, ja dan ga ik maar met Seth mee. Ik kon de directeur er vast van overtuigen dat dat een slim idee is geweest. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/17/2017 11:44 PM

Ian
'Later.' zei ik en liep het kleedlokaal in. Snel kleedde ik me om omdat ik al een beetje aan de late kant was en zag niet veel later Drake ook binnen komen. 'Jij hebt weinig geslapen zo te zien?' vroeg ik. Hij grijnsde enkel dus ik wist al wat gebeurd was. Ik schudde mijn hoofd lachend en liep het veld op.

Jennifer
Ik was omgekleed en liep vervolgens naar het veld. Ik zag Seth zonder wijven die aan hem hingen. Ik liep naar hem toe en drukte een tedere zachte kus tegen zijn lippen. 'Words travel fast.' zei ik. Hoe kon iedereen zo snel al weten dat ik en Seth samen waren. Ik keek naast ons naar Mike en kon het al raden. De coach kwam het veld op en begon met presentie lijst. 'Jessie komt iets later. Ze had wat probleempjes met haar ouders aan de telefoon.' verzon ik. De coach knikte en ging gewoon verder.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/17/2017 11:06 PM

Jennifer
Zuchtend liep ik door de gangen richting buiten. Ik hield niet van Honkbal. Ik vond het saai. Het was zo makkelijk te winnen als je gedeeltelijk vampier was. 'Jenn!' hoorde ik achter me en keek om. Jessie kwam van de jongens dorms af gerent. 'Wie heeft jou te pakken gekregen.' zei ik grijnzend. Ik rook gewoon de seks van haar af komen en haar haar dat in de war zat maakte het niet beter.'Ik heb Drake geneukt, nou goed. Kun je tegen coach zeggen dat ik later ben? Ik moet me nog douchen en omkleden en..' Ik zuchtte. 'Komt goed, ga nou maar.' zei ik en liep naar buiten.

Ian
'Ugh... Honkbal.' zei ik mompelend. 'Ben blij dat je het lekker vind.' zei ik vervolgens om maar niet aan dat verschrikkelijke spel te hoeven denken. Als ik Honkbal had willen spelen had ik een profsporter wel compelled om mij zijn plaats in te laten nemen.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/17/2017 10:40 PM

Ian
'Een hamburger in de ochtend? Trouw met me.' zei ik met een lachje en liep naar de kantine mevrouw die een hamburger klaarmaakte met een frons. 'Zeg me alsjeblieft dat we iets interessants hebben als eerste uur?' vroeg ik Violet aangezien het mij te moeilijk was om mijn rooster uit mijn hoofd te leren.

Jennifer
Als ik helemaal klaar ben kijk ik nog even in de spiegel naar mijn haar dat langzaam weer begon te golven. Ik zuchtte tevreden en beet op mijn lip. Ik snakte naar bloed. Het bloed van een echt mens. Een echte persoon. Geen uit een plastic zak. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  267  |  268  |  269  |  270  |  271  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page