Search for posts by Aimee
First Page | « | 1 ... 25 | 26 | 27 | 28 | 29 ... 65 | » | Last
Search found 641 matches:
Re: ORPG//: Aimee
from Aimee on 10/22/2017 03:29 PMSam
Ik glimlach en zeg "Hm, dan moet ik er maar nog meer geven" Ik kus haar nek en glimlach als ze haar armen om mijn nek legt. Ik lach zacht en knuffel haar. "Lekker he?" vraag ik lachend en glimlachend kijk naar haar.
from Aimee on 10/22/2017 03:22 PMSam
Ik glimlach en zeg "Oke, hoe voel je je eigenlijk nu?" Ik glimlach als ze mijn hand pakt en ik geef er een kus op. Ik lach zacht en trek haar op mijn schoot "Ik heb veel meer geluk met jou" fluister ik in haar oor.
from Aimee on 10/22/2017 03:18 PMSam
Ik knik en zeg "Is goed" Ik loop naar de kleedkamer en kleed me snel om. Als ik me heb omgekleed loop ik weer naar Anya toe en geef haar een kus waarna ik naast haar ga zitten. "Wil je wat te drinken?" vraag ik aan haar en kijk naar haar.
from Aimee on 10/22/2017 03:02 PMSam
Ik glimlach als ze me tegemoet komt lopen en zeg "Mooi" Ik glimlach als ze mijn hand pakt en geef een kus op haar hand. Ik kijk naar haar en pruil "Noem je dat mazzel?" vraag ik lachend en we lopen naar de kantine. "Zit het nu weer goed?" vraag ik lachend als ze een hand door mijn haren haalt en ik geef haar een kus "Ik kleed me even snel om"
from Aimee on 10/22/2017 02:55 PMSam
Ik lach zacht en pruil "Nou, bedankt" zeg ik. "Dat hoop ik maar" zeg ik lachend en kijk glimlachend naar haar om als ze me een zetje geeft. Na nog eens 45 minuten waarin ik weer een assist heb gegeven is de wedstrijd afgelopen en geef ik de tegenstanders een handje. Ik loop naar Anya toe en zoen haar even. "En wat vond je ervan?" vraag ik glimlachend.
from Aimee on 10/22/2017 02:48 PMSam
Ik lach zacht en geef haar nog een kus. "Het is zeker spannend, we staan gelijk" zeg ik en zucht "We hadden allang voor willen staan" Ik schiet in de lach en zeg "Zal ik dat als nog doen? Vind je vast ook leuk om naar te kijken" Ik beantwoord haar kus en zeg "Ik zal mijn best doen" Ik pruil even en geef haar nog een kus. "Ik moet gaan"
from Aimee on 10/22/2017 02:35 PMSam
Ik glimlach als ze me tegen zich aan trekt en zeg lachend "Ik ben helemaal bezweet hoor" Ik knik en zeg "Klopt, zeker als je alleen staat te kijken" Ik beatwoord haar kus en lach zacht. "Mooi, wat had ik gemoeten als mijn vriendin me niet goed vindt?" vraag ik lachend en geef haar nog een kus.
from Aimee on 10/22/2017 02:28 PMSam
Ik grijns en kijk nog een keer om naar haar. Na 45 minuten spelen waarin ik heb gescoord en twee assists heb gegeven, is het rust. Ik loop naar de kant en pak een bidon waarna ik naar Anya loop en haar een kus geef. "Vind je het een beetje leuk?" vraag ik en drink wat.
from Aimee on 10/22/2017 02:22 PMSam
Ik lach zacht en geef haar een kus. "Oke oke" zeg ik en ik draai me om. Als ik een tik op mijn kont voel draai ik me om en grijns "Ik dus ook" Ik loop het veld op en ga op mijn positie staan.
from Aimee on 10/22/2017 02:00 PMSam
Ik lach zacht en zeg "Ik ben ook zo'n goede inlvoed" Ik knik en zeg "Veel beter" Ik draai een rondje als ik zie dat ze naar me kijkt. "Hm, daarom doe ik het ook aan he?" zeg ik lachend en glimlach als ze me een kus op mijn wang geeft. Ik geef haar een kus en zeg "Dankje"