Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  268  |  269  |  270  |  271  |  272  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/16/2017 02:35 PM

Seth
Ik liep naar binnen en kwam al snel er achter dat de beruchste dealers en loverboys hier kwamen. Ik keek geirriteerd om me heen en was niet in een feestmood. Sirieus ik had echt te snel een moodswitch. Dit waren de mensen waar mijn vader dagelijks zijn tijd mee verspeelde. Ik zag Jennifer en Jessie lekker sletterig lopen dansen tussen al die gevaarlijke mensen en bleef toe kijken vanaf een afstandje. Ik zag al een paar vrouwen smoezen en jaloers kijken naar het prinsesje.. niet zo raar ze was dan ook de knapste hier.

Violet
Ik duwde voorzichtig Drake's hand weg maar hij zette hem net zo goed weer hardhandig terug waarna hij vervolgens er in kneep. Mijn ogen werden rood terwijl ik me moest inhouden. We liepen naar binnen terwijl ik hoopte dat ik hier los van hem kwam. Want ik zou niet weten wat ik met hem zou doen als ik boos zou worden.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/16/2017 10:08 AM

Seth
"Nou aangezien je een limo hebt neem ik aan dat we er allemaal in passen." Zonder pardon stapte ik in terwijl de rest volgde. We gingen naar Astoria de club waar ik vaak kwam maar dan alleen met een wijf niet met een groep. Eenmaal daar zag ik heel wat mensen naar binnen stromen." Dit word nog is aangenaam" zei ik tegen ze terwijl ik grijnzend keek naar wat er te vangen viel. Ja mijn mannen hormonen kon ik niet zomaar onder drukken.

Violet
Ik keek om me heen en zag net een brunette en een mooi blond meisje met mooie ogen naar binnen lopen." Daar heb je Jennifer en Jessie" zei ik tegen ze terwijl ik normaal gesproken nooit mee ging naar dit soort feestjes. Ik keek naar Ian hier kon hij waarschijnlijk ongezien van me drinken want het was bijna tijd voor zijn meal. Drake legde zijn rechterhand op mijn billen terwijl ik ijskoud opkeek.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/15/2017 08:40 PM

Violet
''Ik stem in om iets stouts te doen'' zei ik met een grijns terwijl ik naast Drake ging staan en in zijn ogen keek. Hij glimlachten en beet op zijn onderlip. Ik keek Seth smekend aan om mee te gaan. Hij keek geirriteerd rond zich bij iedereen die instemde en brande zijn peuk uit.'' Ok maar verwacht niet dat ik gezellig ga doe.'' Zei hij instemmend.

Seth
Ik trok mijn jas aan en een polo van ralph lauren met daaronder een disquared broek. Alles was bijna duur aan me ik trok een leren jack aan terwijl ik een sigaret tussen mijn lippen nam.'' We kunnen gaan'' zei ik knikkend tegen ze. Terwijl ik alleen ging omdat ik Jennifer niet graag gepaaid zag worden door iets 2e hands dat daar liep.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/15/2017 06:46 PM

Violet
"Ergens ver van hier" zei ik met een lachje tegen Ian. Terwijl ik op mijn onderlip beet. Waarom vond ik Ian zo aantrekelijk worden. Het lijkt net of ik ieder moment zijn kleren van zijn gespierde lijf kan rukken en dan een ruig potje seks met hem ga hebben. Maar hell no dat ik zomaar mijn maagdelijkheid weg kon geven. Shit wat had ik een kut geweten. Ik keek om me heen en zag dat ik met allemaal jongens in de kamer zat." In ieder geval geen gangbang"  zei Seth met een knipoog naar Drake die gelijk in de aanval schoot "dat zeker niet Bonasis." 

Seth
Ik grinnikte en merkte al dat meneertje een oogje had op Violet vanaf de dag dat ze hier kwam. Ik maakte met een flessen opener een biertje open. Terwijl Mike begon over Jennifer "hey Bonasis weet je zeker dat je prinsesje daar buiten wel veilig is." Ik keek geïrriteerd op "ze is toch de o zo grote Lincoln dus nee ik maak me niet druk om haar." Loog ik terwijl ik een slok nam van mijn biertje  en naar Ian keek ik wist het niet zeker maar volgens mij zag ik hem toch echt wel de wc in verdwijnen met het boerinnetje." Well maak je klaar Bonasis wij gaan ze joinen" zei Drake beslissend." Jenn en Jess zijn net familie en familie steun je" zei Drake terwijl ik hem boos aankeek. Ik haten het als ze over Jenn begonnen dat liet me alleen maar meer aan haar denken.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/15/2017 05:43 PM

Seth
Ik blies wat wolkjes uit terwijl ik op het balkon zat en naar de zon keek die naar beneden ging. Ik dacht aan het bal en wist in godsnaam niet met wie ik zou gaan. Misschien Violet.. nee haar  heb ik gefriendzoned of nou ja zij mij. Ik begon een hele lijst op  te sommen in mijn hoofd maar niemand die het echt waard is..  Op 1 na maar daar had ik een soort van akefietje mee. Ze deed de laatste tijd bezitterig over me maar moest me toch niet ik vond het wel fijn. Maar mijn dirty ass kon niet zonder seks.

Violet
Ik liep met Drake na dat we klaar waren richting zijn dorm. Terwijl we het over zijn vader hadden die hier ook op school had gezeten. Seth zat op het balkon te roken terwijl ik het schandaal over Jennifer had gehoord. Die 2 moesten echt gewoon 1 stap gaan zetten ze vinden elkaar leuk maar zijn beide te arrogant omdat toe te geven. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/15/2017 05:17 PM

Seth
"Well als jij dat zegt." Kaatste ik terug terwijk ik net deed alsof het me niet boeide waar ze met dat strakke lichaam naartoe ging.  Ik liep langs haar mijn dorm binnen en zette mijn nieuwe voorraad in mijn nachtkastje. Ik stak eentje aan en ging op het balkon staan. Ik snapte echt niks van wijfen.

Violet
"Jezus dat gaat nog een uur duren." Zei ik terwijl de rest al weg was iets anders doen. Ik mompelde aat binnenmondse scheldwoorden terwijl ik uit een onverwachte hoek hulp zag opduiken. Het was Seth's kamer genootje Drake  "ik zag dat je hulp kon gebruiken dus hier ben ik Violet.. als ik je zo mag noemen dan." Zei hij met een glimlach terwijl het een poging was om met me te flirte maar temminste op een mannier wat ik leuk vond "jep dit boerentrienetje heeft het wel echt nodig." Grinnikte ik terwijl we beide begonnen te lachen. Misschien maakte hij nog wel een kans.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/15/2017 03:58 PM

Seth
"Hier is 50 voor 10 pakjes." Zei ik tegen Mike hij gaf me rokend mijn spul. Terwijl ik niet eens de tijd nam om hem aan te kijken. Ik gooide het geld voor zijn neus en liep met mijn escape terug naar mijn kamer waar ik Violet tegen kwam." Wat ga jij nou weer doen boerin?" Vroeg ik terwijl ik haar kleren scande." Sirieus laat dit de laatste dag zijn dat je in die kleren loopt." Ik stak haar een biljet van 100 toe.

Violet
"Ha.. ik reken niet op zwart geld" zei ik beledigd terwijl ik langs hem liep richting de partyzaal. Ik kwam Rose tegen die me instruerde om wat ballonnen te blazen. 

Seth
Ik hield me schouders op "het verdiend beter dan koeien melken!" Riep ik haar nog na terwijl ik verder liep en 2 wijfen voorbij zag lopen. Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en zag mevrouw Lincoln er vandoor gaan. Ik liep op ze af en keek ze aan "en wat gaan jullie doen?" Vroeg ik nonchalant terwijl ik Jennifer als eerst scande wat zag er lekker uit in dat strakke jurkje. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/15/2017 02:34 PM

Seth
Ik nam een douche en kleden me om in een jogging broek en een losse shirt van nike. Ik spoot wat deo op en kamde mijn haar naar achter. Waarna ik met mijn slippers aan naar de kamer van Ian en Mike liep voor wat extra sigareten. Nu ik geen dealer meer was moesten sommige het maar buiten de school zien te vinden kwa pillen en drugs. Ik wilde mijn vaders voetstappen niet volgen. 

Violet
Ik trok mijn boeren spijkerjack aan en kamde mijn haren stijl over mijn schouders. Waarna ik mijn make-up bijwerkte ik moest helpen met de zaal en dingen klaar leggen. Mijn navel.was te zien terwijl ik daar onder een spijkerbroek aan had met zelf gemaakt gaten. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/15/2017 01:31 PM

Seth
Ik kwam klaar in Lola's gezicjt terwijl ze grijnsde "toch maar geen Jennifer?" Vroeg ze met een lachje terwijl ze mijn spul proefde." Praat niet over haar dit is eenmalig" zei ik mompelend "zeker omdat zij niet wil" ik gaf een knik en hees mijn zwembroek omhoog terwijl ik de sauna verliet richting mijn dorm.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/15/2017 09:36 AM

Seth
Met een handdoek om mijn middel liep ik de sauna in. Ik had een beetje tijd voor mezelf nodig. Dat gedoe met mijn  vader zat me nog steeds dwars. Ik besloot van de warmte te genieten terwijl er een aantal meisjes binnen kwamen. Ik beet op mijn onderlip een blowjob zou de stress wel er uit gooien of niet soms?

Violet
Ik grinnikte en schudde mijn hoofd "niet geïnteresseerd  is een groot woord." Ik kwam overeind "succes" ik trok mijn leren jack aan van de zara en liep met mijn zonnebril op mijn hoofd naar binnen. Ik moest nog van alles doen tenslotte was er bijna een Bal aangezien ik heel slecht was met de jongens. Ging ik maar de raad joinen om te komen helpen versieren.

Reply Edited on 04/15/2017 12:11 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  268  |  269  |  270  |  271  |  272  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page