Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 268 | 269 | 270 | 271 | 272 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from LostSouls on 04/17/2017 10:17 PMJennifer
Ik slaakte wederom een kreetje wanneer Seth me een klap op mijn bil gaf en schudde mijn hoofd. 'Eikel.' zei ik met mijn mond vol tandpasta. Ik spuugde het uit en veegde langs mijn mond. 'Ja, ik zie je straks.' zei ik met een glimlachje en kamde vervolgens mijn haar.
Ian
Ik rolde mijn ogen wanneer die zielige nerds van de schoolkrant weg zie rennen. Ik balde mijn handen tot vuisten en schudde mijn hoofd. Ik haalde diep adem en hield me verder in. 'Wil je iets eten? Ik trakteer wel, aangezien je mij ook trakteert op jou.' zei ik met een lachje.
from LostSouls on 04/17/2017 09:03 PMJennifer
Ik haalde een hand door zijn haar. 'Als je dat maar weet.' zei ik. Daar was ik zeer getalenteerd in. Iets wat van mij is ook toegeëigend houden. Als hij me vraagt naar het bal knikte ik. 'Sure.' zei ik en spoelde ons af om vervolgens mezelf af te drogen en mijn tanden te poetsen. Ik haalde mijn scherpe hoektanden tevoorschijn en poetste die extra goed.
Ian
Ik haalde diep adem en streelde haar haar nog wat meer aan de kant. Na een tijdje moest ik echt stoppen voordat ze half bewusteloos in mijn armen zou liggen. Ik trok mijn tanden terug en likte langs mijn lip. 'Je smaakt zo geweldig.' zei ik en grijnsde breed.
from LostSouls on 04/17/2017 08:22 PMJennifer
Ik maakte ook meteen mijn haren nat en slaakte een gilletje wanneer ik een pats tegen mijn kont voelde. Ik lachtte en trok Seth tegen me aan om vervolgens mijn lippen tegen de zijne te drukken. Ik had al helemaal geen zin meer in school. Ik nam de douchegel en zeepte hem in. 'Nu kan iedereen ruiken dat je niet meer verkrijgbaar bent.' zei ik en beet grijnzend op mijn lip.
Ian
Ik keek naar haar nek en voelde hoe mijn ogen bloedrood werden en de aderen rond mijn ogen opzwelden. Ik zette mijn tanden in haar nek en begon te drinken. Haar zoete bloed bracht me weer in extase. Ik trok haar dichter tegen me aan en probeerde om me niet te laten gaan. Het was goed dat ik die beheersing lessen had gevolgd anders had ik haar allang leeg gedronken.
from LostSouls on 04/17/2017 08:00 PMJennifer
Hijgend liet ik met op mijn buik vallen en voelde de sidderingen nog door me heen gaan. Ik beet op mijn lip en draaide me op mijn rug. Ik trok hem naar me toe en drukte mijn lippen tegen de zijne. 'Dit was zeker niet de laatste keer.' zei ik met een grijns en kwam overeind. Ik had dorst. Ik voelde hoe zijn sperm en mijn sappen langs mijn benen liepen en ik liep naar de badkamer waar ik de douche aanzette. Nu Jessie er niet was kon ik hem tenminste gebruiken. 'Kom je mee?' vroeg ik verleidelijk om de hoek en liep de douche in. Nog een half uur voor de les.
Ian
Ik grijnsde en liep achter haar aan. We liepen naar de cafetaria. Niemand die hier te vinden was. De laatste liep net naar buiten toen wij binnen kwamen.
from LostSouls on 04/17/2017 06:54 PMJennifer
Ik genoot van de ruwheid waarmee hij me behandelde en kreunde zijn naam. Mijn ogen lichtte groen op en ik voelde hoe het brandde van verlangen. Bij elke pets die hij me gaf werd ik alleen maar geiler. Ik voelde dat mijn orgasme niet langer kon worden uitgesteld en kwam dan ook met een luide kreun klaar. Dit kon me niet lang genoeg duren. Met Seth kon ik de hele dag bezig zijn.
Ian
Ik grijnsde breed als ik merk dat ze hier ongemakkelijk van werd. Ik kwam overeind en keek om ons heen. Alle blikken waren ook meteen op ons gericht. 'Ik ga ontbijten, ga je mee. Of moet je hier nog wat dingen regelen?' vroeg ik haar en keek op de klok. Ik kreeg nu toch wel echt honger. Ik snakte naar bloed. Het liefst dat van haar, maar ik wou haar niet misbruiken zoals je normaal doet bij een Maria. Al helemaal omdat ik haar het heb opgedrongen door überhaupt van haar te drinken.
from LostSouls on 04/17/2017 06:05 PMIan
Ik rolde mijn ogen met een lachje. 'Jij komt van het platte land ik uit een landhuis. Wat maakt het uit waar je vandaan komt. Die jurk kan ik voor je fixen. Kom op Vi. Het word gezellig.' zei ik tegen haar met een glimlach. Ik ging op een knie en lachtte. 'Lieve Violet, wilt gij mij vergezellen naar het bal?' vroeg ik met een brede grijns.
Jennifer
Ik grijnsde breed en voelde hoe hij niet veel later in me stootte. Een luide kreun verliet mijn mond terwijl ik de spanning nu al voelde opbouwen in mijn onderbuik. Doordat mijn been over zijn schouder lag leek het alsof hij nog dieper in me stootte dan wie dan ook tevoren. Al was hij ook wel groter geschapen. Ik kreunde zijn nam en greep in het matras onder mij met mijn nagels.
from LostSouls on 04/17/2017 02:06 PMIan
Ik glimlachte en nam de uitnodiging aan. 'Heb je zin om Drake nog wat harder te pesten en mijn date te zijn voor dit bal?' vroeg ik haar en bekeek de uitnodiging. Ik had niet gedacht dat ze zo creatief was. Ik glimlachte en keek kort op de klok. Nog een uur voordat het eerste uur begon.
Jennifer
Ik grijnsde breed tegen zijn lippen terwijl mijn hand zijn tempo op voerde. Wanneer ik zijn hand op mijn gevoelige plekje voelde verliet een kreun mijn lippen die door de zijne werd gesmoord. Ik beet kort op zijn lip en speelde met zijn tong.
from LostSouls on 04/17/2017 12:29 PMJennifer
'Zover ik me kan herinneren heb je me gister iets beloofd.' zei ik met een grijnsje en liet mijn hand van zijn borstkas afdwalen naar zijn vriend die ik zacht kneedde door de stof van zijn broek. Niet gedacht dat dit ooit ging gebeuren. Ik in een kanten lingerie set in Seth zijn bed. Ik trok zijn joggingbroek over zijn heup heen net als zijn boxershort en begon met wat handwerk.
Ian
'Ik ga wat ontbijt halen bij de kantine, zie je in de les.' zei ik tegen Mike nadat ik me gedoucht en aangekleed had in uniform. Ik liep de dorm uit richting de cafetaria en kwam langs de feestzaal waar ik Violet aan het werk zag. Ik glimlachte en liep naar haar toe. 'Nog last gehad van Drake?' vroeg ik haar en keek naar de decoraties. 'Waarom zoveel werk al gedaan als morgen het bal pas is?' vroeg ik haar.
from LostSouls on 04/17/2017 01:06 AMJennifer
De volgende ochtend werd ik na een geweldige nachtrust langzaam wakker. Gelukkig nog voor de wekker. Ik opende mijn ogen en het eerste wat ik zag was Seth die rustig en vredig lag te slapen. Ik grijnsde en drukte mijn lippen tegen de zijne. 'Goede morgen.' zei ik met een grijnsje en drukte mijn lippen terug tegen die van hem.
Ian
Ik werd wakker en opende mijn ogen. Mike was druk bezig met joints draaien. 'Hoelang ben jij al wakker?' vroeg ik met een hese ochtendstem waarna ik langzaam recht in bed ging zitten en een hand door mijn verwarde haar haalde. 'Een uurtje ofzo. Ik moet toch veel hebben om te verpatsen.' zei hij terwijl hij zijn laatste rolde. Ik grinnikte. 'Ik wil ze best voor je oproken hoor.' zei ik tegen hem.
from LostSouls on 04/17/2017 12:43 AMJennifer
'Maar ik wil je nu.' zei ik met een pruillip zoals alleen een verwend prinsesje kon doen. Ik haalde de coke uit mijn bh en legde die in het laatje van mijn nachtkastje. Ik trok Seth op bed en kroop onder de dekens dicht tegen hem aan om vervolgens mijn lippen nog even tegen de zijne aan te drukken. 'Ik hou je aan die neukpartij.' zei ik terwijl ik hem aankeek.
Ian
'Goodnight, love.' zei ik en keek haar na. Mike kwam naast me staan. 'Jij hebt zooo gevoelens voor Violet.' zei hij met zo een irritante pest stem. Ik gaf hem een duwtje. 'Hou je bek man.' grinnikte ik en liep met hem naar onze kamer. Kort zei ik gedag tegen Drake en Jessie in de gang en we liepen onze kamer in waar ik me gelijk omkleed en op bed plof. 'Ik denk dat zij ook wel een oogje op jou heeft hoor.' zei Mike en ik hoorde gewoon die grijns op zijn gezicht. 'Shut up en ga slapen.'