Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  269  |  270  |  271  |  272  |  273  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/11/2017 10:29 PM

Violet
Als Ian me wenkt om te komen kijk ik hem aan met een face van:"are you crazy?" Ik zag dat al die wijfen ook begonnen te komen. Maar om even de baas te spelen liep ik toch nonchalant naar hem toe en ging naast hem zitten." Volgens mij zijn je fangirls er ook weer helemaal klaar voor een nieuw  verhaal" zei   ik terwijl het niet moest lijken dat ik 1 van ze was want dat was ik namelijk niet.

Seth
Ik moMpelde wat binnenmonds. En strikte haar bandje weer vast."ik ga naar de sauna iets neukbaars zoeken.." zei ik terwijl ik Jennifer al zat was. Ze ging me nooit geven wat ik echt wilde en dat was seks. Ik was bonasis zei was Lincoln de Lincoln die Ian vaker dan mij had gehad.. nou de 1ste keer was met dat drogeren dus Ian liep ver voor mij. Het was voor mij geen spelletje meer een kwestie van geduld hebben en die vaardigheid had ik niet.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/11/2017 09:34 PM

Seth
Ik smeerde haar rug sensueel in. En kon de zijkant van haar prachtige borsten zien. Ik beet op mijn onderlip en ging ietsje omlaag om haar billen in te smeren op de hoop dat ze me geen ram tegen mijn kop zou verkopen.

Violet
Ik sloeg mijn haar over mijn schouder en beet op mijn onderlip. Ian had echt een geweldig lichaam. De reste boeide me niet echt. Maar hij was echt om op te eten maarja.. ik en een playboy die bijna de hele school h3eft gehad? Word em niet. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/10/2017 11:26 PM

Violet
Ik rolde mijn ogen "ja ja ik kom nog steeds van het platteland." Zei ik terwijl ik mijn bikini slip goed zette waardoor mijn ronde billen ook weer is goed te zien waren. Ik zwiepte mijn haar los en liep richting mijn lichtstoel "hey boerinnetje met mij mag je de sauna zeker wel delen hoor!" Riep Drake fluitend "ik deel niet met hopeloze gevallen" zei ik grimmig "ooooo" riep Mike met een lahje terwijl hij zijn vriend uitlachten "zogenaamd meer kans dan mij." Zei Mike tegen Drake terwijl ik grijnzend ging zitten ik was echt geweldig.

Seth
Ik boog me over Jennifer en keek haar aan "je bent schattig als je bezitterig bent Lincoln." Ik kwam overeind en pakte wat zonnebrand "zal Bonasis je even insmeren en daarna je mee nemen op een ritje naar de sauna?"  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/10/2017 10:52 PM

Violet
"Omdat ik niet helemaal een Maria ben." Ik liet mijn hoektanden zien "half vampire schat." Zei ik terwijl ik een beetje van zijn kin afnam en zelf proefte ik smaakte echt heerlijk.

Seth
Voordat ik kon antwoorden.ging Jennifer gelijk in de aanval. He.. deze kant van haar was ik niet gewend." Zoals gewoonlijk weer een bitch over de zoveelste jongen" zei Lola geïrriteerd  "bel me" zei ze nog tegen me.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/10/2017 10:36 PM

Violet
"Nee.. zodat ik niet van andere hoef te drinken." Zei ik kreunend terwijl ik mijn rechterhand oo zijn hemd legde en er in kneep. Hij dronk zo sensueel dat mijn hormonen zelfs begonnen te borrelen.

Seth
Ik beet mijn kaken opelkaar "ik krijg je nog Martyr!" Als hij met Violet in de wc's verdwijnt frons ik. Dat was ook voor het eerst. Ik keek naar Jennifer en zuchten zacht." Seth!" Als lola aan komt rennen in haar prachtige kim kardashian bikini kijk ik geintresseerd op." Waar was je gisteravond?" 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/10/2017 10:14 PM

Seth
"Je weet hoe dat gaat." Zei Mike tegen Ian "jaloers?" Zei ik ineens fel tegen Ian met hem was ik ook nog niet klaar. Ik zwom naar de kant richting Violet en ging daar op het randje zitten. Die sukkel mocht echt weer uit Jennifers buurt blijven. Ik was nog steeds boos op hem voor geen enkele reden.

Violet
Ik zwaaide terug maar als ik zie dat de hele ploeg er is en het weer goed is tussen Jennifer en Serh grijns ik breed. Ik gaf een tik tegen Seth's achterhoofd "niet zo gemeen jou tijd komt nog wel." Ik kwam overeind en wenkte Ian om mee te lopen naar de wc het was bijna tijd dus moest ik hem laten drinken. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/10/2017 09:36 PM

Violet
De volgende morgen had ik vrij ik zat in mijn bikini bij het zwembad terwijl het bloedheet was. Ik was 1 van de eerste die er zat met een goed boek en een cocktail.

Seth
Ik liep met een zwembal met Jennifer naar het zwembad met Mike en Drake achter ons." Ik zie dat onze goeie vriendin van het platteland er ook is." Ik zwaaide naar Violet terwijl ik de bal in het water gooide en Jennifer optilde "3 2.. 1" met Jennifer in mijn armen kwam ik met een plons in het water terecht.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/10/2017 09:15 PM

Violet
Als de naam Kathy Darcy zijn mond verlaat word mijn blik ijskoud." Wauw het is al laat ik denk dat ik ga slapen" zei ik nep gapend terwijl ik hem aankeek "ik zie je morgen Ian om 15:00 zorg ik dat je van me gedronken heb." Zei ik snel Kathy was 1 van de redenen waarom ik naar deze school was gekomen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/10/2017 08:54 PM

Violet
"Nee never." Zei ik terwijl ik naast hem neer plofte "laat me redden de prinses was je 1ste sirieuze relatoe?" Vroeg ik nieuwsgierig terwijl ik me afvroeg of er ergens een klein beetje affectie zat in hem.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/10/2017 08:30 PM

Violet
Ik was klaar en draaide me naar hem om "hmm nog enkele vaste relaties gehad?" Vroeg ik terwijl ik alles over hem wilde weten.

Seth
"Haar heb ik gehad zo slecht is peggy saggy niet." Zei ik "zodra ze alles uit heeft." Grijnsde ik terwijl ik moe werd en al snel inslaap viel. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  269  |  270  |  271  |  272  |  273  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page