Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  269  |  270  |  271  |  272  |  273  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/17/2017 12:20 AM

Jennifer
Voor ik überhaupt mijn mond open kon trekken had Seth het allemaal al geregeld. Ik glimlachte breed en trok hem mee naar binnen naar de dorm van Jessie en mij. Ze sliep wel ergens anders. Eenmaal op mijn kamer sloot ik de deur achter ons en drukte mijn lippen meteen weer tegen die van hem. Ik voelde het kriebelen door mijn hele lichaam. Ik wou zo veel meer dan alleen zijn zachte lippen.

Ian
Ik schudde mijn hoofd wanneer Seth de directeur wist over te halen om ons bij het nablijf lokaal weg te houden. Ik liep door en zag dat Jennifer Seth mee sleurde en ik kon wel raden waarnaartoe. 'Drake, kan ik in Seth zijn bed slapen vanavond? Ik denk niet dat ik veel slaap zou krijgen in mijn eigen.' zei Jessie tegen Drake. Ik lachtte en keek kort naar Violet. 'Hoop dat Rose niet al te bezorgd is geweest.' zei ik tegen haar. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/16/2017 11:27 PM

Jennifer
Ik grijnsde breed tegen de lippen van Seth en kroop bij hem op schoot. Als we eenmaal bij school waren aangekomen was iedereen al snel de limo uit. Ik bleef plakken aan Seth zijn lippen en keek hem vervolgens aan. 'We moeten nu echt uitstappen ik denk niet dat Ian het apprecieerd als we zijn limo onder kwijlen.' grijnsde ik en stapte uit. Al snel zag ik dat de directeur met een niet al te blije blik voor de limousine stond om ons een preek te gaan geven over het verlaten van de academy.

Ian
De hele weg terug naar huis lag Jessie tegen me aan. Ik liet het maar zo en besteedde er verder geen aandacht aan. Het enige tr horen in de auto was het gesmak en gekwijl van Seth en Jenn. Geweldig.. Voor hen. 'Mike ze zijn niet eens een koppel dus een raar koppel kan al helemaal niet.' zei ik en zuchtte. Als we er waren stapte ik de limo uit en zag dat Drake vanachter het stuur kwam. Net wanneer we richting binnen wouden lopen verscheen de directeur. 'Jullie zitten in grote problemen. Waar zijn Lincoln en bonasis?!' zei hij boos, bijna woest. Ik wees naar de limousine waar ze niet veel later uit kwamen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/16/2017 09:14 PM

Jennifer
Ik glimlachte kort tegen zijn lippen. Wanneer hij dat zegt keek ik hem aan. 'Ik ben onder invloed van drugs ik ben geen imbeciel Seth bonasis.' zei ik met een grijnsje en drukte mijn lippen terug tegen de zijne. Ik hoorde wat gekuch en keek op. Drake. 'We gaan naar huis, komen jullie?' vroeg hij. Hij leek niet blij. Ik knikte en keek hem na wanneer hij weg liep en drukte mijn lippen terug tegen die van Seth. Vervolgens verliet ik het steegje en zag ik dat Drake achter het stuur van de limo van Martyr zat. Ik vroeg maar niks en stapte in.

Ian
Ik glimlachte en schudde mijn hoofd. Zo onschuldig. We liepen naar de limo en ondertussen nam ik Jessie aan haar pols mee naar buiten. We stapten in en ik keek naar violet. 'Maak je niet druk, oké? Drake moet toch leren van je af te blijven als je het niet wilt.' zei ik en schoof het daar maar op. Alsof ik niet had genoten van haar zoete lippen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/16/2017 07:06 PM

Jennifer
Nog nooit had iemand echt om me gegeven. De meeste wouden gewoon misbruik maken van het feit dat ze een relatie hadden met een Lincoln. Ik beet op mijn lip en keek naar Seth. Ik trok hem aan zijn shirt tegen me aan en keek naar zijn lippen. Vervolgens keek ik kort op in zijn ogen. Hij gaf om me. Niet om mijn naam. Echt om mij. Ik drukte mijn lippen tegen de zijne en voelde de vonken eraf springen en de kriebels door mijn lichaam glijden.

Ian
Ik kuste met haar mee en streelde langs haar gezicht. 'Totaal geen problemen mee.' zei ik tussendoor en liet mijn handen afglijden naar haar onderrug maar verder niet. Ik wist ook wel dat dit de sfeer was en Drake die op een afstand meekeek, maar ik liet op dit moment maar al te graag misbruik van me maken.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/16/2017 06:24 PM

Jennifer
'Ik heb de coke zelf gekocht Seth. Niemand heeft me gedrogeerd. Dat is meer jou stijl.' zei ik tegen hem en rolde mijn ogen. 'Ik kan prima voor mezelf zorgen.' zei ik en liet mijn ogen oplichten. Laten zien wie hier de machtige duivel is. 'Je hoefde je romantische neukpartij met een random hoer op de academy echt niet voor mij te onderbreken.' siste ik.

Ian
Haar zoete bloed bracht me in extase. Ik was even van de wereld totdat ik herinnerde dat ik niet kon blijven drinken zonder dat ze dood neervalt. Ik trok mijn tanden terug en likte kort langs haar nek om de bloed resten weg te doen en beet vervolgens op mijn lip. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/16/2017 05:56 PM

Ian
'Dat heb ik nog nooit afgewezen.' zei ik en grijnsde breed terwijl we naar de dansvloer liepen. Kort bleef ik dansen op een afstand, maar ik begon steeds meer zin te krijgen in dat heerlijke bloed van haar. Ik kwam steeds wat dichterbij waarna ik haar vervolgens bij haar heupen nam en met haar kont tegen me aandrukte. Ik schuurde tegen haar aan en genoot kort van de muziek. Ik begroef mijn hoofd in haar nek en drukte mijn lippen kort op de plek voor ik erin beet en begon te drinken. Was wel zo lief van me.

Jennifer
Ik fronste wanneer ik Seth zie. Wat doet hij nou weer hier? Hoe heeft hij me in godsnaam hier gevonden? Als hij de jongen had weggejaagd en me de club uitsleurde stribbelde ik een beetje tegen. Eenmaal met een muur tegen mijn rug begon ik te giechelen. 'Waar heb je het over Seth.' zei ik onschuldig en grinnikte. 'Gewoon een beetje lol, wat drankjes, wat lijntjes. That's it.' zei ik en legde mijn hoofd tegen de muur.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/16/2017 03:52 PM

Ian
Ik dronk mijn shot in een keer leeg en keek naar Violet. 'Dat weet ik wel zeker. Als iemand zichzelf prima kan redden is het Lincoln. Zolang ze zich inhoud tenminste.' zei ik. Dat laatste mompelde ik er maar een beetje zacht achteraan. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Seth die niet blij was met Jenn dansend met een of andere vreemde jongen.

Jennifer
Ik grijnsde breed wanneer zijn handen naar mijn heupen gleden en voelde hoe ik weg leek te zweven op de muziek door de drugs. Ik draaide met mijn heupen alsof er geen morgen meer was en had totaal niet in de gaten wat er allemaal om me heen gebeurde. Al zou er nu een inval zijn van politie ik zou hier staan draaien alsof ik alleen op mijn kamer was. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/16/2017 02:46 PM

Jennifer
Ik luisterde naar bebe Rexha die door de speakers knalde en danste ondertussen tegen Jessie aan. Ik glimlachte en voelde hoe de coke begon in te slaan. Niet veel later voelde ik achter me een jongen dansen. Ik danste tegen hem aan en ging helemaal op in de muziek. Ik beet op mijn lip en zag dat Jessie ook met een jongen was aan het dansen en zelfs al begon te bekken.

Ian
Ik liep binnen en glimlachte breed. Als ik omkeek zag ik dat Violet zich niet meer zo gemakkelijk voelde bij Drake. Aan de ene kant genoot ik daar van. Ik liep naar de twee toe. 'Kom, ik bestel je een drankje.' zei ik en nam haar weg van Drake mee naar de bar waar ik voor mezelf een vodka shot bestelde en vervolgens Violet vroeg wat zij wou.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/16/2017 02:12 PM

Ian
Ik rolde mijn ogen. 'Wie rijd die dan?' vroeg ik en zag dat  Drake al instapte achter het stuur. Beter dat hij de limo niet molt. Dan kreeg ik de problemen. Ik beet op mijn lip en stapte in. Verbazend genoeg kwamen we heel aan. Wanneer we in de rij stonden keek ik Drake aan. 'Sinds wanneer weet jij hoe je in een limo rijd?' vroeg ik. Hij haalde zijn schouders op. Als Violet wijst naar Jenn en Jess die langs de rij naar binnen liepen glimlachte ik. Ze leefde nog. Al had ik daar niet over getwijfeld.

Jennifer
Eenmaal binnen liep ik naar de bar waar ik een gin tonic bestelde en vervolgens op zoek ging naar Fabio. Van hem kreeg ik meestal mijn drugs bezorgd. Als ik hem in een donkere hoek had gevonden gaf ik mijn glas even aan Jessie en liep naar hem toe. 'Hey Faab, Heb je spul?' vroeg ik en veegde langs mijn neus om duidelijk te maken welk spul ik bedoelde. Hij knikte en haalde een zakje tevoorschijn. Ik duwde hem wat geld in zijn handen en gaf hem een kus op zijn wang. 'Altijd prettig zaken doen met jou Lincoln.' zei hij met een grijnsje waarna ik me terug voegde mij Jessie en mijn glas leeg dronk. 'Geef me je autosleutel.' zei ik en glimlachte. Ik maakte het zakje open en haalde wat spul met de sleutel eruit om het vervolgens op te snuiven. Ik grijnsde breed en liet Jessie hetzelfde doen. Het overige in het zakje stopte ik in mijn bh en we liepen de dansvloer op waar we begonnen te dansen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/15/2017 08:47 PM

Ian
Ik keek naar Violet en zag haar blikken uitwisselen met Drake. Ik beet mijn kaken op elkaar, maar zei niks. Ik liep de deur uit wanneer Seth klaar was. 'Wie heeft zijn auto hier staan? Ik ben met de Limo.' zei ik droogjes tegen de rest en haalde een hand door mijn haar. Het beviel me niks hoe Drake en Violet met elkaar om gingen. Ik zuchtte en keek rond. We waren de enige studenten in de hal op dit moment. 

Jennifer
Na afloop liet ik de ober mijn credit card registreren en konden we vertrekken. Ik liep met Jessie terug naar haar auto die ons naar Astoria bracht. Dat was de grootste en meest bezochte club hier in de buurt. Dus daar viel het ook minder op als er werd gedealt en gedronken terwijl je niet op leeftijd bent. We liepen langs de rij en de beveiliger hield ons tegen. 'De rij begint daarachter dames.' zei hij nors. 'De naam is Lincoln, wij kunnen als Vips naar binnen neem ik aan?' vroeg ik arrogant. De beveiliger stamelde even en liet ons naar binnen. Ik hoorde geklaag vanuit de rij, maar dat interesseerde me niet. Door mijn naam voelde ik alsof ik de hele wereld aan kon.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  269  |  270  |  271  |  272  |  273  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page