Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 270 | 271 | 272 | 273 | 274 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from walkingdead on 04/10/2017 08:07 PMViolet
Ik trok mijn kleren uit en liep in mijn lingerie naar mijn kast voor een pyjama." Dus hoe ben je zo bekend bij de meisjes geworden?" Vroeg ik terwijl ik mijn haar in een staart draaide.
Seth
"Maar ik heb zin." Zei ik zuchtend ik sloot mijn ogen en keek Jennifer aan ik zette mijn hoofd goed op haar benen." Op een dag zal je het wel met me willen proberen... je kan toch niet zonder mij hinderlijke pesterijen." Zei ik gapend.
from walkingdead on 04/10/2017 07:38 PMSeth
"Ha.. " zei ik terwijl ik haar aankeek "volgens mij ga jij me er niet van af helpen." Zei ik hees "well dan moet ik toch naar de nightwatch." Ik kwam al overeind om me klaar te maken en nam diep adem.
Violet
Ik nam diep adem en trok mijn hand terug "je darkwolf word geactiveerd door grammery blood maar ik zie dat je gezakt bent voor geschiedenis." Ik kwam overeind "zou je misschien kunnen omdraaien ik ga effe mijn pyjama aantrekken.
from walkingdead on 04/10/2017 07:04 PMViolet
"Omdat ze het niet weet en omdat ze me niet kent." Ik nam diep adem "een dark wolf awesome." Zei ik terwijl ik wel geïnteresseerd in hem raakte "een dark wolf kom je niet vaak tegen misschien zit het wel diep in je." Ik legde mijn hand op zijn hart terwijl ik zijn bloed hoorde pompen." Je hart klopt dat is sowieso al een teken dat je wel iets wolfigs bezit." Glimlachten ik zwak terwijl ik in zijn ogen keek de band die we nu hadden werd steeds sterker en ik begon het te voelen. Al was dat heel snel want een maria voeld zich niet snel aangetrokken tot zijn bezitter.
Seth
Ik glimlachten zwak en ging wat rechter zitten. Als ik mijn comurcieel zie voor Geuss grijns ik breed wat was ik toch weer is lekker. Als er iemand zich zelf heel mooi vond was ik het wel. Ik keek naar Jennifer en had een stijve onder de dekens. Ik ging onderuit zitten en loog over no seks.
from walkingdead on 04/10/2017 06:23 PMSeth
Ik keek haar aan "ben je niet bang dat ik je ga drogeren?" Vroeg ik duivels terwijl ik mijn sigaret uitbrande. En een slok van mijn bourbon nam.
Violet
Ik glimlachten terug bij zijn vraag had ik een heel simpel antwoord "de Lincolns." Begon ik "zij hebben een studie voor me geregeld op een voorwaarde na.. en die kan ik je helaas niet vertellen.. maar hoe ben jij hier gekomen?" Vroeg ik terwijl ik best wel genoot van zijn gezelschap.
from walkingdead on 04/10/2017 05:40 PMSeth
"Ja" zei ik kort af terwijl ik neer plofte op bed. Na een 30 seconde's hield het gerinkel op. Ik nam een diepe hijs en keek naar haar "heb jij geen nightwatch ofzo?" Vroeg ik verveeld terwijl ik mijn tv aan deed en netflix aan deed.
Violet
Ik keek hem aan "het is niet jou schuld meer het mijne." Ik trok mijn schoenen uit terwijl het awkward werd." Ga jij geen seks hebben met van alles wn nog wat dat daar rondloopt?" Vroeg ik "ik denk dat het intressanter is om met hun te hangen dan met mij." Glimlachten ik liefjes en vriendelijk zolang hij tot mijn hersens sprak kon ik best aardig zijn
from walkingdead on 04/10/2017 05:02 PMViolet
Ik maakte mijn nek schoon en bekeek de beten." Niet zo maar een maria" ik liet mijn tanden zijn "ik kan mijn bloedtype veranderen door te drinken van iemand anders.. eigenelijk een soort van milkshake machine met verschillende smaken." Zei ik terwijl ik hem aankeek "maar het is niet zo erg als je gewoon eens per dag drinkt komt het goed." Zei ik terwijl ik luchtig probeerde te doen.. van alle jongens moest hij de gene zijn die me vond.
Seth
"Misschien heb ik geen seks met andere wijfen." Ik stak een siagaret op en schonk mezelf wat bourbon in. Als mijn telefoon over gaat op het nachtkastje kijk ik op -incoming call from bulgarian prison accept or avoid- ik liet hem over gaan en had geen zin in die man.
from walkingdead on 04/09/2017 11:54 PMSeth
''Dat weet ik ook wel Jennifer'' zei ik terwijl ik me naar haar omdraaide ''je maakt me het niet echt makkelijk om uit je buurt te blijven hé.'' Ik opende mijn kamerdeur en en gooide mijn sleutels op tafel. Ik trok mijn shirt uit en besloot in bed te blijven liggen.
Violet
''Over het feit dat ik nu jou Maria ben.'' Zijn familie teken verscheen op mijn hand terwijl ik zo dom was om mijn A-pillen niet op tijd te nemen. Nu was ik voorgoed aan hem vastgebonden tenzij hij mij wilde inruilen voor een andere Maria. Nou ja in ieder geval hoefde ik geen pillen meer te slikken.'' Ga naar de nightwatch ik leg het je nog wel een keer uit'' zei ik terwijl ik mijn vader moest bellen misschien wist Ian al wat het betekende je enige eigen bloedwijf.
from walkingdead on 04/09/2017 11:35 PMViolet
''Drin..k.. mijn nek'' zei ik bezweet terwijl ik vaag kon zien dat het Ian was ik trok hem op me en bracht zijn hoofd naar mijn nek. Dit zou de 1ste keer zijn dat een mannelijke vampier van me dronk. En dat betekende dus dat ik VERBONDEN AAN HEM ZOU WORDEN net voor ik hem kon stoppen voelde ik zijn tanden al een steek van sensatie ging door me heen. Hij dronk geduldig.
Seth
''Zie je later Seth!'' Riep Drake terwijl hij een kamer in verdween en kort op mijn onderlip beet. Ik had geen zin in seks op de 1 of andere mannier ik ging met mijn rechterhand door mijn haar en was van plan om terug naar mijn dorm te gaan.
from walkingdead on 04/09/2017 11:10 PMViolet
Ik als ik Ian zijn nog snel hoor glimlach ik zwak misschien had hij toch wel kans. Maar als je eenmaal die deal met me aan ging zat je ook echt vast aan me. Ik kon een jongen veranderen tot een heel ander persoon omdat ik dan echt om die gene gaf ik was niet die type dat na 1 keer een fout van je weg gaat. Ik kwam bij mijn deur aan maar voelde gelijk een heze pijn mijn hersenen door dringen ik liet mijn sleutels vallen terwijl ik niks voor ogen zag.
Seth
Ik nam nog 1 stuk pizza terwijl het uur voorbij vloog. Ik deed net als of ze niet bestonden daar was ik heel goed in.'' Nou met wie duik jij zo het bed in'' vroeg ik Mike terwijl hij zijn jogging broek al aan had klaar om een leuke avond te hebben met een wijf.'' Het word die Sia met die lage billen Ian en Drake hebben altijd de beste dus ja'' ik gaf een knikje terwijl iedereen langzaam de kamer verliet ik kwam tegen Jennifer aan waardoor ze bijna omviel maar ik haar nog net in mijn armen kan grijpen. Ik liet haar weer gelijk los en liep zonder woorden richting de girls dorm.
from walkingdead on 04/09/2017 10:49 PMViolet
Als de 2 een conversatie aan gaan neem ik diep adem. Ik gaapte zacht ''ik denk dat ik ook maar ga het was gezellig.'' Zei ik tegen ze terwijl ik mijn jas van waarschijnlijk Ian's bed pakte en aan deed. Ik keek nog kort op mijn telefoon 00;00 ik moest slikken maar had geen a-pillen meer. Er was 1 optie om mijn dorst te controleren iemand moest van me drinken. Ik slikte en verliet de kamer ik was niet snel dorstig maar op dit soort momenten was ik de lul.
Seth
Ik kocht een trio bier en kwam weer terug in de kamer als ik zie dat Violet weg gaat. Besluit ik haar uit te laten ''was gezellig moeten we vaker doen'' ze glimlachten zwak ''vond ik ook.. succes met de prinses trouwens.'' Zei ze nog terwijl ik haar verveeld aankeek ''komt wel goed.'' Zei ik onsirieus terwijl ik de deur sloot en een biertje naar Mike gooide.