Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  270  |  271  |  272  |  273  |  274  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/15/2017 06:55 PM

Ian
Ik grijnsde naar Violet maar zodra ze over Jess en Jenn begonnen keek ik naar Drake. 'Weet je waar ze heen gaan dan? Er zijn zoveel clubs.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. Ik had wel zin om uit te gaan. Nu maar hopen dat we niet gesnapt werden anders zaten niet alleen Jenn en Jess maar ook wij in de problemen.

Jennifer
Ik bestelde de kreeft op een bedje van salade en erbij een zoete witte wijn. 'Dit is zoveel beter dan wat ze in de kantine op de academy hebben.' zei Jess. Ik grijnsde breed. Na niet lang wachten kregen we ons gerecht en begon ik met eten. 'Perfect. We zouden vaker dat miserabele gebouw moeten verlaten.' zei ik met een lachje. 'Nou dan ben ik binnen de kortste keren failliet.' zei Jess met grote ogen. 'Ik betaal deze keer.' zei ik met een glimlach en at mijn bord leeg. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/15/2017 06:27 PM

Jennifer
Na een half uurtje rijden kwamen we in de stad. Als eerst liepen we een restaurant in wat normaal erg exclusief was en een maand van te voren moest worden gereserveerd. Doordat ik een Lincoln was, was dat voor mij natuurlijk geen probleem. 'Niet te geloven dat we ermee weg komen.' zei Jessie opgewonden. Ik grijnsde. 'Lach niet te vroeg, als iemand ook maar merkt dat we er niet zijn of ons betrapt als we thuis komen is het voorbij.' zei ik tegen haar terwijl ik de menu kaart bekeek. Stiekem had ik wel gehoopt dat Seth hier was. Ik moest hem gewoon uit mijn hoofd zetten. Ik ben een Lincoln, ik heb hem niet nodig.

Ian
'Zullen we naar Drake gaan, misschien weet hij nog wel wat te doen om ons te amuseren.' zei Mike. Ik kwam overeind. 'Je weet dat Seth ook op die kamer is.' mompelde ik geïrriteerd. 'Zet je er maar over heen. Ik snap sowieso niet dat jij en Seth elkaar niet mogen.' zei hij en we liepen richting de dorm van Seth en Drake. Wanneer we binnen lopen zie ik Violet zitten bij Drake. 'Waar ging je vanmiddag opeens heen?' vroeg ik haar en plofte neer op Drake zijn bed. 'Belangrijker nog, waar gaan we nu naartoe? Ik verveel me kapot.' zei Mike. Ik rolde mijn ogen en grinnikte. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/15/2017 05:22 PM

Ian
'Och jij. Net alsof je alles weet van computers. Nerdje.' zei hij lichtelijk beledigd. Ik lachte. 'Nee, maar dat moet elke sukkel weten.' zei ik tegen Mike en stootte hem met mijn elleboog. 'Weet jij toevallig wat de rest van plan is vanavond?' vroeg ik hem. 'Ik heb gehoord dat Jessie en Jennifer de klote op gaan. Hoop voor hen dat ze niet gepakt worden. Van de rest heb ik eigenlijk niks gehoord.' zei Mike. Jessie en Jennifer komen echt in problemen als de directeur erachter komt. Dan denk ik niet dat de invloed van Jenn haar pappie en mammie hen eruit kan helpen.

Jennifer
Ik rolde mijn ogen en keek hem kort na. 'Dus hij is de reden dat je los wilt gaan vanavond? Zodat je niet aan hem denkt.' zei Jessie met een grijnsje. 'Hou je kop Jess en kom mee voor we gesnapt worden door iemand die zijn mond niet kan houden.' zei ik en liep met haar de academy uit naar haar auto. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/15/2017 04:53 PM

Jennifer
Als ook Jessie klaar is glimlachte ik. 'Ready?' vroeg ik en zag haar knikken. We liepen onze kamer uit waarna ik de deur zacht dichttrok. 'Misschien kunnen we beter nu meteen gaan, valt minder op. We kunnen onderweg wel ergens eten.' zei Jessie. Ik knikte en liep met haar de gang door waar we na een paar stappen al werden tegen gehouden door Seth. 'Gaat je niks aan Bonasis. Moet je geen slet zoeken die je komt afzuigen?' vroeg ik oogrollend en keek vervolgens naar Jessie die op haar lip beet om niks te zeggen waar we heen gingen.

Ian
Ik rolde mijn ogen en schudde mijn hoofd. 'Dat je hem nog geeft.' zei ik en nam nog een hijs waarna ik hem uitdrukte wanneer hij op was. Ik kwam overeind en nam zijn computer. 'Hier, je moet dit accepteren anders werkt het al niet.' zei ik. Hierna ging de installatie verder. 'Sukkeltje.' lachte ik. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/15/2017 03:41 PM

Ian
Ik beet op mijn lip en nam nog een hijs van mijn joint. Ik zat rustig in mijn zitzak en keek naar Mike die bezig was met iets te installeren. 'Klote ding.' mopperde hij waardoor ik kort grinnikte. Wanneer de deur open gaat na een klop zag ik Seth in de deur opening staan. Ik keek hem even droog aan terwijl ik nog een hijs van mijn joint nam.

Jennifer
Ik keek in de spiegel en checkte mijn make- up nog een keer. Ik was eigenlijk al helemaal klaar om uit te gaan. Ik had een strak jurkje aan en mijn haar in een hoge staart. Hakken. Nu alleen nog hier eten en zorgen dat ik weg kon sneaken met de rest. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/15/2017 01:45 PM

Jennifer
Ik zuchtte wanneer ik de bloodbags leeg had gedronken. Ik streek mijn asblonde haar achter mijn oor en zag dat Jessie binnen kwam. 'Hey, waarom zit je hier?' vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op. 'Gewoon.' mompelde ik. 'Ik heb zin in een feestje. Veel drank, mijn neus naar de tyfus snuiven en een goeie bang met een hete jongen.' zei ik tegen haar en zuchtte. 'Dan gaan we vanavond toch uit? Niemand die hoeft te weten dat we de academy af sluipen.' zei Jessie met een grijnsje. 'Dat is een strak plan.' grijnsde ik duivels.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/15/2017 12:45 PM

Jennifer
Ik kon niet rustig stil blijven liggen. Ik kwam overeind en nam mijn spullen. 'Wat ga je doen?' vroeg Drake. 'Weg uit de zon. Ik heb het te warm.' zei ik kill en liep naar binnen terug naar mijn kamer. Ik legde alles weg en trok een crop top aan en een kort spijkerbroekje om vervolgens met een zonnebril op naar beneden te lopen. Ik ging in de cafetaria zitten met een paar A Negatief bloodbags. 

Ian
Ik keek Jenn na en fronste. 'Nou misschien ging het toch niet zo goed in paradise daar.' zei ik en schudde mijn hoofd. Ik keek Violet na en fronste. 'Nou Ian, en ik maar denken dat je haar eindelijk gestrikt had.' zei Mike. Ik rolde mijn ogen. 'Praat niet zo over Violet. Zij is anders dan al die sletten die hier rond lopen.' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/11/2017 11:51 PM

Jennifer
Wanneer hij dat zei zuchtte ik en ging weer recht zitten. 'Seth.' riep ik hem na en rolde mijn ogen. Oke, prima. Ik ging me er niet meer druk om maken. Had wel wat beters te doen. Ik ging terug liggen en probeerde aan iets anders te denken, maar het vrat toch aan me.

Ian
'Ik ben niet geïnteresseerd in fangirls.' zei ik tegen haar met een glimlachje en keek weer naar Mike wanneer hij zijn mond open trekt. 'Wees gerust Violet. Ze komen allemaal voor mij.' zei hij trots. Ik schoot terug in de lach. 'In your dreams Mike.' zei ik met een grijnsje. Als Mike niet zo hard probeerde om dames binnen te halen dan had hij denk ik meer geluk gehad. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/11/2017 10:20 PM

Jennifer
Ik sloot genietend mijn ogen van zijn handen op mijn lichaam. Wanneer zijn handen bij mijn billen komen grijnsde ik. 'Uh uh, verboden terrein Bonasis.' zei ik en legde zijn handen terug op mijn rug. Stiekem vond ik het toch niet erg als hij terug naar beneden zou gaan hoor.

Ian
Na een tijdje kwam ik weer een beetje bij van het lachen en klom Drake ook het water uit. 'Eikel.' zei hij terwijl ik bij ze op een van de ligbedden ging liggen. 'Seth heeft verdomme weer geluk dat hij aan Jenn mag zitten.' zei Drake die inmiddels ook bij ons was gekomen. Ik keek naar Violet en wenkte dat ze bij ons moest komen zitten. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/10/2017 11:41 PM

Jennifer
Ik keek naar Seth. 'Ik ben niet bezitterig. Ik heb gewoon een hekel aan Lola.' zei ik met opgeheven hoofd. Wanneer hij de zonnebrandcrème in zijn handen neemt ging ik op mijn buik liggen en maakte mijn bikini topje los zodat hij over mijn hele rug kom komen. 'Gaat u gang, Bonasis.' zei ik met een grijns.

Ian
Ik grijnsde breed wanneer ik Drake hoorde en schoot in de lach. 'Better luck next time.' zei ik terwijl ik door zijn haar ging. Hij kwam overeind en ik begon al te rennen terwijl hij achter me aan zat. Op het laatste maakte ik een scherpe bocht terwijl Drake niet optijd kon stoppen en zo het water in viel. Ik kwam niet meer bij van het lachen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  270  |  271  |  272  |  273  |  274  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page