Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  271  |  272  |  273  |  274  |  275  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/09/2017 10:04 PM

Seth
Als ik Jessica en Ian hoor rol ik mijn ogen ik brande mijn joint uit in een asbakje.''Ik ga drank halen'' zei ik terwijl ik Jennifer voorbij liep richting de kantine en op mijn iphone keek.'' Bel je vader Sethsian hij wild dat je hem beld- Mama ''ha.. nooit dat ik naar de gevangenis ga bellen'' zei ik mompelend. Ik nam diep adem de wiet had dus niet echt geholpen.

Violet
''Ik ben uit'' als ik Ian's stem hoor kijk ik op nooit verwacht dat hij uitgenodigd was. Ik kwam overeind en keek Seth na hij was helemaal niet zo enthosiast om Jennifer en Ian te zien. Gister was hij nog zo blij om bij Jennifer te zijn. Ik kende ze niet zo heel lang maar wist wel hoe het verhaal lag Seth was smoor op Jennifer en dat kon ik duidelijk zien. Maar volgens mij was hij Jennifer's favoriet niet echt ik had gehoord dat ze vroeger heel vaak het bed met Ian had gedeeld. Misschien dat hij daarom zich anders gedroeg bij hun in de buurt. Ik nam diep adem en keek Ian kort aan ik zweer het als hij me weer als 1 of andere domme fangirl zag hoefde hij nooit meer tegen me te praten,

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/09/2017 09:29 PM

Seth
het was net 6 uur terwijl iedereen bij Mike op de kamer was. Ik blies wat rook uit terwijl ik stoned op een zitzak zat in de hoek van onze kamer. Mike Rose Violet en Drake zaten te kaarten terwijl ze al pizza aten. Dit was echt voor het eerst dat we een chilluur hielde zonder alcohol en seks. Ik keek naar Violet die het naar haar zin had.'' Yo Ian en Jess komen ook.'' Zei Mike ik hield mijn schouders op ''like i care.''

Violet
Ik legde een joker neer terwijl Rose gelijk in de aanval ging met haar 2.'' Pak maar 6 kaarten Vi'' zei Rose ik kende Rose al ze was mijn kamergenoot. Maar was niet vaak te vinden op haar kamer. Ze was wel gezellig ''tjeez jij bent goed'' ik pakte 6 kaarten terwijl Mike uit was.'' Nu draait het tussen jullie 3 terwijl ik een joint ga draaien'' zei Mike terwijl hij een sigaret tussen zijn lippen nam  en naast Seth ging staan. Ik streelde een pluk achter mijn oor en was blij dat Seth me uitgenodigd had... ze waren dus niet allemaal de stereotype

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/09/2017 07:07 PM

Seth
Ik had mijn bloodbag op en zag dat Drake de piza voor vanavond al had besteld. Mike en Rose kwamen ook eten voordat de nightwatch begon." Hey.. heb je zin om met mij en mijn vrienden pizza te eten ..?" Vroeg ik Violet misschien kon ik wel wat leren van dit boerinetje. Misschien moest ik maar ophouden met die sloeries en iets beginnen met een sirieus meisje. 

Violet
Als Seth Bonasis me vraagt om met zijn vrienden wat te gaan eten. Kijk ik hem fronsend aan "zolang het geen truc is om me in bed te krijgen stem ik in." Zei ik terwijl ik overeind kwam hij grinnikte "wees gerust we zijn niet allemaal oversekst hier is mijn nummer." Hij schoof zijn kaartje door terwijl ik vrienden wel kon gebruiken het was zijn modellenkaart." Hou je gedeisd Bonasis" zei ik met een knipoog terwijl ik het kaartje aan nam en de kantine verliet. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/09/2017 09:02 AM

Seth
"Ik zie je nog boerinnetje." Zei ik nog met een knipoog terwijl ik met mijn handen in mijn zaken naar de cafetaria bar liep." A" zei ik terwijl ik 10 dollar schoof richting de kantine vrouw." Dat is ook voor het eerst dat je betaald" ze greep het geld en duwde mijn lunch in mijn handen. Ik draaide me om en zag Ian en Jennifer in 2 verschillende groepen. Ik beet mijn kaken opelkaar en zag dat Violet alleen zat. Ach ja. Ik plofte tegen over haar en opende mijn bloodbag "let niet op mij."

Violet
Als Seth tegen over me komt zitten neem ik een slokje van mijn milkshake." Dus wat is er aan de hand met jou en de prinses?" Begon ik "niks.. we hebben gewoon een akefietje" zei hij speels tegen me terwijl hij een slokje nam van zijn bloodbag. Ik glimlachten zwak "probeer in ieder geval niett te lang je afstand te houden.. geloof me dat wil ze niet." Hij keek me aan  "dat zal wel." Mompelde hij.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/08/2017 11:06 PM

Seth
Ik was terug naar binnen gegaan en zag Mike met Violet ''dat kan je maar beter niet proberen zelfs mij wees ze af.'' Zei ik terwijl ik naast Violet ging staan en benieuwd was naar haar familie en hoe ze uberhaupt aan het geld kwam om hier naar school te kunnen. Ik keek om me heen en zag Jennifer en Ian niet wat me verbaaste. Ach ja ik had ruzie met hun beide.

Fey
''Wat hij zegt'' Mike rolde zijn ogen ''volgende keer dan maar.'' Zei hij nog met een knipoog terwijl ik me omdraaide richting Seth ''bedankt.. denk ik'' zei ik terwijl hij suf om zich heen keek en je echt niet zou verwachten van iemand zo mooi... dat ie stront vervelend zou zijn hij was net een klein kind met een zachten kant. Al betwijfelde ik dat wel.. hij was een duivel en half vampier dus er zou net zo goed iets kwaadaardigs achter hem schuilen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/08/2017 10:33 PM

Seth
Ik lag lang uit op een bankje buiten en smookte een jointje op. Meestal was ik rond dit uur er vandoor met een wijf de stad in voor wat wiet en goeie seks in een auto. Maar nu voelde ik alleen maar stress mijn moeder had me gebeld om te zeggen dat mijn vader alweer voor de zoveelste keer in de gevangenis zat. Mijn vader keek nooit naar me om hij keek alleen om naar de nummers die hij maakte met zijn fraudering. Drugs en alcohol was nu het enige wat telde voor hem toen hij nog bij ons woonde mishandelde hij mij en mijn moeder. Ik sprak er niet over omdat ik niemand snel vertrouwde er was niet echt iemand die me wilde leren kennen. Maar daar maakte ik me niet druk om.. ik ben het gewend.

Fey
Ik stond alweer naar het bloed te staren in de kantine. En wilde het zo graag zuipen. Maar als ik er aan begon zou ik moordlustig worden. Ik wilde niet zo zijn elk leven dat ik dan ontnam stond dan geschreven op mijn verleden. Ik was een heel slecht type meisje het type wat je geen engeltje kan noemen.'' Heee mevrouw boerinetje'' zei Mike terwijl hij de weg voor me blokkeerde en weer is met me probeerde te flirten als hij zijn gezicht dichterbij wil brengen steek ik mijn hand op ''euh nee.'' Zei ik met een vies gezicht.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/08/2017 09:30 PM

Seth
Als de bel eindelijk ging kwam ik verveeld overeind ik sloeg mijn tas over mijn schouder. En had Jeniffer voor het eerst volkomen genegeerd. Ik liep het klaslokaal uit met Drake aan mijn zijde ''zullen we pizza bestellen voordat de grote avond begint.'' Ik knikte ''sure'' ik sloeg mijn armen achter mijn hoofd en horde Ian met zijn sterke verhalen ''het enige wat jij er ooit heb afgerukt is een deksel van een pot.'' Zei ik om zijn vibe te verpesten terwijl ik verder liep.

Fey
''kinky!'' Riep hij met een lachje terwijl ik glimlachten. En overeind kwam hij was wel knap. Ik schudden die gedachte's al snel van me af. En liep het klaslokaal uit eindelijk vrijheid.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/08/2017 09:06 PM

Fey
Ik grinnikte ''succes vriendin.'' Zei ik terwijl ik mijn boek opende en iedereen maar door die vrouw heen kletste. Ik pakte mijn waterfles uit mijn tas en nam een A-pil stiekem in. Niemand hoefde te weten dat ik een bloedziekte had. Ik ging weer recht zitten terwijl ik Ian met een aantal meisjes zag praten. Ik had gehoord dat hij ooit iets had met Jennifer denk niet intiem ofzo maar ze moesten vast het sterrenkoppel zijn geweest zeker met hun familie's achter hun. Als er een papieren vliegtuig op mijn boeken beland kijk ik op -mij mag je wel melken als hoe je bij de koeien doet vanavond - Mike. Tjeez kon het nog erger ik schreef iets terug -ik melk niet ik hak- ik gooide het vliegtuigje terug en keek weer voor me uit.

Seth
Als ze geirriteerd doet besloot ik ook niet met haar te praten. Ik zat onder uit gezakt op mijn telefoon terwijl ik mijn stropdas iets beter zetten. Ik had echt slecte cijfers.. maarja mijn moeder kocht ze wel voor me om zoals gewoonlijk. Een meisje gooide een briefje voor me neer op tafel en knipoogte verleidelijk.- Vanavond las ik snel ik grijnsde breed.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/08/2017 08:18 PM

Seth
Ik keek recht voor me uit tijdens geschiedenis terwijl ik naast Violet zat. Ik keek vanaf mijn ooghoek naar haar en bedacht me plots iets." Dus Violet hoe ben je hier terecht gekomen?" Vroeg ik terwijl ik kort naar Ian keek deze werd van mij.

Fey
Als Seth Bonasis me iets vraagt leg ik mijn wijsvinger op mijn kin." Hmmm even denken.. met de auto" ik rolde mijn ogen en was nogal hard in mijn woorden. Hij was overduidelijk uit op iets. Ik kwam overeind omdat ik Jeniffer de klas in zag lopen. Seth was haar maatje toch als ik het goed had. Dus ging ik achterin zitten. Hij keek me ijskoud aan terwijl ik gewoon verder liep.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/08/2017 06:20 PM

Fey
"Nou ik niet mudak." Zei ik terwijl hij me alleen al irriteerde door met me te flirten. Ik was imuum voor die trucs  ik was wat je noemde een.. heilige Maria "letterlijk" "maar als je wil praten.. laat dat flirten dan aan de kant communiceer met mijn hersens niet met mijn hormonen." Ik liep van hem vandaan en snoof wat lucht naar binnen altijd fijn om playboys op hun plek te zetten

Seth
Ik keek wat appjes door en zag aanvragen voor vanavond." Hmm lola is wel een goeie." Zei ik tegen Drake terwijl ik wolkjes uitblies en zaterdag een shoot had bij vogeu. Doordat ik model ben was ik ook natuurlijk heel erg gewild. Meisjes boden zich graag aan als mijn armcandy. Maar de enige die schitterde naast mij was Jennifer. Maar die wilde me niet. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  271  |  272  |  273  |  274  |  275  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page