Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 271 | 272 | 273 | 274 | 275 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from LostSouls on 04/10/2017 11:17 PMIan
Ik grijnsde. 'Je zit vol verassingen.' zei ik glimlachend en depte met wat papier haar nek weer schoon. 'Nou ben je weer klaar om naar buiten te gaan. Oh heilig vampiertje' grinnikte ik en maakte een galante buiging als gebaar dat ze voor me naar buiten kon.
Jennifer
'Kijk uit wat je zegt, bitch.' siste ik erachteraan. Wanneer ze weg was rolde ik zuchtend mijn ogen en zette mijn zonnebril terug goed waarna ik weer languit op mijn bedje ging liggen. Normaal was ik niet zo beschermend over Seth. Ik wist dan ook niet wat me nu opeens bezielde. Ik wou mijn goeie vriend gewoon niet verspillen aan die slettebakken.
from LostSouls on 04/10/2017 10:45 PMIan
Ik genoot van de zoete smaak van haar bloed. Dit kon van mij de hele dag duren ik zou nooit genoeg krijgen. Na een tijdje trok ik mijn tanden toch terug voordat ik elke liter uit haar lichaam dronk. 'Dat snap ik niet? Van Maria's word gedronken? Voor welk doel zouden jullie moeten drinken?' vroeg ik en veegde mijn mond af.
Jennifer
Ik schoof mijn zonnebril op het puntje van mijn neus en keek naar Lola. Ik rolde mijn ogen. Ik kwam overeind van mijn ligbed en legde mijn arm op zijn schouder. 'Niet bij jou, zegt dat niet genoeg slettebakje? Tata.' zei ik en zwaaide naar haar als teken dat ze kon oprotten.
from LostSouls on 04/10/2017 10:27 PMIan
'Op jou?!' lachte ik spottend. 'Grap van het jaar.' zei ik en keek hem vuil aan. Wat zijn reden was om mij te haten geen idee. Ik mocht hem niet omdat hij mij niet mocht. Als ik Violet zie wenken keek ik kort om me heen en liep achter haar aan naar de wc's. Als we bij de dames toiletten zijn keek ik naar Violet. 'En ik moet iedere dag van je drinken omdat?' vroeg ik. 'Je anders sterft?' vroeg ik en ging dichterbij haar staan. Ik streelde met mijn vingertoppen haar haar over een schouder wat de andere dus ontblootte. Ik beet kort op mijn lip en voelde hoe mijn ogen bloedrood werden en mijn tanden scherper. Ik zette mijn tanden in haar nek en begon te drinken. Zoveel beter dan bloodbags.
Jennifer
Ik rolde mijn ogen en zwom ook naar de kant waar ik overheen klom. Ik raapte de handdoek op die ik had laten vallen en bukte voorover bij Seth. 'Niet zo gemeen jij.' zei ik met een lachje en liep naar een van de ligbedden waar ik mijn handdoek op legde en er zelf op ging liggen.
from LostSouls on 04/10/2017 10:05 PMJennifer
Zodra we aankwamen bij het zwembad sloot ik kort mijn ogen om te genieten van de zon. Ik was blij dat ik dat gen niet had van mijn vampierkant anders zou ik hier zo verbranden. Ik schrok toen Seth me optilde en slaakte een gilletje. Eenmaal in het water probeerde ik zo snel mogelijk terug boven te komen. Ik zwom naar Seth toe en spetterde hem vol nat. 'Pestkop.' lachte ik.
Ian
Langzaam werd ik wakker en keek op de klok. Lekker lang uitgeslapen. Ik nam mijn telefoon erbij en zag een berichtje van Drake dat ze bij het zwembad waren. Kort rekte ik me uit en kwam daarna overeind om me om te kleden in een zwembroek. Ik nam een handdoek mee en een zakje coke. Daar moest ik wel een middag mee kunnen doorkomen. Ik liep mijn kamer uit naar het zwembad en zag daar in een stoel Violet zitten. Even verderop stonden Mike en Drake. 'Nou zo te zien is het ook weer goed tussen die twee.' zei ik oogrollend als ik Jenn en Seth zie rollenbollen in het water.
from LostSouls on 04/10/2017 09:29 PMIan
Fronsend keek ik haar aan en kwam langzaam overeind. 'Oké?' zei ik vragend. 'Zie je morgen.' kwam verward uit mijn mond en ik verliet haar kamer. Dat was vaag. Ik haalde mijn schouders maar op en liep door de gangen naar mijn eigen kamer. Ik zag Mike uitgeteld liggen wat me liet lachen. Ik trok snel mijn shirt uit en een joggingbroek aan, kroop in bed en viel binnen no time in slaap.
from LostSouls on 04/10/2017 09:08 PMIan
Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, met Jennifer was het puur de seks. We dachten dat we liefde voor elkaar voelde maar het was niet meer dan lust. Nu ook dat voorbij is zie ik ons eerder als familie. Al zou Jennifer dat niet zeggen.' zei ik en zuchtte. 'Nee ik heb het over Kate Darcy. Het was een fijne relatie tot ze helemaal door draaide.'
from LostSouls on 04/10/2017 08:39 PMJennifer
'Ugh Seth, dat meen je niet?' zei ik een beetje walgend. Ik schudde zuchtend mijn hoofd en merkte al vlug dat Seth in slaap was gevallen. Ik glimlachte en legde de deken meer over hem heen dan over mij en ik bleef naar de tv kijken, maar ook ik viel na een aantal minuten al in slaap.
Ian
Ik glimlachte zwak. 'Kan ik weer kijken?' vroeg ik en draaide me voorzichtig om. 'Wel een voor ongeveer een half jaar, maar toen ging dat ook weer uit.' zei ik tegen haar en keek haar nieuwsgierig aan. 'Jij?' vroeg ik haar.
from LostSouls on 04/10/2017 08:20 PMJennifer
Ik kriebelde door zijn haar terwijl zijn hoofd op mijn benen lag. 'Dream on.' grijnsde ik en genoot van zijn zachte haar dat door mijn vingers gleed. 'Denk maar aan Peggy, dan heb je spontaan geen zin meer.' zei ik grijnzend en keek naar hem. Peggy was een van de lelijkste nerdieste meiden hier op school. Er was dan eigenlijk ook niemand die aandacht aan haar besteedde.
Ian
Wanneer ze weer praatte draaide ik mijn hoofd kort om maar merkte al snel dat ze nog niet klaar was. Kort bekeek ik haar maar keek toch ook weer snel naar de muur. Mooi lichaam. 'Ik denk vooral mijn looks in combinatie met mijn naam.' zei ik tegen haar. 'Mijn familie zijn een van de machtigste vampierbloedlijnen. We kunnen veel voor elkaar krijgen.'
from LostSouls on 04/10/2017 07:56 PMJennifer
Ik trok hem terug op bed aan zijn broeksrand en grinnikte. 'Jij gaat nergens heen. Geen hoertjes voor jou vanavond.' zei ik met een grijnsje terwijl hij inmiddels half op me was gevallen. 'Je hebt zelf 2 mooie handen.' zei ik met een grijns terwijl ik op mijn lip beet. Ik wou niet dat hij naar iemand anders ging.
Ian
'Niet mijn sterkste vak nee.' zei ik met een grijnsje en knikte. Ik draaide me naar de muur waar ik maar tegen aan bleef kijken tot ze zou zeggen dat ik weer mocht kijken. Ik keek kort op mijn rolex en zag dat het inmiddels al 3 uur was. Time flies when you're having fun.
from LostSouls on 04/10/2017 07:18 PMJennifer
Ik lachtte wanneer ik zijn gezicht zag bij zijn commercial. 'Das toch wel een goeie guess commercial.' glimlachte ik en kwam overeind. Ik zag hem onder zijn dekens tenten bouwen en grijnsde breed. 'Volgens mij ben ik niet de enige die dat denkt.' zei ik en liep naar hem toe. 'Ik wist dat je van jezelf hield maar zo veel?' pestte ik hem en duwde hem naar de andere kant van het bed zodat ik naast hem kon gaan zitten. Het was al midden in de nacht, maar dat boeide niemand.
Ian
Ik haalde mijn schouders op. 'Misschien, ik hou me er niet zo mee bezig. Mij lijkt het heel erg onwaarschijnlijk.' zei ik tegen haar en keek in haar ogen terwijl ik op mijn lip beet. 'We zullen wel zien.' zei ik simpel en haalde mijn schouders op.