Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 272 | 273 | 274 | 275 | 276 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from walkingdead on 04/08/2017 03:30 PMSeth
Als ze dat zegt knijp ik mijn ogen tot spleetjes. Waarom ging ze wel vrijwillig met Ian maar niet met mij? Ik was ook leuk om seks mee te hebben. Well maybe ben ik wel niet goed genoeg. On to the next..Ik keek Drake aan "ik haat Ian." Drake schudde zijn hoofd "dat weten we al."
Fey
"Ja blijkbaar wel." Zei ik schouder ophalend terwijl ik hem aankeek "kan je russische?" Vroeg ik terwijl ik hem arrogant aankeek "zo ja.. sysci" (ga weg) ik had geen zin in al die kutwijfen die op me gingen haten vanwege hem.
from walkingdead on 04/08/2017 11:15 AMSeth
Ik grijnsde breed "kan je ook." Zei ik terwijl ik haar aankeek "ik had je nog toestemming gevraagd om een fijne avond te hebben." Grijnsde ik "dus wie word het vanavond voor jou.. ik sta altijd open voor een 2e keer." Zei ik met een knipoog.
Fey
Ik zag Ian een jointje roken en nam diep adem. Ik horde dat hij nogal bekend stond bij de meisjes echt een no go voor mij. Ik had het gevoel dat ik nooist zou afkomen van mijn maagdelijkheid hier. Ik was te anders ik was niet rijk rookt drink en gebruikte niet ik nam diep adem misschien moest ik wel veranderen. Ik had gehoord dat er vanavond een seks feest was in de girlsdorm.. wat een bullshit allemaal.
from walkingdead on 04/08/2017 12:26 AMFey
Ik at een appel terwijl uitval was begonnen ik had zin om rond te neuzen.
Seth
Ik stak een sigaret aan in de kantine terwijl ik naar meisjes zat te kijken. Ik kreeg Jennifer maar niet uit je kon het misschien niet zien maar ik vond haar een beetje leuk. Als in verliefd. Ookal peste ik haar ik wilde haar voor mezelf.
from walkingdead on 04/07/2017 11:54 PMSeth
Als hij dat zegt kijk ik hem geïrriteerd aan "alleen omdat je een Martyr bent." Zei ik tegen hem. Ik had geen zin meer in de les en besloot te spijbelen. Ik verliet martial arts en ging in de kantine hangen.
Fey
Ik gaapte zacht en had ook geen zin meer. Ik zag Seth Bonasis de les verlaten. En had hun gesprek gevolgd. Nooit dat ik zou vallen voor die Ian ookal was hij bloed mooi. Ik kwam overeind "ik ga" zei ik gapend tegen Jennifer "zo vermoeiend wanneer je alles al kan maar het toch word uitgelegd." Ik keek nog 1 keer naar Ian en ging toen weg.
from walkingdead on 04/07/2017 11:10 PMSeth
"Als of jij Jennifer zomaar in je bed kan krijgen." Kaatste ik terug ik en Ian gingen echt niet door 1 deur maar toch waren we goeie vrienden." Ik drogeerde haar niet expres hoor" zei ik verveeld.
Fey
Ik grijnsde en trok mijn staart strak zij was dus de Lincoln. De lincoln waar ik mijn achternaam niet zomaar aan moest geven.
from walkingdead on 04/07/2017 09:57 PMFey
Ik sloot mijn ogen en kwam op adem "het gaat wel." Glimlachten ik vriendelijk. Terwijl ik met mijn hand door mijn haar ging "ze liep haar mond te veel voorbij en daar moest wat aan gedaan worden." Zei ik duivels terwijl er nu wel jongens begonnen te kijken.
Seth
"Voor iemand met een prada gezicht maar een 2e rangs leven heeft ze wel pit.." Zei ik terwijl Ian een klap kreeg in zijn gezicht ik barsten in lachen uit "jij gaat nooit een vriendin krijgen!"
from walkingdead on 04/07/2017 09:08 PMFey
"Boerinnetje!" Als een meisje uithaald met een stok ontwijk ik die en sla ik op haar bovenbenen waardoor ze uit balans raakte voor een seconde. Met nog een laatste uithaal sloeg ik op haar enkels waar door ze naar achter viel "bitch!" Als ze overeind wil kom sla ik haar in haar gezicht met de stok mijn ogen werden kort rood. Terwijl ze knock-out lag. Ik zetten de stok zonder iets te zeggen terug en kreeg last van mijn dorst.
Seth
"Pure liefde." Als ik iemand bitch hoor roepen kijk ik op "ik zeg het niet graag maar Ian heeft gelijk." Ik keek naar Laura die knock-out lag en vroeg me af wat ze precies was. Ik kon niet opmaken aan haar uiterlijk wat voor supernaturel geaardheid ze had. Maar ik kon wel merken dat het boerinnetje geen lieverdje was echt een vriendin voor Jennifer.
from walkingdead on 04/07/2017 08:23 PMSeth
Ik kwam in een baseball hemd aan en zag Ian met Jennifer en Jessie praten."Ben ik weer" zei ik grijnzend en vervelend terwijl ik naast Jennifer op de bank sprong. En mijn arm om haar heen sloeg ik drukte een kus op haar wang "ik weet dat je van me houd hoor Jenn."
Fey
Ik stond een beetje in mijn eentje te kijken naar wapens. En koos een stok om mee te oefenen. Ik wilde een tegenstander.
from walkingdead on 04/07/2017 06:17 PMSeth
Ik grinnikte en nam ook een plak het was inderdaad lekker. Ik moest op mijn lijn letten dus hield ik het alleen bij de plak cake. Als we eindelijk mogen gaan spring ik op Drake zijn rug ''hop paardje hop.'' Zei ik terwijl we martial arts hadden Drake liep nog ook echt door terwijl de 1ste jaars ons bewonderde in de mixclass zaten de meest beruchste families op Violet na dan.
Fey
Als iedereen mijn cake proeft glimlach ik zwak ''bedankt'' temminste had ik nu een begin. Eenmaal bij Martial arts kleden ik me om in een nike top en een kort broekje. Die wijfen bleven maar niet stoppen met kijken. Ik liep geirriteerd de zaal in terwijl dit waarschijnlijk mijn lievelings vak werd ik had zes jaar lang op martial arts beoefend dus dit werd leuk.
from walkingdead on 04/07/2017 05:40 PMFey
''Ha,'' zei ik oogrollend terwijl ik mijn cake bracht ''manjefiek een 10.'' Zei ze ''bedankt'' zei ik kort af terwijl ik richting de prullenbak liep en van plan was om de cake weg te gooien.'' Geef die maar aan mij'' Een jongen nam de cake over en nam een plak ''wie wild boerencake is best lekker!'' Ik keek de jongen verveeld aan en besloot dat boer gedeelte maar te accepteren. Ik waste mijn handen terwijl mensen echt stukken begonnen te eten.
Seth
''Hmm kinky'' zei ik terwijl ik langs mijn onderlip likte en haar echt weer is opzocht.'' Wat zei zegt Jess'' zei ik terwijl ik nog steeds in Jennifer's ogen bleef kijken.