Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  272  |  273  |  274  |  275  |  276  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 04/10/2017 06:43 PM

Jennifer
Ik rolde grijnzend met mijn ogen. 'Misschien reageerde ik te overdreven over dat hele drogeren, oké.' zei ik en nam het kussen van het bed waar ik op zat om dat tegen zijn hoofd te gooien. 'Gewoon niet meer doen, oké?' grinnikte ik en bekeek hem. Ik vroeg me af waardoor het kwam dat hij vanavond geen zin had om met iemand haar bed te delen.

Ian
Wanneer ze dat verteld fronste ik. 'Waarom deed Jennifer dan alsof ze je niet kon?' vroeg ik haar en schudde mijn hoofd kort dat ik het niet snapte. 'Het was vanzelfsprekend dat ik hier terecht zou komen. Martyr familie. Mijn beide ouders hebben op deze school gezeten.' zei ik tegen haar. 'Mijn moeder is een Dark wolf. Ze zijn nog altijd bang dat ik dat nog ga worden al denk ik van niet. Dan had ik dat allang moeten zijn bij geboorte.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/10/2017 05:55 PM

Jennifer
'Ik sla deze maand even over.' Zei ik tegen hem en beet op mijn lip. Niet te geloven dat ik dit ging vragen, maar misschien werd het zo wel weer als eerst. 'Wil je gezelschap? Als in met kleding aan.' zei ik en keek naar hem. Ik zag heus wel dat de hele situatie met zijn vader hem wel wat deed. Ik wist er alles van. Zijn vader Keith was een vriend van mijn vader.

Ian
Ik glimlachte zwakjes. 'Ik kan best wel een avondje zonder.' zei ik tegen haar en keek naar haar nek. 'Hoe ben je hier terecht gekomen? Het is een dure school.' zei ik tegen haar en was best benieuwd naar het verhaal achter het meisje. Er zal vast veel zijn dat ik niet van haar zou verwachten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/10/2017 05:28 PM

Jennifer
Ik keek naar Seth. 'Dat geloof ik niet.' zei ik tegen hem en sloeg mijn armen over elkaar. Wanneer ik zijn telefoon hoor overgaan zag ik snel iets van prison. 'Is dat je vader?' vroeg ik voorzichtig voor ik hem op zijn tenen zou trappen. Gevoelig onderwerp misschien. Ik beet op mijn lip en haalde een hand door mijn haar.

Ian
Ik glimlachte. 'Cool.' zei ik met een grijnsje en beet vervolgens op mijn lip. 'Het spijt me.' zei ik zacht en beet op mijn lip. Mijn stemming voor nightwatch was er nu wel zo goed als uit. Op de gang hoorde ik genoeg mensen op en neer lopen die niet wisten wat er hier allemaal gebeurde.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/10/2017 12:09 AM

Ian
Ik bekeek haar. 'Een maria...' zei ik zacht. Toen ik haar voor het eerst zag leek het alsof ze van alles kon zijn. Een maria had ik nooit gedacht. Nu mijn maria. Ik beet op mijn lip en kwam overeind. 'Ben je oké?' vroeg ik haar voorzichtig. Ik wist niet hoe het van de maria kant uitzag, maar ik wist wel dat ze nu voor de rest van haar leven diende om eigenlijk mijn persoonlijke bloedzak te zijn. Ik beet op mijn lip en voelde me eigenlijk al meteen schuldig dat ik haar nu al had gebonden aan een persoon de rest van haar leven.

Jennifer
Ik zuchtte en rolde met mijn ogen terwijl ik achter hem aan loop. 'Nee dat is niet makkelijk nee omdat er eerst geen probleem was om me tegen te komen. Ik ben niet boos meer oké. We kunnen weer normaal tegen elkaar doen. Wat is er in godsnaam met jou dat jij een nightwatch overslaat.' zei ik en keek hem vragend aan terwijl ik de deur achter ons sloot en ertegen aan ging staan. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/09/2017 11:41 PM

Ian
Als ze dat zegt fronste ik. Ik kon mijn tanden toch niet zomaar in dat nekje van haar zetten? Wanneer ze mijn gezicht tegen haar nek aan duwt kon ik niks anders. Mijn tanden kwamen tevoorschijn en ik zette ze in haar nek waarna ik van haar bloed begon te drinken. Haar bloed proefde geweldig. Veel beter dan die bloodbags. Wanneer ik denk dat ik niet meer kan drinken zonder controle te verliezen haalde ik mijn tanden uit haar nek en veegde langs mijn mondhoeken. 'Waar ging dat over?!' vroeg ik lichtelijk geschrokken en ik pakte een doek om haar nek schoon te maken.

Jennifer
Niet veel later stond ik voor mijn kamer en zag ik verderop in de gang Seth lopen. In plaats van dat hij zich iemand uitzocht leek hij vastberaden om van alles weg te lopen. Ik fronste en bleef even staan. 'Night watch is de andere kant Bonasis.' zei ik tegen hem met een frons. Dit was normaal gesproken toch een van zijn favoriete evenementen hier op school. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/09/2017 11:17 PM

Ian
'Als je dat maar weet Mikey.' lachte ik en nam zijn nek onder mijn arm waarna ik speels met mijn vuist over zijn hoofd ging. Hij worstelde zich vrij en ik lachtte hard. Wanneer we de kamer uit zijn lopen we naar de meiden dorms waar ik in mijn handen wreef. Heerlijk. Ik liep verder de gang in en zag verderop Violet knock out op de grond liggen. Een schok van bezorgdheid ging door me heen. Ik rende op haar af. 'Violet? Kun je me horen? Vi?' zei ik terwijl ik zachte klapjes tegen haar wang gaf. Met de sleutels op de grond maakte ik haar deur open en tilde haar op om haar in haar kamer op haar bed te leggen.

Jennifer
Ik kwam overeind wanneer het tijd was om te gaan. Als ik om de kaarten op de grond heen wou lopen botste ik tegen Seth die me nog net kon opvangen. Ik beet op mijn lip wanneer ik in zijn ogen keek en keek hem na toen hij de kamer verliet. 'Bedankt Bonasis.' zei ik zacht en liep na een tijdje ook de kamer uit en deed de deur achter me dicht waarna ik dus bij de girls dorms aankwam. Het leek wel een slachtveld met al dat testosterom wat door de gangen liep op zoek naar iemand om te neuken. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/09/2017 11:01 PM

Jennifer
Ik keek Violet na maar zodra Seth binnen kwam keek ik weer voor me uit. Ik zag Ian zitten en keek hem vuil aan. Hij rolde zijn ogen en nam vervolgens een stuk pizza. Ik nam de joint terug van Drake en nam een diepe hijs. Night watch zou nu vast langzaam beginnen, maar echt zin om terug te gaan had ik niet. Ik beet op mijn lip en keek naar Mike. 'Ik zweer vanavond, Bianca is van mij.' zei hij. Ik lachte. 'Bianca is te mooi voor jou Mike. Geef het op.' grapte ik. Hij keek me kort aan. 'Ik ben te mooi voor haar zul je bedoelen.' zei hij terwijl hij de Joint van me af nam en een teug nam.

Ian
Ik keek op naar Violet wanneer ze zei dat ze vertrok. 'Slaap zacht.' zei ik alvast voor straks. Ik bleef naar haar kijken tot ze helemaal uit het zicht verdwenen was. Ze deed me iets, maar wat kon ik niet precies plaatsen. Wanneer mijn blik kruist met die van Jennifer zie ik dat ze echt boos op me was voor het bemoeien, maar eigenlijk boeide me dat vrij weinig. Iemand zou op d'r moeten letten. En aangezien ik de enige ben die van de massa moord van 2 jaar geleden afwist. Ik keek naar Mike wanneer hij over Bianca begon en moest mijn lach in houden. 'Hopeloos maat.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/09/2017 10:27 PM

Ian
Ik keek Seth na die Jennifer vol op negeert. Dat was niet iets wat Jennifer kon waarderen. Ik kwam zuchtend overeind en trok Jennifer naar de hoek van de kamer zodat de rest het niet hoorde wat werd besproken. 'Hoe voel je je? Ben je weer bij zinnen?' vroeg ik haar. Haar blik werd duivels en dat was ook meteen het moment dat ik doorkreeg dat ik beter niet erover had kunnen beginnen. Kort keek ik naar Violet en voelde de volle laag al over me heen komen.

Jennifer
Ik haalde diep adem om niet beginnen te schreeuwen. 'Bemoei je met je eigen zaken Martyr. Ik heb geen babysitter nodig die controlleerd of ik me wel kan beheersen.' siste ik naar hem en bleef zo even dreigend staan. 'Oké, oké sorry.' zei hij. Ik schudde mijn hoofd en ging naast Drake op de grond zitten met mijn rug tegen het bed. Ik nam een hijs van mijn joint en liet hem vervolgens rond gaan. 'Heb ik nog iets gemist?' vroeg ik en Drake zuchtte. 'Hoe ik werd ingemaakt met kaarten ja.' zei hij. Ik grinnikte. 'Ah, kan het jochie niet tegen zijn verlies.' lachte ik en keek naar de deur opening waar Seth net nog weg liep.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/09/2017 09:50 PM

Ian
Na een tijd kwam ik mijn kamer binnen en zag dat Mike iedereen al had geïnstalleerd. Iedereen zat aan de pizza, mensen waren aan het kaarten. Als je het zo bekeek was me dit toch een vriendengroep bij elkaar. 'Hebben jullie nog wat pizza overgelaten?' vroeg ik met een grijnsje en pakte een stuk uit een van de dozen. Ik plofte op het bed en keek mee met de kaarten van Violet. Ik grijnsde kort. Ik denk wel dat ze Rose in kon maken. Drake was slim.. maar Violet had goeie kaarten. 'Waar heb je Jessie gelaten?' vroeg Mike. Ik haalde mijn schouders op. 'Die wou Jennifer nog overtuigen om mee te komen.' zei ik. 'Dus Jenn komt ook?' vroeg Drake met een grijns. 'Geef het op Drake, je bent net zo kansloos als Mike.' grinnikte ik. 'Hey, praat voor je eigen Martyr.' Grijnsde Mike.

Jennifer
'Kom op Jenn. Je moet mee. Je kunt me niet alleen in een kamer laten waar Ian ook is.' zei Jessie tegen me. Ik rolde mijn ogen. 'Ik dacht dat je Ian eindelijk los ging laten?' vroeg ik  terwijl ik mijn armen over elkaar sloeg. 'Daarom juist. Wie weet wat ik tegen hem zeg als jij er niet bent om me voor mijn kop te slaan.' zei ze. Ze zette haar puppy ogen op en ik zuchtte. 'Best. Ik ga wel mee.' zuchtte ik en liep met haar onze kamer uit. 'Welke kamer zitten ze?' vroeg ik haar terwijl we al snel de gangen van de jongens dorm in liepen. 'Die van Mike en Ian.' mompelde ze. Ik liep ernaar toe en stak nog een joint op voor we naar binnen liepen. 'We zijn d'r.' zei Jess terwijl ik een hijs nam en kort glimlachte. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 04/09/2017 08:54 PM

Jennifer
Ondanks dat ik mezelf probeerde te stoppen met staren bleef ik de twee in de gaten houden. Wanneer ik zie dat Seth zijn kaartje geeft kwam ik overeind. 'Ik ga me douchen.' zei ik terwijl ik mijn tanden op elkaar beet. Ik liet al mijn rotzooi liggen en liep de kantine uit naar de meiden dorms waar ik op mijn kamer mijn douche spullen nam. Misschien moest ik stoppen met boos zijn op Seth voor wat hij gedaan had? We waren al zo lang vrienden. Plus dat ik niet heb gemerkt hoe verschrikkelijk het misschien wel niet was. Ik liet het een beetje los en kleedde me bij de algemene douche ruimte uit.

Ian
Ik kwam overeind en liep met Mike de kantine uit. 'We gaan voor night watch pizza eten, eet je mee?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Wie is er allemaal?' hij haalde zijn schouders op. 'De gebruikelijke mensen.' ik zuchtte. 'Seth zit daar bij zeker.' hij knikte. 'Ik bedenk me er nog wel over.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  272  |  273  |  274  |  275  |  276  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page