Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 273 | 274 | 275 | 276 | 277 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from walkingdead on 04/07/2017 04:06 PMFey
Als hij me vraagt waar ik vandaan kom kijk ik hem suf aan ''Rusland hoezo?'' Zei ik terwijl mijne klaar was en iedereen al snel merkte dat de mijne met passie was gemaakt. Ik sneed de cake in stukken als hij me mooi noemt kijk ik hem grijnzend aan ''dat zei je waarschijnlijk ook tegen die 1ste jaar van gister..'' Ik legde mijn hand kort op de zijne ''zo roer je'' ik liet zijn hand soepel bewegen terwijl wijfen al begonnen te smoezen. Ik liet zijn hand los en wilde gewoon een goed cijfer.
Seth
''Je vond het wel lekkerrr Jennnnn'' zei ik met een duivels lachje ik liep met mijn verotte cake naar de chef en liet hem beoordelen ''een 4 meneer Bonasis.'' Zei hij straight ''temminste geen 2 voor een keer.'' Zei ik met een lachje ik zag dat Ian hulp kreeg van Violet zijn gezicht stond me niet aan hij keek nooit zo naar een meisje.'' die boerentrien denkt nu al dat ze wat is.'' Zei jennie jaloers ''ach jij wild allang al aan Ian's dick zuigen.'' Zei ik terwijl ze me beledigd aankeek.'' Wat het is de waarheid'' ik gooide mijn verotte cake weg en keek naar Jennifer mijn innerduivel genoot hier zo van.
from walkingdead on 04/07/2017 03:38 PMSeth
''Wat schattig gister genoot je nog van mijn aanwezigheid.'' Zei ik met een pruillipje terwijl ik grijnzend het deeg begon te maken. En koken niet onze beste vak was we waren verwend we kookte niet voor ons zelf.'' Geef toe je vond dit wel lekker'' ik maakte een bef gebaar met mijn vingers en grinnikte vervolgens ik pakte wat melk en kon niet genoeg krijgen van mezelf.
Fey
''Gefeliciteerd'' zei ik droog en verveeld ik begon met de wortelen snijden gooide ze in de deeg bak binnen een mum van tijd was ik klaar.'' nu jou buurt'' ik keek ongeintresseerd naar mijn nagels. Hij was wel de eerste die me naam wou weten wat me verbaaste.
from walkingdead on 04/07/2017 02:43 PMFey
Als ik omval en weer overeind word gehezen kijk ik gifitg op. Vooral als een jongen me aan raakt die zich voorsteld als Ian Martyr.'' Als je me opzettelijk wil laten vallen doe het dan ook goed'' zei ik op mijn teentjes getrapt. Ik was niet als die domme hoertjes uit de 1ste ik keek naar zijn hand en draaide me toen om ''kijk heb je het boerinetje weer!'' Riep een trut ik liep naar achter legde mijn boeken neer aan de kooktafel. Kijk heb je een sletje weer! dacht ik in mezelf maar ik hield me gedeisd ''iedereen is er neem ik aan de groepenlijst word nu opgenoemd dus luister goed we maken vandaag worteltaart.'' Zei de chef ''iets wat die boerentrien goed kan.'' Zei iemand anders terwijl er een geen gloed in mijn ogen was mijn emoties stonden helemaal uit op dit soort momenten dat getreiter was niks nieuws voor me.'' Ian en Violet'' als hij de naam noemt van die jongen stord ik bijna in.
Seth
Ik glee met mijn vinger langs een mes. En dacht aan Jennifer haar boze blik ik grinnikte. Maar horde al snel dat gejoel tegen dat nieuwe knappe schatje van het plateland. Ik snapte wel waarom ze zo op haar haten ze was knap maar niet rijk duh. Ik vroeg me af of ze de skills die ze waarschijnlijk op het platteland gebruikte hier ook vrijuit zou ontketenen. Als Ian en dus Violet.. nieuwe meisje samen moeten kan me dag al helemaal niet meer stuk. Ian en het boerinetje ik grinnikte terwijl mevrouw Lincoln weer is te laat was. Ik hield ervan om Jenn te treiteren als zei en ik een relatie zouden hebben waren we zeker weten het stijl met veel ruzies en geschreeuw van hier tot tokyo. Maar we zouden ook couple goals aan de andere kant kunnen zijn. Neh never dat Jennifer me nu nog wilde.
from walkingdead on 04/07/2017 02:09 PMSeth
''hmmm wat?'' Zei brommend ik gaapte zacht en strekte me uit terwijl ik me naar Jennifer toedraaide. Haar blik stond niet al te blij ''verberg je niet ik heb die mooie borsten en billen toch al van je gezien.'' Zei ik grijnzend ik kwam overeind en trok mijn uniform snel aan en nam nog even een paracetamol voor tegen de kater.''Maak me vanavond maar af heb nog een aantal dingen te doen'' zei ik suf ik nam een sigaret en stak die snel aan ''zie je in class prinsesca!'' Zei ik zelfingenomen terwijl ik haar achter liet in mijn kamer als je iemand een klootzak kan noemen ben ik dat wel. Ik had kookles een nieuw vak hier tegenwoordig op school.
Fey
Ik had mijn uniform aangetrokken en mijn haar los over mijn schouders. Nu leek ik toch een beetje hetzelfde en niet op een boerenkloot. Ik had kookles en zat in een gemengde klas Rosevield en Whitemore samen. Ik had geen vrienden en ik had ook mensen die me niet eens kennen maar me toch blijven beledigen en pesten om het feit dat ik met 2e handse kleren liep van de primark. Ik liep eerst naar mijn kluisje en pakte mijn kookboeken.
from walkingdead on 04/07/2017 01:54 PMSeth
Ik grijnsde bij het horen van mijn naam en ging steeds harder ik voelde haar climax samentrekken waardoor ik mijn orgasme niet kon uit stellen. Ik kwam in haar klaar maar ging nog even door om haar te laten komen. Ik was morgen zo dood.
-
Ts?
from walkingdead on 04/07/2017 01:43 PMSeth
Als ze recht tegen mijn dick aankijkt grijns ik breed maar als haar mond wonderen begint te doen kon ik mijn grommen niet laten.'' Jezus christus'' ik nam haar haren vast en begon een beetje te stoten in haar mond. Ik beet op mijn onderlip en sloot mijn ogen echt een grote shout out naar MDMA. Ik liet haar stoppen en tilde haar grijnzend op het bed waar ik haar zo wat op gooide. Mijn shirt was al snel uit en zo was die van haar ook. Ik trok haar broek over haar benen en schoof haar string grijnzend aan de kant terwijl mijn tong haar alvast nat maakte om er vervolgens hardhandig in te kunnen stoten.
from walkingdead on 04/07/2017 01:03 PMSeth
Als haar handen langs mijn bovenbenen glijden hou ik heg niet meer." Mooi zo" ik nam haar hand vast en nam haar mee tussen de menigte richting de dorms. Gelukkig was die van mij niet ver. Eenmaal in mijn kamer. Sluit ik de deur direct voor Drake's neus "zoek een andere kamer!" Ik keek weer op naar Jeniffer en nam haar vast terwijl ik haar kuste." Je weet wat je moet doen" ik streelde met mijn tong langs haar onder onderlip en trok aan haar haar om er naaar onder te krijgen. Die geile ogen van haar maakte het alleen maar beter. Ik wist dat het in de ochtend een hell morgen zou worden zodra ze we wist dat ik er drugs had gevoerd om haar in bed te krijgen.
Fey
Ik besloot weer weg te gaan en zag Seth Bonasis er vandoor gaan met het meisje die me aansprak. Ik zag iedereen elkaar drugs en alcohol voeren. Op het platenland had je dit echt niet. Ik had nog nooit gerookt of drugs genomen. Alcohol wel dat was een traditie. Ik besloot terug te gaan en horde heftig gekreun bij 1 van de deuren ik grinnikte bij die sok "ja Ian is weer is bezig hier." Klaagde een jongen terwijl hij op het punt stond om een wijf te neuken. Ian.. Ian Martyr volgens mij ik was helemaal vergeten dat er ook sterke vampier bloodline door ging hier op school. Later moest ik een familie kiezen om te dienen het liefst was ik liever geen bloodtank dat is de enige baan die ik kon krijgen met mijn vaders budget had hij gezegd. De opleiding was niet zo zwaar maar het was niet iets wat ik graag wilde worden.
from walkingdead on 04/07/2017 12:33 PMSeth
Ik grijnsde breed en liet mijn handen naar haar billen glijden."Dit word leuk" zei ik hard door de muziek heen. Terwijl ik zelf niet had genomen. Ik altijd al een oogje op haar dus vanavond was mijn kans om nog is iets leuks te beleven. Ik zag dat Ian was vertrokken met een meid van de 1ste ofzo ha.. ik kwam met Jennifer Lincoln." Heb je zin?!"
Fey
Ik was na een tijdje klaar en was toch wel benieuwd naar het feest. Ik kwam aan in een zaal vol dansende tieners die daadwerkelijk heel wat op hadden. Ik vouwde mijn armen overelkaar en zag het bloed waar over ze sprak . 1tje kon toch geen kwaad?
from walkingdead on 04/07/2017 12:41 AMFey
Als ze dat zegt grijns ik duivels ''ik kan wel wat aan.'' Ik gooide mijn milkshake bitchie weg en liep de kantiine uit. Ik besloot te gaan trainen in het sportcentrum waarschijnlijk toch niemand was. En kleden me om in een sportbh en een legging. Ik deed mijn dagelijkse routine ik wist hoe mensen over me dachten. MOesten ze vooral blijven doen tot dat ik ze de tering in werk.
Seth
Ik zag Jennifer en nam haarpols vast terwijl ik haar naar me toe draaide.'' Klaar om high te worden?'' Ik duwde een mdma pil in haar mond terwijl ik haar tegen me aan liet dansen. Ik genoot van de muziek terwijl ik al ernstig bezopen was. Vanavond werd het zeker weten ik en Jennifer Lincoln. Het zweet drupte op mijn voorhoofd terwijl ik het boerenmeisje niet zag. Ze bleef nogaltijd een mystery.
from walkingdead on 04/07/2017 12:06 AMSeth
Ik zag Drake dealen en nam een shotje van een dienblad af. Ik sloeg die na achter en keek grijnzend rond. Hier en daar waren er wel wijfen ik zag sommige de wc in verdwijnen. Terwijl ik Ian zag ik rolde mijn ogen ''niet intressant.'' Ik zocht de prinsesca op en zag dat ze er nog niet was. Ik zag Charlote met Sj terwijl het me weinig intresseerde. Nu hoefde ik temminste niet meer vreemd te gaan. Ik werkte mezelf op de dansvloer en danste in het rond. Dit was mijn leven.. drinken neuken geld uitgeven aan dure domme dingen gewoon 1 van de enkele jongens met aandacht te kort.
Fey
Als ik een stem hoor kijk ik op ''bedankt voor de tip.'' Zei ik vriendelijk en terughoudend tegen het meisje. Die er nogal schaars uitzag maar wel super knap. Ik sloeg mijn ogen neer en kocht een milkshake. Ik streelde een plukje achter mijn oor en moest oppassen vooral voor de Lincolns.