Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 273 | 274 | 275 | 276 | 277 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from LostSouls on 04/09/2017 06:58 PMJennifer
Ik opende de bloodbags en dronk ze snel een voor een op.daarna begon ik aan het eten en keek naar Baily die duidelijk met James. Ik rolde mijn ogen. 'Je gaat me niet zeggen dat je met James gaat vanavond?' zei ik arrogant. 'Nee, ik speel gewoon met hem. Zoals je me hebt geleerd.' zei ze met een grijnsje. Ik grijnsde breed. 'Goedzo.' zelf keek ik ook de kantine rond en zag ik Seth bij Violet zitten. Ik beet mijn kaken op elkaar en probeerde me in te houden en vooral niet te staren.
Ian
na een tijdje had ik mijn eten op. 'Zo te zien heeft Seth meer geluk bij haar.' hoorde ik Mike zeggen. Ik keek om naar hun tafel en rolde mijn ogen. 'Wat boeit het ook.' zei ik knorrig en tegelijkertijd verveelt. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Wie ga je fixen vanavond?' vroeg Mike. 'Ik weet nog niet.. Zoveel keus.' grijnsde ik.
from LostSouls on 04/08/2017 11:25 PMIan
Wanneer ik in de kantine was had ik mijn avond eten besteld en nam ik plaats aan de gebruikelijke tafel. Mike kwam met een diepe zucht naast me zitten. 'Die Violet is echt een moeilijke.' zei hij. Ik grijnsde. 'Maakt het dat niet extra leuk?' vroeg ik. Hij schudde zijn hoofd. 'Dat is me teveel werk.' zei hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Je bent laks.' zei ik en rolde mijn ogen. Even verderop zag ik dat ook Jennifer besloten had te komen eten. Ze zat met Jessie en Baily aan tafel. Zolang ze zich maar inhield. Ik keek weer naar Mike. 'Violet is te goed voor je. Als ik jou was zou ik het opgeven.' zei ik met een grijnsje. 'Rot toch op.' lachte hij.
Jennifer
Wanneer ik in de kantine aan kwam bestelde ik meteen 2 bloodbags en een maaltijd salade. 'In vorm blijven voor vanavond?' vroeg Baily. Ik grinnikte. 'Wat? Ik moet er iets aan doen om mijn mooie slanke lichaam te behouden en iedere dag hamburgers eten is slecht voor mijn huid.' zei ik tegen haar en ging zitten aan een tafel bij het raam. 'Heb je met iemand afgesproken?' vroeg Baily. Ik haalde mijn schouders op. 'Misschien als ik Joshua tegen kom dat ik hem alle hoeken van mijn kamer laat zien, misschien heb ik wel gewoon een avondje netflix met oortjes in en geluid op 100%. We zullen zien.' zei ik geheimzinnig.
from LostSouls on 04/08/2017 10:43 PMJennifer
Als ik opeens Ian voor de auto zag staan schrok ik. 'Aan de kant Martyr.' siste ik door mijn tanden en keek hem doordringend aan. 'Wil je dit serieus weer doen? Je ouders zullen vast trots zijn.' zei hij. Ik stapte uit de auto en liep naar hem toe. Ik stopte nog geen centimeter voor zijn neus. 'Dat zullen ze zeker. Ze hebben me niet opgevoed om een brave meid te zijn Ian.' beet ik hem toe. Hij schudde zijn hoofd. 'Ga naar binnen Jen. Je krijgt er spijt van, net als de vorige keer.' zei hij. Ik beet mijn kaken op elkaar en liep langs hem terug naar de academy. Dan moest ik mijn dorst maar voeden op een andere manier. Binnen de muren van mijn eigen school. Misschien zelfs nog beter.
Ian
Wanneer ze naar me luisterde haalde ik opgelucht adem. Dat werd me even te serieus voor een moment. Ik schakelde de auto af en sloot de deur alsof er niks gebeurd was en liep ook terug naar het gebouw. Het zou niet de eerste keer zijn dat Jennifer de weg kwijt raakt. Ja, ze is een duivel en ze doet vreselijke dingen, maar één zo een massamoord zou een einde kunnen beteken van elk levend wezen in de buurt. Ik zuchtte en verliet de parkeerplaats terug naar binnen voor het avond eten.
from LostSouls on 04/08/2017 09:45 PMJennifer
Ik keek Seth na en bleef zitten tot iedereen het lokaal uit was. Ik moest weg hier. Weg van de Academy. Een duivelse grijns sierde mijn lippen wanneer ik opstond en het lokaal verliet. Ik liep naar mijn dorm waar ik me omkleedde in een zwarte leren jumpsuit van slangenleer. We gaan eens wat lol beleven in de stervelingen bar in het dorp een half uur rijden van hier. Wanneer ik mezelf had opgemaakt en alles liep ik de academy uit naar de parkeerplaats waar ik bij een Audi R8 V10 het slot forceerde en in stapte. Ik speelde een beetje met de kabels waardoor ik hem aan de praat kreeg. Misschien nadat de bar letterlijk uitgestorven was dat ik op tijd terug zou zijn voor night watch. Iets moest mijn bloedlust wegnemen en de bloodbags waren lang niet genoeg.
Ian
Ik rolde mijn ogen om Seth. 'Luister niet naar hem. Hij is jaloers.' zei ik met een grijnsje en kwam overeind terwijl ik het lokaal verliet. Ik zag dat Jennifer achterbleef en fronste. 'Ik neem aan dat ik de dames wel tegen kom in de hallen vanavond.' zei ik tegen de meiden waarna ze doorliepen. Ik liep naar buiten voor wat frisse lucht waar ik ging bedenken wie ik vanavond allemaal kon doen. Als ik niet veel later Jennifer de parkeerplaats op zie lopen en de auto van Killian zie stelen grijnsde ik. Wat voert zij in haar schild. Ik rende ernaartoe op vampier snelheid en was binnen voor de auto. 'Waar gaat mevrouw Lincoln heen?' vroeg ik en zag aan haar blik hoe laat het was. 'Another killing spree?'
from LostSouls on 04/08/2017 09:15 PMJennifer
Verveeld tekende ik wat in mijn schrift. Het was niet alsof ik er een kei in was, maar het vulde de tijd. Als ik in mijn ooghoek het briefje bij Seth zie neer vallen keek ik naar de meid die hem gooide. Ik liet haar mijn hoektanden zien als teken dat ze ver weg moest blijven. Niet dat ik jaloers was ofzo. Of dat ik Seth zelf wou vanavond. In tegen deel. Ik gunde het hem gewoon niet. Al wist ik eigenlijk wel dat ik niet de hele school bij hem weg kon houden.
Ian
'Dus toen had hij het echt te bont gemaakt. Ik vroeg of hij nog laatste woorden had en nog voor hij ze uit kon spreken rukte ik zijn hoofd al eraf.' zei ik met een duivelse grijns terwijl de meiden mijn verhaal helemaal opaten. 'Je bent echt zo dapper Ian. Niemand zou tegen jou op kunnen als het erop aan kwam.' zei Louise met een vertederde blik. Ik glimlachte. 'Dat zeker niet, love.' zei ik en streelde langs haar kin.
from LostSouls on 04/08/2017 08:47 PMIan
Ik keek op naar Seth die aan de praat raakte met Violet. Ik beet mijn kaken op elkaar, maar merkte al snel dat ze ook niks van hem moest weten. Ik grijnsde breed en keek voor me uit terwijl de docent vertelde over de eerste oorlog tussen hemel en hel. Zuchtend legde ik mijn hoofd op tafel. Ik haatte geschiedenis.
Jennifer
Wanneer ik binnen kwam in het lokaal had ik mijn ogen gericht op een tafeltje achterin. Wanneer Violet die net voor mijn neus weg kaapt keek ik rond en zag dat de enige vrije plek naast Seth was. 'Als ik je niet had gemogen had ik nu mijn handen om dat kleine nekje van je gezet Violet.' zei ik met een glimlachje tegen haar. 'Lincoln, zou je willen gaan zitten alsjeblieft. Dan kan ik verder met mijn verhaal.' Ik keek met mijn duivels ogen naar meneer Cheffield en liep vervolgens naar de plek naast Seth waar ik met een geïrriteerde zucht ging zitten.
from LostSouls on 04/08/2017 07:46 PMIan
Ik glimlachte breed en nam nog een hijs van mijn joint. Wanneer hij op was gooide ik hem een paar meter verder op de grond en kwam overeind van het muurtje. 'Je bent nog niet van me af.' zei ik zacht met een gemene grijns op mijn gezicht. Ze wekte interesse bij me op. Ze was niet zoals derest. Gewoon een hoop neukvlees. Ze was iemand met inhoud.
Jennifer
Jessie moest naar haar les terwijl ik richting de andere kant van de school liep. Wanneer ik Joshua tegen het lijf loop glimlach ik. Joshua was een 4e jaars. 'Hey, moet jij niet naar je les?' vroeg hij met een grijnsje. 'Ik ben Jennifer, ik volg geen regeltjes.' zei ik terug met opgeheven hoofd. 'Ik hou wel van meiden die zich niet aan de regels houden.'zei hij en trok me naar zich toe. Ik grijnsde breed. Misschien toch een night watch voor Jennifer. 'Hou je maar snel in bedwang, voor ik mijn duivelsoren naar buiten laat.' grijnsde ik en maakte me van hem los. Ik liep verder terwijl ik hem met mijn vinger glijdend over zijn lichaam zo lang mogelijk aanraakte. Wanneer het contact was verbroken was ik ook zo de hoek om om vervolgens naar het lokaal te lopen waar ik eigenlijk al veel te laat was... Alweer.
from LostSouls on 04/08/2017 05:25 PMIan
'Chto bolit. Bol'shinstvo do sikh por nayti mne khoroshuyu kompaniyu. (dat doet pijn. De meeste vinden mij toch goed gezelschap). Maar als je alleen wilt zijn laat ik je alleen.' zei ik simpel en nam nog een hijs van mijn joint terwijl ik me omdraaide om terug naar het muurtje te lopen. Dit keer ging ik erop zitten. Vol in het zicht. Schijt aan of ik gepakt werd of niet.
Jennifer
Niet veel later voegde Jessie zich bij me in de gangen. 'Hoe stom kon ik zijn. Zelfs met die MDMA.' Siste ik meer in mezelf dan tegen Jessie. 'Vergeet het nou maar. Het is gebeurd.' zei ze en keek zuchtend voor zich uit. 'Jij bent toch met Ian samen geweest? Voor jullie hier kwamen en een gedeelte van het eerste jaar?' vroeg ze. Ik rolde mijn ogen. 'We hadden geen relatie maar ja? En?' mompelde ik en deed mijn kluisje open. 'Zou je eens met hem willen praten?' vroeg ze me. Ik draaide me naar haar om en keek haar recht in haar gezicht aan. 'Ian houd van iedere nacht een ander. Je wilt echt niks met hem proberen Jess. Hou op met achter hem aan te zitten. Hij houd niet van vast te zitten aan dezelfde meid dag in dag uit.' zei ik duidelijk en een beetje gemener dan bedoelt. Ik zag dat ze op haar lip beet om haar pijn te verbergen maar de rest van haar gezicht blijft neutraal. 'Oké, prima. Ik hou erover op.' zei ze waarop ik mijn kluisje dichtsloeg en verder liep met haar achter me aan.
from LostSouls on 04/08/2017 11:23 AMJennifer
'Toestemming? Je propt eerst een MDMA pil in me mond waardoor ik helemaal van de wereld ben. Ik wist niet eens waar ik ja op zei.' Ik schudde lachend mijn hoofd. 'Dit...' zei ik en wees met mijn vinger tussen hem en mij. 'Zal niet meer gebeuren.' zei ik duidelijk en keek op als Drake aan kwam lopen. 'Hoezo zo serieus hier?' zei hij. Ik rolde mijn ogen en kwam overeind. 'He is all yours.' zei ik tegen Drake terwijl ik overeind kwam en de aula uitliep.
Ian
Ik kwam overeind wanneer ik Violet verderop zag lopen en grijnsde kort. 'Je bent de eerste die dit op eigen houtje heeft gevonden.' zei ik terwijl ik tegen het muurtje leunde en een teug van mijn joint nam. Ik haalde een keer diep adem en bekeek haar kort. 'Zo te zien begint iedereen in te zien dat je niet zomaar een plattelands meisje bent.'
from LostSouls on 04/08/2017 12:43 AMJennifer
Wanneer ik was omgekleed liep ik de kantine in waar ik zag dat Seth aan het roken was. Ja, tuurlijk doe het nog opvallender. Ik liep naar zijn tafel en ging tegenover hem zitten. 'Ik dacht dat ik jou toch wel kon vertrouwen Bonasis.' snauwde ik en nam zijn sigaret uit zijn mond. Wat boeide het ook. Ik nam hem tussen mijn lippen en nam een diepe hijs. Vanavond was night watch. Het enige geluid wat je door de gangen kon horen was gekreun want die nacht namen de jongens de girl dorms over. Tot nu toe had ik nog niet met iemand afgesproken dus hoopte ik meer dat Jessie ook niemand had en ik de kamer niet uit moest.
Ian
Wanneer ik mijn eten op had nam ik afscheid van Drake die richting Jennifer en Seth liep terwijl ik naar buiten liep. Uit mijn zak haalde ik een joint die ik aan stak en waar ik een diepe hijs van nam. Mijn longen hielden het even vast om in te laten werken om het na een paar seconde uit te blazen. Ik ging zitten achter het muurtje achter de school waar nooit iemand kwam.