Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  274  |  275  |  276  |  277  |  278  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 04/06/2017 11:34 PM

Seth
Als ik Ian zijn mond wil snoeren doet Jennifer dat al voor me. Ik glimlachten en keek naar haar billen ''zie je vanavond lekker kontje!''Riep ik haar nog achterna vanavond zou ik sowieso zuipen neuken en wat snuiven en slikken. Ik had wel respect voor vrouwen maar dan alleen op de Seth mannier. Ik liep naar binnen met Drake naar onze dorm mijn ouders hadden me alles verteld over de academy ik wist alles op mijn duimpje. School en werk combineerde ik en Seks en wijfen combineerde ik ook jep ik ben een hele goeie mulitasker. Ik keek naar buiten en kon niet wachten tot het feest. De nacht was er al snel terwijl ik een witte polo droeg en met mijn haar fijn naar achter gekamt richting de feestzaal liep. Ik hoopte zo erg dat Drake pillen had en Jenniffer vandaag tegen mijn dick kwam dansen.

Fey
Ik liep de school door en horde dat er een feest was. Een feest waar ik niet ging komen. Ik bleef een beetje hangen bij de kantine en zag dat die open was. Ik zag het bloed in de vrieskast terwijl mijn ogen rood werden ik beet mijn kaken opelkaar en voelde de dorst nog erger dan ooit branden in mijn keel. Ik wende mijn blik snel op iets anders en nam diep adem ''jezus Fey hou je in.''

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/06/2017 10:46 PM

Seth
''Voor een boerentrien mag ze er heus wel zijn.. haar boek ik sowieso sneller dan het licht.'' Zei ik grappend terwijl ik naar Jeniffer keek ''ik zie dat het prinsesje een kleurtje heeft gekregen'' zei ik met een gniffel terwijl ik naar haar inkijk keek. En mijn polo van ralph lauren goed zetten.'' Jij mag me altijd wel bellen Jenn'' zei ik met een knipoog terwijl ik in het 1ste jaar al bevriend was met Jennifer maar seks nooit bij me is opgekomen. Vanwege haar grootse achternaam. Ik intresseerde me weinig in iemands innerlijk ik was de arogante type playboy.

Fey
Ik kreeg mijn sleutels en deelde een kamer met ene Rose die er blijkbaar nog niet was. Ik gooide mijn 2e hands koffer op bed. En liet een hand door mijn haar glijden. Ik vond het nu al niet leuk. Mijn vader zei dat ik naar huis kon komen wanneer ik maar wil maar dat koste hem meer dan 3000 euro per maand. Ik moest het blijven volhouden totdat ik mijn supernaturel geaardheid onder controle kreeg. Mijn familie stamde af van de Grammery bloedlijn maar ik was de enige uitzondering ik was half mens en verlangde voor een kwart naar bloed ik had daar A-pillen voor kleine bloedpillen om mijn honger te temmen. Verder was ik niet meer dan een bloodtank.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/06/2017 10:02 PM

Seth
Ik zag Jennifer Lincoln aan komen stallen en kende haar van het andere gebouw. Zij had ook wel een lekker kontje ik wist niet precies met wie zij het bed had gedeeld. Maar sowieso was zij echt geen maagd meer met die billen van haar. Ik focuste me volledig op haar lichaam ik hoefde niks van haar te weten behalve haar skills in bed. Maar als ik een trucker op het oog krijg kon ik mijn lach niet voor me houden ''wat doet dat wrak hier?'' Vroeg ik bespottend en duivels maar als er een meisje uitstapt met normale kleren van de 2e handswinkel. Maar met het cover gezicht van prada frons ik.'' Wie is zij?'' Vroeg ik Drake hij hield zijn schouders op het was niet vaak dat er iemand op onze school kwam waarvan de familie niet bekend is. Mijn ogen gleden weer terug naar Jennifer Lincoln lekker lekker wijf. Maar als ik Ian zie veranderd mijn mood gelijk over tegen polen gesproken.. Ik wedde er op dat hij Jennifer al had gepaaid.'' Hee Ian!'' Riep Drake terwijl ik hem een poor gaf ''moet dat?''

Fey
Ik keek om me heen en voelde de ogen al op mij gericht. MIjn vader gaf me mijn koffer terwijl hij naast me ging staan.'' Je nieuwe thuis voor nu Violet'' zei hij met een toon in zijn stem ik draaide me naar hem om en nam hem vast in een omhelsing.'' Ik ga je missen papa'' zei ik met tranen in mijn ogen die ik snel weer weg werkte.'' Het komt goed Fey ik zal je elke maand een zakcentje sturen denk er om ik hou van je en slik je A-pillen op tijd'' ik knikte terwijl ik hem losliet en hij er alweer vandoor ging in zijn trucker.'' Wanneer ik rijk genoeg ben koop ik een ranch rover voor je dad'' ik draaide me om naar de school en liep de poort door al die mensen in dure kleren. Mijn maag draaide rondjes.. ik horde hier niet thuis. Ik liep naar binnen vroeg naar mijn kamer en probeerde iedereen te negeren.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 04/06/2017 08:14 PM

Seth Fage Bonasis/Bulagarian/17/Model/Duivel

Fy(Violet) trankova/American&Russisch/16/Maria

Seth
''Je moet is weten hoe tekeer Liz ging op mijn hagje.'' Zei ik lachend tegen Drake terwijl ik een sigaret draaide mijn tong glee langs het oprol papiertje terwijl het mijn 2e jaar was op Night Academy. De school waar mijn ouders op hadden gezeten het was een hell en ook wel een hemel vol neukende engelen alcolisten en drugsgebruikende duivels. Niet iedereen was natuurlijk als mij je had vampieren Maria's wolven heksen en nog veel meer. Ik was gewoon een duivel die zins deze school zo een beetje alles deed als 1 van de whitemore jongens. Mijn vader Keith en mijn moeder Charlie waren gescheiden maar ik leefde nog steeds een rijk leventje bij beide ouders ik had niet zo een hele goeie connectie met beide maar dat maakte niet uit. Het enige wat telde was geld, mijn cariere als model en wijfen neuken. Ik keek voor me uit terwijl er al limo's aankwamen met de nieuwe leerlingen voor dit semester hopelijk zaten er paar dikke billen en tetten tussen dacht ik grijnzend. Drake nam mijn sigaret over terwijl ik wel een paar goeie er tussen zag ''zie je al een paar voor de nightwatch?'' Grijnsde Drake gniffelend terwijl hij een nog diepere hijs nam.''Zeker weten'' ik likte langs mijn onderlip zins het uit was met Charlot was ik helemaal aan.
dermheid.png

Violet
Onder uit gezakt zat ik naast mijn vader in zijn soort van oude pick-up truck. Ik zweer het als hij me met de tractor had gebracht naar mijn nieuwe ''dure'' school was het sowieso afgelopen met mij. De pick-up zag er ook niet op zijn aller best uit dus sowieso had ik geen famous entree. Het enige wat ik wist over night academy was dat Seth Bonasis en een Lincoln op die school zaten. Verder wist ik ook dat er een hoop rijke bitches op zaten. Op het plateland was er geen school voor een supernaturel meisje dus was dit de enige optie. Ik keek naar mijn vader die dood voor zich uitkeek zins mijn moeder ons had achter gelaten voor iemand die rijker was dan mijn vader was hij niet meer de oude. Op zijn 17e kreeg hij mij en na 1 jaar kwam mijn moeder pas met het nieuws dat haar Maria ass met iemand van de grammery bloodline is gaan trouwen. Mijn moeder wilde me niet dat zal te veel last zijn voor haar nieuwe gezin. Ik was blij dat mijn vader me had opgevoed vanaf 1 tot 17 hij was alles wat ik had. Maar het liefst zag ik hem gelukkig met een nieuwe vrouw.'' We zijn er Fy'' ik ging ietsje rechter zitten terwijl mijn ogen al gelijk die dure auto's op het oog kreeg.'' Jezus Christus'' mijn maag draaide terwijl ik zo graag uit wilde stappen en weg wilde rennen. Ik was nog niet klaar om een bloodtank te worden mijn vader was een normaal mens maar met zijn intilligentie en kennissen in de wereld van supernaturel was dit alles normaal. Ik was niet opgevoed tussen de vampiers duivels en dat soort shit dus dit.. werd nieuw voor me.
gurlllll.jpg

Reply Edited on 04/16/2017 09:23 PM.

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/28/2017 05:22 PM

Winttr
Als hij me omdraaid grijns ik breed. Mijn nagels kraste over zijn rug terwijl ik een drastische orgasme aan voelde komen. Ik deedbmijn benen  ietsje uitelkaar  om zijn heerlijke ritme aan te voelen. Ondertussen kon ik mijn kreunen niet onderdrukken "fuck Chris!" Zei ik in een kreun.

Jace
Als ze het snel afhandeld zucht ik zacht." Dag mama!" Riep Keira haar nog achterna terwijl we haar huis verlieten. Richting de dierentuin "lekker een dagje gezellig met papa." Zei ik tegen haar terwijl ik haar in de limo stevig tegen me aan nam. De dagen dat ik mijn kind mocht zien waren de speciaalste dagen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/27/2017 08:09 PM

Jace
"Ik koop wel wat extra kleren." Zei ik gelijk "ik bel je zodra ik haar thuis kom brengen." Zei ik zonder vreemd te doen. Ik wilde Kaillyn echt niet pijn doen en me laten haten ookal deed ze dat wel met heel haar hart. Wat ik gedaan had kon niet gefixt worden maar de relatie als ouders zou er altijd blijven voor Keira's toekomst.

Winttr
Ik ging steeds sneller en kreunde verlekkerd. Ik nam zijn handen op mijn heupen vast voor grip. Hij had zo een lekkere dick dat ik er geen genoeg van kon krijgen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/26/2017 09:54 PM

Jace
"Je ziet er volgens mij rond 9 uur terug.. tenzij ze bij mij mag slapen voor een nachtje." Zei ik terwijl Keira met mijn rechter oor speelde "ja mag ik bij papa slapen?" Vroeg ze speels terwijl ze echt een drukte maker was.  

Winttr
"Ik weet wel een ideetje" zei ik met een lachje terwijl ik gelukkig al mijn string had uitgetrokken. Ik nam zijn vriend vast en liet die onder de deken in me glijden. Ik sloot verheerlijkt mijn ogen bij zijn warme lul en ging langzaam op en neer. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/26/2017 07:21 AM

Winttr
Ik grijnsde breed en zoog aan zijn topje. Mijn rechterhand liet ik ook een beetje helpen. Terwijl ik genoot van zijn grommen. Ik liet hem expres niet komen en kroop vervolgens boven op hem. Ik plaatste een kusje op zijn lippen "goeiemorgen." Grijnsde ik liefjes terwijl ik sexy op mijn onderlip beet.

Jace
Als ze zegt dat ik binnen mag komen frons ik. Ik sloot de deur achter me en keek Kaillyn aan "goeiemorgen Kai." Zei ik terwijl Keira van de trap afgerend kwam "papa!" Riep ze vrolijk terwijl ik haar opving "hey sweet pie." Zei ik gelijk opgevrolijkt ik plaatste een kusje op haar wang terwijl ze het vervolgens ook bij mij deed. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/25/2017 10:35 PM

Winttr
2 dagen waren voorbij gevlogen mijn koorts was over en ik was weer helemaal fit.''Babe'' word wakker zei ik fluisterend in zijn oor. Terwijl hij geen reactie gaf. Ik beet op mijn onderlip en besloot iets heel leuks te doen. Ik verdween onder de dekens en trok zijn joggings broek een stukje omlaag terwijl ik zijn vriend begon te verwennen met mijn mond.

Jace'
Het was eindelijk vrijdag terwijl ik al vroeg voor Kai's deur stond om Keira mee te nemen naar de dierentuin. Ik belde aan en keek af en toe op naar mijn telefoon.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/25/2017 09:41 PM

Winttr
Ik keek hem verbaast aan en glimlachten vervolgens zacht. Ik nam zijn hand vast en plaatste er een klein kusje op ''ik ook.'' Ik sloot mijn ogen weer terwijl ik terug dacht aan oude herineringen. Toen we nog niet met elkaar naar bed gingen en gewoon elkaars handje vasthielden.

Jace
Niet veel later was ik vertrokken de stad in om wat dingen te regelen hier in Amerika. Vera een van de vrouwen die ik neukte voor de fun appte me voor vanavond.- Ben in Amerika zaken doen x Jace- stuurde ik verveeld terwijl ik een agency binnen liep.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  274  |  275  |  276  |  277  |  278  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page