Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 274 | 275 | 276 | 277 | 278 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from LostSouls on 04/08/2017 12:02 AMJennifer
Ik keek Violet na en knikte. Ze had een punt. Toch bleef ik nog even zitten. De docente riep 2 eerstejaars naar voren om te sparren. Dat was wel leuk om te zien. Drake schoof over de bank tot hij naast me zat. 'Je zag er goed uit op dat feest gisteren.' zei hij. Ik rolde mijn ogen en sloeg zijn arm weg. 'Weet ik.' zei ik en keek hoe de twee bruggers elkaar aftastte en proberen elkaar te raken. Ze zijn veel te bang. Ik rolde mijn ogen. 'Moet je seth niet in zijn nek gaan hijgen?' vroeg ik geïrriteerd aan Drake die al een beetje afstand nam. 'Iemand is extra kribbig vandaag.' zei hij. Ik rolde mijn ogen en na een tijd was de les afgelopen. Ik kwam overeind en liep naar de kleedkamers waar ik me omkleedde.
Ian
De rest van de les hield ik mijn ogen op Jennifer en Drake. Als de les is afgelopen ging ik samen met Drake richting de aula. 'Je bent echt hopeloos.' lachte ik. 'Ach shut up.' zei hij grinnikend. Ik schudde mijn hoofd en bestelde wat te eten nu we toch een tussenuur hadden. De rest van de dag bestond alleen nog maar uit saaie kut vakken.
from LostSouls on 04/07/2017 11:20 PMIan
Ik begon geniepig te lachen. 'Ik heb haar al gehad, mate.' zei ik tegen hem en schudde mijn hoofd. Dat was niet iets wat vele wisten. Het was niet echt een relatie wat we hebben gehad. We trokken elkaar toen gewoon aan op seksueel gebied. We realiseerde dat we niks zouden worden dus zijn we ermee gestopt en verder vrienden gebleven. Het was dan ook niet alsof we exclusief waren. Ze was niet de enige die ik bangde in die periode.
Jennifer
Zuchtend ging ik terug op de bankjes zitten en keek op hoe we een stuk theorie kregen over de beste verdedigings technieken. Ik gaapte kort en kon niet wachten tot we aan het echte werk konden beginnen. Lekker even iemand elke hoek van de zaal laten zien. Ik keek opzij waar ik Ian met een verwaande grijns op zijn gezicht zat. Alsof hij ergens mee was aan het pronken. 'Wat is met hem?' vroeg ik geïrriteerd en walgend van de vrolijkheid die hij uitstraalde.
from LostSouls on 04/07/2017 10:02 PMIan
'Hou je bek Seth. Ik hoef meiden tenminste niet te drogeren om met me naar bed te willen.'zei ik tegen hem met een grijnsje. Ik keek vervolgens op als de docent MA binnen komt en aankondigd dat we beginnen met de les. Ik ging zuchtend terug op het bankje zitten en keek naar Seth. Dit keer was hij toch wel erg ver gegaan bij Jennifer.
Jennifer
Ik glimlachte en knikte. 'Ik mag je nu al.' grijnsde ik duivels en keek op als de docent binnen kwam. Vanaf nu werd alles zo braaf en binnen de lijntjes gedaan. Verschrikkelijk. Je kon hier nooit los gaan. Bang dat we elkaar afmaken. Wat waarschijnlijk ook zou gebeuren maar wat maakt het uit. Als Lincoln ben ik toch veel belangrijker dan welke bloodline dan ook in deze ruimte. Ja, ik was nou eenmaal egoïstisch. Zat in mijn bloed.
from LostSouls on 04/07/2017 09:19 PMJennifer
'Ach Seth, shut it.' zei ik geërgerd. Wanneer ik hoor dat iemand Violet uitdaagd keek ik naar de twee. Laura. Als ik zie dat Violet haar met vlag en wimpel inmaakt grijnsde ik en klapte langzaam in mijn handen. 'Nice one.' zei ik opgewonden en buigde over Laura om te zien hoe ze knock out op de grond lag. 'Never liked her anyway.' zei ik en keek naar Violet. Ik zag aan haar rode ogen hetzelfde als gisteravond. 'Misschien moet je even weg hier. Teveel pompende harten.' zei ik zacht tegen haar en glimlachte. Ze had pit in zich. Ze beet van zich af. Dat kon ik wel waarderen in iemand.
Ian
Ik grijnsde breed. 'Ik mag haar wel.' zei ik tegen de andere en hoorde hoe iedereen in de zaal tegen elkaar begon te smoezen over Violet. Nu dachten ze wel anders over haar dan die simpele boerentrien wat iedereen dacht voor zich te hebben. Ik grinnikte en keek naar de meid van gister die me een klap in mijn gezicht gaf en vervolgens huilend de zaal uit liep. Fronsend keek ik haar na en wreef over mijn wang. 'Damn... gister liet ze nog wat anders blijken.' zei ik en haalde mijn schouders op.
from LostSouls on 04/07/2017 08:30 PMJennifer
Als Ian opstaat word zijn plek snel ingenomen door Seth. 'Zei ik niet dat je moest oprotten?' zei ik terwijl ik zijn arm weg sloeg en zijn hoofd wegduwde. Ik schudde mijn hoofd. 'Eikel.' mompelde ik en keek hoe de zaal steeds voller stroomde. Ik beet op mijn lip en keek naar Jessie. 'Kijk die nieuwe. Ik durf te wedden dat ze zichzelf eerder pijn doet dan iemand anders met die stok.' grinnikte ze. Ik rolde mijn ogen. 'Laat haar met rust Jessie. Je weet niks van haar doe ook niet alsof dat wel zo is.' zuchtte ik. 'Sinds wanneer kies je iemand anders zijn kant in plaats van die van mij?' mopperde ze. 'Sinds je een hekel aan haar hebt vanwege onnozele redenen.' zei ik en wenkte onopvallend naar Ian.
Ian
Ik grijnsde wanneer Seth verder ging met het irriteren van Jennifer. 'Seth, vertel mij eens. Waarom is Jenn dit keer zo boos op je?' vroeg ik en trok een bedenkelijk gezicht. Als ik Jessie hoor schudde ik mijn hoofd. Ik wist wel dat Jessie me wou. Ik kon haar niet tegen spreken bijna elke meid wou me. Ik keek om naar Violet. 'Ik denk dat je je vergist Jess.' zei ik. Ik zag aan haar postuur en hoe ze de stok vast hield dat dit niet haar eerste keer was.
from LostSouls on 04/07/2017 06:27 PMJennifer
In de kleedkamers had ik me al snel omgekleed in een strakke sportlegging waar ik wel vrij in kon bewegen en een nauwsluitende croptop. Snel bond ik mijn haar in een staart en liep de zaal in. Martial Arts was een van mijn favoriete vakken. Ik was er dan ook goed in. Zolang ik niet verloor. Wanneer ik verloor kon mijn innerlijke duivel mijn lichaam helemaal overnemen uit boosheid en was ik moeilijk te stoppen. Vandaar dat er bij deze generatie er ook bij iedere les een beveiliger bij de deur stond. Het was een vampier omdat hij dan geen moeite had met snel in te grijpen. Ik ging op een van de bankjes zitten en keek naar Jessie die naast me zat.
Ian
Ik kwam de Martial Arts zaal binnen en grijnsde. Dit was dé les waar elke chick duidelijk haar vormen liet zien. Ik grijnsde en ging naast Jennifer zitten. 'Wat zie jij d'r vandaag extra geïrriteerd uit.' zei ik met een grijns. 'Fok off Ian.' siste ze. 'Nou nou, zo te zien heb ik gelijk.' zei ik met een nep beteuterd gezicht. 'Niks gewoon ruzie met Seth.' mopperde ze. Ik lachtte. 'Het gewoonlijke dus.' grapte ik. 'Dit keer toch wel een schepje erbovenop.' zei Jessie. Jennifer keek Jessie boos aan dat ze niks mocht zeggen. 'Jullie maken me uiterst nieuwsgierig dames.' zei ik en zag Jennifer waarschuwend kijken. 'Oké oké, ik ben al weg.' zei ik met mijn handen in de lucht en stond op.
from LostSouls on 04/07/2017 05:49 PMJennifer
Ik rolde mijn ogen om Seth en trok een walgend gezicht. 'Ga een slet neuken ofzo laat mij met rust.' zei ik en keek hoe iedereen at van Violet haar cake. Ik liep naar de cake toe om even weg te zijn van Seth en nam een hapje. 'Niet slecht.' glimlachte ik naar haar en keek vervolgens naar Ian. Ik schudde mijn hoofd als teken dat hij haar echt niet moest misbruiken. Geen idee waarom, maar om de een of andere reden mocht ik haar wel. En wou ik zeker niet dat ze in die smerige trucjes van de jongens hier op school trapte. 'Ik neem aan dat we mogen gaan? We hebben zo Martial Arts.' zei ik tegen de chef die even zuchtte en knikte.
Ian
Ik rolde mijn ogen naar Jennifer en keek naar Violet. 'Ian je krijgt een 5... voor de moeite.' zei de chef. Ik grijnsde breed en haalde mijn schouders op. 'Tenminste een hoger punt dan Bonasis.' Ik kwam overeind en nam een stukje van de cake. 'Inderdaad lekker.' zei ik en keek met een glimlach naar Violet waarna ik mijn spullen pakte en het lokaal verliet als we mochten gaan.
from LostSouls on 04/07/2017 04:26 PMJennifer
Mijn ogen lichtte weer groener op en ik keek hem recht in zijn ogen aan terwijl ik een mes tegen zijn keel zet. 'Kijk uit met wat je zegt terwijl ik martelvoorwerpen in mijn handen heb, Bonasis.' siste ik en keek op als de chef mij vermeld dat ik een 4 kreeg. 'Wat verwacht je dan ook van ons? Wij koken niet.' zuchtte ik. 'Nee jullie gebruiken die messen op elkaar, leg neer Lincoln.' zei ze en liep vervolgens verder. Ik rolde mijn ogen en legde mijn mes bij de andere en keek naar Violet en Ian. 'Ach laat die meid toch. Ze lijkt me verstandig genoeg om niet in die trucjes van Ian te trappen. Als je slim bent doe jij dat ook niet Jessie.' zei ik tegen haar en legde mijn messen weg.
Ian
'Gewoon om je beter te leren kennen. That's all.' grijnsde ik. Als ze haar hand op die van mij legde om te roeren neem ik de beweging al snel van haar over. 'Je bent wel goed met je handen.' zei ik en haalde grijnzend mijn wenkbrauwen op. Ik negeerde al het gezeik van die bitches. Rustig maar dames jullie krijgen jullie beurt nog.
from LostSouls on 04/07/2017 03:49 PMJennifer
'Hou je kop Seth. Natuurlijk als ik gedrogeerd ben. Vieze kwal. Ik weet er niks meer af en dat is misschien wel het beste van de hele nacht.' siste ik en gooide wat wortels in de kom met het beslag voor de inhoud van de taart. 'Is toch wel zielig hoor. Drogeer je ze allemaal om ze in bed te krijgen. En iedereen maar denken dat het door je charmes komt terwijl eigenlijk geen hond met je naar bed wilt.' Ik rolde mijn ogen en keek naar Jessie die naar me gebaarde dat ik me rustig moest houden.
Ian
Ik keek naar de bak en had even geen flauw idee wat ik moest doen. Ik kookte nooit. Daar had ik personeel voor thuis. Daarom kwakte ik er maar wat ingrediënten in die er waarsschijnlijk niet eens in hoorde waarna ik het in de oven zette. 'Dus Violet. Mooie naam, voor een mooi meisje.' zei ik met een grijnsje. 'Waar kom je vandaan?' vroeg ik. 'Nu we toch kook partners zijn.'
from LostSouls on 04/07/2017 02:54 PMIan
Ik haalde mijn schouders op. Ik had het kunnen proberen. Ik liep het lokaal in en keek zuchtend rond. Koken. Hier had ik zo geen zin in. Ik luisterde maar half naar het verhaal van de docent. Wanneer ik mijn naam hoorde keek ik pas op. Wie was Violet nou weer? Ik keek rond en zag dat dat de nieuwe onbekende was. Ik grijnsde en voegde me bij haar. 'Dit is ook een manier om achter je naam te komen.' zei ik met een grijnsje en keek op als ik Jennifer in de deur opening zag. 'Lincoln, je bent te laat.' zei de docent boos.
Jennifer
Ik had mezelf 2 bloodbags O-negatief gekocht om mijn woede een beetje te stillen, maar ik werd er alleen maar bozer van. Niemand maakte zomaar misbruik van mij en Seth al zeker niet. Ik liep naar het lokaal en keek op als de docent me boos aansprak op dat ik te laat was. Ik keek haar intens woedend aan en merkte dat ze een beetje angstig verder ging met haar les. Ik ging naast Jessie zitten die me fronsend aankeek. 'Wat is er gebeurd?' vroeg ze verveeld. Ze wist meteen dat er wat was gebeurd wat ik niet op prijs stelde als ik in deze staat was. 'Seth... Hij heeft me gedrogeerd. Ik werd naakt wakker naast hem vanochtend.' siste ik. 'Jennifer mag bij Seth en Jessie jij kan bij Hayden.' zei de docent. Ik rolde mijn ogen en nam mijn messenset mee naar het aanrecht van Seth. 'Je mag uitkijken dat ik je zaakje er niet afsnijd.' siste ik terwijl ik een scherp hakmes erbij pakte en zo hardhandig een wortel doormidden hakte.