Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 275 | 276 | 277 | 278 | 279 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from walkingdead on 01/24/2017 11:22 PMWinttr
De volgende morgen bleef ik thuis in bed uitzieken. Ik had dus koorts. Ik keek naar Chris die naast me lag in bed." Moet je niet werken babe?" Vroeg ik zacht.
Jace
De volgende morgen lag ik nog steeds in bed in mijn vaders landhuis. Terwijl ik Keira pas vrijdag weer kon zien. Ik dacht kort aan kai en Keira hoe zou hun ochtend nu zijn?
from walkingdead on 01/24/2017 11:12 PMJace
"Dan zie ik haar vrijdag.. dag Kaillyn." Ik probeerde zoveel mogelijk minder met haar te bemoeien. Maar het lukt me niet ik draaide me om half op de trap "ik ben blij dat je niet naar me geluisterd hebt." Ik had het over de abortus die ik haar had aan geraden ik stapte mijn limo in en meende het oprecht. Zonder Keira zou ik niet terug gekomen zijn.. dan zou ik nog steeds in dat narsistidche wereldje geleefd hebben en ge moved zijn on to the next "victim." Ik vond Kaillyn onzettend aantrekkelijk en ze paste precies op mijn karakter. Ik wilde mijn leven wel met haar delen maar dan moesten een paar dingetjes geregeld worden. Ik wist nu eindelijk wat mijn vader precies met Kaillyn's moeder te maken had. We delen een half broer samen.
from walkingdead on 01/24/2017 10:19 PMJace
Ik keek Keira na en glimlachte zwak.'' Geen dank'' zei ik terwijl ik haar aankeek in die prachtige zee blauwe ogen ''vind je het goed als ik Keira vrijdag om 3 uur ophaal voor de dierentuin?'' Vroeg ik voorzichtig terwijl ik het niet te formeel voor haar wilde maken. Vooral met de tension die tussen ons inligt. En het feit dat ik haar had achtergelaten met een baby van een ander halfe maand omdat ik bussiness boven een kind koos. Maar er waren genoeg redenen waarom het te vroeg voor een kind was.
from walkingdead on 01/24/2017 09:30 PMJace
Ik verwende Keira met een ijsje en een aantal dingen bij de speelgoed winkel. Ze vroeg niet naar het verleden en focuste alleen maar op mij als gewoon de vader die er altijd al was geweest. Even later zaten we in de limo met 2 tassen vol speelgoed.'' Hoe was school vandaag?'' Vroeg ik terwijl ik haar op mijn schoot had genomen en een kusje op haar wang plaatste.'' Hetzelfde even saai het is allemaal te makkelijk voor me'' merkte ze wijs op. Terwijl ze echt op mij leek ik grinnikte zacht ''voor je het weet zit je al in groep 8.'' Ze giechelde en plaatste een kusje op mijn wang ik kon het prima vinden met Keira ze was een sterk meisje. Wanneer de dag komt dat ze zich zorgen maakt om die 7 jaar zou ik haar de waarheid vertellen waarom ik me als een debiel gedroeg. We kwamen aan bij Kaillyn's huis terwijl ik aanbelde en zacht in Keira's handje kneep.
from walkingdead on 01/24/2017 08:49 PMJace
''Hey kleintje'' ik tilde Keira glimlachend op. Als Kaillyn zegt dat ze om achte terug moet zijn knik ik zacht. Maar als ik zie dat ze heeft gehuild begint het pijn te doen in mijn hart.'' We gaan het leuk hebben'' zei ik nog tegen haar terwijl ik de limo deur opende en Keira neerzette. Ik stapte zelf ook in en nam diep adem.'' Dus wat wilt het prinsesje doen?'' Vroeg ik zacht aan Keira terwijl ik me minder probeerde te focussen op Kai.
from walkingdead on 01/24/2017 08:04 PMJace
''Prima'' ik hing op en wist waar ze woonde. We reden richting een rijke buurtje terwijl de limo al snel voor een groot huis parkeerde. Ik stapte uit en leunde tegen de limo terwijl ik Kaillyn op belde. Als ze eindelijk opnam nam ik diep adem ''ik sta voor de deur.''
Winttr
Ik slikte een overdosis aan pijnstillers. En liet me zakken op de badkamer grond. Misschien had ik niet zo boos op Chris moeten worden. Alles ging zo moeizaam nu ik geen ouders meer had en af was van de wersts leek het alsof ik alles alleen moest doen. Niet dat Chris niet hielp alleen miste ik het hebben van familie. Ik was tenslotte opgegroeid als wees met een heftige jeugd. Ik kwam overeind en kleden me uit ik liep de woonkamer binnen en ging op de bank liggen met een deken over me heen.
Re: ORPG|| With walkingdeadeft
from walkingdead on 01/22/2017 11:17 PMJace
Ik las het bericht en nam mijn tijd voor feedback.-Keira wilde me ontmoeten en dat heeft ze heel netjes in een brief laten weten. Ik respecteer je als moeder van ons kind en heb respect er voor dat je die 7 jaren door heb gebracht zonder mij. Die 7 jaar dat niet gehoeven had ik had misschien terug moeten komen naar Amerika maar dan was de kans nig groter. Dat Keira nu er op de dag niet was geweest. Ik heb gefaald als vriend en vader maar alsjeblieft pak haar wens niet van haar af Kaillyn. Als ze met me wil door brengen sta ik er voor open als ze me niet meer wilt zien dan.. zoek ik ook geen contact meer.-
Winttr
Als hij dat zegt kijk ik hem aan "er is niks aan de hand Chris gewoon verl over werken." Zei ik ineens geïrriteerd tegen hem. Ik stapte de auto uit en liep het huis binnen. Waar ik al snel naar debadkamer holde en een paracetamol inslikte. Ik sloot mijn ogen terwijl er wek degelijk iets met me aan de hand was. Ik liep naar onze kamer. En wilde even alleen zijn
from walkingdead on 01/22/2017 10:03 PMWinttr
Ik nam het flesje aan en nam kleine slokken. Waar was ik nu op de dag zonder hem? Ik nam diep adem "dit hoefde je niet te doen babe." Zei ik zacht tegen hem.
Jace
-Je kan me niet vooraltijd bij Keira vandaan houden. Stuurde ik Kaillyn terwijl ik uit het limoraampje keek. En Kaillyn zag vertrekken met Keira.
from walkingdead on 01/22/2017 09:38 PMWinttr
Ik legde mijn hoofd hand op mijn voorhoofd bij het horen van Chris. Ik begon in eens te huilen en voelde zwaar fucked. Het verleden scheen langzaam naar boven te komen." Ik ben oke alleen een beetje hoofdpijn" zei ik tegen Chris terwijl ik zo snel mogelijk naar huis wilde.
Jace
Ik zat rokend in de limo te denken aan Keira. En hoopte dat ze me nog een brief zou schrijven. Nu Kaillyn wist dat ik hier ben zou ze vast ook zeker we dat ik mijn kind wilde zien. Ik wilde custody en mijn kind vaker zien.
from walkingdead on 01/21/2017 09:00 PMJace
Some people will never understand why i did what i did~ Jace Kingston.
Winttr
Als ik het berichtje zie voel ik alles uit gaan. Het werd wazig terwijl ik mijn telefoon liet vallen. En flauwviel.
-